abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217519931
waar waren we gebleven

Vandaag een gesprek gehad met de psych over dat er momenteel veel speelt; zieke vriendin en moeder

Desondanks houd ik mezelf redelijk goed op de rails. Alleen slapen is wel een dingetje. Het mezelf in slaap lezen moet ik afleren. Alleen hoe is nog de vraag

Verder lukt het me nu aardig om zelf naar de winkel te gaan. Een clubje eens per week en vrijwilligerswerk om de week twee uurtjes. Er is een balans

Het is moeilijk. Alleen er is een soort controle

Oude OP
Op dit moment ben ik in de war en ik wil de crisisdienst niet bellen, want er is nog niks aan de hand

Vriendin ineens ernstige gezondheidsproblemen en zij hoort morgen of ze al dan niet kanker of een ander groot probleem heeft

Een andere vriendin is momenteel terminaal ziek, kanker, en dat gaat niet meer lang duren

Verder is mijn moeder ernstig ziek en loopt ook op d'r einde

Natuurlijk houd ik me bij anderen sterk. Die mensen lijden, die mensen hebben steun nodig.

Alleen anoniem ga ik even zo egoïstisch zijn om te zeggen dat ik het niet trek
Het heeft invloed op hoe mijn ziektes zich uiten. Eigenlijk onhandelbaar. Ik kan het niet aan, onvergeeflijk, zij zijn ziek
Niet ik

Het is oneerlijk dat zij, jonge moeders, zo ziek zijn en ik die het leven zo vaak haat kerngezond ben. Ik krijg dit niet recht in mijn hoofd
En ik maak me ook zorgen om mijn moeder. Als zij wegvalt heb ik geen familie meer... dan ben ik alleen. En die situatie is heel grillig en onvoorspelbaar

Ik weet dat dit een vaag topic is. Sorry daarvoor

Maar ik heb het even nodig om niet sterk te zijn

Duimen en bidden voor morgen... misschien valt het mee...ik hoop het zo.
Ik houd van deze mensen
pi_217519966
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] Klinkt goed. En logisch dat je nu meer piekert. Fijn dat je mild voor jezelf bent O+ Oeps, ik had niet door dat ie dichtging met mijn post. Open je zelf een nieuwe?
Yes geopend!

Ja, ik doe mijn best om mild te zijn. Mijn "nait soezen"-mentaliteit bijsturen. Vandaag ook besproken dat ik niet tranen moet wegdrukken, maar moet laten stromen. Dat is heel moeilijk. Ik moet de emotie als een bal zien en die rustig laten stijgen tot hij via tranen verdwijnt. Klinkt vaag, maar het proberen waard toch?

Vanochtend was het gesprek pittig. Gelukkig een gezellig middag gehad met een vriend. Echt genoten. Nu weekend tot dinsdag. Ook wel lekker hoor! Even mezelf opsluiten met knutsels en boeken O+
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:22:01 #3
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_217520192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Yes geopend!

Ja, ik doe mijn best om mild te zijn. Mijn "nait soezen"-mentaliteit bijsturen. Vandaag ook besproken dat ik niet tranen moet wegdrukken, maar moet laten stromen. Dat is heel moeilijk. Ik moet de emotie als een bal zien en die rustig laten stijgen tot hij via tranen verdwijnt. Klinkt vaag, maar het proberen waard toch?

Vanochtend was het gesprek pittig. Gelukkig een gezellig middag gehad met een vriend. Echt genoten. Nu weekend tot dinsdag. Ook wel lekker hoor! Even mezelf opsluiten met knutsels en boeken O+
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, zeker het proberen waard :Y

En heerlijk vooruitzicht, fysiek en mentaal lekker uitrusten. Geniet ervan :*
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 2 mei 2025 @ 19:48:14 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_217520369
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Yes geopend!

Geniet van je weekend! ^O^

(was het alvast maar dinsdag, dan gaan wij een paar dagen naar het Sauerland)
pi_217521083
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, zeker het proberen waard :Y

En heerlijk vooruitzicht, fysiek en mentaal lekker uitrusten. Geniet ervan :*
Ja... het voelt vaag, al begrijp ik haar wel. Al is dit weekend het hopelijk niet nodig om het uit te proberen

En zeker! Lekker even rustig aan doen. Gaat lukken :)

Jij ook een prettig weekend :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:48 schreef qltel het volgende:

[..]
Geniet van je weekend! ^O^

(was het alvast maar dinsdag, dan gaan wij een paar dagen naar het Sauerland)
Oh dan wens ik je vast veel plezier! Sauerland is zo mooi O+
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 2 mei 2025 @ 21:53:11 #6
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_217521249
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dan wens ik je vast veel plezier! Sauerland is zo mooi O+
Bedankt, gaat helemaal lukken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties