Dat is de huurkeuken hier. Binnen. 😂quote:Op maandag 5 mei 2025 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die moet nog worden ontworpen en gebouwd. Hij kan 3 meter breed worden, plus een klein stukje de hoek om.
je bent in elk geval consequentquote:Op maandag 5 mei 2025 07:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is ook al de tweede keer![]()
Vorige heb ik toch geoogst en geprobeerd maar dat is echt geen aanrader.
Oi, ik wilde dat ik zo'n stukje grond hadquote:Op maandag 5 mei 2025 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
De overkapping is voor een groot deel klaar. Nog wat aftimmeren in de punt en de kier aan de achterkant. De shingles moeten er ook nog op. We konden het niet laten om de meubels erin te zetten zodat we kunnen zien hoeveel ruimte voor de buitenkeuken er nog is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op, dit lijkt mij niet anders dan 'jaarabonnement internet of televisie'; https://www.rijksoverheid(...)ngde%20abonnement%20'uitzitten'.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm, mijn Disney jaarabo werd in feb verlengd met 12 maanden.
Nu heb ik opgezegd, krijg een einddatum van de 26. In theorie logisch want jaarabo is goedkoper dus goldt ook voor een heel jaar, maar is het niet zo dat abonnementen in NL altijd na automatische verlenging een opzegtermijn van een maand krijgen?
Wowquote:Op maandag 5 mei 2025 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
De overkapping is voor een groot deel klaar. Nog wat aftimmeren in de punt en de kier aan de achterkant. De shingles moeten er ook nog op. We konden het niet laten om de meubels erin te zetten zodat we kunnen zien hoeveel ruimte voor de buitenkeuken er nog is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op maandag 5 mei 2025 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag in hun boekjeboekje dat jij je ook nog met het Eerste Noorse Leger bemoeid hebt van de weekOnder aanvoering van luitenant-kolonel @:Fogel en generaal-majoor @:loveislikeakiss
Zoeen hebben wij ook. Ga ik niet meer heen want geen vriezerruimte plus veel weggooien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:09 schreef fietsie het volgende:
Hier werd net een TGTG opgehaald bij de bakkerij van de lokale super. Bleek een half winkelwagentje vol gesneden broden te zijn....
Dit zou mij ook gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Overkapping van @:Lucky_StrikeDat worden vast veel heerlijke avonden buiten.
Bij TGTG had ik een halve vlaai meegekregenLekker abrikoos wat ik wist omdat er alleen halve abrikozenvlaaien klaarstonden terwijl de mijne werd ingepakt. Nom!
Gisteren naar een uitvaart en dus uiteraard vlaai. Ik houd minder van kersenvlaai maar met de abrikozenweelde die thuis op me wachtte nu toch een stukje kersen gepakt voor de afwisseling.
En net was het thuisvlaaitijd! Doos geopend en u raadt het al: de bakker had alleen abrikozenvlaai over omdat hij voor mij een halve kersenvlaai inpakte![]()
Ik moest best wel lachen om mezelf /firstwirldproblems
Kersenvlaaiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Overkapping van @:Lucky_StrikeDat worden vast veel heerlijke avonden buiten.
Bij TGTG had ik een halve vlaai meegekregenLekker abrikoos wat ik wist omdat er alleen halve abrikozenvlaaien klaarstonden terwijl de mijne werd ingepakt. Nom!
Gisteren naar een uitvaart en dus uiteraard vlaai. Ik houd minder van kersenvlaai maar met de abrikozenweelde die thuis op me wachtte nu toch een stukje kersen gepakt voor de afwisseling.
En net was het thuisvlaaitijd! Doos geopend en u raadt het al: de bakker had alleen abrikozenvlaai over omdat hij voor mij een halve kersenvlaai inpakte![]()
Ik moest best wel lachen om mezelf /firstwirldproblems
Mooi dat je goed geslapen hebt!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:55 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb heerlijk geslapen in m'n eigen bedje
Vervolgens heerlijk in een drukke en te warme trein gezeten
Maar wel fijn om aan een doodnormale kantoordag te beginnen
@:vlindertje89 hoe gaat het?
Mocht je weer eens hier in de buurt zijn, de botanische tuinen staan er prachtig bij
De brouwerij heb ik ook nog nooit gezien. Vroeger kwamen we best vaak in het Openluchtmuseum. En vorig jaar zijn we er tijdens Uitgelicht geweest, maar dat kwam niet langs de brouwerij.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat leuk @:sarabi Duimen staan vast aan. Geloof niet dat ik ooit in de brouwerij daar ben geweest. Gaan jullie al eerder om ook de rest van het park te bezoeken?
Ik denk dat de Limburgse vlaaien bij beiden hetzelfde zijn. Komt vast uit dezelfde centrale bakkerij. En dat de bakker wellicht zelfs meer keuze heeft als je binnen loopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kersenvlaaimaar wel knap, ja
![]()
Zeg, als kenner: er is broekmans patisserie, en broekmans bakkerij, en beide hebben vlaaien. Moet ik dan bij de patisserie versie zijn voor de betere van de twee? Vorig jaar was ik bij de patisserie en ik vond de kruisbessen slagroom daaren was nu aan het zoeken voor kruisbessen schuim voor als we er weer zijn, want jij zei dat die nog lekkerder is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |