Om 22:54. Zet het maar alvast in je agenda.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds dit jaar voor het eerst een reclameblok. Een situatieschets voor straks.
Nu al zin in de meltdown daar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
HLN-lezers denken in grote meerderheid van wel!
Ik zat er vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou je daar als ESF-fan onironisch in die studio willen gaan zitten?
Op de dertiende.quote:
Van wie heeft ze een pearl necklace gekregen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef Dave het volgende:
Claude is een trendsetter, die mevrouw in het publiek heeft ook parels om.
Ja ok, maar ik dacht dat er nu mogelijk iets nieuws wasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat hij de baas is van de EBU, die dat toch wel bijzondere besluit hebben genomen op basis van vrij vage speculaties.
Ik vroeg me al af wie dit is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:46 schreef Greys het volgende:
Wat is dat commentaar van Hila tenenkrommend bij dit overzicht.![]()
ZEE LA VIEJ
Claude, toch?quote:
Dat is Hila niet, maar Anne-Fleur Schippers van de lesbische Liga (of zoiets)quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:46 schreef Greys het volgende:
ZEE LA VIEJ
Bana!quote:
Die Hila die daar aan tafel zit.quote:
Ik vind Thunder van hem echt ruk.quote:
Ben je erg verbaasd?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:46 schreef Greys het volgende:
ZEE LA VIEJ
Hopen dat Claude hem niet in de 90e minuut in het mandje legt na de vrije trap van Cornald dan.quote:
quote:
Hee! Onderschat overige San Remo kijkers niet!quote:
👀quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Hila die daar aan tafel zit.
Die in de commissie zit.
En IJsland als favoriet heeft vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |