Shit hit the train.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen een rijdende intercity aan
Ik heb niet 24/7 hongerquote:
Kloptquote:
"Zodra".quote:
Bans worden niet besproken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de braddie kloon 273 weer vertrokken is, kunnen we Dimmy toch vervroegd vrijlaten?
Het puntmutsenuurtje was een beetje in onbruik geraakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was gezellig. Moeten we vaker doen.
Letterlijkquote:
WAT ZEG JIJ ?quote:
Wijs aan dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ging om de tendens. Geen enkel kabinet was rechts in de jaren 90-00. Mensen dachten grotendeels als de Apeldoorn zangers
Die is er nog. Maar niet hierquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de braddie kloon 273 weer vertrokken is, kunnen we Dimmy toch vervroegd vrijlaten?
jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Het puntmutsenuurtje was een beetje in onbruik geraakt.
quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet. Al heb ik wel een redelijke stofwisseling en doen mijn darmen net alsof ze een motor zijn.quote:
Ongehoord dit.quote:
In Nederland?quote:
beterquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik volg soms helemaal niets van jullie gesprekken
Dan moet je je oren open doenquote:
Is niet ergquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke, bedankt voor deze uitlegquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet. Al heb ik wel een redelijke stofwisseling en doen mijn darmen net alsof ze een motor zijn.
Komt omdat je te slim bentquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |