Hoeveel wil je?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heeft iemand toevallig nog Eftelingzegels die je niet gaat gebruiken?
Ik neem maatje en broer mee naar de Efteling. Vader betaalt maar altijd fijn als we wat kunnen besparen.
Ik heb nog 20 volle kaartenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heeft iemand toevallig nog Eftelingzegels die je niet gaat gebruiken?
Ik neem maatje en broer mee naar de Efteling. Vader betaalt maar altijd fijn als we wat kunnen besparen.
quote:
quote:
Klinkt goed bij jou, fijnquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mooi dat je goed geslapen hebt!
En lief dat je het vraagt! Het gaat best goedpiek van werk is weer geweest en nu komen pas 20 mei volgende stukken van scripties binnen, dus even relatieve rust. Dat is fijn. En good to know! De laatste keren had ik t overleg met collega daar steeds online, maar hopelijk binnenkort weer een keer fysiek!
Heb je ze al?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]![]()
12 (per persoon 4 kaarten nodig dacht ik en ik winkel vrijwel nooit bij de AH)
Kan je een verzoek sturen of hoe gaan we het doen? 😊quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]![]()
12 (per persoon 4 kaarten nodig dacht ik en ik winkel vrijwel nooit bij de AH)
DM gehad, bedanktquote:
Leandra heeft me al voorzien, bedankt voor je aanbodquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je een verzoek sturen of hoe gaan we het doen? 😊
Ahquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:29 schreef Sarabi het volgende:
Helaas niets gewonnen vanavond maar het was wel erg gezellig onderling.
Eh, Lienekien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leandra heeft me al voorzien, bedankt voor je aanbod
quote:
Ik zie het maar half en stopte bij de Lquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Jullie worden echt zélden door elkaar gehaald.
![]()
![]()
Je hebt wel wat krediet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Dat is vast de eerste en laatste keer dat je mij wat stuurt![]()
Niets aan te doenquote:
Koekoek!quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shiiiiit, de koekoek is terug![]()
![]()
![]()
Het klinkt heel gezellig, dat gekoekoek, tot je er een maand lang elke nacht van wakker wordt. De buurman had het vorig jaar al over een luchtbuks
En zijn helaas beschermd...quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bomen vol kauwen en roeken hier![]()
Maken geen gezellige geluiden en zijn met HEEL VEEL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |