Als ik het goed begrijp, is er een flinke schare sponsoren in het achterland die ze hebben verzameld om te schieten op de achtergrond.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Of het verstandig is, daar durf ik mijn twijfels bij te hebben, maar dit is natuurlijk wel geweldig.
DirkGod.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Degraderen naar?
Kuijt debuteert bij FC Dordrecht met 7-1-nederlaag in 120 minuten tegen Sparta
Goed begin is het halve werk.
Laat de romantiek gewoon instand.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, is er een flinke schare sponsoren in het achterland die ze hebben verzameld om te schieten op de achtergrond.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lsw5caad5224
1-1 met de beoogde basisspelers (al zullen er nog wel 2,3 gaan denk ik) en 6-0 met het b-team. Niks om je druk over te makenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Degraderen naar?
Kuijt debuteert bij FC Dordrecht met 7-1-nederlaag in 120 minuten tegen Sparta
Goed begin is het halve werk.
Verheydtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verheydt naar Willem II.
Ze nemen het KKD-seizoen uiterst serieus in Tilburg.
Vitesse al op -12quote:Arnhem, 9 juli 2025 - Vitesse heeft het beroep tegen de in april dit jaar opgelegde puntenstraffen bij de beroepscommissie licentiezaken verloren. Vitesse begint het nieuwe seizoen in de Keuken Kampioen Divisie daarom met twaalf punten in de min.
Net zo oud als Jezus werd. Dus waarschijnlijk veel in de kruising.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goede spits voor dat niveau mits genoeg aanvoer door de lucht en "slechts" 33.
LOLquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De spiksplinternieuwe ADO is uit!
[ x ]
@:szura @:Maxi-mus
Aandeelhouder Bolt bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:43 schreef mitt het volgende:
Ik snap oprecht niet dat die mensen, met zulke carrières en geld, op dit niveau gaan lopen klootvioolen.
Mathijsen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aandeelhouder Bolt bedoel je?
Die heeft een prima carrière gehad, ook niet heel bijzonder verder qua clubs, voornamelijk het geluk gehad in Oranje dat hij bovenaan de ladder stond. Maar die is echt ver af van financieel onafhankelijk.quote:
Topsport mentaliteit, niet stil kunnen zitten.quote:
AZ, Feyenoord HSV en Malaga. Die hoeft echt niets meer te doen in z'n leven hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft een prima carrière gehad, ook niet heel bijzonder verder qua clubs, voornamelijk het geluk gehad in Oranje dat hij bovenaan de ladder stond. Maar die is echt ver af van financieel onafhankelijk.
Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:00 schreef mitt het volgende:
[..]
AZ, Feyenoord HSV en Malaga. Die hoeft echt niets meer te doen in z'n leven hoor.
En dan ga je bij zo'n slecht gerunde club als ADO werken. Echt een soort van zelfkastijding van die jongens.
Hij had dat prima kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die denken dat Joris niet financieel onafhankelijk is leven nog in de jaren 80 qua salarissen.
Als ik aan Joris Mathijsen denk, denk ik inderdaad direct aan dure horloges, grote jachten en luxe uit eten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij had dat prima kunnen zijn.
Maar ik denk niet dat hij zijn levensstijl aangepast heeft denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |