Want?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boosheid en verdriet vechten om voorrang na de bekendmaking van dit vreselijke nieuws. Feitelijk heeft Rockstar in 13 jaar tijd dus alleen RDR2 uitgebracht? Ik snap daar helemaal niks van.
Alsof de heer 'Document1' van het Fok! forum bij Rockstar Games in de keuken kan kijken en kan beoordelen of de game al dan niet klaar is om in mei 2026 gereleased te worden. Je lult net zo slap als de rest van het internet.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:18 schreef Document1 het volgende:
Ik snap niks van al dat gejank. Iedereen met een hersencel of twee wist toch wel dat dit uitgesteld ging worden? Ik zie herfst 2026 ook nog wel gebeuren.
Heb liever een game waarbij het langer duurt en een goede game is dan een gehaast project om maar om de 2 jaar iets uit te brengen. Kwaliteit over kwantiteit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:13 schreef Momo het volgende:
Toch wel jammer dat om de 2 jaar een game droppen er niet meer bij is. Een beetje zelfde effect bij series waar nu soms 2-3 jaar tussen seizoenen zit.
Eens,maarje kan ook te vergaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:26 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Heb liever een game waarbij het langer duurt en een goede game is dan een gehaast project om maar om de 2 jaar iets uit te brengen. Kwaliteit over kwantiteit.
Dat klopt maar dat vind ik dan eerder bij elder scrolls dan gtaquote:
Uh nou... Op 3 generaties consoles een laatste deel releasen voor je met het volgende deel komt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat vind ik dan eerder bij elder scrolls dan gta
In dertien jaar tijd één nieuw project releasen is weer het andere uiterste. Ik kan mij niet voorstellen dat sportwagens voor GTA Online ontwerpen om hyperactieve basisschoolkinderen geld uit de zak te kunnen kloppen zoveel tijd in beslag neemt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:26 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Heb liever een game waarbij het langer duurt en een goede game is dan een gehaast project om maar om de 2 jaar iets uit te brengen. Kwaliteit over kwantiteit.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
GTA
Laat ze die game maar lekker tot in de eeuwigheid delayen.
Leuk om al die emo wannabe gangsters te zien janken.
En Rockstar doet altijd lang over hun games.
Ik heb het dan ook over vroeger of vinden we Vice City en San Andreas ook allemaal gehaaste prut hier?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:26 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Nee niet echt, 13 jaar doen over een game zou niet een goede norm zijn. Stel dat die ontwikkeling doorzet en GTA 7 pas weer 25 jaar later zou komen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat vind ik dan eerder bij elder scrolls dan gta
Ze hebben Red Dead Online ook helemaal laten verstoffen. Geen idee hoeveel capaciteit GTA online nou daadwerkelijk nodig had. Mag wel hopen dat die ontwikkeling van dingen bijkopen ver van de hoofdgame wegblijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In dertien jaar tijd één nieuw project releasen is weer het andere uiterste. Ik kan mij niet voorstellen dat sportwagens voor GTA Online ontwerpen om hyperactieve basisschoolkinderen geld uit de zak te kunnen kloppen zoveel tijd in beslag neemt.
Whatquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
GTA
Zoek een op over hoelang ze hebben gedaan over san andreasquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
GTA
Je kan het terugzoeken, bij de allereerste aankondiging zei ik al in dit topic dat ze herfst 2025 nooit gingen halen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alsof de heer 'Document1' van het Fok! forum bij Rockstar Games in de keuken kan kijken en kan beoordelen of de game al dan niet klaar is om in mei 2026 gereleased te worden. Je lult net zo slap als de rest van het internet.
2 jaarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoek een op over hoelang ze hebben gedaan over san andreas
So what? Dat is nergens op gebaseerd. Golft je pa met Dan Houser of zo?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan het terugzoeken, bij de allereerste aankondiging zei ik al in dit topic dat ze herfst 2025 nooit gingen halen.
Ze zijn gestopt met crunchen na RDR2 volgens Jason Squote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:23 schreef DKUp het volgende:
Bijna 13 jaar na GTA V
Bijna 8 jaar na RDR2
"Ze doen er altijd lang over..."
![]()
Krijg je ervan als je veel te veel tijd in GTA Online steekt.
Tot en met GTA V kreeg je gewoon regelmatig verschillende Rockstar games.
Teentjes getrapt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
So what? Dat is nergens op gebaseerd. Golft je pa met Dan Houser of zo?
Het slaat nergens op om te zeggen dat mensen die dachten dat de game in 2025 zou releasen maar "twee hersencellen hebben". Niemand hier heeft de informatie om te kunnen beoordelen of de game vijf maanden eerder of later gereleased kan worden. We lullen allemaal maar een beetje in de ruimte, inclusief jij.
Komt wel weer terug met AI.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:13 schreef Momo het volgende:
Toch wel jammer dat om de 2 jaar een game droppen er niet meer bij is. Een beetje zelfde effect bij series waar nu soms 2-3 jaar tussen seizoenen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |