Hij zal het er vast naar zijn zin hebben, hij komt vast snel weer thuis.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:13 schreef Caland het volgende:
Nou wat een mysterie, iemand die is gaan wandelen in onbekende bergen en niet meer terugkomt, wat kan daar nou voorgevallen zijn?
Dat is de vraag, hopelijk is ie ergens aan het survivallen want zoals de titel het al zegt, het is wel een vader van kinderen..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:13 schreef Caland het volgende:
Nou wat een mysterie, iemand die is gaan wandelen in onbekende bergen en niet meer terugkomt, wat kan daar nou voorgevallen zijn?
Hij loopt terug naar NL? (Naar huis)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij zal het er vast naar zijn zin hebben, hij komt vast snel weer thuis.
Dat denk ik niet Hans.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:19 schreef Azraelinhos het volgende:
[..]
Dat is de vraag, hopelijk is ie ergens aan het survivallen want zoals de titel het al zegt, het is wel een vader van kinderen..
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:12 schreef Azraelinhos het volgende:
Heftig.. kan me niet voorstellen als man zijnde dat me mijn vrouw gaat wandelen in Italie en dat er helemaal niks meer vernomen word..
Bedankt voor de verduidelijking. Ik had anders echt geen idee wat je bedoeldequote:
Dit. Beter in 1x weg zijn ipv inderdaad creperen. Ik ben ook niet echt bekend met het gebied als ik eerlijk ben, misschien iemand die er wel bekend mee is die kan vertellen wat voor soort gebied het is?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:43 schreef Stepperoller het volgende:
Hopelijk ergens een goede smakkerd gemaakt dan. En niet ergens zwaargewond aan het creperen en sterven aan uitdroging.
Ik voel me goed nu, thanksquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking. Ik had anders echt geen idee wat je bedoelde
Je hebt er bergen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:51 schreef Azraelinhos het volgende:
[..]
Dit. Beter in 1x weg zijn ipv inderdaad creperen. Ik ben ook niet echt bekend met het gebied als ik eerlijk ben, misschien iemand die er wel bekend mee is die kan vertellen wat voor soort gebied het is?
Waarom niet? De Italiaanse media noemen hem ook gewoon bij naam dus het geen staatsgeheim.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van zijn naam publiceren?
Omdat de familie dan wordt lastiggevallen door allerlei feesboekrechercheurs.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waarom niet? De Italiaanse media noemen hem ook gewoon bij naam dus het geen staatsgeheim.
Misschien ontvoerd door een wilde bergaap. Anders, 'aliens'.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:13 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat de familie dan wordt lastiggevallen door allerlei feesboekrechercheurs.
Of door verwilderde partizanen. Dichtbij (in Dongo) is destijds Mussolini opgepakt door partizanen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien ontvoerd door een wilde bergaap. Anders, 'aliens'.
Is toch niet zó gek dat de naam wordt verzwegen of in ieder geval vermeden? Je zal erna voor altijd in de publiciteit staan, dat is toch verschrikkelijk naar?quote:
Wat een onzin. Dus je kan dus ook geen links van Italiaanse media plaatsen want stel je toch eens voor dat men in Nederland erachter komt hoe de beste man heet!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Is toch niet zó gek dat de naam wordt verzwegen of in ieder geval vermeden? Je zal erna voor altijd in de publiciteit staan, dat is toch verschrikkelijk naar?
Gelukkig zijn we hier wat terughoudender daarin dan in derdewereldlanden inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus je kan dus ook geen links van Italiaanse media plaatsen want stel je toch eens voor dat men in Nederland erachter komt hoe de beste man heet!
Nou, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier wat terughoudender daarin dan in derdewereldlanden inderdaad
Bestuurbaar? Satellieten? Heb je enig idee? Jezus mensen kijken echt te veel films.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:13 schreef Cockwhale het volgende:
Is er geen bestuurbare satelliet met camera, waarbij we met z'n allen gezellig 'find Wally' kunnen spelen?
Alleen een voornaam inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.![]()
https://www.headliner.nl/(...)ie-telegraaf-2169689
Het zijn bergen maar niet de mount Everest ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:51 schreef Azraelinhos het volgende:
[..]
Dit. Beter in 1x weg zijn ipv inderdaad creperen. Ik ben ook niet echt bekend met het gebied als ik eerlijk ben, misschien iemand die er wel bekend mee is die kan vertellen wat voor soort gebied het is?
Goede info. Kan verdwalen echt nog daar? In Europa moet je echt goed je best doen om te verdwalen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zijn bergen maar niet de mount Everest ofzo.
Gewoon wandelpaden in bossen en soms boven de boomgrens.
Gevaarlijk is overvallen worden plots door slecht weer. Of toch langs een helling afglijden, moet je wel veel pech hebben.
En verdwalen dat kan ook.
Je kan nog steeds van een berg vallen, zelfs in Europa.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goede info. Kan verdwalen echt nog daar? In Europa moet je echt goed je best doen om te verdwalen.
Even niet weten waar je bent ok. Maar verdwalen?
Daar moet de EU maar eens wat aan gaan doen!!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan nog steeds van een berg vallen, zelfs in Europa.
Gewoon bergen verbiedenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar moet de EU maar eens wat aan gaan doen!!
Ja tuurlijk, niet alles is de Veluwe met om de 5 km een dorpquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goede info. Kan verdwalen echt nog daar? In Europa moet je echt goed je best doen om te verdwalen.
Even niet weten waar je bent ok. Maar verdwalen?
Er vallen hier ook geregeld toeristen in een ravijn. Maar vooral omdat ze op de verkeerde schoenen lopen. Slippers of gympies op paden die duidelijk als bergwandeling gemarkeerd zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zijn bergen maar niet de mount Everest ofzo.
Gewoon wandelpaden in bossen en soms boven de boomgrens.
Gevaarlijk is overvallen worden plots door slecht weer. Of toch langs een helling afglijden, moet je wel veel pech hebben.
En verdwalen dat kan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |