Gelukkig zijn we hier wat terughoudender daarin dan in derdewereldlanden inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus je kan dus ook geen links van Italiaanse media plaatsen want stel je toch eens voor dat men in Nederland erachter komt hoe de beste man heet!
Nou, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier wat terughoudender daarin dan in derdewereldlanden inderdaad
Bestuurbaar? Satellieten? Heb je enig idee? Jezus mensen kijken echt te veel films.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:13 schreef Cockwhale het volgende:
Is er geen bestuurbare satelliet met camera, waarbij we met z'n allen gezellig 'find Wally' kunnen spelen?
Alleen een voornaam inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.![]()
https://www.headliner.nl/(...)ie-telegraaf-2169689
Het zijn bergen maar niet de mount Everest ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:51 schreef Azraelinhos het volgende:
[..]
Dit. Beter in 1x weg zijn ipv inderdaad creperen. Ik ben ook niet echt bekend met het gebied als ik eerlijk ben, misschien iemand die er wel bekend mee is die kan vertellen wat voor soort gebied het is?
Goede info. Kan verdwalen echt nog daar? In Europa moet je echt goed je best doen om te verdwalen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zijn bergen maar niet de mount Everest ofzo.
Gewoon wandelpaden in bossen en soms boven de boomgrens.
Gevaarlijk is overvallen worden plots door slecht weer. Of toch langs een helling afglijden, moet je wel veel pech hebben.
En verdwalen dat kan ook.
Je kan nog steeds van een berg vallen, zelfs in Europa.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goede info. Kan verdwalen echt nog daar? In Europa moet je echt goed je best doen om te verdwalen.
Even niet weten waar je bent ok. Maar verdwalen?
Daar moet de EU maar eens wat aan gaan doen!!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan nog steeds van een berg vallen, zelfs in Europa.
Gewoon bergen verbiedenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar moet de EU maar eens wat aan gaan doen!!
Ja tuurlijk, niet alles is de Veluwe met om de 5 km een dorpquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goede info. Kan verdwalen echt nog daar? In Europa moet je echt goed je best doen om te verdwalen.
Even niet weten waar je bent ok. Maar verdwalen?
Er vallen hier ook geregeld toeristen in een ravijn. Maar vooral omdat ze op de verkeerde schoenen lopen. Slippers of gympies op paden die duidelijk als bergwandeling gemarkeerd zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zijn bergen maar niet de mount Everest ofzo.
Gewoon wandelpaden in bossen en soms boven de boomgrens.
Gevaarlijk is overvallen worden plots door slecht weer. Of toch langs een helling afglijden, moet je wel veel pech hebben.
En verdwalen dat kan ook.
Oké heb gehiked in alle hoge gebieden in Noord Italië, Oostenrijk en Zwitserland. Ik vond het nergens echt gevaarlijk en je moet wel behoorlijk je best doen om ergens af te glijden en flink naar beneden storten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:46 schreef littlemindy het volgende:
Wat gezichtspunten vanaf Alpe Motta:
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Tja genoeg punten om je te verstappen, onwel te worden wegens teveel zon / te weinig water, er kan zoveel gebeurd zijn.
En dit soort kansloos gespeculeer is precies de reden dat er geen naam van het vermoedelijke slachtoffer naar buiten wordt gebrachtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké heb gehiked in alle hoge gebieden in Noord Italië, Oostenrijk en Zwitserland. Ik vond het nergens echt gevaarlijk en je moet wel behoorlijk je best doen om ergens af te glijden en flink naar beneden storten.
Nee met slippers kan niet.
Maar wat ik eerder inschat. De man en vrouw waren met kind in een berghut. Daar kom je normaliter alleen voor eten en overnachting tijdens het hiken.
Vrouw en kind waren nog in die berghut. (Wat doe je er met een jong kind denk ik dan?)
Vermoed dat ze ruzie hebben gehad en dat de man boos is weggelopen, misschien wel bewust iets heeft gedaan wat niet handig is.
Dit is pure speculatie en moet je verder niet zo serieus nemen.
Ik zit regelmatig in de alpen op pittige routes maar deze berg lijkt me vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:46 schreef littlemindy het volgende:
Wat gezichtspunten vanaf Alpe Motta:
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Tja genoeg punten om je te verstappen, onwel te worden wegens teveel zon / te weinig water, er kan zoveel gebeurd zijn.
Hij is gaan wandelen, hij is niet ongezekerd een flatgebouw opgeklommen he. Ik snap dat de boze buitenwereld heel spannend is als je je zolderkamer niet afkomt, maar om een wandelingetje nou stupid games te noemen.quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij is gaan wandelen, hij is niet ongezekerd een flatgebouw opgeklommen he. Ik snap dat de boze buitenwereld heel spannend is als je je zolderkamer niet afkomt, maar om een wandelingetje nou stupid games te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |