abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217552765
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die moet nog worden ontworpen en gebouwd. Hij kan 3 meter breed worden, plus een klein stukje de hoek om.
Dat is de huurkeuken hier. Binnen. 😂
pi_217553200
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 07:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y

Dit is ook al de tweede keer :@
Vorige heb ik toch geoogst en geprobeerd maar dat is echt geen aanrader.
je bent in elk geval consequent O+
pi_217553328
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
De overkapping is voor een groot deel klaar. Nog wat aftimmeren in de punt en de kier aan de achterkant. De shingles moeten er ook nog op. We konden het niet laten om de meubels erin te zetten zodat we kunnen zien hoeveel ruimte voor de buitenkeuken er nog is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oi, ik wilde dat ik zo'n stukje grond had O+
Geniet ervan deze zomer! Ik zal naar je zwaaien als ik een keer langsfiets!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 07:44:27 #254
217702 Lonaa
Honger!
pi_217553910
Goeiemorgen.

W. heeft vandaag een lange dag van 12 uur en ik ben vrij. Is altijd raar. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217554626
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm, mijn Disney jaarabo werd in feb verlengd met 12 maanden.
Nu heb ik opgezegd, krijg een einddatum van de 26. In theorie logisch want jaarabo is goedkoper dus goldt ook voor een heel jaar, maar is het niet zo dat abonnementen in NL altijd na automatische verlenging een opzegtermijn van een maand krijgen?
Daar lijkt het wel op, dit lijkt mij niet anders dan 'jaarabonnement internet of televisie'; https://www.rijksoverheid(...)ngde%20abonnement%20'uitzitten'.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217554671
Ik had dit recentish (iig sinds die nieuwe wet) met een magazine en daar deden ze in eerste instantie of hun neus bloedde, maar toen ik er een mail achteraan stuurde met "eeh ken toch per maand?" kreeg ik de resterende maanden gerestitueerd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217555036
Pcies.
Ik zocht al overal mailadres maar Disney wil liever chatten. Nou dat dan maar.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_217555068
Goedemorgen :W

Ik heb heerlijk geslapen in m'n eigen bedje O+
Vervolgens heerlijk in een drukke en te warme trein gezeten ;(
Maar wel fijn om aan een doodnormale kantoordag te beginnen O+

@vlindertje89 hoe gaat het?
Mocht je weer eens hier in de buurt zijn, de botanische tuinen staan er prachtig bij O+
pi_217555392
Geen enkel probleem natuurlijk, dat opzeggen. :')
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_217555402
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
De overkapping is voor een groot deel klaar. Nog wat aftimmeren in de punt en de kier aan de achterkant. De shingles moeten er ook nog op. We konden het niet laten om de meubels erin te zetten zodat we kunnen zien hoeveel ruimte voor de buitenkeuken er nog is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow O+
Echt een mooi geworden.

quote:
11s.gif Op maandag 5 mei 2025 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ik zag in hun boekjeboekje dat jij je ook nog met het Eerste Noorse Leger bemoeid hebt van de week :o Onder aanvoering van luitenant-kolonel @:Fogel en generaal-majoor @:loveislikeakiss
Jazeker :D we mochten een bierproeverij aan dit zooitje ongeregeld geven. Was erg leuk en gezellig.
pi_217555413
Goedemorgen trouwens c_/
Vanavond naar The Dutch Beer Challenge (ik weet niet waarom het in het Engels moet) in het Openlucht Museum. Eerst krijgen we een rondleiding door de Bierbrouwerij daar en vervolgens krijgen we te horen of ons bier in de prijzen is gevallen.
pi_217555552
Het voelt echt weer als herfst, maar dan met veel groen buiten. Ik hou ervan!
pi_217555585
Overkapping van @Lucky_Strike _O_ Dat worden vast veel heerlijke avonden buiten.

Bij TGTG had ik een halve vlaai meegekregen :Y) Lekker abrikoos wat ik wist omdat er alleen halve abrikozenvlaaien klaarstonden terwijl de mijne werd ingepakt. Nom!
Gisteren naar een uitvaart en dus uiteraard vlaai. Ik houd minder van kersenvlaai maar met de abrikozenweelde die thuis op me wachtte nu toch een stukje kersen gepakt voor de afwisseling.

En net was het thuisvlaaitijd! Doos geopend en u raadt het al: de bakker had alleen abrikozenvlaai over omdat hij voor mij een halve kersenvlaai inpakte :')

Ik moest best wel lachen om mezelf /firstwirldproblems
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 6 mei 2025 @ 12:09:41 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217556340
Hier werd net een TGTG opgehaald bij de bakkerij van de lokale super. Bleek een half winkelwagentje vol gesneden broden te zijn....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217556671
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 12:09 schreef fietsie het volgende:
Hier werd net een TGTG opgehaald bij de bakkerij van de lokale super. Bleek een half winkelwagentje vol gesneden broden te zijn....
Zoeen hebben wij ook. Ga ik niet meer heen want geen vriezerruimte plus veel weggooien.
Met de twee broden die ik nu heb gekregen (naast de vlaai) kan ik een half jaar vooruit denk ik. Want brood is voor kantoordagen en die heb ik niet zoveel meer.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 6 mei 2025 @ 12:42:38 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217556683
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Overkapping van @:Lucky_Strike _O_ Dat worden vast veel heerlijke avonden buiten.

Bij TGTG had ik een halve vlaai meegekregen :Y) Lekker abrikoos wat ik wist omdat er alleen halve abrikozenvlaaien klaarstonden terwijl de mijne werd ingepakt. Nom!
Gisteren naar een uitvaart en dus uiteraard vlaai. Ik houd minder van kersenvlaai maar met de abrikozenweelde die thuis op me wachtte nu toch een stukje kersen gepakt voor de afwisseling.

En net was het thuisvlaaitijd! Doos geopend en u raadt het al: de bakker had alleen abrikozenvlaai over omdat hij voor mij een halve kersenvlaai inpakte :')

Dit zou mij ook gebeuren.
Spoilers!
pi_217556988
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Overkapping van @:Lucky_Strike _O_ Dat worden vast veel heerlijke avonden buiten.

Kersenvlaai :9 maar wel knap, ja :D

Zeg, als kenner: er is broekmans patisserie, en broekmans bakkerij, en beide hebben vlaaien. Moet ik dan bij de patisserie versie zijn voor de betere van de twee? Vorig jaar was ik bij de patisserie en ik vond de kruisbessen slagroom daar O+ en was nu aan het zoeken voor kruisbessen schuim voor als we er weer zijn, want jij zei dat die nog lekkerder is :P
pi_217556996
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:55 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Ik heb heerlijk geslapen in m'n eigen bedje O+
Vervolgens heerlijk in een drukke en te warme trein gezeten ;(
Maar wel fijn om aan een doodnormale kantoordag te beginnen O+

@:vlindertje89 hoe gaat het?
Mocht je weer eens hier in de buurt zijn, de botanische tuinen staan er prachtig bij O+
Mooi dat je goed geslapen hebt!
En lief dat je het vraagt! Het gaat best goed :) piek van werk is weer geweest en nu komen pas 20 mei volgende stukken van scripties binnen, dus even relatieve rust. Dat is fijn. En good to know! De laatste keren had ik t overleg met collega daar steeds online, maar hopelijk binnenkort weer een keer fysiek! :Y
  dinsdag 6 mei 2025 @ 13:38:17 #269
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_217557117
_O- @Cat-astrophe
Doe niet zoveel meer met TGTG Flink is gestopt, de bakker hier in de buurt heeft z'n eigen outlet, Deka is gestopt, Plus heeft een (voor mij) niet fijne ophaaltijd. Hoop nog altijd dat picnic ook gaat meedoen hier, daar fiets ik 3x per week langs.

Fijn van de goede slaap @Tele6 Even duimen dat ik er vannacht ook een heb, want afgelopen nacht was drama.

Wat leuk @Sarabi Duimen staan vast aan. Geloof niet dat ik ooit in de brouwerij daar ben geweest. Gaan jullie al eerder om ook de rest van het park te bezoeken?

Spreekuur was vrij rustig, maar er zitten veel mails in mijn inbox dus zo maar weer even aan het werk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_217557758
Iemand een ervaring met ginger water?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_217557846
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:

Wat leuk @:sarabi Duimen staan vast aan. Geloof niet dat ik ooit in de brouwerij daar ben geweest. Gaan jullie al eerder om ook de rest van het park te bezoeken?

De brouwerij heb ik ook nog nooit gezien. Vroeger kwamen we best vaak in het Openluchtmuseum. En vorig jaar zijn we er tijdens Uitgelicht geweest, maar dat kwam niet langs de brouwerij.
Vandaag kunnen we helaas niet eerder gaan maar we krijgen 2 vrijkaarten dus gaan zeker binnenkort weer een keer langs en rustig alles bekijken.
pi_217558575

Hangjeugd
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 mei 2025 @ 16:36:21 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217558704
Nou mn eerste belangrijke taak is volbracht. Aanmelden lijsttrekker is open :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217559171
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Kersenvlaai :9 maar wel knap, ja :D

Zeg, als kenner: er is broekmans patisserie, en broekmans bakkerij, en beide hebben vlaaien. Moet ik dan bij de patisserie versie zijn voor de betere van de twee? Vorig jaar was ik bij de patisserie en ik vond de kruisbessen slagroom daar O+ en was nu aan het zoeken voor kruisbessen schuim voor als we er weer zijn, want jij zei dat die nog lekkerder is :P
Ik denk dat de Limburgse vlaaien bij beiden hetzelfde zijn. Komt vast uit dezelfde centrale bakkerij. En dat de bakker wellicht zelfs meer keuze heeft als je binnen loopt.
Omdat de patisserie daarnaast de gebakjes, luxevlaai, luxeluxevlaaien en chocolade heeft.
Die eerste twee zal bakker ook hebben, maar dan minder.

Zoals: kruisbessenschuimvlaai bij beiden. Maar (geen idee of het bestaat) kruisbessenkwarktaart met schuimganache alleen bij de patissier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217559195
Heeft iemand toevallig nog Eftelingzegels die je niet gaat gebruiken?
Ik neem maatje en broer mee naar de Efteling. Vader betaalt maar altijd fijn als we wat kunnen besparen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')