die drop toffees worden volgens mij niet eens meer in de reguliere winkel verkocht, maar toch weten ze eraan te komenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
Dat zijn oma's en opa's.
Die kopen ook nog die ranzige drop toffees.
Advocaat van de duivelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:58 schreef Evangelion het volgende:
Die met advocaat zijn wel lekker omnomnom
Die salmiak snoepjes van Van Nelle?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
Dat zijn oma's en opa's.
Die kopen ook nog die ranzige drop toffees.
Ik ken alleen Van Nelle zware Shag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:09 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Die salmiak snoepjes van Van Nelle?
[ afbeelding ]
FTFYquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:09 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Die salmiak snoepjes van Van NMelle?
[ afbeelding ]
Zijn ze dan lekkerder?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
net gekocht
ik leg ze in de diepvries
Je moeder vond me ook walgelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:59 schreef Doug-Heffernan het volgende:
walgelijk ventje ben jij trouwens denk ik
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Zeer terechte klacht, zum kotsen![]()
![]()
Bokkenpoten daarentegen![]()
![]()
@:mikeytt is een koekconnaisseur die zijn vak verstaat.
Drop toffee met zware shag smaakquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:09 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee die ken ik niet. Ik vind de 'matige' al dikke prima.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel van de bakker. Heb die van de AH weleens gekocht, matig!
Ja, en dan heb je ook nog die harde. Haagse Hopjes? Ranzig hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:09 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Melle. Ook wel bekend van de Mentos en Fruitellaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:09 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de choco caramel Mentos is lekker. Maar eigenlijk moet dat gewoon weer Miller hetenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Van Melle. Ook wel bekend van de Mentos en Fruitella
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |