Meeste tweede plaatsen is gedeeld met IJsland inderdaad, maar Malta heeft ook nog twee derde plaatsenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Paar landen zijn een paar keer tweede geworden zonder ooit te winnen. Ik denk dat Malta of IJsland de meeste tweede plaatsen heeft zonder te winnen
Omdat het refrein een van de meest catchy dingen is die ik ooit hoorde, omdat dit soort dingen meestal slecht gezongen wordt en dit bij hen niet het geval is, omdat de act heel tof is met een bos dat een sauna wordt. Goed totaalpakket.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Waarom is Zweden favoriet met dit hoempapa nummer?
Laffe lulquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:42 schreef H_T het volgende:
Lafbek Österdahl met zijn verkeerde keuze komt die niet aan het woord vanavond
Van jou als ESF queen neem ik het aan…quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het refrein een van de meest catchy dingen is die ik ooit hoorde, omdat dit soort dingen meestal slecht gezongen wordt en dit bij hen niet het geval is, omdat de act heel tof is met een bos dat een sauna wordt. Goed totaalpakket.
(En omdat ze in Zweden wonnen van Måns Zelmerlöw die dat niet trok.)
Nog een keer Mans Zelmerlow had ik echt niet getrokken, voornamelijk omdat Mans Zelmerlow Mans Zelmerlow erg leuk vindt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het refrein een van de meest catchy dingen is die ik ooit hoorde, omdat dit soort dingen meestal slecht gezongen wordt en dit bij hen niet het geval is, omdat de act heel tof is met een bos dat een sauna wordt. Goed totaalpakket.
Nou ja, Måns is gescheiden, heeft een aaanklacht van zijn vrouw voor mishandeling en is aan de cocaine. Voor de rest gaat het wel aardig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat hij de baas is van de EBU, die dat toch wel bijzondere besluit hebben genomen op basis van vrij vage speculaties.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Laatste echte nieuws dat ik heb meegekregen was dat Joost niet mee mocht doen, wat is er met Osterdahl en waarom vinden we hem nu kut?
Hahaha dank u dank u.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van jou als ESF queen neem ik het aan…
HLN-lezers denken in grote meerderheid van wel!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef H_T het volgende:
Red SebastianZou het leuk vinden als die doorgaat
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, Måns is gescheiden, heeft een aaanklacht van zijn vrouw voor mishandeling en is aan de cocaine. Voor de rest gaat het wel aardig.
Ingeval van een vuurwerkramp.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:41 schreef Dave het volgende:
Ah, als de televoting uitvalt gelden de jurystemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |