Ik hoorde net een meesje dichtbij zingen (welke soort is mij thans onbekend) dus ik ben ook gelukkig, minimaal tot 11:00.quote:
als jij dat allemaal lekker drinkt, blijf ik bij mijn theequote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
melk
water
iced tea
iced coffee
appelsap
sinasappelsap
Ding dong.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien een keer de update uitvoeren ipv heel de tijd wegklikken
IJsthee bij het ontbijt?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
melk
water
iced tea
iced coffee
appelsap
sinasappelsap
gewoon even gal spuwen moet kunnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:57 schreef Ama het volgende:
Sorry ik wil hier ook niet teveel klagen maar soms moet ik het even kwijt.
krijg ik dan automatisch een blauw kleurtje hier?quote:
ik ken mensen die dat doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een wat heftige start van de dag
quote:
ik geef opties, niet perse wat ik allemaal drinkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij dat allemaal lekker drinkt, blijf ik bij mijn thee
als jij een filmpje stuurt van jezelf met een blauw permanentje en een briefje met FOK! mschol in je handjes dan regel ik een mooi roze kleurtje voor jequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
krijg ik dan automatisch een blauw kleurtje hier?
[..]
wijn bier whisky port jenever ginquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik geef opties, niet perse wat ik allemaal drink
Oh ik vond m'n hele unboxing foto al uitgebreidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een uitgebreide kindlereview van @:kwiwi
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij een filmpje stuurt van jezelf met een blauw permanentje en een briefje met FOK! mschol in je handjes dan regel ik een mooi roze kleurtje voor je
jij allemaal extra funcieeisen toevoegen en dan het raar vinden dat hij groter en zwaarder isquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik vond m'n hele unboxing foto al uitgebreidHij krijgt een 8/10, 2 punten aftrek omdat ie iets zwaarder en groter is dan de vorige.
Nee, gewoon een slechte slapert. Warm heb ik het eigenlijk meestal welquote:
whisky is wel wat heftig op de nuchtere maagquote:
Nee, gelukkig heeft de vibrator mij vannacht met rust gelatenquote:
vodkaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whisky is wel wat heftig op de nuchtere maag
Hoe warmer het wordt hoe slechter ik altijd slaap. Heel irritant.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gewoon een slechte slapert. Warm heb ik het eigenlijk meestal wel
Ik zie het dagelijks.quote:
O , nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo lekker appeltjesgistbrood, zin in
...sow.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gelukkig heeft de vibrator mij vannacht met rust gelaten
Van de week van 19 uur tot 01.00 uur was meer dan genoeg
met een scheutje jus d'orange voor de kleurquote:
Katquote:
Ik heb een hele fijn ventilator naast mijn bed staan, daar red ik het meestal wel meequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe warmer het wordt hoe slechter ik altijd slaap. Heel irritant.
Ja tis watquote:
oh ja, dit weekend maar eens het winterdekbed er af halenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe warmer het wordt hoe slechter ik altijd slaap. Heel irritant.
Sorryquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijn ventilator naast mijn bed staan, daar red ik het meestal wel mee
Maar ben gewend om het warm te hebben lig zomer en winter alleen onder een laken
Dat pak van jou en die helm hebben mij helemaal doorgewarmd
Zal voortaan minder trillen.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik vond m'n hele unboxing foto al uitgebreidHij krijgt een 8/10, 2 punten aftrek omdat ie iets zwaarder en groter is dan de vorige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |