SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Is toch te gek voor woorden. Piswoest maakt het mequote:
Doe je dan een pismerrie met voernijd na, als je woest bent?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toch te gek voor woorden. Piswoest maakt het me
feit dat er veel meer zijn die dat roepen en je nu alleen over mij heenvalt is jammer, maar kan ik ook weinig aan doen. Jammer welquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat denk je dat op alles waar je het niet mee eens bent roepen van "oh, wordt x nu gecanceld" of "huehuewoke" doet?
Maar goed, ik heb geen zin in dit gejammer, dus ik ben er serieus even weg van.
PIESMAD.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toch te gek voor woorden. Piswoest maakt het me
Ik heb hier niet voor gekozen, het lot heeft mij gekozenquote:
Ik probeer het ook zoveel mogelijk te mijden. Afgelopen weekend nog in Utrecht geweest. Dat is wel weer even genoeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Randstad is meh. Het is dat ik er 1x per week naar toe moet.
Ze is terug en slaat gelijk toequote:
WO2 is ook 'te lang geleden', nog maar weinig mensen die het hebben meegemaakt, hele generaties die niet eens weten wat oorlog is. Dan krijg je zoals Churchill dat al eens verwoorde “Those that fail to learn from history are doomed to repeat it.”quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Op 4 mei tijdens de Nationale Herdenking worden alle oorlogsslachtoffers van de Tweede Wereldoorlog uit het toenmalige Koninkrijk der Nederlanden herdacht, de slachtoffers die vielen tijdens de koloniale oorlog in Indonesië, en ook de slachtoffers die daarna vielen tijdens oorlogs- en vredesoperaties waarbij Nederland betrokken was.”
Het is dus geen algemene, overkoepelende, wereldwijde, superinclusieve dode mensen-herdenking waar je alles onder kan en mag schuiven. En een beetje respect voor waar deze dag wél voor staat, kan geen kwaad.
Rotterdamquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik probeer het ook zoveel mogelijk te mijden. Afgelopen weekend nog in Utrecht geweest. Dat is wel weer even genoeg.
Uit de magnetron?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Lauwe Gorgo, dit zou zomaar eens mijn nieuw favoriete scheldwoordje voor kutmensen kunnen worden
WO2 is nooit te lang geleden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WO2 is ook 'te lang geleden', nog maar weinig mensen die het hebben meegemaakt, hele generaties die niet eens weten wat oorlog is. Dan krijg je zoals Churchill dat al eens verwoorde “Those that fail to learn from history are doomed to repeat it.”
Ja, blij meequote:
Het is hard nodig, als je Gaza al genocide gaat noemen is het heel hoog tijd voor wat extra geschiedenislesjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WO2 is ook 'te lang geleden', nog maar weinig mensen die het hebben meegemaakt, hele generaties die niet eens weten wat oorlog is. Dan krijg je zoals Churchill dat al eens verwoorde “Those that fail to learn from history are doomed to repeat it.”
Heb je een lapobotje ontwikkeld?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier niet voor gekozen, het lot heeft mij gekozen
Nee, ik ben gewoon te debiel om niet te posten na 300 posts.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een lapobotje ontwikkeld?
@:haags weet meer over botjes
Of als Gergi die iets verkeerds heeft gegeten @kwiwiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Gorgo klinkt wel als een grachtengordel afkorting
1 miljoen posts schoon aan de haak waarvan 700k door een botje.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlees op botjes, spareribs, kippenpootjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@ditismijnmeningquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Gorgo klinkt wel als een grachtengordel afkorting
Heb je honger?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vlees op botjes, spareribs, kippenpootjes
Die is weg.quote:
Niet eens gemerktquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:23 schreef Koen66 het volgende:
maar goed, ik ben ff werken, hebben jullie ff geen last van mijn wokehaat gebrabbel
Met speeksel flodders, de oren plat en de nek en met extra oogwit. Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je dan een pismerrie met voernijd na, als je woest bent?
@:IJsdraakje weet
Neuh nog niet echtquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
1 miljoen posts schoon aan de haak waarvan 700k door een botje.lekker man.
Volgens het schema ben je ruim een half uur te vroeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:23 schreef Koen66 het volgende:
maar goed, ik ben ff werken, hebben jullie ff geen last van mijn wokehaat gebrabbel
is de hele verkeerde user. dimmie begint met dat en niet ditquote:
Ja en af en toe een trap tegen de deurquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met speeksel flodders, de oren plat en de nek en met extra oogwit. Ja
Als ze terug is wel tochquote:
Was gezellig. Moeten we vaker doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:23 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Beetje met poep gooien.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en af en toe een trap tegen de deur
nee wantquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
is de hele verkeerde user. dimmie begint met dat en niet dit
En tussendoor even flink pissen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en af en toe een trap tegen de deur
"Als".quote:
de braddie kloon 273 weer vertrokken is, kunnen we Dimmy toch vervroegd vrijlaten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
is de hele verkeerde user. dimmie begint met dat en niet dit
Tegen een rijdende intercity aanquote:
verrrek komt het daardoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens het schema ben je ruim een half uur te vroeg.
Shit hit the train.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen een rijdende intercity aan
Ik heb niet 24/7 hongerquote:
Kloptquote:
"Zodra".quote:
Bans worden niet besproken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de braddie kloon 273 weer vertrokken is, kunnen we Dimmy toch vervroegd vrijlaten?
Het puntmutsenuurtje was een beetje in onbruik geraakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was gezellig. Moeten we vaker doen.
Letterlijkquote:
WAT ZEG JIJ ?quote:
Wijs aan dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ging om de tendens. Geen enkel kabinet was rechts in de jaren 90-00. Mensen dachten grotendeels als de Apeldoorn zangers
Die is er nog. Maar niet hierquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de braddie kloon 273 weer vertrokken is, kunnen we Dimmy toch vervroegd vrijlaten?
jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Het puntmutsenuurtje was een beetje in onbruik geraakt.
quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet. Al heb ik wel een redelijke stofwisseling en doen mijn darmen net alsof ze een motor zijn.quote:
Ongehoord dit.quote:
In Nederland?quote:
beterquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik volg soms helemaal niets van jullie gesprekken
Dan moet je je oren open doenquote:
Is niet ergquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke, bedankt voor deze uitlegquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet. Al heb ik wel een redelijke stofwisseling en doen mijn darmen net alsof ze een motor zijn.
Komt omdat je te slim bentquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk wel dat @LTVDK zich in NL bevindt, maar dat is een aannamequote:
ik regelmatig niet en ga dan gewoon in op iets volledig willekeurigsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit idd op een heel ander niveau jaquote:
Dit is een verkapte belediging.quote:
Ik hoor anders vrij weinig als ik dit forum leesquote:
hij kondigde toch zn zoveelste vertrek weer aan?quote:
Wat heb je gisteren gegeten?quote:
BOEquote:
Zit je weer in de hyperfocus?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor anders vrij weinig als ik dit forum lees
Het is hier geen vliegveld.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij kondigde toch zn zoveelste vertrek weer aan?
Ik kan met 5 minuutjes rijden wel in Canada zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk wel dat @:LTVDK zich in NL bevindt, maar dat is een aanname
Welke focus?quote:
quote:
wanneer heb je voor het laatst met naald en draad een gaatje weggewerkt in je broek?quote:
Ja, maar je moet wel een bepaald niveau hebben.quote:
Broccoli, rösti en een carpaccioburger.quote:
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beledigen komt niet voor in mijn woordenboek
Heb je nog de hik?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Broccoli, rösti en een carpaccioburger.
Graag gedaan lieverd.quote:
oeh sarpassio, zo klaar!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
6 weken terugquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
wanneer heb je voor het laatst met naald en draad een gaatje weggewerkt in je broek?
Doe danquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan met 5 minuutjes rijden wel in Canada zijn
quote:
quote:
BOE.quote:
al besprokenquote:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denkt hij.quote:
tssquote:
96% milder.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beledigen komt niet voor in mijn woordenboek
quote:
Lastig publiek hierquote:
Denk dat ze me dan vriendelijk verzoeken het terrein te verlatenquote:
Moet in de magnetronquote:
water in je mond doen, handstand doen en dan pas het water doorslikken als je op de kop staat.quote:
Lekker.quote:
Dan doe je carpaccio op een kleffe witte bol en eventjes 3 minuten in de magnetronquote:
Vriendelijk nog welquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze me dan vriendelijk verzoeken het terrein te verlaten
Oké wachtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
water in je mond doen, handstand doen en dan pas het water doorslikken als je op de kop staat.
succes
NIET WAARquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan doe je carpaccio op een kleffe witte bol en eventjes 3 minuten in de magnetron
Ik heb een aantal jaar gewerkt. Ik was altijd weer blij als ik weg kon.quote:
Hey Moerasjequote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NIET WAAR![]()
Hier kan je geen grappen over maken![]()
sarpassio in de magnetron was idd ook geen grapquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NIET WAAR![]()
Hier kan je geen grappen over maken![]()
Dat heb ik met Den Haag gehad. Enige goede was de viskraam bij Den Haag HS.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar gewerkt. Ik was altijd weer blij als ik weg kon.
Dotje schatjequote:
* TheStigsDutchCousin kijkt geïnteresseerdquote:
Heb je wel water in je mond?quote:
JAAAHAAquote:
Ja het is een veilingterrein, geen militair terreinquote:
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JAAAHAA
kak. Nou is het eruit. Bedankt hè
Scheelt weer kogels ontwijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een veilingterrein, geen militair terrein
Alles onderquote:
Heb je verlatingsangst?quote:
Hey lieffiequote:
Het is wel voor groot tot soms gigantisch bouwmaterieel, dus dat is ook niet helemaal veiligquote:
Wel een coole angst voor een wereldgozerquote:
Mopskequote:
Ja hoor, en met jou?quote:
Tammiepammiequote:
Ik mag datquote:
kijk uit dat je geen galstenen hebtquote:
Doe eens niet!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tammiepammie
[..]
Ik mag dat
Je mag kalm doen ja en je moet kalm doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tammiepammie
[..]
Ik mag dat
Mooi zo, hier ookquote:
Goede nacht gehad?quote:
Nee, dat dan weer niet, maar dat mag mijn dag niet verknallenquote:
* TheStigsDutchCousin knuffelt TaMiekequote:
Doe zelf eens kalmquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag kalm doen ja en je moet kalm doen.
Warm?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar dat mag mijn dag niet verknallen
Maar geen verkeerde vibrator meer?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar dat mag mijn dag niet verknallen
Ik ben mega kalm.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin knuffelt TaMieke
[..]
Doe zelf eens kalm
Ik merk er niks van.quote:
Ben ook n provinciekereltje @Dr_Flashquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel een coole angst voor een wereldgozer
Daar kan ik weinig aan veranderenquote:
quote:
omdat je een man bent...quote:
Bedankt weerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
De klodders lauwe levende aardbeienjam vliegen weer in het rond.
Even 15,- neerleggen danquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben ook n provinciekereltje @:dr_flash
Die zijn altijd kalm.quote:
Goede aanvulling schatjequote:
Nickchangequote:
Preciesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan Danny weer een pakje zware van Nelle kopen
Nee neequote:
Gaat vast wel goed komenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:51 schreef Ama het volgende:
Ik hoop toch wel dat ik dit jaar weer me een keer gelukkig ga voelen.
dat red je tegenwoordig al niet meer met 15 euroquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat red je tegenwoordig al niet meer met 15 euro
ik ontbijt niet voor 11uquote:
soms?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee meestal zetten tokkies idd om 12 uur meteen de vetvijver aan.quote:
ja, ik heb er verder geen last vanquote:
oh, tegenvaller weerquote:
tuurlijk welquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:51 schreef Ama het volgende:
Ik hoop toch wel dat ik dit jaar weer me een keer gelukkig ga voelen.
Mijn ontbijt is binnen 5 minuten nadat ik ben opgestaan al opquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ontbijt niet voor 11u
alleen thee is voldoende op de vroege morgen
Heel soms praten ze in een taal die ik begrijpquote:
Ik ook nietquote:
Oke Kirby.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn ontbijt is binnen 5 minuten nadat ik ben opgestaan al op
hoiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heel soms praten ze in een taal die ik begrijp
warme dranken in de ochtendquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ontbijt niet voor 11u
alleen thee is voldoende op de vroege morgen
Gewoon het systeem gelijk opstarten tochquote:
Irritant dat gemompel als je zelf zielsgelukkig bent he?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, de toon is weer gezet.
Gezellig
Mijn systeem werkt andersquote:
Uhm.. Ik heb net Tresor opquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant dat gemompel als je zelf zielsgelukkig bent he?
cola is ook zo wat om 07:00uquote:
Misschien een keer de update uitvoeren ipv heel de tijd wegklikkenquote:
blauw permanentjequote:
Dat is wel een wat heftige start van de dagquote:
Ik hoorde net een meesje dichtbij zingen (welke soort is mij thans onbekend) dus ik ben ook gelukkig, minimaal tot 11:00.quote:
als jij dat allemaal lekker drinkt, blijf ik bij mijn theequote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
melk
water
iced tea
iced coffee
appelsap
sinasappelsap
Ding dong.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien een keer de update uitvoeren ipv heel de tijd wegklikken
IJsthee bij het ontbijt?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
melk
water
iced tea
iced coffee
appelsap
sinasappelsap
gewoon even gal spuwen moet kunnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:57 schreef Ama het volgende:
Sorry ik wil hier ook niet teveel klagen maar soms moet ik het even kwijt.
krijg ik dan automatisch een blauw kleurtje hier?quote:
ik ken mensen die dat doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een wat heftige start van de dag
quote:
ik geef opties, niet perse wat ik allemaal drinkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij dat allemaal lekker drinkt, blijf ik bij mijn thee
als jij een filmpje stuurt van jezelf met een blauw permanentje en een briefje met FOK! mschol in je handjes dan regel ik een mooi roze kleurtje voor jequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
krijg ik dan automatisch een blauw kleurtje hier?
[..]
wijn bier whisky port jenever ginquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik geef opties, niet perse wat ik allemaal drink
Oh ik vond m'n hele unboxing foto al uitgebreidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een uitgebreide kindlereview van @:kwiwi
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij een filmpje stuurt van jezelf met een blauw permanentje en een briefje met FOK! mschol in je handjes dan regel ik een mooi roze kleurtje voor je
jij allemaal extra funcieeisen toevoegen en dan het raar vinden dat hij groter en zwaarder isquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik vond m'n hele unboxing foto al uitgebreidHij krijgt een 8/10, 2 punten aftrek omdat ie iets zwaarder en groter is dan de vorige.
Nee, gewoon een slechte slapert. Warm heb ik het eigenlijk meestal welquote:
whisky is wel wat heftig op de nuchtere maagquote:
Nee, gelukkig heeft de vibrator mij vannacht met rust gelatenquote:
vodkaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whisky is wel wat heftig op de nuchtere maag
Hoe warmer het wordt hoe slechter ik altijd slaap. Heel irritant.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gewoon een slechte slapert. Warm heb ik het eigenlijk meestal wel
Ik zie het dagelijks.quote:
O , nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo lekker appeltjesgistbrood, zin in
...sow.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gelukkig heeft de vibrator mij vannacht met rust gelaten
Van de week van 19 uur tot 01.00 uur was meer dan genoeg
met een scheutje jus d'orange voor de kleurquote:
Katquote:
Ik heb een hele fijn ventilator naast mijn bed staan, daar red ik het meestal wel meequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe warmer het wordt hoe slechter ik altijd slaap. Heel irritant.
Ja tis watquote:
oh ja, dit weekend maar eens het winterdekbed er af halenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe warmer het wordt hoe slechter ik altijd slaap. Heel irritant.
Sorryquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijn ventilator naast mijn bed staan, daar red ik het meestal wel mee
Maar ben gewend om het warm te hebben lig zomer en winter alleen onder een laken
Dat pak van jou en die helm hebben mij helemaal doorgewarmd
Zal voortaan minder trillen.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik vond m'n hele unboxing foto al uitgebreidHij krijgt een 8/10, 2 punten aftrek omdat ie iets zwaarder en groter is dan de vorige.
Ik denk dat het door die helm komt. Daar dreun je mee tegen het kopeind van het bed wat weer een extra trilling veroorzaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Zal voortaan minder trillen.
Zal wat lager gaan liggenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het door die helm komt. Daar dreun je mee tegen het kopeind van het bed wat weer een extra trilling veroorzaakt
Soms is een oplossing zo simpelquote:
Ruikt altijd zo lekker als de was buiten droogtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Er hangt weer een wasje
Maar deze hangt buiten dus die zal ik hopelijk sneller opruimen.
Ik ben niet zo moeilijkquote:
Dat weet ik toch schatquote:
Ze noemde me schatquote:
Thanks AIquote:Deze auto verbruikt dus ongeveer 5,68 liter brandstof per 100 km. Dat is een redelijk zuinige wagen! 🚗💡
Als je het maar niet verder verteld voor er praatjes van komenquote:
Ga je een nieuwe Picanto kopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet dit omrekenen:
50 miles to the gallon
Halp. Benzineverbruik van een auto
Ik kom op 1 op 21 km uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet dit omrekenen:
50 miles to the gallon
Doe ik nietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het maar niet verder verteld voor er praatjes van komen
Oh dan zat ik er niet ver vanafquote:
80 km op 3,8 liter, iets van 1 op 21 dusquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet dit omrekenen:
50 miles to the gallon
quote:
GMTAquote:
Daarom zijn wij er om je te helpen!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Zelfs met de hulp van AI zit ik er dus naast
Ik kan écht niet rekenen.
Ga je een Reliant kopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, het is een Britse tekst over een Britse auto, dus ik heb Britse gallons genomen. Excuus.
Oh natuurlijk hebben die Britten ook weer hun eigen variantquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, het is een Britse tekst over een Britse auto, dus ik heb Britse gallons genomen. Excuus.
quote:
quote:
quote:
Een Opel? Ik had je hoger ingeschatquote:
Deze is wel een hele mooie voorzetquote:
Als er weer iemand scheef op de parkeerplaats staat en ze hem er toch nog tussen wil proppenquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als er weer iemand scheef op de parkeerplaats staat en ze hem er toch nog tussen wil proppen
Dat lijkt me niet helemaal gezond voor de bloedsuikerspiegelquote:
Ohquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat red je tegenwoordig al niet meer met 15 euro
Je wilde net beginnen met het roken van zware shag?quote:
Wat is er eerder weg als je nu begint met roken? Je adem of je geld?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wilde net beginnen met het roken van zware shag?
Ik lees nu dat een pakje bijna 18 euro kostJoejoe
Gewoon niet beginnen een optie?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is er eerder weg als je nu begint met roken? Je adem of je geld?
Poh heftigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gelukkig heeft de vibrator mij vannacht met rust gelaten
Van de week van 19 uur tot 01.00 uur was meer dan genoeg
Kolerequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wilde net beginnen met het roken van zware shag?
Ik lees nu dat een pakje bijna 18 euro kostJoejoe
Hoe gaat het met de 'nieuwe' caaf?quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kolere
Nee ik rook al jaren niet meer. Maar shag zou ik nooit overwegen.
Ik ben aan de lijnquote:
Rond is ook een vormquote:
HALLO HALLOquote:
Hallooo Hallooo wie ben je dan waarom, verlang ik zoooo. Om dicht bij jou te zijnnnn hallo ha-lloooo, mijn teeeeeleromeeeooooquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij allemaal extra funcieeisen toevoegen en dan het raar vinden dat hij groter en zwaarder is
Nee serieusquote:
Aan de brank!quote:
You go girlquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee serieushard aan het sporten en op voeding letten want kater en ik willen nog een kitten maar.. elke kilo eraf kan bijdragen volgens de artsen. Niet dat ik overgewicht heb. Maar voor ivf is dat beter.
Ze leeft nogquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de 'nieuwe' caaf?
Maar dan word je ook weer rondquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee serieushard aan het sporten en op voeding letten want kater en ik willen nog een kitten maar.. elke kilo eraf kan bijdragen volgens de artsen. Niet dat ik overgewicht heb. Maar voor ivf is dat beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |