Weinig royalties voor Borsato klassiekers meer voor hem.quote:Op zondag 11 mei 2025 09:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Leo Driessen doet een benefiet.
Kaartje voor dinsdag binnen
Ach, Robert. Heeft ook niks bijzonders gebracht verder daar in Helmond.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:33 schreef mabo11 het volgende:
[ x ]
Kijken wie de achtste trainer wordt in 4 jaar.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:33 schreef mabo11 het volgende:
[ x ]
Kijken wie de achtste trainer wordt in 4 jaar.
Onder hem ging het eigenlijk nog slechter dan onder Hofland.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, Robert. Heeft ook niks bijzonders gebracht verder daar in Helmond.
Ja, dat jaar met Bulykin enzo was met hem toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij is daar toch al eerder trainer geweest toch?
Hier snap ik dus niks van.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Burgering van Den Bosch naar Almere City. Dat is een knappe transfer.
Het is waarschijnlijk net iets aantrekkelijker om in een team te voetballen waar je zeker constant je aanvalskunsten kunt vertonen, dan wanneer je in een team speelt waar je vaak met je rug tegen de muur staat.quote:
Je praat weer eens formeel. Ik blijf er geen kut van begrijpen. Den Bosch zit in de stijgers en gaat volgend jaar meespelen. Een promotie als speler begrijp ik. Maar dit is over 2 jaar een achteruitgang.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk net iets aantrekkelijker om in een team te voetballen waar je zeker constant je aanvalskunsten kunt vertonen, dan wanneer je in een team speelt waar je vaak met je rug tegen de muur staat.
Het was vooral een FC Volendam en Excelsior dat interesse toonde. En Excelsior is denk ik kansloos in een budgettair gevecht met Almere, aangezien die 'gewoon' Haye en Tahiri hadden vorig seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |