abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217513208

quote:
Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
edit: foto van de "experts" van 2025

[ Bericht 1% gewijzigd door FireFox1 op 01-05-2025 23:57:50 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217513217
Oeh ik kijk het nu pas terug, maar Bram krijgt ook de volle laag van Eva. Jesus wat is het met die wijven die ineens de zielige kaart trekken terwijl Bram niet van kwaad bewust is. Demage controle?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217513241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
Oeh ik kijk het nu pas terug, maar Bram krijgt ook de volle laag van Eva. Jesus wat is het met die wijven die ineens de zielige kaart trekken terwijl Bram niet van kwaad bewust is. Demage controle?
Mwah, Bram lijkt mij niet helemaal onschuldig in deze, die heeft verbaal vast wel wat zitten psychologiseren bij Eva, nadat ie ontdekte dat ie geen kans meer maakte.
pi_217513255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:49 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mwah, Bram lijkt mij niet helemaal onschuldig in deze, die heeft verbaal vast wel wat zitten psychologiseren bij Eva, nadat ie ontdekte dat ie geen kans meer maakte.
Zou kunnen maar beetje lullig als dat voor de camera eruit moet. Gaf hij haar ook niet een zesje en zij hem een halfje meer :+
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217513267
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Zou kunnen maar beetje lullig als dat voor de camera eruit moet. Gaf hij haar ook niet een zesje en zij hem een halfje meer :+
Die had zich al ingedekt, haha. En die Hinke en Gio, tja, dat zou zomaar kunnen lukken.
pi_217513283
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die had zich al ingedekt, haha. En die Hinke en Gio, tja, dat zou zomaar kunnen lukken.
Hij was haar voor, geen domme jonge :D
pi_217513292
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij was haar voor, geen domme jonge :D
Daarom geloof ik haar dat hij dat wel gezegd had, dat ze door haar vorige slechte ervaringen met mannen geen liefde meer zou vinden, omdat ze zich niet meer openstelt voor (lelijke) mannen.
pi_217513313
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het mooie is wel dat je Gio in een korte periode verbaal ziet groeien omdat Hinke hem de tijd gaf om op adem te komen. Of het liefde is valt nog te bezien, maar Gio heeft op menselijk gebied stappen gemaakt en dat is sowieso winst. :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217513317
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daarom geloof ik haar dat hij dat wel gezegd had, dat ze door haar vorige slechte ervaringen met mannen geen liefde meer zou vinden, omdat ze zich niet meer openstelt voor (lelijke) mannen.
Tja dat zullen we nooit weten, er is een gesprek geweest over een ex. Maar dat zij daarom nooit liefde meer kan ontvangen zal best wel wat genuanceerder geweest zijn.
pi_217513320
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Tja dat zullen we nooit weten, er is een gesprek geweest over een ex. Maar dat zij daarom nooit liefde meer kan ontvangen zal best wel wat genuanceerder geweest zijn.
Ach kom, Bram was haar toen kennelijk duidelijk aan het manipuleren.
pi_217513327
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ach kom, Bram was haar toen kennelijk duidelijk aan het manipuleren.
Oh denk je? Grappig is zie dat anders.
pi_217513335
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Het mooie is wel dat je Gio in een korte periode verbaal ziet groeien omdat Hinke hem de tijd gaf om op adem te komen. Of het liefde is valt nog te bezien, maar Gio heeft op menselijk gebied stappen gemaakt en dat is sowieso winst. :)
Bij dat stel krijg ik flashbacks van Koot en Bie, zit ook een scene in van een enorm dominante vrouw met een sukkel van een man, jaren getrouwd. :D
pi_217513357
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh denk je? Grappig is zie dat anders.
Kweenie, hoor, misschien heb je ook wel gelijk. Bram was iig heel duidelijk gekwetst door Eva. Maar je weet niet wat er allemaal zonder camera's is gezegd naar elkaar.
pi_217513361
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Bij dat stel krijg ik flashbacks van Koot en Bie, zit ook een scene in van een enorm dominante vrouw met een sukkel van een man, jaren getrouwd. :D
Hou je d'r buiten Cock _O-
pi_217513369
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Hou je d'r buiten Cock _O-
Dat was nu juist een omgekeerd stel :D
  vrijdag 2 mei 2025 @ 00:18:13 #16
174940 W00fer
Maar echt
pi_217513389
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Met haar krokodillen tranen, en die wollensokken therapeuten. Jullie hebben er voor gevochten Fuck dat zeg :|W
Dat vond ik ook echt bespottelijk.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217513399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was nu juist een omgekeerd stel :D
Dat andere stel was moeder en zoon
pi_217513401
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kweenie, hoor, misschien heb je ook wel gelijk. Bram was iig heel duidelijk gekwetst door Eva. Maar je weet niet wat er allemaal zonder camera's is gezegd naar elkaar.
Ik heb het idee dat Eva de teksten van Bram verkeerd heeft geïnterpreteerd, compleet dichtsloeg, en verder geen seconde de tijd heeft genomen om tekst en uitleg te vragen. Ze is sowieso een nare, arrogante, import-Amsterdammer met een onrealistisch eisenpakket.
pi_217513402
_O- _O- _O-
pi_217513403
quote:
Oh die _O-
pi_217513409
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat Eva de teksten van Bram verkeerd heeft geïnterpreteerd, compleet dichtsloeg, en verder geen seconde de tijd heeft genomen om tekst en uitleg te vragen. Ze is sowieso een nare, arrogante, import-Amsterdammer met een onrealistisch eisenpakket.
Lekker dit, ik mot haar ook niet
pi_217513447
quote:

[..]
Joh, ze wil ook gewoon een lekkere aantrekkelijke sympathieke humoristische vent en dat is Bram helaas niet. Dat soort mannen doen niet mee aan programma's. Alleen hopelozen.
pi_217513464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Joh, ze wil ook gewoon een lekkere aantrekkelijke sympathieke humoristische vent en dat is Bram helaas niet. Dat soort mannen doen niet mee aan programma's. Alleen hopelozen.
Bram is best wel ok en laat niet met zich sollen. Ik krijg wel jeuk van Femke en Olof die zitten er voor de leuk en aandacht. Ik wil een veilig haven boehoooo...........
pi_217513469
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Bram is best wel ok en laat niet met zich sollen. Ik krijg wel jeuk van Femke en Olof die zitten er voor de leuk en aandacht. Ik wil een veilig haven boehoooo...........
Die zijn al helemaal ongeloofwaardig.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 00:43:37 #26
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217513477
Heerlijke aflevering zeg, en dan die bbq op het einde, bleef genoeg vlees over, helft van de personen was weg haha

Bram... Eva uit het arrogante amsterdam had vanaf begin al geen zin in een boertje uit de provincie

Homo koppel wat een drama, viel ons al op dat Dennis niet bij een groot gedeelte van het koppel weekend aanwezig was, toen bekend was gemaakt dat 2 stellen weggingen zat hij niet aan tafel.

Marcela, wat een ijskonijn zeg, ze kijkt gewoon dwars door die jongen met die aids vlek heen, bizar

Swea kan alleen maar huilen, labiel kind zeg
pi_217513482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die zijn al helemaal ongeloofwaardig.
Eigenlijk zijn die psychologen totaal overbodig, op FOK! zien we het beter, en dat is geen grapje _O-
pi_217513492
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Eigenlijk zijn die psychologen totaal overbodig, op FOK! zien we het beter, en dat is geen grapje _O-
Zo is dat, beste stuurlui staan aan wal.. :D
pi_217513500
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zo is dat, beste stuurlui staan aan wal.. :D
Het blijft TV natuurlijk, maar die stuurlui zien dat ook wel. Nee gaat um niet worden maar we lullen er nog even over.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 05:49:12 #30
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217513742
Bij Dennis heb ik het vermoeden dat hij zich totaal niet thuis voelde in de groep. Dit is niet zijn vibe. En omdat Stefan dat duidelijk wel voelde kan dat best eens bijgedragen hebben aan de rare uitval/break. Zonde want ik denk dat iemand die je rustig maakt, pals hij het richting vrienden benoemde, echt een goede basis is.
Fuck the EBU
  vrijdag 2 mei 2025 @ 07:54:46 #31
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217514129
Dus volgende week 2 keer een eindaflevering met eindgesprekken en een beetje samenwonen en dan de blik naar nu?

quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:49 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik betwijfel het heel erg dat hij het zo bedoelde zoals zij het op heeft gevat. Mijn verwachting is: Hij heeft wel gezegd dat het heel moeilijk is liefde te accepteren als je door je ex zo gekwetst bent.

En zij hoorde / maakte er na een tijdje in haar hoofd helaas van: Jij bent gekwetst door je ex en verdient geen liefde. EN dit is nooit fatsoenlijk uitgesproken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou denk ik dat het echt heel goed is voor mensen in deze situatie om soms met iemand te praten als een soort mediator, want je wordt wel echt wat meer geleefd dan in een normale prille relatie.
Maar dit koppelsweekend was een slachtveld, uiteindelijk was van de groep 1/3e psycholoog, en nog maar 6 kandidaten over dus.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:25:37 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217514884
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Dat klopt, maar t programma is Married at first sight, en niet Therapy at first sight, dus ik zou me als Hinke echt wel genaaid voelen (om t in de woorden van Stefan te zeggen alwaar duidelijk NIET genaaid werd).

Hoe pushy veel mensen Hinke ook vonden in het begin, ik vind haar echt een engelengeduld hebben en de theraie heel lief oppakken. Of er ook liefde is naast het zorgzame en zieke-vogeltjes-opvang gedrag, dat weet ik niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:28:04 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217514930
quote:

[..]
Ik vind Eva ook echt naar overkomen idd.
En Marcella gewoon oersaai en vervelend/verveeld.

Ik ga echt wel boos naar de tv gillen als Peter en Mariska uit elkaar vallen. Ik vind hen zo fijn.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:29:37 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217514959
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 05:49 schreef Yesse het volgende:
Bij Dennis heb ik het vermoeden dat hij zich totaal niet thuis voelde in de groep. Dit is niet zijn vibe. En omdat Stefan dat duidelijk wel voelde kan dat best eens bijgedragen hebben aan de rare uitval/break. Zonde want ik denk dat iemand die je rustig maakt, pals hij het richting vrienden benoemde, echt een goede basis is.
Dennis moet je met een chablitje op een of ander terras in Zuid zetten.
Iets wat niet te moeilijk is, niet te zoet, weinig diepgang heeft en daarna het bed in.
L'Amour menaçant:
pi_217514981
Ik denk dat veel mensen Hinke pushy vonden overkomen, omdat er ook een groot contrast was met Gio. En ik zou het haar inderdaad niet na doen om zo positief te blijven na gematcht te worden met een onzelfstandige volwassene terwijl je jezelf wel gewoon ontwikkeld hebt.

Mijn indruk is ook dat de vrouwen in dit programma het ook nooit goed kunnen doen in hoe ze omgaan met zo'n match. Want als voor jou al snel duidelijk is dat het er niet in zit en je bent daar eerlijk in dan 'geef je het geen kans'. Maar als je zoals Hinke echt wel de schouders eronder zet en positief blijft is het ook niet goed.

In de vooruitblik van volgende week was ook iets te zien over dat de moeder van Gio zijn boterhammen voor werk (?) nog smeert :X
pi_217515617
Dennis heeft zoveel het woord "oprecht" gebruikt in zijn teksten dat het bijna niet anders kon dan dat het zo zou ontploffen. Die jongen gaf veel te veel acteervibes. Ik geef Stefan groot gelijk dat ie zich zo genaaid voelt. Als je vriendschap voelt en zo op de seks uit bent dan geef je niet eerst een 9 om dan een week later de stekker eruit te trekken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:13:32 #37
174940 W00fer
Maar echt
pi_217517198
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 05:49 schreef Yesse het volgende:
Bij
Dat is gewoon ongelofelijk kinderachtig als je vanwege een groepssetting (waar Stefan niks aan kan doen) Stefan onder de bus gaat gooien. Je ziet Dennis op Instagram heel veel onder de mensen.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:14:48 #38
174940 W00fer
Maar echt
pi_217517208
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Misschien mag ik het niet zeggen maar vrouwen die een machoman / badboy kiezen en dan achteraf gaan zeuren over dat het niet veilig was... Had je dat niet vooraf kunnen bedenken :')
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:16:42 #39
174940 W00fer
Maar echt
pi_217517235
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:30 schreef Stepperoller het volgende:
Ik denk dat veel mensen Hinke pushy vonden overkomen, omdat er ook een groot contrast was met Gio. En ik zou het haar inderdaad niet na doen om zo positief te blijven na gematcht te worden met een onzelfstandige volwassene terwijl je jezelf wel gewoon ontwikkeld hebt.

Mijn indruk is ook dat de vrouwen in dit programma het ook nooit goed kunnen doen in hoe ze omgaan met zo'n match. Want als voor jou al snel duidelijk is dat het er niet in zit en je bent daar eerlijk in dan 'geef je het geen kans'. Maar als je zoals Hinke echt wel de schouders eronder zet en positief blijft is het ook niet goed.

In de vooruitblik van volgende week was ook iets te zien over dat de moeder van Gio zijn boterhammen voor werk (?) nog smeert :X
Ik denk dat je je verbaasd hoeveel mensen er nog bij hun oma of familie wonen van 30+
Veel, heel veel.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:17:41 #40
174940 W00fer
Maar echt
pi_217517242
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Dennis heeft zoveel het woord "oprecht" gebruikt in zijn teksten dat het bijna niet anders kon dan dat het zo zou ontploffen. Die jongen gaf veel te veel acteervibes. Ik geef Stefan groot gelijk dat ie zich zo genaaid voelt. Als je vriendschap voelt en zo op de seks uit bent dan geef je niet eerst een 9 om dan een week later de stekker eruit te trekken.
8.7 was het toch?
Anyway, totaal ongeloofwaardig van die man. Wat een facade.
pi_217517344
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik denk dat je je verbaasd hoeveel mensen er nog bij hun oma of familie wonen van 30+
Veel, heel veel.
Dat heeft niks te maken met niet zelf je brood smeren. Of vind je het ook logisch om je reet door je moeder af te laten vegen omdat je nog thuis woont?

En ik denk dat jij iets minder moet invullen voor anderen. Ik ben zelf rond de 30, ik weet heus wel hoe lastig het op de woningmarkt is.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 14:08:54 #42
174940 W00fer
Maar echt
pi_217517784
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:27 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat heeft niks te maken met niet zelf je brood smeren. Of vind je het ook logisch om je reet door je moeder af te laten vegen omdat je nog thuis woont?

En ik denk dat jij iets minder moet invullen voor anderen. Ik ben zelf rond de 30, ik weet heus wel hoe lastig het op de woningmarkt is.
Ik denk dat jij gewoon moet aannemen dat niet iedereen zelfstandig is.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 14:21:02 #43
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217517939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef W00fer het volgende:

[..]
Prima, maar om dan mee te doen met een datingshow en er een nietsvermoedende vrouw aan te koppelen die gewoon een leuke man zoekt, is weer een ander verhaal.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_217518725
Nee, die z.g.n. 'experts' en zelfbenoemd ook nog eens vaak, kunnen er geen donder van. Wij hebben het elk jaar gewoon weer bij het rechte eind dat iets slaagt of totaal niet. Write that down, voor na het eind van dit seizoen. Track record gaat weer enorm laag zijn. Zelfs al zouden Mariska en Peter nog bij elkaar zijn 'as we speak' weet je dat dit ook niet permanent gaat zijn in the end. Je kunt er gewoon op wachten tot dat op een dag in Boulevard of Shownieuws gemeld wordt dat 'die en die' weer uit elkaar zijn uiteindelijk. Maar goed, ze hebben weer lekker TV gemaakt met z'n alle en kunnen weer een seizoen afvinken.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 2 mei 2025 @ 16:25:32 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217518755
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef W00fer het volgende:

[..]
Wil ik best aannemen. Is nog steeds een ENORME afknapper, voor mij.
En dan zit er een verschil met thuiswonen vanwege de huiige woningmarkt, of thuiswonen en je bammetjes laten smeren.
L'Amour menaçant:
pi_217519157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan zit er een verschil met thuiswonen vanwege de huiige woningmarkt, of thuiswonen en je bammetjes laten smeren.

Er zijn ook genoeg vrouwen die de bammetjes van hun man smeren hoor. Het zou voor mij een enorme afknapper zijn als mevrouw Spa elke dag mijn broodjes zou gaan smeren eigenlijk. Alsof ik dat zelf niet kan :')
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:07:22 #47
174940 W00fer
Maar echt
pi_217520070
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Prima, maar om dan mee te doen met een datingshow en er een nietsvermoedende vrouw aan te koppelen die gewoon een leuke man zoekt, is weer een ander verhaal.
Die ouders gaven Gio toch op?
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:08:58 #48
174940 W00fer
Maar echt
pi_217520083
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb liever Gio met bammetjes dan Dennis die niet eerlijk is. Of Marcella die je niet eens aankijkt.
pi_217520152
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:20 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er zijn ook genoeg vrouwen die de bammetjes van hun man smeren hoor.
Ik werk bij een grote onderneming en ik ken inderdaad behoorlijk wat mannen wiens vrouw hun bammetjes nog smeren.
Weliswaar de oudere garde maar dit zijn zeker geen hulpeloze mannen, maar mensen op niveau met een berg kennis en bijbehorende carrière.

Vaak doen vrouwen dit blijkbaar graag en de man in kwestie vindt dat dan wel prima.

(Ik vind het ook niet bepaald opwindend maar allez).
pi_217520310
De “uitbarsting” van Dennis kwam echt als een donderslag bij heldere hemel.
Zo’n weekend, met al dat gedoe, cijfers geven, polonaises, karaoke, lachworkshop, zou ik ook slecht trekken maar dit kwam echt vanuit het niets.
Misschien omdat Stefan het wel allemaal leuk vond? Dat hij dat niet trok?
pi_217520346
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:39 schreef lily het volgende:
De “uitbarsting” van Dennis kwam echt als een donderslag bij heldere hemel.
Zo’n weekend, met al dat gedoe, cijfers geven, polonaises, karaoke, lachworkshop, zou ik ook slecht trekken maar dit kwam echt vanuit het niets.
Misschien omdat Stefan het wel allemaal leuk vond? Dat hij dat niet trok?
Zag je het echt niet aankomen? Ik wel hoor. :)

Dennis is een diva en heeft moeite om zijn onderbuik gevoelens in toom te houden.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:57:28 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217520429
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:08 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik heb liever Gio met bammetjes dan Dennis die niet eerlijk is. Of Marcella die je niet eens aankijkt.
Ik heb liever Dennis die niet eerlijk is dan levenslang netelroos.

Echt, wat een nonsens. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:58:37 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217520444
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:16 schreef lily het volgende:

[..]
Ik werk bij een grote onderneming en ik ken inderdaad behoorlijk wat mannen wiens vrouw hun bammetjes nog smeren.
Weliswaar de oudere garde maar dit zijn zeker geen hulpeloze mannen, maar mensen op niveau met een berg kennis en bijbehorende carrière.

Vaak doen vrouwen dit blijkbaar graag en de man in kwestie vindt dat dan wel prima. Als je een relatie hebt en jij smeert de bammen en hij zet de vuilnis buiten, nou veel geluk ermee, dikke prima. Maar aan een man gekoppeld worden dieop veel vlakken aardig wat achterstand in autonomie lijkt te hebben, terwijl je als vrouw dat overduidelijk (dat moeten de experts gezien hebben) juist in grote mate hebt, dan is dat echt zuur, vind ik.
Kies je bewust voor een man die nog middenin een ontwikkeling naar volwassenheid zit op zijn dertigste, dan prima. Maar hier wordt je blind gekoppeld aan iemand en heb je geen keuze. Ik vind dat Gio niet ingezet had mogen worden voor dit experiment. Je doet er geen vrouw een plezier mee en hij loopt een blauwtje.

Dat is ECHT iets anders dan dat hun moeder het voor hen doet. Wezenlijk anders.

[ Bericht 27% gewijzigd door Duderinnetje op 02-05-2025 20:05:17 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_217520733
Je quote gaat een beetje mis.

Maar ik snap je punt.
Ja het is anders, maar in mijn mening ook niet wezenlijk anders.

Ik bedoel te zeggen dat er vrouwen zijn die dit graag doen. En er mannen zijn die dit prima vinden. En dit niks afdoet aan hún zelfstandigheid.

Dat het in dit experiment niet handig is om zo’n jonge man, die dit gewend is, aan een vrouw te koppelen die dit niet “gewend” is. Eens.
pi_217520865
Als het overduidelijk onderdeel is van een pamperende dynamiek gaat die vlieger niet op hoor. En bij Gio en Bjorn is daar duidelijk sprake van.
pi_217520997
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dennis is een diva en heeft moeite om zijn onderbuik gevoelens in toom te houden.
Ik zag hem wel aankomen.
Alleen niet op dat moment op die manier!
pi_217521335
quote:

[..]

Onderbuikgevoelens? Hij zag dit koppelweekend volgens mij als iets om eindelijk dat huwelijk te consumeren. Gaat Stefan in zijn zwembroek ook nog eens urenlang in de hottub zitten met anderen. Stennis baalde dat ie niet besprongen werd door Stefan.
pi_217521845
Wat zijn jullie toch negatief over Hinke en Gio! Ja in het begin leek het er een beetje op alsof Hinke Gio alleen bestookte met vragen en hij compleet dichtklapte. Maar in de laatste afleveringen zag je dat ze het nu gewoon heel gezellig hebben met zijn tweeën. En Hinke gaf zelf ook aan dat ze helemaal niet gewend was om zo goed met een man te kunnen praten. Ze missen elkaar ook als ze apart van elkaar zijn.

En die boterhammen...Tsja... wat is daar in vredesnaam erg aan? Ik woonde tot mijn 28e thuis en mijn moeder smeerde tot dat moment ook elke avond mijn boterhammen (en die voor de rest van het gezin). Dat was bij ons heel normaal, we wisten niet beter, en dat zal bij Gio niet veel anders zijn. Toen ik uit huis ging, werd er ook gegrapt: nu mag je wel zelf je boterhammen klaarmaken! >:)
Nu heb ik zelf een kind van 10 en ik smeer ook elke avond haar boterhammen. Zolang ze nog niet aan de quinoa en wraps zit qua lunch zie ik het me ook wel doen tot ze het huis uit gaat (en anders maak ik met liefde gewoon haar salades klaar tot ze zelf zegt dat het niet meer hoeft :') )

Denk niet dat Gio van Hinke verwacht dat zij hetzelfde voor hem gaat doen als zijn moeder. Hij woont nu toch op zichzelf, dus zal ook wel het nodige gewend zijn.
pi_217522228
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:52 schreef MorganLeFay het volgende:
Wat zijn jullie toch negatief over Hinke en Gio! Ja in het begin leek het er een beetje op alsof Hinke Gio alleen bestookte met vragen en hij compleet dichtklapte. Maar in de laatste afleveringen zag je dat ze het nu gewoon heel gezellig hebben met zijn tweeën. En Hinke gaf zelf ook aan dat ze helemaal niet gewend was om zo goed met een man te kunnen praten. Ze missen elkaar ook als ze apart van elkaar zijn.

En die boterhammen...Tsja... wat is daar in vredesnaam erg aan? Ik woonde tot mijn 28e thuis en mijn moeder smeerde tot dat moment ook elke avond mijn boterhammen (en die voor de rest van het gezin). Dat was bij ons heel normaal, we wisten niet beter, en dat zal bij Gio niet veel anders zijn. Toen ik uit huis ging, werd er ook gegrapt: nu mag je wel zelf je boterhammen klaarmaken! >:)
Nu heb ik zelf een kind van 10 en ik smeer ook elke avond haar boterhammen. Zolang ze nog niet aan de quinoa en wraps zit qua lunch zie ik het me ook wel doen tot ze het huis uit gaat (en anders maak ik met liefde gewoon haar salades klaar tot ze zelf zegt dat het niet meer hoeft :') )

Denk niet dat Gio van Hinke verwacht dat zij hetzelfde voor hem gaat doen als zijn moeder. Hij woont nu toch op zichzelf, dus zal ook wel het nodige gewend zijn.
Hinke dendert gewoon als een trein over Gio heen. Vind de verhouding tussen die twee gewoon niet echt gezond. Hinke geeft Gio meer dan Gio Hinke geeft en daardoor raken ze uitgespeeld op een gegeven moment.

Maar die Dennis, pfoeh. Het lijkt echt alsof hij het moeilijk kon hebben hoe zelfredzaam Stefan was in de groep. Het leek een beetje uit jaloezie, maar het ging natuurlijk ook veel te goed tussen die twee.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_217522496
Ook bij met Videoland inmiddels. Ik heb het idee dat Dennis altijd in het middelpunt van de belangstelling wil staan en zo niet, dan krijgt hij kortsluiting. Bespottelijk gedrag en de beschuldigingen naar Stefan waren regelrechte gaslighting.

Femke en Olof ook gestopt. Iedereen zag het aankomen maar nu was voor henzelf de koek ook eindelijk op. Wat een doodvermoeiende vent die continu bevestiging nodig heeft.

Nog 3 koppels over. Ik ben benieuwd waar het heen gaat met Hinke en Gio. Zij lijkt op een of andere manier toch tot hem aangetrokken. Maar ze zou ook nog kunnen afhaken bij het eindgesprek of daarna, als de camera’s weg zijn. Rest blijft wel samen denk ik.
pi_217522586
Het enige koppel dat een beetje gelukt lijkt qua matching is Peter en Mariska. Hoop voor hen ook dat het na dit tv-spektakel blijft voortduren. Ze hebben echt een klik. De rest geef ik niet veel kans.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 08:10:33 #62
208890 June.
Seriously?
pi_217523070
Dennis heeft echt issues. Stefan lijkt een aardige kerel en heeft gewoon een nuchtere vent nodig, niet deze diva met stemmingswisselingen. Ik zou dat echt niet trekken.
Shine bright like a diamond.
pi_217524169
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 00:08 schreef Spablauw214 het volgende:
Ook bij met Videoland inmiddels. Ik heb het idee dat Dennis altijd in het middelpunt van de belangstelling wil staan en zo niet, dan krijgt hij kortsluiting. Bespottelijk gedrag en de beschuldigingen naar Stefan waren regelrechte gaslighting.

Femke en Olof ook gestopt. Iedereen zag het aankomen maar nu was voor henzelf de koek ook eindelijk op. Wat een doodvermoeiende vent die continu bevestiging nodig heeft.

Nog 3 koppels over. Ik ben benieuwd waar het heen gaat met Hinke en Gio. Zij lijkt op een of andere manier toch tot hem aangetrokken. Maar ze zou ook nog kunnen afhaken bij het eindgesprek of daarna, als de camera’s weg zijn. Rest blijft wel samen denk ik.
Ik schrok vooral van het gebrek aan empathie en bij Dennis naar Stefan toe, leek wel een afwijzing bij een sollicitatiegesprek. Zo gevoelloos, deed me denken aan m’n date die me aan de kant gooide. Beetje narcistisch ofzo “ik ben blij met mn keuze het is goed zo” zonder te beseffen wat dit met een ander doet.
pi_217524199
Stefan heeft volgens mij al eerder zoiets meegemaakt en is daardoor voorzichtig. En Dennis is juist zo'n aantrekken en afstoten typetje. Dus ook wel slordig van de experts om ze te matchen en als ze het wel doen ze niet gelijk al intensiever te begeleiden, want de kans is groot dat ze allebei in hun oude patroon terecht komen.

Want Stefan is juist de hele tijd voorzichtig geweest, omdat hij precies hier bang voor was. Maar bij Dennis zal het ook een patroon uit onzekerheid zijn waar hij in terug valt als hij niet voldoende bevestiging van iemand krijgt (en zowel vindt hij diegene waarschijnlijk al gauw niet meer interessant).

Op deze manier leren ze er ook allebei niks van (wat altijd het excuus is van de experts om dit experiment te rekken en met voldoende begeleiding kan daar wat in zitten, omdat je iig jouw patronen in de liefde kan leren herkennen. Ook als je huwelijk niet slaagt) voor een toekomstige liefde, maar lopen ze wel weer allebei een knauw op.
pi_217537247
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 10:59 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Ik schrok vooral van het gebrek aan empathie en bij Dennis naar Stefan toe, leek wel een afwijzing bij een sollicitatiegesprek. Zo gevoelloos, deed me denken aan m’n date die me aan de kant gooide. Beetje narcistisch ofzo “ik ben blij met mn keuze het is goed zo” zonder te beseffen wat dit met een ander doet.
Vooral dit ja. Had vanaf het begin al een wat vreemde vibe bij m maar op een gegeven moment leek alsof hij het toch allemaal meende.

Maar hij heeft echt een hele arrogante/neerbuigende houding als iets voor zijn gevoel beneden zijn stand is.

Ik snap Stefan volledig. Uit die hele reactie op de avond in de jaccuzi en alles wat erna gebeurde blijkt Dennis gewoon een gaslighter, wat dat betreft snap ik wel dat ie zo matchte met Olof. Soort zoekt soort.

Ik gun Stefan een veel leukere en oprechtere vent.
pi_217540574
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind Eva ook echt naar overkomen idd.
En Marcella gewoon oersaai en vervelend/verveeld.

Ik ga echt wel boos naar de tv gillen als Peter en Mariska uit elkaar vallen. Ik vind hen zo fijn.
Peter en Mariska O+ moeten inderdaad gewoon samen blijven.

Marcella was echt doodvermoeiend met haar "hij neemt geen initiatief"-gedram. Sowieso altijd vermoeiend als mensen dit soort verwijten maken maar er zelf ook totaal geen energie in steken. Bottom line bij haar was gewoon dat ze het fysiek niet voelde. Dat mag natuurlijk, maar ga dan niet dit soort slappe excuses gebruiken.

Eva vond en vind ik ook heel naar overkomen, en ik denk dat zij de woorden van Bram gewoon totaal verkeerd en negatief heeft opgepakt. Sowieso kwam ze op mij continue geirriteerd/bijdehand/dominant over in haar reacties op Bram.Ook zij projecteerde van alles op Bram qua verwijten terwijl ze zelf geen haar beter deed.
  zondag 4 mei 2025 @ 23:39:08 #67
174940 W00fer
Maar echt
pi_217542102
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:16 schreef lily het volgende:

[..]

Vaak doen vrouwen dit blijkbaar graag en de man in kwestie vindt dat dan wel prima.

De mannen die het geld binnen brengen
pi_217542484
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 23:39 schreef W00fer het volgende:

[..]
De mannen die het geld binnen brengen
In mijn familie gaat het zo al generaties aan toe. Man brengt geld binnen, vrouw blijft thuis en zorgt voor het huishouden en de kinderen.

Mijn zusje heeft mijn zwager verboden om mee te helpen met het huishouden en ook de financiën is in haar beheer, Daar heeft namelijk voor gestudeerd.

Zij heeft alle touwtjes in handen, en hij euh staat om 4 uur in de nacht op om naar zijn werk te gaan (bammetjes en alles staat gereed), komt om 15 uur thuis, en hoeft verder niks te doen. Nou ja, niks.. 3x per week met zijn zoon naar de voetbalclub (75 km heen en 75 km terug.)

Meest geslaagde huwelijk in mijn omgeving :)

Ik ken vrij veel getrouwde stellen, en het valt mij op dat de huwelijken waarin de vrouw ook een carrière nastreeft, veel vaker onder hoogspanning staan. Zeker met jonge kinderen van 2 of 3 verschillende leeftijden.

brr, mij niet gezien.

[ Bericht 3% gewijzigd door FireFox1 op 05-05-2025 00:33:55 ]
pi_217543089
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 00:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
In mijn familie gaat het zo al generaties aan toe. Man brengt geld binnen, vrouw blijft thuis en zorgt voor het huishouden en de kinderen.

Mijn zusje heeft mijn zwager verboden om mee te helpen met het huishouden en ook de financiën is in haar beheer, Daar heeft namelijk voor gestudeerd.

Zij heeft alle touwtjes in handen, en hij euh staat om 4 uur in de nacht op om naar zijn werk te gaan (bammetjes en alles staat gereed), komt om 15 uur thuis, en hoeft verder niks te doen. Nou ja, niks.. 3x per week met zijn zoon naar de voetbalclub (75 km heen en 75 km terug.)

Ik ken vrij veel getrouwde stellen, en het valt mij op dat de huwelijken waarin de vrouw ook een carrière nastreeft, veel vaker onder hoogspanning staan. Zeker met jonge kinderen van 2 of 3 verschillende leeftijden.

brr, mij niet gezien.
Grappig. Ik ben bijna 10 jaar getrouwd met een vrouw die een eigen carrière nastreeft (geen carrieretijger ofzo maar gewoon normaal). Het huishouden en de zorg voor de kinderen dragen we samen en ik smeer m’n eigen brood.

Gaat als een zonnetje. Een vrouw zonder ambitie zou voor mij een totale afknapper zijn.
pi_217543169
Veel mensen slagen er simpelweg niet in om zorgtaken evenwichtig te verdelen, dus als je allebei werkt kan dat inderdaad voor veel spanningen zorgen. Maar dat betekent niet dat het allebei werken het probleem is.

Dat is eerder de, vaak onwil van de man, om de zorgtaken en mental load gelijkmatig te verdelen.
pi_217543237
quote:
10s.gif Op maandag 5 mei 2025 07:35 schreef Stepperoller het volgende:
Veel mensen slagen er simpelweg niet in om zorgtaken evenwichtig te verdelen, dus als je allebei werkt kan dat inderdaad voor veel spanningen zorgen. Maar dat betekent niet dat het allebei werken het probleem is.

Dat is eerder de, vaak onwil van de man, om de zorgtaken en mental load gelijkmatig te verdelen.
Klopt ja. En veel relaties en huwelijken lopen stuk op te weinig tijd voor jezelf en elkaar inruimen. Als je alleen maar met werk en de kinderen bezig bent, gaat het vuur er vaak wel snel uit, en als je daar dan ook nog amper over praat (veel mannen kunnen slecht of helemaal niet over hun gevoelens en emoties praten) drijf je uit elkaar en loopt het vaak niet goed af.
pi_217543257
Ik ben samen met mijn high school sweetheart en wij werken allebei fulltime, maar wij hebben beiden geen kinderwens. Wij zijn alweer 16 jaar hartstikke gelukkig samen, communiceren goed en hebben meerdere malen per week seks. :)

Ik werk in het onderwijs en heb dus meer vakantie dan zij. Dan maak ik ook weleens lunch voor haar om mee te nemen naar werk.

Maar het ging mij om die afhankelijkheidsdynamiek met een ouder waar iemand zich duidelijk niet van los heeft gemaakt.
  maandag 5 mei 2025 @ 12:10:15 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217546206
Jongens, dat een paar samen taken verdeelt, al dan niet volgens de normen van de jaren '50, moeten het lekker zelf weten.

Dat is echt wezenlijk anders dan dat een duidelijk autonoom type als Hinke ongevraagd wordt gekoppeld aan een dertigjarige jongeman met wiens moeder zijn boterhammen nog smeert. Dit (en dat hij het zelf kennelijk prima vindt) zegt namelijk wel iets over zijn persoonlijkheid of de huidige mate van ontwikkeling ervan.
Ja, je weet dat je blind gekoppeld wordt. Maar er zijn grenzen waaraan je op verantwoorde wijze iemand in een dergelijke persoonlijke situatie brengt. De discrepantie is hier echt heel groot. Dat ziet iedereen, anders hadden we het er hier ook niet steeds over.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 5 mei 2025 @ 12:41:27 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217546576
quote:

[..]

En Stefan meer een feest beest die wat volkser is.
Die twee liggen qua sociale kringen best ver uit elkaar denk ik.
L'Amour menaçant:
  maandag 5 mei 2025 @ 12:42:29 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217546579
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 20:38 schreef lily het volgende:
Je quote gaat een beetje mis.

Maar ik snap je punt.
Ja het is anders, maar in mijn mening ook niet wezenlijk anders.

Ik bedoel te zeggen dat er vrouwen zijn die dit graag doen. En er mannen zijn die dit prima vinden. En dit niks afdoet aan hún zelfstandigheid.

Dat het in dit experiment niet handig is om zo’n jonge man, die dit gewend is, aan een vrouw te koppelen die dit niet “gewend” is. Eens.
Ik denk dat t voor Gio's ontwikkeling heel goed is, deze deelname.
Wel lullig voor Hinke, want da's niet helemaal de insteek :D
L'Amour menaçant:
pi_217546791
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, dat een paar samen taken verdeelt, al dan niet volgens de normen van de jaren '50, moeten het lekker zelf weten.

Dat is echt wezenlijk anders dan dat een duidelijk autonoom type als Hinke ongevraagd wordt gekoppeld aan een dertigjarige jongeman met wiens moeder zijn boterhammen nog smeert. Dit (en dat hij het zelf kennelijk prima vindt) zegt namelijk wel iets over zijn persoonlijkheid of de huidige mate van ontwikkeling ervan.
Ja, je weet dat je blind gekoppeld wordt. Maar er zijn grenzen waaraan je op verantwoorde wijze iemand in een dergelijke persoonlijke situatie brengt. De discrepantie is hier echt heel groot. Dat ziet iedereen, anders hadden we het er hier ook niet steeds over.
Ja het zegt dat hij hecht is met zijn familie en dat het wel makkelijk is dat zijn ouders om de hoek wonen (qua persoonlijkheid: het is een familiemens). Als je alleenstaand bent en al je vrienden zijn gesetteld,is het fijn als je altijd zo bij je ouders langs kan gaan om te eten e.d. Vooral als je fulltime werkt, daarnaast ook hobby's hebt en je ouders het alleen maar gezellig vinden als hun enige kind langskomt om te eten.

Hecht zijn met je familie is niet hetzelfde als van je familie afhankelijk zijn. En dat laatste lijkt me bij Gio sterk. Hij heeft gestudeerd, een baan, een sociaal netwerk.

Het enige wat opvalt is dat hij erg onervaren is qua relaties, wat ook niet heel raar is voor een 29-jarige met weinig zelfvertrouwen. In dat opzicht is Hinke (die juist wel over dat zelfvertrouwen beschikt) wel een goede aanvulling op hem, want je ziet hem zichtbaar in zelfvertrouwen groeien. En voor Hinke zelf is Gio ook een goede aanvulling, want ze mag dan wel meer relatie-ervaring hebben...ze is het niet gewend om een relatie te hebben waarin ze wordt gehoord.
  maandag 5 mei 2025 @ 13:39:47 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217546925
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik denk dat t voor Gio's ontwikkeling heel goed is, deze deelname.
Wel lullig voor Hinke, want da's niet helemaal de insteek :D
Ja Precies! Voor Gio is het wel echt prima, denk ik!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 5 mei 2025 @ 14:41:51 #78
174940 W00fer
Maar echt
pi_217547626
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 00:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

brr, mij niet gezien.
Is dit de happy wife happy life?
  maandag 5 mei 2025 @ 14:42:59 #79
174940 W00fer
Maar echt
pi_217547633
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 07:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Klopt ja. En veel relaties en huwelijken lopen stuk op te weinig tijd voor jezelf en elkaar inruimen. Als je alleen maar met werk en de kinderen bezig bent, gaat het vuur er vaak wel snel uit, en als je daar dan ook nog amper over praat (veel mannen kunnen slecht of helemaal niet over hun gevoelens en emoties praten) drijf je uit elkaar en loopt het vaak niet goed af.
Wel erg stereotyperend dat mannen niet over gevoelens praten...
pi_217547642
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 14:42 schreef W00fer het volgende:

[..]
Wel erg stereotyperend dat mannen niet over gevoelens praten...
Ik zei ook “veel mannen”, niet “alle mannen” :)
  maandag 5 mei 2025 @ 18:05:36 #81
174940 W00fer
Maar echt
pi_217549545
Wat me stoort in deze serie is dat de experts zo weinig doen. Ik kan me herinneren dat Martijn en Nicole echt drie gesprekken op camera gehad hebben. In deze serie met moeite 1 bij Svea en Joey. Je zou zeggen als t goed gaat waarom maar het is allemaal beetje mager met wat ze beloofden. Het seizoen zou helemaal anders worden.
pi_217549730
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:05 schreef W00fer het volgende:
Wat me stoort in deze serie is dat de experts zo weinig doen. Ik kan me herinneren dat Martijn en Nicole echt drie gesprekken op camera gehad hebben. In deze serie met moeite 1 bij Svea en Joey. Je zou zeggen als t goed gaat waarom maar het is allemaal beetje mager met wat ze beloofden. Het seizoen zou helemaal anders worden.
Als ik nu zou moeten aanwijzen wat er concreet is veranderd dan kan ik ook niet echt iets bedenken ofzo.
  maandag 5 mei 2025 @ 18:30:48 #83
174940 W00fer
Maar echt
pi_217550015
Het is weer het oude liedje als het kalf verdronken is dempt men de put. Carlo stelt een paar kritische vragen bij het eindgesprek maar het mag vooral niet teveel prikkelen op de familiezender want dan is het grensoverschrijdend.

Of ze hadden Marcella al eerder apart moeten nemen dat ze hem niet aan het lijntje moest houden.

Vergeet ook niet dat een heel seizoen in 2.5 a 3 weken opgenomen wordt. Mariska zei dat op het koppelsweekend ze elkaar nog maar 2 weken kenden.
pi_217550239
De experts mogen van mij ook wel meer 1 op 1 momenten hebben met kandidaten om even in te checken en indien nodig reflectiepunten mee te geven.

Open communicatie willen en zelf je kaarten tegen de borst houden gaat nooit werken bijvoorbeeld.
pi_217550491
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef Stepperoller het volgende:
De experts mogen van mij ook wel meer 1 op 1 momenten hebben met kandidaten om even in te checken en indien nodig reflectiepunten mee te geven.

Open communicatie willen en zelf je kaarten tegen de borst houden gaat nooit werken bijvoorbeeld.
Ik vind de gegeven “adviezen” - voor zover je daarvan kan spreken - eigenlijk sowieso maar matig. Een hoop psychologie van de koude grond die elke idioot met de minste mensenkennis wel kan bedenken. Zet er eens een fatsoenlijke, ervaren relatietherapeut bij, iemand die verstand heeft van liefdestalen en dat soort dingen.

En zelfs dan; als de fysieke klik er niet is kan je praten als Brugman maar is het toch kansloos. En dat is nou net waar de meesten op stuklopen.
pi_217550690
Oeeeee op insta deelt Stefan een story met oud deelnemers. Nu staat Gerben uit seizoen 9 ook op de foto. Hij was toen getrouwd met die andere vreselijk neppe vent. Misschien zijn Stefan en Gerben wel leuk samen 😜

[ Bericht 0% gewijzigd door Meisjemetdeprei op 05-05-2025 19:33:13 (Typfout ) ]
pi_217550775
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 19:11 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik vind de gegeven “adviezen” - voor zover je daarvan kan spreken - eigenlijk sowieso maar matig. Een hoop psychologie van de koude grond die elke idioot met de minste mensenkennis wel kan bedenken. Zet er eens een fatsoenlijke, ervaren relatietherapeut bij, iemand die verstand heeft van liefdestalen en dat soort dingen.

En zelfs dan; als de fysieke klik er niet is kan je praten als Brugman maar is het toch kansloos. En dat is nou net waar de meesten op stuklopen.
Geef iedere deelnemer vooraf een AI-foto van een bepaald type en match daarop en je zult merken dat het aantal succesvolle matches stijgt. Het begint altijd met fysieke aantrekkingskracht in mijn ogen...
pi_217550787
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:11 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als ik nu zou moeten aanwijzen wat er concreet is veranderd dan kan ik ook niet echt iets bedenken ofzo.
Men heeft vantevoren gevraagd op welke uiterlijke kenmerken men NIET valt :')
pi_217550960
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 19:11 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Dit idd! Ik zeg altijd: persoonlijkheid neuk je niet.
Je loopt niet op een lelijk iemand in de bar af om te kijken of hij/zij misschien wel super aardig is. Op persoonlijkheid ga je niet af. 🤣
  maandag 5 mei 2025 @ 23:50:10 #90
174940 W00fer
Maar echt
pi_217553087
Maar we hebben gezien dat alleen een fysieke klik ook geen stand houdt.

[ Bericht 10% gewijzigd door W00fer op 06-05-2025 00:51:30 ]
  dinsdag 6 mei 2025 @ 00:51:10 #91
174940 W00fer
Maar echt
pi_217553372
Aflevering 16

Hinke die 200 excuses verzint om geen fysieke toenadering te zoeken.

Dennis die met een lulverhaal komt dat hij de problemen van anderen niet los kan laten. En dat hij geen aandacht kreeg.

Allemaal om het 2.5u durende jacuzzi incident :')

Maagpijn van dat hele verhaal met Dennis en Stefan. Dennis die vindt dat Stefan niet volwassen is maar hem onder de bus gooit. Weer totaal geen kritisch woord van de experts.

Doodmoe van Hinke die 5 volle tv minuten door emmert over gesneden uitjes. Get a life man. Het is toch niet jouw geld :')

Continu eisen stellen aan Gio.

[ Bericht 28% gewijzigd door W00fer op 06-05-2025 01:31:18 ]
  dinsdag 6 mei 2025 @ 01:45:45 #92
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217553441
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 00:40 schreef Firuze60 het volgende:
Het enige koppel dat een beetje gelukt lijkt qua matching is Peter en Mariska. Hoop voor hen ook dat het na dit tv-spektakel blijft voortduren. Ze hebben echt een klik. De rest geef ik niet veel kans.
Ik gun het die twee ook zo. Zei het bij de eerste aflevering al tegen m’n dochter. Ze vond hetzelfde.

Al vind ik Hinke en Gio ook leuk. In het begin wat minder, maar dat is rechtgetrokken.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 01:46:36 #93
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217553444
Dennis is een manipulatief mannetje. Zelf deuren dicht doen, drama beginnen en dan ineen slachtoffer spelen of nonchalant de schuld in de schoenen van een ander schuiven. Smerig is het.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 02:00:00 #94
174940 W00fer
Maar echt
pi_217553472
Ik heb oprecht met Bjorn te doen. Marcella lacht op alles maar wil volgens mij zo snel mogelijk vertrekken.

Kerel heeft echt zijn hart open gesteld en voor haar steeds niet genoeg.

Hinke die op elke slak zout legt. Vermoeiend.

Aflevering 17 (preview)

Stefan is goed stuk en geeft Dennis mee dat hij hem aan had kunnen spreken. Of Stefan het nog een kans had kunnen geven vind ik lastig.

Dennis is misschien te kort door de bocht geweest en kwam aandacht te kort maar om daarom nu alles weg te smijten?

Dennis mist aandacht en die gaat hij niet krijgen als hij zonder wat te zeggen naar bed gaat. Maar ik denk dat Stefan klaar was met hem de hele tijd maar niet serieus nemen.

De experts hebben hierin echt gefaald. Echt zonde.

Meningsverschillen en kleine ruzies heb je altijd en worden van een mug een olifant.

Wat dat betreft gaan veel relaties stuk op de kleinzieligheden. Vroeger zei een echtpaar zand erover tegenwoordig is het gelijk klaar als iemand een verkeerde opmerking maakt.

[ Bericht 62% gewijzigd door W00fer op 06-05-2025 02:31:46 ]
  dinsdag 6 mei 2025 @ 02:11:39 #95
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217553503
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 02:00 schreef W00fer het volgende:
Ik heb oprecht met Bjorn te doen. Marcella lacht op alles maar wil volgens mij zo snel mogelijk vertrekken.

Kerel heeft echt zijn hart open gesteld en voor haar steeds niet genoeg.

Hinke die op elke slak zout legt. Vermoeiend.
Marcella is echt een heel vervelend mens. Althans, zoals ze overkomt in dit programma. Heb echt te doen met Bjorn.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 02:35:22 #96
174940 W00fer
Maar echt
pi_217553549
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 02:11 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Marcella is echt een heel vervelend mens. Althans, zoals ze overkomt in dit programma. Heb echt te doen met Bjorn.
Dat Marcella zegt dat ze het betreurd dat ze niet wist dat hij zoveel gevoelens had en als ze dat had geweten dan was het misschien wel anders geweest.

Daar kan ik echt slecht tegen. Dan zeg je als je maar van me gehouden had had ik misschien wel de deur op een kier gelaten. Valse hoop.

Ze is weer niet eerlijk dat ze hem niet aantrekkelijk vond. Weer niet. Carlo vroeg er ook niet naar. De experts ook niet.

En als Marcella niet zag dat hij zijn best deed dan heb je echt een plaat voor je gezicht kennelijk.

Zij rekent hem af op dat hij stil viel. Maar wat deed je zelf dan :')

Nee ik trek dat eisenpakket gewoon heel slecht.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 02:40:25 #97
174940 W00fer
Maar echt
pi_217553558
Dennis had 1 ding moeten doen. Hele week met Stefan gezeten en zero fucks moeten geven dat hij met een paar vrouwen in dat bad zat. Het is niet alsof Stefan ineens hetero werd toch?

Kennelijk heeft hij zich laten omlullen door Olof.

Er is trouwens kennelijk geen eindgesprek met Olof en Femke. Want in aflevering 17 zie je het eindgesprek met Peter en Mariska en ook met Dennis en Stefan maar Svea en Joey hebben geen eindgesprek, pas in aflevering 18 en Hinke en Gio ook pas in aflevering 18 vermoed ik.

Met Eva en Bram is er ook geen eindgesprek? Lijkt me beetje raar dat ze in 1 aflevering alle eindgesprekken proppen.

Ook een kort seizoenseinde. Normaliter zag je na de eindgesprekken nog de families ontmoeten of meegaan naar het werk of wat dan ook.

Ik weet niet waarom dit seizoen ineens verkort is.

[ Bericht 1% gewijzigd door W00fer op 06-05-2025 02:50:26 ]
  dinsdag 6 mei 2025 @ 02:41:04 #98
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217553560
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 02:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat Marcella zegt dat ze het betreurd dat ze niet wist dat hij zoveel gevoelens had en als ze dat had geweten dan was het misschien wel anders geweest.

Daar kan ik echt slecht tegen. Dan zeg je als je maar van me gehouden had had ik misschien wel de deur op een kier gelaten. Valse hoop.

Ze is weer niet eerlijk dat ze hem niet aantrekkelijk vond. Weer niet. Carlo vroeg er ook niet naar. De experts ook niet.

En als Marcella niet zag dat hij zijn best deed dan heb je echt een plaat voor je gezicht kennelijk.

Precies ja!
pi_217553563
Aflevering 16 er ook even doorheen gejakkerd. Hinke is niet zijn vrouw maar zijn begeleider. Hoe ze ook met hem door die supermarkt liep en een beetje subtiel verontwaardigd zitten doen. En verder was het weer een vragenvuur waarbij ze heel afstandelijk en formeel aan het door vragen was weer Eva Jinek nog een puntje aan kon zuigen. Ik zou daar dood en dood ziek van worden van zo'n dominant stuk vreten. Moest er een beetje over van geven in mijn mond. Ook dat gesprek met die ouders aan tafel waarin zij de leiding nam, het ging allemaal zo ongemakkelijk en niet informeel. Dat moment aan het begin van de aflevering waarin ze schijnbaar met een vriendin aan het kletsen was. Ook zo'n type zoals zij, heel erg formeel waarbij ik even dacht; is dat de invaller van Eveline 'de expert' of zo. Nee, dat neigt toch naar een 'neen, we gaan niet door' bij het eindgesprek...
Die eerste eindgesprekken zijn begonnen, dat Bjorn en ijskonijn Marcella niet getrouwd zouden blijven was ook geen rocket science, al probeerde ze in de eindmontage bij de tease voor de commercialbreaks wel wat spanning in te brengen dat zou lijken dat ze het weer zouden proberen, maar gelukkig niet voor beide. Dennis en Stefan gaan het dus ook niet redden, dat bleek al in deze aflevering en bij het voorstukje voor morgen werd dat eigenlijk al gespoiled.
Voor de rest was het eigenlijk maar saai, Peter en Mariska en Joey en Svea en hun burgerlijke samenwoon toneelstukjes als de 2 geslaagde koppels van dit seizoen waarschijnlijk. Op naar de volgende...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 02:53:33 #100
174940 W00fer
Maar echt
pi_217553573
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 02:45 schreef freaky40 het volgende:
Aflevering 16 er ook even doorheen gejakkerd. Hinke is niet zijn vrouw maar zijn begeleider. Hoe ze ook met hem door die supermarkt liep en een beetje subtiel verontwaardigd zitten doen. En verder was het weer een vragenvuur waarbij ze heel afstandelijk en formeel aan het door vragen was weer Eva Jinek nog een puntje aan kon zuigen. Ik zou daar dood en dood ziek van worden van zo'n dominant stuk vreten. Moest er een beetje over van geven in mijn mond. Ook dat gesprek met die ouders aan tafel waarin zij de leiding nam, het ging allemaal zo ongemakkelijk en niet informeel. Dat moment aan het begin van de aflevering waarin ze schijnbaar met een vriendin aan het kletsen was. Ook zo'n type zoals zij, heel erg formeel waarbij ik even dacht; is dat de invaller van Eveline 'de expert' of zo. Nee, dat neigt toch naar een 'neen, we gaan niet door' bij het eindgesprek...
Die eerste eindgesprekken zijn begonnen, dat Bjorn en ijskonijn Marcella niet getrouwd zouden blijven was ook geen rocket science, al probeerde ze in de eindmontage bij de tease voor de commercialbreaks wel wat spanning in te brengen dat zou lijken dat ze het weer zouden proberen, maar gelukkig niet voor beide. Dennis en Stefan gaan het dus ook niet redden, dat bleek al in deze aflevering en bij het voorstukje voor morgen werd dat eigenlijk al gespoiled.
Voor de rest was het eigenlijk maar saai, Peter en Mariska en Joey en Svea en hun burgerlijke samenwoon toneelstukjes als de 2 geslaagde koppels van dit seizoen waarschijnlijk. Op naar de volgende...
Die vriendin leek ik ergens van een ander programma te herkennen.

Dat Hinke deed alsof de moeder van Gio haar gelijke was trok ik wel slecht. Zo bazig is zij. Hij komt uit een gezin waar gewoon doen de standaard is. Niet haantje de voorste.

Ik krijg ook het idee dat Peter er gewoon lekker in zit doordat hij lekker kan eten en verder z'n ding kan doen. Gio zal op den duur last krijgen van het op z'n tenen lopen.

Mensen die zichzelf op de voorgrond zetten of snel gaan zoals Hinke zijn zelf misschien ook nog wel aan het leren. Al geven ze dat misschien niet snel toe.

Aan de andere kant denken die ouders misschien nu komt er peper in z'n kont scheelt weer.

Er zijn genoeg mannen die het dominante nodig hebben of waarderen maar voor Hinke zal het niet genoeg zijn als zij een oerman zoekt.

Gio heeft z'n leven netjes op orde rijdt een Tesla dus wat loop je te mokken. Een man waar niks meer aan te verbeteren is zou Hinke ook saai vinden denk ik.

Misschien geniet ze er wel van dat het haar projectje is?
  dinsdag 6 mei 2025 @ 03:21:38 #101
174940 W00fer
Maar echt
pi_217553588
Svea en Joey volgen elkaar niet (meer) op Instagram. Joey en Stefan brengen samen de dag door...
pi_217554254
Ik heb vanochtend een beginnetje gemaakt, maar ik snap het samenwoonproces van Hinke en Gio eigenlijk niet? zij was toch al een keer bij hem geweest? Maar blijkbaar was dat alleen een rondleiding?

Nu had ik wel de indruk wel dat al die koppelsactiviteiten voor hen relatief vroeg komen na de huwelijksreis in vergelijking met de andere stellen, dus in die zin positief dat ze er gelijk vaart achter hebben gezet en zo'n rondleiding bij een van de twee thuis alvast gingen doen.
pi_217554981
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 03:21 schreef W00fer het volgende:
Svea en Joey volgen elkaar niet (meer) op Instagram. Joey en Stefan brengen samen de dag door...
Plottwist...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217555004
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 02:53 schreef W00fer het volgende:

[..]
Die vriendin leek ik ergens van een ander programma te herkennen.

Dat Hinke deed alsof de moeder van Gio haar gelijke was trok ik wel slecht. Zo bazig is zij. Hij komt uit een gezin waar gewoon doen de standaard is. Niet haantje de voorste.

Ik krijg ook het idee dat Peter er gewoon lekker in zit doordat hij lekker kan eten en verder z'n ding kan doen. Gio zal op den duur last krijgen van het op z'n tenen lopen.

Mensen die zichzelf op de voorgrond zetten of snel gaan zoals Hinke zijn zelf misschien ook nog wel aan het leren. Al geven ze dat misschien niet snel toe.

Aan de andere kant denken die ouders misschien nu komt er peper in z'n kont scheelt weer.

Er zijn genoeg mannen die het dominante nodig hebben of waarderen maar voor Hinke zal het niet genoeg zijn als zij een oerman zoekt.

Gio heeft z'n leven netjes op orde rijdt een Tesla dus wat loop je te mokken. Een man waar niks meer aan te verbeteren is zou Hinke ook saai vinden denk ik.

Misschien geniet ze er wel van dat het haar projectje is?
Die Hinke is echt zo'n meisje die hem ziet als 'zijn projectje' zo staat ze er ook helemaal in. Ze is totaal niet losjes. En hij is ongemakkelijk maar zij op een andere manier en erg dominant. Die wordt nu al platgewalst door haar laat staan later in een eventuele relatie. Ik zou zeggen Gio, run run!
Allemaal cabaretteketet!
pi_217555042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 08:26 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb vanochtend een beginnetje gemaakt, maar ik snap het samenwoonproces van Hinke en Gio eigenlijk niet? zij was toch al een keer bij hem geweest? Maar blijkbaar was dat alleen een rondleiding?

Nu had ik wel de indruk wel dat al die koppelsactiviteiten voor hen relatief vroeg komen na de huwelijksreis in vergelijking met de andere stellen, dus in die zin positief dat ze er gelijk vaart achter hebben gezet en zo'n rondleiding bij een van de twee thuis alvast gingen doen.
Eigenlijk zouden ze het programma eens volledig op zijn kop moeten zetten. Dat MAFS idee los laten en b.v. starten met het koppelsweekend, of breidt dat uit na een week en maak er een soort Big Brother van met streams zodat wij kunnen kijken hoe zo iets vordert. Wie dan nog een match zijn gaan trouwen en gaan de rest van de facetten van het programma doorlopen.
Sowieso een Big Brother achtige datingshow op dezelfde manier als BB maar dan als thema dating zou best een aardige insteek kunnen zijn en dan dagelijks op TV en op streams, maar dat terzijde. Er zijn namelijk veel datingsshow maar geen enkele BB spin off met dat thema. Net zoals Secret Story dat was.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 11:15:08 #106
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217555733
Wat een irritantje die Hinke. "Het voelt opeens heel fijn".
Wel vermoeiend steeds dat janken over Gio.
Staat er de hele tijd bij als eens kleuterjuffrouw, kijken en kritiek leveren :r
Gio lult wel veel mee. Begint soms een mening te geven maar draait dan naar haar mening: "welke kleur vind je verschrikkelijk?" Rood. "Oh, ik vind rood juist mooi". Ja, nouja rood kan ook heel mooi zijn natuurlijk. :O

Joey en Svea zien d'r vrij blij uit.

Mariska en Peter. Benieuwd of die het gaan redden als de honeymoon voorbij is. Zou mooi zijn, gasten die je 't het meest gunt.

Bjorn en Marcella. De deur is nog niet dicht bij 'm. Dikke plaat voor de kop die gast. "Echt heel leuk gehad" :')
Ze blijft vaag. Met d'r dingen missen. "Initiatief, stiltes". Zeg nou gewoon dat je 't niet voelt. Die experts ook.

[ Bericht 15% gewijzigd door matthijst op 06-05-2025 11:25:28 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 13:58:50 #107
174940 W00fer
Maar echt
pi_217557278
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 08:26 schreef Stepperoller het volgende:

Dat hebben ze opgeknipt. Want Gio zei op het weekend dat hij naar Hinke in Utrecht zou gaan maar er is het bezoekje met de ouders van gemaakt.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 14:00:24 #108
174940 W00fer
Maar echt
pi_217557299
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:52 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Eigenlijk zouden ze het programma eens volledig op zijn kop moeten zetten. Dat MAFS idee los laten en b.v. starten met het koppelsweekend, of breidt dat uit na een week en maak er een soort Big Brother van met streams zodat wij kunnen kijken hoe zo iets vordert. Wie dan nog een match zijn gaan trouwen en gaan de rest van de facetten van het programma doorlopen.
Sowieso een Big Brother achtige datingshow op dezelfde manier als BB maar dan als thema dating zou best een aardige insteek kunnen zijn en dan dagelijks op TV en op streams, maar dat terzijde. Er zijn namelijk veel datingsshow maar geen enkele BB spin off met dat thema. Net zoals Secret Story dat was.
Je beschrijft Temptation Island en daar is RTL nét mee gestopt.
pi_217557427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:00 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nee dat was wel een heel andersoortige realityshow.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217557440
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:00 schreef W00fer het volgende:

[..]
Het klinkt meer als De Gouden Kooi maar dan met dates.

En we weten allemaal op welke wanstaltige teringbende dat uitdraaide.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 14:23:22 #111
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217557483
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:15 schreef matthijst het volgende:
Wat een irritantje die Hinke. "Het voelt opeens heel fijn".
Wel vermoeiend steeds dat janken over Gio.
Staat er de hele tijd bij als eens kleuterjuffrouw, kijken en kritiek leveren :r
Gio lult wel veel mee. Begint soms een mening te geven maar draait dan naar haar mening: "welke kleur vind je verschrikkelijk?" Rood. "Oh, ik vind rood juist mooi". Ja, nouja rood kan ook heel mooi zijn natuurlijk. :O

Joey en Svea zien d'r vrij blij uit.

Mariska en Peter. Benieuwd of die het gaan redden als de honeymoon voorbij is. Zou mooi zijn, gasten die je 't het meest gunt.

Bjorn en Marcella. De deur is nog niet dicht bij 'm. Dikke plaat voor de kop die gast. "Echt heel leuk gehad" :')
Ze blijft vaag. Met d'r dingen missen. "Initiatief, stiltes". Zeg nou gewoon dat je 't niet voelt. Die experts ook.
Ik had eventjes begrip voor Marcella toen Bjorn uiteindelijk net voor het koppelsweekend vroeg over haar datingsverleden / single zijn en ze zo iets had van "vind je niet dat je die vraag eerder had kunnen stellen". Toen dacht ik eenerzijds - als je dit zo graag wilt vertellen, vertel het dan ook als hij er niet om vraagt, en anderzijds dacht ik - ja het is wel heel laat dat hij dit vroeg.

Maar ze komt altijd met zo een lijst van zaken waarvan ze wilt dat hij het anders doet. Bij het koppelsweekend zei ze letterlijk dat ze vond dat hij niet genoeg veranderde. Toen dacht ik echt: en nu moet je zeggen dat je niet wilt veranderen maar naar elkaar toe wilt groeien op een natuurlijke manier en dat dat van beide kanten moet komen. Volgensmij doet zij zelf helemaal niets behalve met een waslijst komen van wat hij niet doet. En als ze dat wel doet, dan wordt dat heel slecht in beeld gebracht. Echt 0,0 initiatief vanuit haar, en ze beticht hem van geen initiatief nemen etc.
pi_217557510
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:23 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Ik had eventjes begrip voor Marcella toen Bjorn uiteindelijk net voor het koppelsweekend vroeg over haar datingsverleden / single zijn en ze zo iets had van "vind je niet dat je die vraag eerder had kunnen stellen". Toen dacht ik eenerzijds - als je dit zo graag wilt vertellen, vertel het dan ook als hij er niet om vraagt, en anderzijds dacht ik - ja het is wel heel laat dat hij dit vroeg.

Maar ze komt altijd met zo een lijst van zaken waarvan ze wilt dat hij het anders doet. Bij het koppelsweekend zei ze letterlijk dat ze vond dat hij niet genoeg veranderde. Toen dacht ik echt: en nu moet je zeggen dat je niet wilt veranderen maar naar elkaar toe wilt groeien op een natuurlijke manier en dat dat van beide kanten moet komen. Volgensmij doet zij zelf helemaal niets behalve met een waslijst komen van wat hij niet doet. En als ze dat wel doet, dan wordt dat heel slecht in beeld gebracht. Echt 0,0 initiatief vanuit haar, en ze beticht hem van geen initiatief nemen etc.
Bjorn lijkt me niet iemand die in de kroeg makkelijk op een vrouw afstapt ofzo, dat klopt. Niet de meest uitgesproken, extraverte persoonlijkheid.

Maar uit haar kwam van meet af aan helemaal niets en het is allemaal zijn schuld.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 14:44:40 #113
28167 matthijst
pi_217557643
Ze verzon gewoon suffe smoesjes omdat ze niet te hard wilde zijn.
Naja, wel leuke tv op zich.

Misschien hebben die coaches wel gezegd: je kan niet zeggen dat je m lelijk vindt, zeg maar dat hij niet genoeg initiatief neemt :s)
pi_217557701
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:44 schreef matthijst het volgende:

Misschien hebben die coaches wel gezegd: je kan niet zeggen dat je m lelijk vindt, zeg maar dat hij niet genoeg initiatief neemt :s)
Dat zou wel bijzonder zijn. Die bolle vrouw die vorig seizoen meedeed liet er geen enkel misverstand over bestaan dat ze die donkere man niet aantrekkelijk vond.

Om over Anneke maar te zwijgen :P
pi_217558661
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:25 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Maar uit haar kwam van meet af aan helemaal niets en het is allemaal zijn schuld.
Waardeloos ook dat die experts haar daar niet een keer (dat kan ook genuanceerd) op gewezen hebben. Bjorn heeft ook meer initiatief genomen dan zij. Het enige wat zij een keer uit zichzelf heeft gedaan is twerken als een stijve hark.

En zij heeft ook geen enkele verdiepende vraag aan hem gesteld. Als iemand overigens alleen een verdiepende vraag kan stellen die jij net aan diegene hebt gesteld en alleen na aansporing geforceerd iets kan bedenken is dat ook niks hoor (zoiets zei Marcella). Volgens mij zijn er ook wel koppels geweest waarbij dat speelde. Maar bij Marcella en Bjorn heb ik daar niks van gezien.

Dat is zeker toevallig allemaal uitgeknipt of zo.
pi_217558692
quote:

Ik heb juist het idee dat de experts dol zijn op de aantrekkingskracht niet voelen, want daar hebben ze altijd allemaal oefeningen voor die doorgaans vooral het ongemak vergroten.

Overigens had Marcella wel aangegeven iets aangegeven in de trant van dat ze geen veilige hechtingsstijl heeft (waardoor ze zich alleen aangetrokken voelt tot bad boys en tot betrouwbare stabiele mannen niet) en dat is in theorie wel iets waarbij experts je kunnen helpen als dat traject al voor de bruiloft begint.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 17:08:43 #117
174940 W00fer
Maar echt
pi_217558978
quote:

Ik vind wel dat de coaches zwaar partijdig zijn naar de vrouwen. Zij mogen aangeven wat ze missen en dat wordt klakkeloos goedgekeurd.
pi_217559136
Misschien moeten ze ook niet vrijwel altijd zo selecteren dat de man de reacher is en de vrouw de settler. Dat is net zo goed een vorm van partijdigheid.

Die vrouwen hadden ook het liefst iemand die ze gewoon aantrekkelijk vinden, maar worden bij dit programma vrijwel altijd benadeeld.

Er zijn ook uitzonderingen zoals vorig jaar Jeppe en Jantine.
pi_217559294
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 16:34 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik heb juist het idee dat de experts dol zijn op de aantrekkingskracht niet voelen, want daar hebben ze altijd allemaal oefeningen voor die doorgaans vooral het ongemak vergroten.

Overigens had Marcella wel aangegeven iets aangegeven in de trant van dat ze geen veilige hechtingsstijl heeft (waardoor ze zich alleen aangetrokken voelt tot bad boys en tot betrouwbare stabiele mannen niet) en dat is in theorie wel iets waarbij experts je kunnen helpen als dat traject al voor de bruiloft begint.
Ach dat 'expert' 3 tal heeft weer volkomen gefaald. Ze dachten door wat aan knoppen te draaien zoals fysieke aantrekkingskracht het wel beter zou gaan....mooi nax dus. Zo werkt dat niet in de praktijk. We stevenen weer af op een magere track record zoals bij elk seizoen. Weer lekker TV gemaakt, op naar het volgende seizoen wat weer op dezelfde manier gaat verlopen. Wat hun willen kan gewoon weg niet. Daarom zeg ik, gooi het format op de schop en hou wel dat trouw onderdeel maar pas later in het proces het is dan alleen geen MAFS meer, maar ook daar verzinnen ze wel weer wat op. Het is alleen geen Nederlands format dacht ik dus de bedenker zou die verandering moeten goedkeuren.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:35:09 #120
174940 W00fer
Maar echt
pi_217559655
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:28 schreef Stepperoller het volgende:
Misschien moeten ze ook niet vrijwel altijd zo selecteren dat de man de reacher is en de vrouw de settler. Dat is net zo goed een vorm van partijdigheid.

Die vrouwen hadden ook het liefst iemand die ze gewoon aantrekkelijk vinden, maar worden bij dit programma vrijwel altijd benadeeld.

Er zijn ook uitzonderingen zoals vorig jaar Jeppe en Jantine.
Liever koekjes worden niet gebakken. Dus jij denkt dat als de vrouwen gekoppeld waren aan Henkie sixpack dat ze dan ineens wel moeite zouden doen?
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:37:57 #121
174940 W00fer
Maar echt
pi_217559680
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:52 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ach dat 'expert' 3 tal heeft weer volkomen gefaald. Ze dachten door wat aan knoppen te draaien zoals fysieke aantrekkingskracht het wel beter zou gaan....mooi nax dus. Zo werkt dat niet in de praktijk. We stevenen weer af op een magere track record zoals bij elk seizoen. Weer lekker TV gemaakt, op naar het volgende seizoen wat weer op dezelfde manier gaat verlopen. Wat hun willen kan gewoon weg niet. Daarom zeg ik, gooi het format op de schop en hou wel dat trouw onderdeel maar pas later in het proces het is dan alleen geen MAFS meer, maar ook daar verzinnen ze wel weer wat op. Het is alleen geen Nederlands format dacht ik dus de bedenker zou die verandering moeten goedkeuren.
Ik denk dat RTL er geen bal mee gaat doen want het scoort 1.6 miljoen kijkers, levert dikke advertentieknaken op, het is tot maandenlang uit te melken met nabeschouwingen, RTL Boulevard interviews, social media posts, noem maar op. De kandidaten komen straks nog bij Humberto of Renze of wie dan ook, dan krijg je nog dat ze hun BN'er status gaan uitmelken. Vorig jaar was wel echt het toppunt, ik denk dat er deelnemers nog 4 of 5 keer geinterviewd zijn na afloop van het seizoen. Dat was in seizoen 1 t/m 7 echt niet zo dat op het paard hijsen van het sterretje.
pi_217559916
Dan moeten ze het zelf weten en gaat deze show nooit het gewenste succes op leveren en is het dus alleen te doen om TV te maken. Punt.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 19:10:55 #123
28167 matthijst
pi_217559991
Oh, jij denkt dat ze het echt doen voor die mensen?
  dinsdag 6 mei 2025 @ 19:41:58 #124
174940 W00fer
Maar echt
pi_217560307
Waarom zijn er eigenlijk geen final vows meer dit seizoen?
En ze zullen van andere seizoenen vast nog wel meer eruit gesloopt hebben.
pi_217560320
Die vriendin van hinke aan de telefoon klinkt ook als een psycholoog. Heb ik het beroep van hinke/haar vrienden groep gemist? Pfff

Overigens vind ik hinke en gio wél leuk samen. Ja de ene is wat dominanter maar soms werkt dat wel goed.
pi_217560509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Liever koekjes worden niet gebakken. Dus jij denkt dat als de vrouwen gekoppeld waren aan Henkie sixpack dat ze dan ineens wel moeite zouden doen?
Dan krijg je weer van die potsierlijke taferelen zoals bij Henkie en Wenkie :')
pi_217560541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:41 schreef W00fer het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen final vows meer dit seizoen?
En ze zullen van andere seizoenen vast nog wel meer eruit gesloopt hebben.
Nou ja dat dat wekenlange voorstellen, jurken passen, vrijgezellenfeesten en andere onzin er voor 95% uit is, is wel positief. In de eerste seizoenen ging er pas na 5 weken iemand trouwen joh.
pi_217560565
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nee? Maar fijn dat je deze keer je aanname nog in vraagvorm brengt. Jij had het over partijdigheid en daar reageer ik op.

Ik zeg alleen dat vrouwen in dit programma structureel gekoppeld worden aan iemand die minder conventioneel aantrekkelijk is dan zijzelf en dat vergroot nu eenmaal de kans dat zij geen aantrekkingskracht ervaren. En dat is al seizoenen lang zo en ik vind dat net zo goed een vorm van partijdigheid.
pi_217560577
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nou ja dat dat wekenlange voorstellen, jurken passen, vrijgezellenfeesten en andere onzin er voor 95% uit is, is wel positief. In de eerste seizoenen ging er pas na 5 weken iemand trouwen joh.
Ik skip nog steeds vrijwel alles tot de huwelijksreis op misschien een paar stukjes van de bruiloft na. :T
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:13:01 #130
174940 W00fer
Maar echt
pi_217561068
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ergens is de reis ook belangrijker dan de bestemming, het deerde mij destijds veel minder dan veel anderen.
Er waren er hier op Fok die echt moord en brand schreeuwden dat het allemaal te lang duurde. Dat was ook echt overdreven. Nu kappen ze een seizoen na een huwelijksreis en 2 nachtjes slapen in een Twents hok met wat jacuzzi fights af.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:29:02 #131
28167 matthijst
pi_217561273
Ik skip al die bruiloftshit altijd :)
pi_217561666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:44 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Die vriendin van hinke aan de telefoon klinkt ook als een psycholoog. Heb ik het beroep van hinke/haar vrienden groep gemist? Pfff

Overigens vind ik hinke en gio wél leuk samen. Ja de ene is wat dominanter maar soms werkt dat wel goed.
Moest daar ook om lachen, die vriendin zal wel een studiegenoot (communicatie toch?) zijn geweest. Beroepsdeformatie, kennelijk kunnen ze alleen maar op die manier communiceren. Hoe Hinke die moeder van Gio ook ondervroeg, crisis. Ook komt Hinke uit Barneveld, zal wel erg grisselijk opgevoed zijn als ze al zenuwachtig wordt van een hand op haar been.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 22:04:55 #133
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_217561699
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 01:46 schreef Moeraskat het volgende:
Dennis is een manipulatief mannetje. Zelf deuren dicht doen, drama beginnen en dan ineen slachtoffer spelen of nonchalant de schuld in de schoenen van een ander schuiven. Smerig is het.
Noemen ze gaslighting, en dan ook nog zelf de slachtofferrol aannemen. Wat een nare eigenschap, 0 emotie ook bij hem.
pi_217561728
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 22:04 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Noemen ze gaslighting, en dan ook nog zelf de slachtofferrol aannemen. Wat een nare eigenschap, 0 emotie ook bij hem.
Precies, laat die maar weer lekker op Grindl huishouden.
pi_217563155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 02:35 schreef W00fer het volgende:

[..]

Marcella dekt zichzelf in met haar misselijke brief. Als jij het anders had gedaan had het helemaal niet zo hoeven gaan. Ga toch weg muts.

Ik ben wel verrast door Gio en Hinke, dat zag er best leuk uit. Ook met de ouders, dat had ik niet verwacht.

Dennis heb ik altijd al een smiecht gevonden, ik geloofde hem niet en ik blijf bij het gevoel dat hij meer van de camera houdt dan van Stefan.

En jesus dat gezeik van ik heb een muurtje en ik ben gekwetst in het verleden gezeik van sommige, ja dat hoort bij het leven het opgroeien en leren. Iedereen heeft wel eens een gebroken hart of de verkeerde ontmoet. Je kan toch ook niet alle mannen/vrouwen over één kam scheren. Brrrrrrrrr
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:26:32 #136
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563238
Aflevering 17.

Dennis die van leer trekt dat Stefan hem cancelde terwijl het op beeld staat "ik stop het huwelijk".

Hij bedoelde er wat anders mee en had Stefan nodig.

Stefan is boos, of dat terecht is is weer een andere discussie maar kennelijk kunnen ze elkaar niet lezen.

Al met al snap ik die valse glimlach niet van Dennis.

Het boeit hem volgens mij niet of Stefan gekwetst is als hij maar vingertje kan wijzen dat hij niet genoeg gehoord is.

Als Dennis dan zo'n stoere vent is rijdt hij er toch heen of stuurt ie een bos rozen whatever.

Dat hij zich zo om laat toveren door de "dynamiek in het huis" en daarbij "zichzelf kwijtraakte"...

Dat mag iemand mij effe uitleggen. Misschien ben ik er te dom voor.
pi_217563242
Aflevering 17 . Dennis de Mennis, stennis, zit ontiegelijk in mijn allergie. Die man komt zo ontzettend nep over en ook wat ie allemaal voor onzin uit kraamt. Allemaal projectie van die ijdeluit en hij gaslight Stefan voortdurend. Dan komt dat infantiele stel experts met het gelul dat het alleen zelfbescherming is.

Wat valt die Dennis door de mand, zeg, zit met verbijstering te kijken wat er allemaal uit zijn bek komt.
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:32:35 #138
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563246
Bizar tafereel. Lennart geeft Dennis feedback en je ziet zijn ogen groter worden. Lichaamstaal groot. Hij moest 2 weken wachten.

Wat de fuck gebeurt hier allemaal. Dennis zegt op camera je hoeft me niet meer te bellen en nu zegt hij ik hoor niks.

Wat is dit allemaal voor twist. Hij gooit de glazen kapot en dan mag een ander ze maar gaan rapen?

Ik ga naar mijn eigen ruimte?

Je mag me altijd bellen?

Deze man is gewoon flipperkast aan aan/uit. Drie uur bellen en dan zo ermee omgaan.

Ik zal het wel allemaal niet begrijpen.

In de terugblik dat hij nog steeds boos is op Stefan omdat hij na een appje niet afsprak terwijl Stefan zegt hij wilde niet afspreken alleen bellen. Als je daar al gezeik om hebt :')

De experts hebben hierin zo erg gefaald. Had die 2 bij elkaar gezet. Had nazorg geboden ipv het aan hen over te laten, dat is veel te vrijblijvend.

Ik irriteer me echt aan dit kleinzielige verhaal waarbij de glazen zo makkelijk kapot zijn gegooid. Natuurlijk weet ik niet hoe het allemaal achter de schermen is gegaan maar Dennis blijft een verhaal ophangen dat hij meerdere kansen gaf en Stefan niet wilde en hij daarom stopte, om daarna weer te zeggen neem je tijd ik leg het bij jou. Wat wil deze man nu eigenlijk? Iemand de tijd geven of juist niet?

[ Bericht 53% gewijzigd door W00fer op 07-05-2025 03:05:00 ]
pi_217563251
Jesus, die Dennis blijft aan het jij-bakken. "Weet dat je altijd welkom bent als je wil praten."
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:41:03 #140
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563256
Iemand zei hier dat Svea meer into Joey is dan andersom. Kennelijk gaat we dus nog een twist komen?

De final vows komen toch nog met Peter en Mariska.

[ Bericht 23% gewijzigd door W00fer op 07-05-2025 01:54:40 ]
pi_217563261
Hinke:" wat doe jij aan skincare?" _O- _O- _O-

Ik ben ooit afgeknapt op een nogal ijdeltuit die meer smeerseltjes op het plankje onder de spiegel had dan ik, hij stonk ook nep. :D
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:55:31 #142
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 01:54 schreef Firuze60 het volgende:
Hinke:" wat doe jij aan skincare?" _O- _O- _O-

Ik ben ooit afgeknapt op een nogal ijdeltuit die meer smeerseltjes op het plankje onder de spiegel had dan ik, hij stonk ook nep. :D
Vrouwen knappen altijd op de meest gekke dingen af. Alles goed maar als je rode sokken hebt of de verkeerde smaak kauwgom ben je af.

Niet gewoon een gelegenheidsargument?
pi_217563264
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 01:55 schreef W00fer het volgende:

[..]
Vrouwen knappen altijd op de meest gekke dingen af. Alles goed maar als je rode sokken hebt of de verkeerde smaak kauwgom ben je af.

Niet gewoon een gelegenheidsargument?
Wat beweer je nu? Dat mannen minder snel af knappen?
  woensdag 7 mei 2025 @ 02:05:14 #144
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 01:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wat beweer je nu? Dat mannen minder snel af knappen?
Je weet hoe het gezegde gaat als de man thuis komt en het prakkie staat klaar heb je al 50% gewonnen. Mannen zijn in mijn beleving niet zo kieskeurig.

In deze aflevering 17 geen Olof en Femke, geen Bram en Eva.
pi_217563279
Nee Marcella, je vond Bjorn direct al een lichamelijk onaantrekkelijk persoon en al helemaal toen ie naast onaantrekkelijk ook gewoon een saaie humorloze lul bleek, initiatiefloos tot en met. Zelf versierde ze 'foute' mannen die na een paar maanden ook tot de ontdekking kwamen dat ze naast een leuk koppie en mooi lijf gewoon een saaie muts is.
  woensdag 7 mei 2025 @ 02:16:28 #146
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563306
Aflevering 18 - preview

Moeilijk kijkende Svea en Joey dus dat gaat 'm niet worden.

Olof niet te zien.

Bram die zich eindelijk uitspreekt.

Hinke en Gio final vows dus wel getrouwd gebleven maar of ze nog bij elkaar zijn?

Femke die weer verdrietig is.

Het is wel aan de ene kant een mooi verhaal, aan de andere kant een rollercoaster en ergens is dit seizoen ook weer zo afgekapt voor mijn gevoel.

Bjorn staat erboven en werkt aan zichzelf en dat is positief.
pi_217563743
Gio is ook wel echt een ontzettende basic bro zeg.

En Gio zijn eigen skincare is niet goed genoeg voor Hinke, dat moet hij ook weer van haar leren. Erg knap dat ze zelf die dynamiek van leermeester en leerling niet spuugzat worden. :')
pi_217563784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 07:22 schreef Stepperoller het volgende:
Gio is ook wel echt een ontzettende basic bro zeg.

En Gio zijn eigen skincare is niet goed genoeg voor Hinke, dat moet hij ook weer van haar leren. Erg knap dat ze zelf die dynamiek van leermeester en leerling niet spuugzat worden. :')
Ja mij lijkt het een verschrikking, maar tussen hen lijkt die rolverdeling op een of andere manier nog goed te werken ook.
pi_217563818
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 07:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja mij lijkt het een verschrikking, maar tussen hen lijkt die rolverdeling op een of andere manier nog goed te werken ook.
Ik betwijfel het. Dat het een soort van vriendschappelijk voor ze werkt geloof ik wel, maar ik kan me niet voorstellen dat ze na het programma nog getrouwd zijn.

Ondertussen is volgens mij al bij meerdere deelnemers uit eerdere seizoenen gebleken dat ze tijdens het experiment alles mooier en positiever voordoen, omdat de experts ook zo blijven pushen op het een kans geven. En dan blijven ze getrouwd t/m het einde van het experiment en gaan ze daarna alsnog scheiden.
pi_217563821
Peter en Mariska geloof ik wel in. Carlo komt daar na 4 maanden nog een keer langs in de meest recente aflevering, maar ik denk niet dat het daarna snel uitdooft of zo.
  woensdag 7 mei 2025 @ 07:45:09 #151
28167 matthijst
pi_217563861
Gio de dorpsgek :+
Wat een zeikerd die Hinke, met d'r "vragen stellen".
Wat boeit Gio die glazen van je.
"Gio is een ontwikkeling aan het doormaken nu, dat is heel mooi om te zien. Groetjes, Juf Hinke van groep 3". Helemaal klaar met dat wijf :r
Formule 1. "Is het een sport?" Kan geen 10 seconden d'r kop houden.
Die skincare. Pfffffffff. Gast stop ermee.

Svejo *O*
Lijkt niks te worden.

Dennis, typisch mannetje, naar mannetje ook, toch heeft ie ook wel een punt.
Stefan, gewoon niks meer zeggen. Iemand 2 weken negeren. Zeg dan iig iets. Lastig ventje ook. Hardop gelachen om z'n gejank. Mokkende kleuter.

Geinig concept die avond van Mariska en Peter, als je van ABBA houdt.

[ Bericht 1% gewijzigd door matthijst op 07-05-2025 07:50:40 ]
pi_217565054
Deze psycholoog post over fragmenten uit MAFS incl. gedragsanalyses: https://www.instagram.com/Hartgeraakt_psycholoog/
  woensdag 7 mei 2025 @ 11:53:38 #153
174940 W00fer
Maar echt
pi_217565458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:29 schreef Stepperoller het volgende:
Deze psycholoog post over fragmenten uit MAFS incl. gedragsanalyses: https://www.instagram.com/Hartgeraakt_psycholoog/
Kijk daar hebben we wat aan.
pi_217565532
Ik zie bij Hinke en Gio alleen maar een begeleider-cliënt relatie.
“Heb je je vragen al klaar?”
“Ja, hij ontwikkelt zich goed, dat is mooi om te zien”
  Miss 200.000.000! woensdag 7 mei 2025 @ 12:37:21 #155
367000 roos94
pi_217565792
Hinke leerde strijken op school? Hinke is stiekem 71?
pi_217565808
Is standaard op scholen in Barneveld blijkbaar.

Ik had op de middelbare in de onderbouw ook het vak 'Verzorging'. Daar leerden we ook weinig noemenswaardigs. Dus kan me best voorstellen dat je elders leert strijken.
pi_217565890
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:40 schreef Stepperoller het volgende:
Is standaard op scholen in Barneveld blijkbaar.

Ik had op de middelbare in de onderbouw ook het vak 'Verzorging'. Daar leerden we ook weinig noemenswaardigs. Dus kan me best voorstellen dat je elders leert strijken.
Verzorging was toch dat je moest leren hoe een wasmachine werkt. En nog wat geneuzel over gezonde voeding en verslavingen enzo. Er is niet veel van blijven hangen in ieder geval :P
  Miss 200.000.000! woensdag 7 mei 2025 @ 13:01:09 #158
367000 roos94
pi_217565941
Peter blijkt straks een kannibaal die Maris heeft opgegeten.
pi_217565989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:53 schreef W00fer het volgende:

[..]
Kijk daar hebben we wat aan.
Mwah, ik vind het nogal open deuren en psychologiseren van dingen. Niet overal zit pijn achter, soms is a duck ook gewoon daadwerkelijk a duck
pi_217565995
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Verzorging was toch dat je moest leren hoe een wasmachine werkt. En nog wat geneuzel over gezonde voeding en verslavingen enzo. Er is niet veel van blijven hangen in ieder geval :P
Ik herinner me alleen het omdoen van een condoom bij een penisvorming houtje op ene plankje. :') En idd misschien wel voeding en verslaving, maar de wasmachine niet.
pi_217566017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:08 schreef totebel het volgende:

[..]
Mwah, ik vind het nogal open deuren en psychologiseren van dingen. Niet overal zit pijn achter, soms is a duck ook gewoon daadwerkelijk a duck
Ik heb het nog niet doorgenomen, maar ik las elders dat zij bij Dennis al vrij vroeg rode vlaggen had gespot voordat het publiek daarover begon en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

En ieder mag zelf zijn oordeel vellen over of het interessant is of niet. Dat moet ik ook nog doen.
pi_217566152
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:11 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik heb het nog niet doorgenomen, maar ik las elders dat zij bij Dennis al vrij vroeg rode vlaggen had gespot voordat het publiek daarover begon en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

En ieder mag zelf zijn oordeel vellen over of het interessant is of niet. Dat moet ik ook nog doen.
Daarom staat er ook "ik vind" en niet "het is".

Overigens, vanaf de eerste seconde vond ik Dennis al 3 x niks en een onvolwassen kleuter :)
pi_217566161
Ik wilde alleen maar even aangeven dat ik het hier postte voor degenen die ook nieuwsgierig zijn en niet als aanbeveling, want ik heb zelf nog niet gekeken.
pi_217566370
Hinke heeft zelf ook een t*ringzooi in huis hahaha en dan zeiken dat ze bij Gio zoveel ziet in haar ooghoek 😂
pi_217566391
Dennis 🤮🤢
  Miss 200.000.000! woensdag 7 mei 2025 @ 15:03:50 #166
367000 roos94
pi_217566928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:50 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Hinke heeft zelf ook een t*ringzooi in huis hahaha en dan zeiken dat ze bij Gio zoveel ziet in haar ooghoek 😂
Get Hinke'd _O_
pi_217567556
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:53 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Dennis 🤮🤢
Inderdaad, met open muil zitten kijken naar zijn kant van het verhaal. Als het een wedstrijdje verplassen zou worden tussen narcisten Dennis en Olof weet ik niet meer wie er zou winnen. En dan op een ongelofelijke wijze alles in de schoenen van Stefan schuiven :r
pi_217567887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Inderdaad, met open muil zitten kijken naar zijn kant van het verhaal. Als het een wedstrijdje verplassen zou worden tussen narcisten Dennis en Olof weet ik niet meer wie er zou winnen. En dan op een ongelofelijke wijze alles in de schoenen van Stefan schuiven :r
Precies. En wat je zegt, het is echt narcisme. Dat sneaky lachje, zijn manier van praten, de blik in zn ogen.
Zogenaamd emotioneel doen maar geen traan laten, oh oh oh wat ben je gekwetst en heb je verdriet … 🤮
pi_217567909
En toch mag ik die Dennis wel. Het is wel een meneertje, dat wel. Met zijn glaasje wit, in het zonnetje, gesjeesd zonnenbrilletje, op een terrasje, lekker de happy view eikel uithangen. Zou zo met zijn 'vrindjes' naar Bloemendaal strand kunnen rijden in zijn cabrio. Dat is Dennis. Ik moet daar altijd wel om lachen om dat soort types. Die zijn zo oppervlakkig en cliché.
Hinke en Gio, alle rode vlaggen gaan hoog in top, ook bij deze aflevering weer van vandaag op Videoland. Het blijft maar de belerende 'Karen' uit hangen, zelfs bij een simpel ding als koffie zetten. Ik denk dat die in de aflevering van morgen echt de stekker er uit trekken, of dat hebben gedaan na alle draaidagen. Dat kan gewoon niet anders, dit is echt niet gezond en helemaal niet voor Gio. Die laat zich overrijden door een stoomwals in de vorm van Hinke, dat is niet te zuinig. Bazig type, en die vriendinnen van haar zijn eigenlijk al net zo erg. Van die overjarige studentes met te veel noten op hun zang.
Tja, en dan het 'perfect couple' Peter en Mariska, ik krijg er een beetje jeuk van maar dit zijn natuurlijk de lieverdjes van de 'experts' want die denken echt dat het hun succesverhaal is geworden. Maar ik denk dat als je deze 2 in een villa van LLDL had gezet hadden die het ook binnen 24 uur al heel gezellig gehad en was dit ook zeker gewoon een match geweest en zouden nu ook nog steeds bij elkaar zijn. Dat komt echt niet door die zelfbenoemde 'experts' van lik me vestje....
Joey en Svea zijn niet meer bij elkaar, of het is montage maar ik zag dat in de lichaamshouding op de bank. En de geruchten zijn er ook dat die het toch niet gered hebben...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217567988
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dennis weet de prijs voor grootste lul van het seizoen 50 meter voor de finish nog weg te halen bij Olof. Dat is ook wel bijzonder.
  woensdag 7 mei 2025 @ 18:15:53 #171
174940 W00fer
Maar echt
pi_217568327
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:09 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik herinner me alleen het omdoen van een condoom bij een penisvorming houtje op ene plankje. :') En idd misschien wel voeding en verslaving, maar de wasmachine niet.
Ik moest spekjes bakken dat weet ik nog wel :D Alles spetterde onder.
pi_217568333
Pfoeh die Dennis, van verbazing in verbazing. Hij heeft het over dat hij geen begrip krijgt van Stefan, maar hij heeft zelf totaal geen empathie en begrip voor Stefan. Hoe hard de feiten ook op tafel worden gegooid. Gun Stefan echt de liefde, hij was diegene die echt als een mens verliefd werd.

Ook dat Dennis zei “geef me volgend jaar gewoon weer op”, tis geen lopende band werk 😂
  woensdag 7 mei 2025 @ 18:18:20 #173
174940 W00fer
Maar echt
pi_217568354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
En toch mag ik die Dennis wel. Het is wel een meneertje, dat wel. Met zijn glaasje wit, in het zonnetje, gesjeesd zonnenbrilletje, op een terrasje, lekker de happy view eikel uithangen. Zou zo met zijn 'vrindjes' naar Bloemendaal strand kunnen rijden in zijn cabrio. Dat is Dennis. Ik moet daar altijd wel om lachen om dat soort types. Die zijn zo oppervlakkig en cliché.
Hinke en Gio, alle rode vlaggen gaan hoog in top, ook bij deze aflevering weer van vandaag op Videoland. Het blijft maar de belerende 'Karen' uit hangen, zelfs bij een simpel ding als koffie zetten. Ik denk dat die in de aflevering van morgen echt de stekker er uit trekken, of dat hebben gedaan na alle draaidagen. Dat kan gewoon niet anders, dit is echt niet gezond en helemaal niet voor Gio. Die laat zich overrijden door een stoomwals in de vorm van Hinke, dat is niet te zuinig. Bazig type, en die vriendinnen van haar zijn eigenlijk al net zo erg. Van die overjarige studentes met te veel noten op hun zang.
Tja, en dan het 'perfect couple' Peter en Mariska, ik krijg er een beetje jeuk van maar dit zijn natuurlijk de lieverdjes van de 'experts' want die denken echt dat het hun succesverhaal is geworden. Maar ik denk dat als je deze 2 in een villa van LLDL had gezet hadden die het ook binnen 24 uur al heel gezellig gehad en was dit ook zeker gewoon een match geweest en zouden nu ook nog steeds bij elkaar zijn. Dat komt echt niet door die zelfbenoemde 'experts' van lik me vestje....
Joey en Svea zijn niet meer bij elkaar, of het is montage maar ik zag dat in de lichaamshouding op de bank. En de geruchten zijn er ook dat die het toch niet gered hebben...
Kunnen we niet gewoon allemaal zoals Dennis kraagje omhoog, blauwe bril, leren jassie.
Beetje terug naar de tijd van Jacobse van Es.
pi_217568636
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 18:18 schreef W00fer het volgende:

[..]
Kunnen we niet gewoon allemaal zoals Dennis kraagje omhoog, blauwe bril, leren jassie.
Beetje terug naar de tijd van Jacobse van Es.
Gewoon Ons Soort Mensen.

Over 20 jaar zien we hem bij Bed & Breakfast zeiken over te weinig handdoekhaakjes.
pi_217569423
Ik heb het wel te doen met Stefan.
Ik eerste instantie dacht ik dat Dennis toch hand in eigen boezem stak in de brief, maar puntje bij paaltje deed hij dat toch niet. Wat een gemiste kans.
Ook een gemiste kan van de experts. Er werd voorzichtig wel geprobeerd Dennis het van een andere kant te laten zien. Wat jammer dat hij dit niet ziet en oppakt.

"Sorry, ik ben een klootzak geweest. Ik raakte in paniek bij het koppels weekend en werd knettergek van dat verplichte leuke gedoe en het gedoe bij anderen. Ik heb behoefte aan veel aandacht en bevestiging. Ik had moeten uitspreken waar ik mee liep".

Ik kan me heel goed voorstellen dat Stefan zo gekwetst is en dat hij geen behoefte had aan contact. Als iemand had,: je hoeft me nooit meer te bellen, dan zou ik ook denken. Zoek het maar uit! Ik heb geen kind dat je kan afblaffen en zo aan de kant kan schuiven als het jou niet zint.

Wel heel erg jammer dat het zo gelopen is.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:18:21 #176
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217569546
Ik mis wat zelfreflectie bij Dennis.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:43:31 #177
174940 W00fer
Maar echt
pi_217569811
Bram en Dennis voelden kennelijk de bui al hangen tijdens de opnames dat het niks werd en gingen op een datingsite.

pi_217570577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:08 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb het wel te doen met Stefan.
Ik eerste instantie dacht ik dat Dennis toch hand in eigen boezem stak in de brief, maar puntje bij paaltje deed hij dat toch niet. Wat een gemiste kans.
Ook een gemiste kan van de experts. Er werd voorzichtig wel geprobeerd Dennis het van een andere kant te laten zien. Wat jammer dat hij dit niet ziet en oppakt.

"Sorry, ik ben een klootzak geweest. Ik raakte in paniek bij het koppels weekend en werd knettergek van dat verplichte leuke gedoe en het gedoe bij anderen. Ik heb behoefte aan veel aandacht en bevestiging. Ik had moeten uitspreken waar ik mee liep".

Ik kan me heel goed voorstellen dat Stefan zo gekwetst is en dat hij geen behoefte had aan contact. Als iemand had,: je hoeft me nooit meer te bellen, dan zou ik ook denken. Zoek het maar uit! Ik heb geen kind dat je kan afblaffen en zo aan de kant kan schuiven als het jou niet zint.

Wel heel erg jammer dat het zo gelopen is.
Precies dit, en ook zo verontwaardigd in zijn eigen gelijk blijven hangen zonder ook maar enig gevoel voor Stefan's kant. Ook in die status van 4 maanden later gaat het alleen maar over Dennis zijn gevoel dat hij zo gekwetst is :')

Je bent echt een zelfingenomen lul en vleesgeworden slachtofferrol als je heel plotseling voor de ander dramatisch de stekker eruit trekt, zegt dat je niet meer hoeft te bellen en dan vervolgens ook nog boos wordt als die ander dat niet doet. _O-

Stefan heeft groot gelijk dat ie hard weg rent en blijft nu...
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:02:53 #179
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217570738
Wat een smerig mannetje is die Dennis :r
Claimen, eisen, afdoen, alles van Stefan verdraaien en een totaal gebrek aan zelfreflectie
Walgelijk :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:04:38 #180
174940 W00fer
Maar echt
pi_217570753
Nog 2 uurtjes en dan aflevering 18 op Videoland.

Ik ben benieuwd wat Bram gaat zeggen en of Eva kan reflecteren. We hebben het over Dennis maar die geeft tenminste nog toe dat hij kwetst. Dat heb ik haar nog niet horen zeggen.
pi_217570775
In de aflevering is andermaal duidelijk geworden dat Dennis vooral bezig is met Dennis. Hij heeft deze situatie zelf gecreëerd en dan achteraf zeiken. Wat een jankerd.
pi_217570783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef W00fer het volgende:

Ik ben benieuwd wat Bram gaat zeggen en of Eva kan reflecteren. We hebben het over Dennis maar die geeft tenminste nog toe dat hij kwetst. Dat heb ik haar nog niet horen zeggen.
Grootste vraag is denk ik of Hinke en Gio het hebben gehaald.
pi_217570826
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
Wat een smerig mannetje is die Dennis :r
Claimen, eisen, afdoen, alles van Stefan verdraaien en een totaal gebrek aan zelfreflectie
Walgelijk :r
Zit het net te kijken wat een ongelooflijke lul om nog even een trap na te geven met die "zo is hoe ik me voel" brief. Hij verbrak toch de relatie :')
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:21:25 #184
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217570906
En ook de hele tijd met z’n “ twee weken”
Hij had ook contact kunnen zoeken toch.
pi_217571741
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:00 schreef S_E het volgende:
Ik zie bij Hinke en Gio alleen maar een begeleider-cliënt relatie.
“Heb je je vragen al klaar?”
“Ja, hij ontwikkelt zich goed, dat is mooi om te zien”
Heel raar om te zien idd, ook met hoe je skin care moet doen. Ik vermoed dat ze hem dumpt met het gevoel dat ze hem toch maar even heeft laten zien hoe je een volwassen kerel moet zijn. Soort missie, en Gio vind alles goed. Er klopt iets niet
pi_217571861
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Heel raar om te zien idd, ook met hoe je skin care moet doen. Ik vermoed dat ze hem dumpt met het gevoel dat ze hem toch maar even heeft laten zien hoe je een volwassen kerel moet zijn. Soort missie, en Gio vind alles goed. Er klopt iets niet
Dat idee heb ik ook, ze ziet dit denk ik meer als een soort tijdelijk project om Gio zelfstandiger te krijgen en wil uiteindelijk alleen vrienden zijn :Y
  donderdag 8 mei 2025 @ 00:47:43 #187
174940 W00fer
Maar echt
pi_217571882
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook, ze ziet dit denk ik meer als een soort tijdelijk project om Gio zelfstandiger te krijgen en wil uiteindelijk alleen vrienden zijn :Y
Ze zei toch ook al hij moet "hierna" ook door.

Helaas staat aflevering 18 nog niet online.
pi_217571883
Ze blijft erg oppervlakkig en heel erg formeel en opvoedkundig. Ze doet in niets laten blijken dat ze haar man is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217571887
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat zou voor hem ook niet helemaal verkeerd uitpakken. Hij heeft wat meer zelfvertrouwen gekregen, en met zo'n dominante vrouw wil je eigenlijk ook niet verder.

Ik vond het genant om te zien hoe Hinke de ouders van Gio totaal domineerde.
pi_217571890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik wacht er ook op :@

Meestal staat het 00:15 online
  donderdag 8 mei 2025 @ 00:56:34 #191
174940 W00fer
Maar echt
pi_217571897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik wacht er ook op :@

Meestal staat het 00:15 online
Ik denk dat Gio nog best wel eens een mentale dreun kan krijgen als Hinke ermee stopt. Ik bedoel iemand die je vanalles leert (of dat nou een belerende is of niet) groeit niet aan de bomen.
pi_217571912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:56 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik denk dat Gio nog best wel eens een mentale dreun kan krijgen als Hinke ermee stopt. Ik bedoel iemand die je vanalles leert (of dat nou een belerende is of niet) groeit niet aan de bomen.
Ik denk dat Hinke zich daar volledig van bewust is. In tegenstelling tot de andere dames, is Hinke alles aan gelegen om het experiment keurig af te ronden en Gio daarbij in zijn waarde laten. :)
  donderdag 8 mei 2025 @ 01:20:26 #193
174940 W00fer
Maar echt
pi_217571923
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 01:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik denk dat Hinke zich daar volledig van bewust is. In tegenstelling tot de andere dames, is Hinke alles aan gelegen om het experiment keurig af te ronden en Gio daarbij in zijn waarde laten. :)
Dat weet ik niet. Ik ga zo maar naar bed. Videoland zet het einde bewust niet online denk ik.
pi_217572051
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Yup daar verraade ze zichzelf wel mee
  donderdag 8 mei 2025 @ 07:33:50 #195
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217572236
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef Gunner het volgende:
En ook de hele tijd met z’n “ twee weken”
Hij had ook contact kunnen zoeken toch.
Nouja hij heeft zelfs z’n moeder gebeld.. ik denk dat hij contact heeft gezocht :’) Meer dan dat heet stalking…
Fuck the EBU
pi_217572465
Had trouwens ook sterk het idee dat Dennis stukken uit zijn brief improviseerde. Het klonk totaal niet als een uitgeschreven verhaal, of hij besloot maar bewust stukken over te slaan om niet nog egocentrischer over te komen
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 10:04:45 #197
367000 roos94
pi_217573220
Geen episode vandaag?
pi_217573432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef roos94 het volgende:
Geen episode vandaag?
Nee staat er nog niet op misschien later vandaag.
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 10:39:08 #199
367000 roos94
pi_217573544
Misschien heeft dennis de servers laten hacken na alle backlash
pi_217573567
Vreemd dat het nog niet online staat. Zal wel een storing zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217573760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat het nog niet online staat. Zal wel een storing zijn.
Nee komt pas dag van tv uitzending online die laatste aflevering. Is bij b&b etc. ook zo.

(Wel irritant idd).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_217573781
Vorig jaar was dat niet hoor. Ik vind het belachelijk! Vooruitkijken=vooruitkijken. En niet wat ze zelf het beste uit komt...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217573908
Dus volgende week pas?
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:25:28 #204
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217573974
Ahhh ik wilde even spieken naar de eindconclusies en lees nu dat ik tot woensdag 22:00 moet wachten...

"RTL heeft namelijk nu een reactie gegeven over de situatie. Net zoals bij B&B Vol Liefde en Winter Vol Liefde wordt de laatste aflevering opgespaard tot een dag voor de tv-uitzending. Op woensdag 14 mei zal de laatste aflevering van MAFS pas op Videoland verschijnen. Dat is dan direct na de tv-aflevering op RTL4, dus vanaf 22.00 uur."

En ik was zo benieuwd of de twee mogelijke stellen nog samen zijn. Ik verwacht eigenlijk bij beide van niet....
pi_217574001
Op donderdag 15 mei zal namelijk de laatste aflevering van Married at First Sight te zien zijn bij RTL 4. Op Videoland is het populaire tv-programma al vooruit te kijken, daar zal de seizoensfinale op donderdag 8 mei al te zien zijn.

Dus wel vanavond😁
pi_217574039
Nee blijkbaar niet. Idioot allemaal weer dit.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 11:37:54 #207
367000 roos94
pi_217574062
Dus we mogen alles vooruitkijken en bij de finale moeten we wachten tot ná de tv uitzending. Geniaal!
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:39:28 #208
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217574074
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:37 schreef roos94 het volgende:
Dus we mogen alles vooruitkijken en bij de finale moeten we wachten tot ná de tv uitzending. Geniaal!
Ja had je net zo goed niet kunnen vooruitkijken....
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 11:42:27 #209
367000 roos94
pi_217574091
Volgens realityfbi staat hij erop :?
pi_217574157
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 07:33 schreef Yesse het volgende:

[..]
Nouja hij heeft zelfs z’n moeder gebeld.. ik denk dat hij contact heeft gezocht :’) Meer dan dat heet stalking…
Ja! Contact zoeken met zn moeder, niet heel netjes!
Make trouble not war
pi_217574181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:42 schreef roos94 het volgende:
Volgens realityfbi staat hij erop :?
Oh want ik zag op het Viva forum net nog dit
pi_217574201
Dat was gepost om 11:20, maar wel een zooitje dan als eerst vanochtend is besloten tot niet en daarna ineens weer wel. :')
pi_217574216
Via de browser zie ik inderdaad aflevering 18 erop staan, maar de app lijkt problemen te hebben.
pi_217574254
Ik ging vast spieken in de laatste paar minuten en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217574824
Oh mooi. Snel kijken!
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 13:15:48 #216
367000 roos94
pi_217574852
Hij staat er inderdaad op. Helaas is de doven/slechthorenden ondertiteling er nog niet bij.
pi_217575275
Niet verwacht van die Hinke.
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:23:43 #218
28167 matthijst
pi_217575392
Brammetje ontkent. Was zeker goed dronken.
Mooie jankerd.

Olof spoort voor geen meter. Dat hij alles 100% gegeven heeft en zij niet. Lachwekkend. Dat janken over die Porsche. Heel Nederland heeft gezien dat je een lul bent Sjaakie.

Gio en Hinke. Desperados. Hinke wil een hobbyprojectje. Gio denkt het is nu of nooit. Dat gezwam van die experts. Dat Hinke niet de bemoederende rol heft overgenomen. Uhm, Wat?!?!?
En dat gezeik weer van die Hinke, dat Gio moet veranderen. Waarom? Ben jij zo fuckin speciaal? Heb je de wijsheid in pacht? En ook weer die beoordeling aan het eind. Mooi gesproken jochie. Een 7+. :r
Iemand al gehoord of ze uit elkaar zijn inmiddels?
pi_217575468
Haha, die Olof met zijn grapjes die geen grapjes waren, daar stinken we niet in, hoor! En volgens mij had Femke haar hairextensions weg'geknipt'. Blijft toch wel een beetje een sneue mismatch. Olof kon het niet laten om nogmaals de Porsches van Femke te noemen, moest lachen om het minzame lachje van Femke daarop.

En Gio met Hinke die inderdaad uit een grisselijk nest komt. Hinke tegen Gio: "Kom hier even lekker zitten." Alsof je het tegen een kind hebt. Zolang Gio dat betuttel van Hinke blijft verdragen komt het wel goed en zij gelooft vast in het huwelijk.

Beetje sneu van Joey en Svea.
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 16:04:55 #220
367000 roos94
pi_217576206
Nou dat was hem weer.

Joey en svea is niet verrassend. We zagen daar toch geen echte relatie of gevoelens? Gewoon lust...

Die Hinke is een beetje raar, ik zie geen spark tussen hun, misschien omdat ze uit een gristenhondenfamilie komt durft ze niet te scheiden ofzo? Geen idee. Maar ik geloof er niks van.
pi_217576463
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef roos94 het volgende:
Nou dat was hem weer.

Joey en svea is niet verrassend. We zagen daar toch geen echte relatie of gevoelens? Gewoon lust...

Die Hinke is een beetje raar, ik zie geen spark tussen hun, misschien omdat ze uit een gristenhondenfamilie komt durft ze niet te scheiden ofzo? Geen idee. Maar ik geloof er niks van.
Volgens mij heeft God haar in de oren gefluisterd dat ze deze maagd Gio moet houden tot hij echt opgevoed is.
pi_217576641
Dat Joey en Svea niet meer bij elkaar waren wisten we al. Svea zag er trouwens anders uit, niet alleen haar kapsel maar haar hele gezicht had een andere uitstraling bij het gesprek in Noordwijk aan het strand.
Track record van stellen die bij elkaar zijn staat dus net als bij andere seizoen weer op 2, en zelfs ook in het allereerste seizoen van MAFS was dit al het geval, kun je na gaan dat het geen hol uit maakt nu ze andere zaken zoals fysieke aantrekkingskracht totaal nietsss zegt! Totaal geen groei, ondanks de nieuwe opzet dus, en hebben de 'experts' hierin wéér gefaald als een malle....
Dat Olof te beroerd was om naar de locatie van het eindgesprek te komen is ook weer typisch iets wat hij inderdaad zou doen, en zie hier. Bij een klein pijntje al afzeggen en beeldbellen en van 'kijk mij eens belangrijk zijn'. Of het waren smoesjes om zijn 'crush' Evelien niet in de ogen te hoeven kijken...Slappe hap dus allemaal.
Hinke en Gio, tja, niets zegt dat dit goed blijft gaan. Alle seinen staan op rood voor wat betreft langdurige relatie als je kijkt hoe zij in het hele verhaal staat. Ik wist trouwens niet dat die Hinke 'in de heren' was, maar dat verklaard haar Pietluttige, formele voorkomen. Ook een beetje 'geitenwollensokkenneuker' familie volgens mij. Die reis die ze naar Sri Lanka maken gaat denk ik wel een finale klap geven op hun relatie, meestal is dat wel een goede test of dit echt gaat slagen of niet. We zagen dit afgelopen jaar ook bij die Jeppe en Jantien, die zijn nu ook al weer uit elkaar en eigenlijk zijn alle stellen niet meer bij elkaar. Nee, amusementswaarde was weer erg groot, en keek het lekker weg maar de track record blijft een 'all time low' geven van geslaagde stellen....En eigenlijk kick ik daar wel op want elke seizoen staan ze in hun hemd die 'experts', zelfs zonder die 'apenfluisteraar' Patrick...
Tot volgend seizoen waarin we weer weken lang naar niets gaan turen.... :Y :W
Of er moet nu echt eens een bulldozer door het hele format en gaan ze de opzet eens finaal verbouwen waardoor de basis van de stellen al een betere fundering krijgt om een succesvolle en langdurige relatie te kunnen realiseren. Gooi ze allemaal bij elkaar in een huis, zet er camera's op, zend het 24/7 op streams uit zodat wij kunnen mee kijken en ga daarna pas het trouw, huwelijksreis, samenwoon proces in.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217576789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Dat Joey en Svea niet meer bij elkaar waren wisten we al. Svea zag er trouwens anders uit, niet alleen haar kapsel maar haar hele gezicht had een andere uitstraling bij het gesprek in Noordwijk aan het strand.
Track record van stellen die bij elkaar zijn staat dus net als bij andere seizoen weer op 2, en zelfs ook in het allereerste seizoen van MAFS was dit al het geval, kun je na gaan dat het geen hol uit maakt nu ze andere zaken zoals fysieke aantrekkingskracht totaal nietsss zegt! Totaal geen groei, ondanks de nieuwe opzet dus, en hebben de 'experts' hierin wéér gefaald als een malle....
Dat Olof te beroerd was om naar de locatie van het eindgesprek te komen is ook weer typisch iets wat hij inderdaad zou doen, en zie hier. Bij een klein pijntje al afzeggen en beeldbellen en van 'kijk mij eens belangrijk zijn'. Of het waren smoesjes om zijn 'crush' Evelien niet in de ogen te hoeven kijken...Slappe hap dus allemaal.
Hinke en Gio, tja, niets zegt dat dit goed blijft gaan. Alle seinen staan op rood voor wat betreft langdurige relatie als je kijkt hoe zij in het hele verhaal staat. Ik wist trouwens niet dat die Hinke 'in de heren' was, maar dat verklaard haar Pietluttige, formele voorkomen. Ook een beetje 'geitenwollensokkenneuker' familie volgens mij. Die reis die ze naar Sri Lanka maken gaat denk ik wel een finale klap geven op hun relatie, meestal is dat wel een goede test of dit echt gaat slagen of niet. We zagen dit afgelopen jaar ook bij die Jeppe en Jantien, die zijn nu ook al weer uit elkaar en eigenlijk zijn alle stellen niet meer bij elkaar. Nee, amusementswaarde was weer erg groot, en keek het lekker weg maar de track record blijft een 'all time low' geven van geslaagde stellen....En eigenlijk kick ik daar wel op want elke seizoen staan ze in hun hemd die 'experts', zelfs zonder die 'apenfluisteraar' Patrick...
Tot volgend seizoen waarin we weer weken lang naar niets gaan turen.... :Y :W
Of er moet nu echt eens een bulldozer door het hele format en gaan ze de opzet eens finaal verbouwen waardoor de basis van de stellen al een betere fundering krijgt om een succesvolle en langdurige relatie te kunnen realiseren. Gooi ze allemaal bij elkaar in een huis, zet er camera's op, zend het 24/7 op streams uit zodat wij kunnen mee kijken en ga daarna pas het trouw, huwelijksreis, samenwoon proces in.
Toch denk ik dat juist Gio en Hinke het wel gaan redden, juist omdat zij in de Here is. In Sri Lanka juist meer kans, Gio liet al in het koppelingsweekend zien dat hij een sociale kerel is die snel contact maakt. Op neutraal terrein is hij dan de man. Hinke wordt daar verliefd op.
pi_217576839
Nee, begin van het einde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217576876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Nee, begin van het einde.
Welnee joh, het begin van een mooie standvastige relatie zoals God het gewild had.
pi_217577140
Dat stel zie ik nog zelfs wel eens een kerkelijk huwelijk aangaan, waarna het eindelijk geconsumeerd mag worden. Over Olof ben ik het met je eens, die durfde niet te komen om met schele oogjes zijn crush Evelien aan te kijken. Wat vind ik die man foeilelijk, karakter, uiterlijk en dom accent.
  donderdag 8 mei 2025 @ 17:57:33 #227
28167 matthijst
pi_217577556
Die Gio had ook zo'n Jezus aan de muur hangen dacht ik? Of was dat bij Hinke, paar eps geleden.

Edit. Was bij Gio, ep16 op 2:21
pi_217577558
I have my doubts.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217577727
Nooit verwacht van Gio en Hinke.
pi_217578187
Dat Joey en Sven niet meer bij elkaar zijn verbaast me niets.
Had vanaf het begin al het idee dat zij hem leuker vond dan hij haar.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:30:57 #231
58921 Day
You can fly!
pi_217578771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef W00fer het volgende:

Eva heeft precies gedaan wat ik verwachtte. Het is niet gelukt, maar het is wel Bram’s schuld. Ik gun hem alles, maar ik wou toch even kwijt dat het zijn schuld is. Ik heb Bram al vanaf dag 1 gefriendzoned, maar het ligt wel aan hem dat het niet gelukt is. Wálgelijk en misplaatst arrogant wijf. Maar, net als Marcella, wel blijven janken dat het maar niet wil lukken. :{w

Olof en Dennis. :r
Stefan is een kanjer, hoop dat hij gauw de ware vindt.
Jammer dat het niet gelukt is tussen Svea en Joey.
Hinke en Gio was een leuke verrassing, ondanks de betweterigheid van Hinke. Maar ergens klopt het wel.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 20:19:42 #232
367000 roos94
pi_217579370
Maar de echte vraag is, wat is Gio zijn fok username
pi_217579664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:19 schreef roos94 het volgende:
Maar de echte vraag is, wat is Gio zijn fok username
Had ie er maar eentje dan was ie nu veel wijzer geworden.
pi_217579745
Hinke en Gio _O_ O+

Misschien wel de grootste verrassing ooit dat die het vooralsnog redden :D
pi_217579838
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Hinke en Gio _O_ O+

Misschien wel de grootste verrassing ooit dat die het vooralsnog redden :D
Vind je? Waarom dan?
pi_217579862
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind je? Waarom dan?
Omdat ik vanaf het begin dacht dat zij een soort projectleider was en het uiteindelijk zou afkappen :D
pi_217579889
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Omdat ik vanaf het begin dacht dat zij een soort projectleider was en het uiteindelijk zou afkappen :D
Maar wacht even, zij gelooft in het huwelijk.
pi_217580167
quote:

[..]
Precies dit, ben enorm verrast. Dacht dat Hinke na Project Gio wel door ging na een volgend project. Met terugwerkende kracht vind ik haar nu wel leuk, het komt nu allemaal veel oprechter over, en ze keek gewoon echt als een trotse ouder… bedoel verliefde vrouw naar Gio!
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:55:51 #239
174940 W00fer
Maar echt
pi_217580303
quote:

[..]
Gio en Hinke zijn wel de verrassing van het seizoen. Ben blij voor hem.

Kerel heeft een geweldige transformatie gratis gekregen waar veel mensen jaloers op zijn omdat ze zelf honderd bergtochten door de bergen maken, of een reis naar Tibet om zichzelf te leren kennen. Gio maakte de reis van kind naar volwassene gratis bij MAFS.

Ik denk dat zij hem gewoon blijft testen. Voorlopig dan. Of, als ik positief denk, zijn de gevoelens bij haar echt gegroeid. Je speelt het niet dat zij een aantal keren hem een kus geeft ipv andersom.

Of wacht, jawel. Dennis :')
Die hem zo geweldig vond maar Stefan onder de bus gooide en eiste dat hij hem belde. Het is maar goed dat Stefan zich niet voor die rollercoaster laat spannen. Heel wispelturig en hoe serieus hij is dat is leuk voor een vriendschap maar ook heel onstabiel.

Aan de andere kant: Aan de rand van het ravijn groeien de mooiste bloemen?

Waarom is er eigenlijk zo vreemd gefilmd. Joey leek het ook een beetje akward te vinden bij de schoonfamilie.

Ook wel apart dat Hinke en Gio op reis gingen en Peter en Mariska alles incognito moesten doen?

Waarom is Mariska niet bij de familie gefilmd of Hinke bij de vrienden van Gio?

Let wel, er is vier uur aan filmmateriaal minder dan twee seizoenen geleden. Daar 22 afleveringen. Dat is echt veel.

Ik vond dit seizoen kort, om niet te zeggen op sommige punten echt afgeraffeld.

Ik vond Olof nog juist heel netjes en ergens ook wel terecht dat hij haar uiterlijk vertoon doorprikt. Ik geef Femke gelijk dat als Olof inderdaad aan zichzelf kan werken dat ze dit subtiel benoemd.

Als hij echt twee gebroken ribben had waarom kon hij dan wel karaoke zingen?

Het is een beetje apart. Als alles in oktober gefilmd is, het zes weken duurde en de terugblik na vier maanden is dan is de terugblik in maart gefilmd.

Hoe kunnen ze dan beelden hebben van Marcella die zegt ik heb Bjorn vooraf aan de uitzendingen nog gebeld? Dat doe je ook geen maanden vooraf lijkt me.

Wel tegenstrijdig dat Femke zegt ik zie een gebroken man die ik had willen helpen en op het koppelsdiner zei ze ik ben niet je psycholoog.

Ik vond ze respectvol naar elkaar ook al waren er harde conclusies. Moddergooien heeft Olof niet gedaan, het was wel minder terugkijkend op mooie momenten zoals Femke.

Wie me tegengevallen is, is Bram. Het blijft in het midden hangen of hij in een dronken bui iets vervelends gezegd heeft of niet. Dat hij al op Tinder zat tijdens de opnames en zij eromheen lult dat ze niks voor hem voelde en friendzonede, maar ervan maakt dat hij wisselvallig communiceerde dat maakt het er niet beter op. Ik geloof nooit dat dat de echte reden is want zoals kaart je aan, zeker als zij zo'n pittige tante is.

Jammer dat er niet zoals bij Stefan en Dennis (hoe stupide hun ruzie ook was om twee uurtjes Jacuzzi) de echte aard van het beestje op tafel komt. Bij hen vond ik dat authentieker overkomen.

En dan het laatste stel: Svea en Joey. Zij super verliefd leek het, bang om gekwetst te worden. En toch de deur dichtgooien? Hij die dus toch kennelijk zijn vrienden belangrijker vond dan de reis naar Nijmegen? Er is meer gebeurd dan wij weten denk ik.

Ik geloof niet zo in het verhaaltje dat "het gevoel minder werd". Vind het maar een raar verhaal net zoals Carlo zegt.

[ Bericht 9% gewijzigd door W00fer op 08-05-2025 22:06:15 ]
pi_217580367
Ik heb de laatste aflevering nu ook gezien. Er worden hier wat flauwe opmerkingen gemaakt over het religieuze nest waar Hinke uit komt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik haar ook wel ontdooid vond bij het bezoek van Carlo in die kampeerzaak. Dat hele pinnige was er wel een beetje af. Ik denk dat ze het wel redden. Wat op zich een leuke verrassing is want ik had hier een paar weken geleden geen geld op ingezet.
pi_217580392
Niets is wat het lijkt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217580410
Hinke en Gio *O*

Leuk om te zien dat het ook echt serieus tussen hen is geworden! Je zag na de huwelijksreis al dat ze goed bij elkaar passen. Twee hele leuke mensen die elkaar goed aanvullen.

Maar dat wilde de gemiddelde poster hier niet zien. Die hoopten alleen maar dat het snel afgelopen was...dat afzeiken de hele tijd :')
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:09:16 #243
174940 W00fer
Maar echt
pi_217580411
Misschien heeft Hinke in de tussentijd ook wel een spiegel gekregen van de experts.

Of, is dat belerende gewoon een onzekere houding. Ik wijs naar de ander zodat mijn eigen gedrag niet opvalt.

Mijn mening over Hinke is positief bijgesteld. Ze had hem ook als kind echt kunnen afserveren. In eerdere seizoenen gebeurde dat wel.

Ze bracht het geduld op en wie weet is zij heel pinnig neergezet. Je weet het niet.

Gio bleef zichzelf en rustig en liet zich niet opnaaien. Dat alleen verdient al veel respect.
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:10:20 #244
174940 W00fer
Maar echt
pi_217580418
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:09 schreef MorganLeFay het volgende:
Hinke en Gio *O*

Leuk om te zien dat het ook echt serieus tussen hen is geworden! Je zag na de huwelijksreis al dat ze goed bij elkaar passen. Twee hele leuke mensen die elkaar goed aanvullen.

Maar dat wilde de gemiddelde poster hier niet zien. Die hoopten alleen maar dat het snel afgelopen was...dat afzeiken de hele tijd :')
Maar effe eerlijk als jouw lief zo zat te praten van kom maar zitten of heb je je vragen al klaar dan zou je toch ook denken ik ben je hondje niet?
pi_217580465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef W00fer het volgende:

[..]
Maar effe eerlijk als jouw lief zo zat te praten van kom maar zitten of heb je je vragen al klaar dan zou je toch ook denken ik ben je hondje niet?
Ja maar het is niet altijd dat het aan Hinke ligt, hij zegt niks ervan vind alles goed. Totdat hij een keer ertegen in gaat dan gaat zij scheiden.🤪
pi_217580467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:09 schreef W00fer het volgende:
Misschien heeft Hinke in de tussentijd ook wel een spiegel gekregen van de experts.

Of, is dat belerende gewoon een onzekere houding. Ik wijs naar de ander zodat mijn eigen gedrag niet opvalt.

Mijn mening over Hinke is positief bijgesteld. Ze had hem ook als kind echt kunnen afserveren. In eerdere seizoenen gebeurde dat wel.

Ze bracht het geduld op en wie weet is zij heel pinnig neergezet. Je weet het niet.

Gio bleef zichzelf en rustig en liet zich niet opnaaien. Dat alleen verdient al veel respect.
Ze zijn allebei gegroeid. Ik heb Gio hier aan het begin een sociaal onbeholpen, mogelijk zelfs ietwat autistische jongen genoemd. Daar was nu weinig meer van te merken. En zij geeft aan dat ze zich veilig voelt bij hem en zichzelf kan zijn. Misschien was die houding ook wel gewoon een beetje een masker/stuk onzekerheid.

Dat is ook wat ik hier op de bank tegen mevrouw Spa zei. Ik zie 2 mensen die allebei keihard hebben gewerkt om dit te laten slagen, want er zijn in deze show echt al stellen geweest die om veel minder het bijltje erbij neer gooiden. En dat vind ik toch wel te prijzen.
pi_217580483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef W00fer het volgende:

[..]
Als het mijn lief is niet nee. Maar dat MAFS gedoe is wel iets compleet anders. Ze kenden elkaar gedurende die opnames amper, en voor de camera is het toch compleet anders (plus dat ze ongetwijfeld ook door de regie worden gepusht om op bepaalde momenten een gesprek aan te gaan enzo). Denk dat mensen dan een stuk makkelijker meegaan of meespelen in dat ongemakkelijke gedoe.

Het viel me trouwens bij alle eindgesprekken/final vows op dat ze echt allemaal dezelfde teksten zaten op te dreunen. Er zat natuurlijk wel wat persoonlijks in. Maar echt iedereen had het over het "enorme avontuur" dat ze met elkaar aangingen en dat het een mooie/bijzondere reis was.

Daar heeft de regie ook behoorlijk zitten sturen hoor. Ik heb nooit tegen mijn geliefde gezegd dat onze tijd samen een mooie reis is :P

Zou het met chatgtp zijn opgesteld. Dat ze wat persoonlijke ervaringen kunnen invullen voor de regie en dat die dan aan ChatGTP vragen: "schrijf een brief over twee mensen die een avontuur zijn aangegaan en een mooie reis samen hebben beleefd en die erg gegroeid zijn"
pi_217580529
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef roos94 het volgende:
Nou dat was hem weer.

Jeetje, wat heeft Hinke jou gedaan zeg?

Waarom is het nodig om zo respectloos over iemands levensovertuiging te zijn?
pi_217580744
Vind Gio ook echt verandert vergeleken met het begin, hij lijkt veel zelfverzekerder. En Hinke lijkt hem ook echt leuk te vinden. Geslaagd projectje zou ik zeggen :)
pi_217581550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:22 schreef totebel het volgende:

[..]
Jeetje, wat heeft Hinke jou gedaan zeg?

Waarom is het nodig om zo respectloos over iemands levensovertuiging te zijn?
Omdat dat kan en mag en is niet verboden.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 00:24:06 #251
168093 Soury
Squeek
pi_217581579
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:30 schreef Day het volgende:

[..]
Eva heeft precies gedaan wat ik verwachtte. Het is niet gelukt, maar het is wel Bram’s schuld. Ik gun hem alles, maar ik wou toch even kwijt dat het zijn schuld is. Ik heb Bram al vanaf dag 1 gefriendzoned, maar het ligt wel aan hem dat het niet gelukt is. Wálgelijk en misplaatst arrogant wijf. Maar, net als Marcella, wel blijven janken dat het maar niet wil lukken. :{w

Olof en Dennis. :r
Stefan is een kanjer, hoop dat hij gauw de ware vindt.
Jammer dat het niet gelukt is tussen Svea en Joey.
Hinke en Gio was een leuke verrassing, ondanks de betweterigheid van Hinke. Maar ergens klopt het wel.
Eva kwam aanlopen met de mededeling dat ze hoopte dat het geen moddergooien zou worden, en wat doet ze met haar brief juist !!.. moddergooien. Wat een kut is dat en ze kan maar één ding aanhalen. En ik kan ook niet geloven dat Bram dat zo heeft gezegd. Naar wijf

Gio en Femke, leuk zeg nog steeds samen. Niet verwacht.
En laat die drie experts ajb weg, Carlo trekt meer uit die lui dan hun samen.
pi_217581636
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Eva kwam aanlopen met de mededeling dat ze hoopte dat het geen moddergooien zou worden, en wat doet ze met haar brief juist !!.. moddergooien. Wat een kut is dat en ze kan maar één ding aanhalen. En ik kan ook niet geloven dat Bram dat zo heeft gezegd. Naar wijf

En laat die drie experts ajb weg, Carlo trekt meer uit die lui dan hun samen.
Oh, ik zie het toch weer anders. Ik vind dat Bram krokodillentranen had en ja, Eva had eerder duidelijk moeten zijn naar Bram. Dat heeft ze laten sloeren. Bram schoot daardoor in de verdediging en werd passief-agressief, daarom geloof ik wel dat hij gemene opmerkingen heeft gemaakt naar Eva. Dat gejank van Eva vond ik ook bull-shit.

Die experts? Laat mij niet lachen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:45:37 #253
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581878
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:15 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Ja maar het is niet altijd dat het aan Hinke ligt, hij zegt niks ervan vind alles goed. Totdat hij een keer ertegen in gaat dan gaat zij scheiden.🤪
Dat kan. Ze had aangegeven toch dat ze in eerdere relaties niet genoeg gehoord werd. Dat is een breed begrip.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:48:59 #254
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581879
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, ik zie het toch weer anders. Ik vind dat Bram krokodillentranen had en ja, Eva had eerder duidelijk moeten zijn naar Bram. Dat heeft ze laten sloeren. Bram schoot daardoor in de verdediging en werd passief-agressief, daarom geloof ik wel dat hij gemene opmerkingen heeft gemaakt naar Eva. Dat gejank van Eva vond ik ook bull-shit.

Kennelijk zijn de dames doof dan want Anne had volgens mij net als Eveline wel een keer of 10 in de show laten vallen dat uitspreken wat je voelt belangrijk is. Andersom als je het niet weet niet invullen maar vragen.

Kennelijk komt dat dan niet echt binnen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:52:18 #255
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581882
quote:

[..]

In de eerste seizoenen was er nog veel minder feedback van de experts (de seizoenen met Peter vd Vorst).

En de kritiek is ook te makkelijk te pareren. De dames trekken een traan en zeggen dat hun onvrede op tafel leggen "te confronterend" vinden en de experts vinden alles goed omwille van de lieve vrede.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:53:49 #256
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581884
quote:

[..]

Mwah als Bram te kakken wordt gezet met onwaarheden verdedigd hij zich en daar is op zich niks mis mee. Tenzij hij een lulverhaal ophangt. De waarheid zal misschien ergens in het midden liggen?
  vrijdag 9 mei 2025 @ 02:00:50 #257
168093 Soury
Squeek
pi_217581888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 01:53 schreef W00fer het volgende:

[..]
Mwah als Bram te kakken wordt gezet met onwaarheden verdedigd hij zich en daar is op zich niks mis mee. Tenzij hij een lulverhaal ophangt. De waarheid zal misschien ergens in het midden liggen?
Ik vind het verhaal op zich nogal raar, waarom zou Bram zeggen dat zij nooit meer een liefde zou vinden? Dat is nogal een uitspraak van iemand die haar leuk vindt. Die heeft ze in zijn ogen toch gevonden?
pi_217581906
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 mei 2025 @ 06:00:42 #259
367000 roos94
pi_217581992
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Dát is pas de plottwist van de eeuw :D
  vrijdag 9 mei 2025 @ 07:33:16 #260
139407 jorienvdherik
pi_217582119
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Sri Lan
Sri Lanka is ook wel echt gristen reis om daar gristen hulp te verlenen.

Zal nooit echt stand houden lijkt mij tussen Gio en haar.

Joey die had nooit de intentie om serieus met die meid te blijven gaan, tijdens een aflevering, ik moet kijken hoe ze in mijn dagelijks leven past, kost hem te veel moeite
pi_217582680
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 07:33 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Sri Lanka is ook wel echt gristen reis om daar gristen hulp te verlenen.

Zal nooit echt stand houden lijkt mij tussen Gio en haar.
Wat is dit nou weer voor rare reactie. Er gaan jaarlijks duizenden mensen een rondreis maken door Sri Lanka, zijn dat ook allemaal vrome zendingswerkers dan :')
  vrijdag 9 mei 2025 @ 08:55:22 #262
28167 matthijst
pi_217582864
Hebben die duizenden bezoekers ook jezus in hun high tech huis hangen?
"OK Google, waarom bestaat God niet?" teveel moeite voor Gio?
pi_217582917
Hinke en Gio vind ik ook de verrassing van dit seizoen. Ik denk dat Gio bij haar blijft omdat hij het serieus fijn vindt dat iemand hem sturing geeft en hij leert nog elke dag. Nog steeds hoe Hinke over hem praat, het is net alsof je juf je rapport aan het opmaken is, hij leert snel en laat een stijgende lijn zien.

Ik geloof dat zij gewoon zon type is, wat 100.000 vragen heeft als ze ergens binnenkomt. Ik heb ook zon vriendin, die heeft nog voor ze ergens is, tig vragen, en waar komt het vandaan, en waarom vind je het dan boeiend. terwijl ik zou denken, oh ze heeft wel glazen. Leuk.

Bram en Eva. Ik vind Eva best een mondig iemand dus waarom ze dan niet eerder in het traject heeft aangegeven waarom Bram dat tijdens de huwelijksreis heeft gezegd is mij een raadsel. Ik vermoed dat Bram iets heeft gezegd van, als jij zo beschadigd bent, en je laat niemand toe dan gun jezelf geen liefde, of iets in die trant en zij heeft dat opgevat als jij verdient geen liefde. Ik geloof niet dat iemand dat tegen een ander zegt, tenzij je een heftige ruzie hebt en je floept het eruit.
pi_217583539
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 06:00 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dát is pas de plottwist van de eeuw :D
Toyboy Gio _O-
pi_217583730
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 01:52 schreef W00fer het volgende:

[..]
In de eerste seizoenen was er nog veel minder feedback van de experts (de seizoenen met Peter vd Vorst).

En de kritiek is ook te makkelijk te pareren. De dames trekken een traan en zeggen dat hun onvrede op tafel leggen "te confronterend" vinden en de experts vinden alles goed omwille van de lieve vrede.
Dat hangt ook samen met de halfslachtige begeleiding.

Met intensievere begeleiding (die al voor de bruiloft moet starten) waar niet altijd de camera bij is zou er al veel meer mogelijk zijn. Maar ja, dat willen ze natuurlijk niet. En echt goede professionals zijn sowieso al te integer voor het huidige format.
pi_217583778
Gio heeft gewoon een dikke fluit daar is Hinke dol op.

Maar zonder gekheid, die 2 blijven bij elkaar ik vind ze leuk samen😄
pi_217583811
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:28 schreef DilanoNirvana het volgende:

Denk dat ze dit nog niet eens weet...als het überhaupt zo is...Het blijft een jochie 'met een racestuurtje' in zijn woonkamer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217583869
Jemig. Het is hier binnen 24 uur afgegleden naar het Hinke en Gio bashtopic ofzo :') :')
pi_217583892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Jemig. Het is hier binnen 24 uur afgegleden naar het Hinke en Gio bashtopic ofzo :') :')
Jaloerse fokkers.

Gio en Hinke zijn een match en leuk samen. Had ik echt niet verwacht na een paar afleveringen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 11:44:19 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217583901
Ik had het echt nooit gedacht, van Hinke en Gio, maar als het stand houdt, is dat toch gewoon fantastisch! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 mei 2025 @ 12:03:28 #271
367000 roos94
pi_217584025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:28 schreef DilanoNirvana het volgende:

Maar zonder gekheid, die 2 blijven bij elkaar ik vind ze leuk samen😄
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 9 mei 2025 @ 14:08:47 #272
139407 jorienvdherik
pi_217584857
Zijn Femke en de kale begeleider al samen gespot?
pi_217587074
https://lovereality.nl/ma(...)everingen-te-missen/ Wat wij al zeiden toen we het voor het eerst zagen. Er missen hele delen omdat er toevallig geen camera in de buurt was. Daarom zou het gewoon wenselijk zijn als je daar 24/7 streams op zet zodat er geen beelden verloren gaan. Ze draaien die weekends blijkbaar gewoon met een camera/geluidsman team en geen vaste camera zoals bij een Big Brother of De Bondgenoten. Dan ontgaat je niets het zou het e.e.a. ook wat meer in perspectief kunnen zetten wat sowieso beter zou zijn voor het programma.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 mei 2025 @ 17:48:41 #274
367000 roos94
pi_217587121
Met 24.7 stream wordt het een heel ander type programma. (Waar ik niet van hou )
pi_217587403
Wat een dom artikel. Maar dit is ook geschreven door een stel achterklappers die geilen op al het drama. Kijk dan naar EOTB ofzo, daar heb je non-stop drama. Het format van MAFS leent zich hier niet voor. Het is geen Big Brother of Gouden Kooi.

De redactie die 10x per dag “incheckt” bij de kandidaten. Daar zit toch geen hond op te wachten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:48 schreef roos94 het volgende:
Met 24.7 stream wordt het een heel ander type programma. (Waar ik niet van hou )
En dit inderdaad.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:17:12 #276
174940 W00fer
Maar echt
pi_217587416
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:41 schreef freaky40 het volgende:
https://lovereality.nl/ma(...)everingen-te-missen/ Wat wij al zeiden toen we het voor het eerst zagen. Er missen hele delen omdat er toevallig geen camera in de buurt was. Daarom zou het gewoon wenselijk zijn als je daar 24/7 streams op zet zodat er geen beelden verloren gaan. Ze draaien die weekends blijkbaar gewoon met een camera/geluidsman team en geen vaste camera zoals bij een Big Brother of De Bondgenoten. Dan ontgaat je niets het zou het e.e.a. ook wat meer in perspectief kunnen zetten wat sowieso beter zou zijn voor het programma.
Precies. Een kort door de bocht afgeraffeld seizoen.

Wie weet waren de makers het Sarath en Malou praten praten praten gedoe ook wel zat.

Het is ook lastig zet je het koppel op een waterscooter, een paard (die traditie uit vorige seizoenen is eruit gesloopt :') ) of aan een terrastafeltje maar dat ze elkaar voor rotte vis uitmaken tijdens het kakken of omkleden zie je natuurlijk niet.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:38:04 #277
174940 W00fer
Maar echt
pi_217587571
Sneu dat Femke via Instagram Stories artikelen en recensies blijft aanhalen om zo indirect uit te halen naar Olof. Ze pikt dan net de quote uit met kritiek op hem ipv op haar.

Als je hem het beste wenst ga je niet continu leed oprakelen lijkt me.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 20:16:34 #278
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217595724
Zoooo dikke Porsche bij Femke.

Oh dat was allemaal voor de camera

[ Bericht 43% gewijzigd door Gunner op 10-05-2025 20:37:09 ]
  zaterdag 10 mei 2025 @ 22:44:28 #279
174940 W00fer
Maar echt
pi_217596869
Wat ergens wel sneu is dat de dames van vorige en huidige seizoenen zo met elkaar klitten (als ik Instagram mag geloven) en de bro's dat niet doen. Al is het maar om een potje te zeiken hoe ze weggezet werden.

Of zouden de MAFS dames meedoen om vooral vriendinnen te maken?
pi_217597051
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 22:44 schreef W00fer het volgende:
Wat ergens wel sneu is dat de dames van vorige en huidige seizoenen zo met elkaar klitten (als ik Instagram mag geloven) en de bro's dat niet doen. Al is het maar om een potje te zeiken hoe ze weggezet werden.

Of zouden de MAFS dames meedoen om vooral vriendinnen te maken?
Omdat vrouwen graag steun zoeken bij andere vrouwen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt. Vooral de vrouwen met de geflopte huwelijken zoeken elkaar op om samen lekker te zeiken over hun ex-man. het liefst nog met een homo daarbij.
  zondag 11 mei 2025 @ 02:27:20 #281
174940 W00fer
Maar echt
pi_217597583
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 23:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Omdat vrouwen graag steun zoeken bij andere vrouwen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt. Vooral de vrouwen met de geflopte huwelijken zoeken elkaar op om samen lekker te zeiken over hun ex-man. het liefst nog met een homo daarbij.
Maar hoezo meegemaakt. Het is geen oorlogswond? Het is in 6 weken tijd opgenomen en inmiddels al 5 maanden geleden. Waarbij ze aangaven dat ze hun partner amper kenden en aan de andere kant elke keer roepen dat het "zo'n rollercoaster is". Dat weet je van te voren?
pi_217599152
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 20:16 schreef Gunner het volgende:
Zoooo dikke Porsche bij Femke.

Oh dat was allemaal voor de camera
Huh? Waarom vrouwen kunnen geen Porsche rijden?
Make trouble not war
  zondag 11 mei 2025 @ 12:04:49 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217599219
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 11:59 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]
Ze bleek de Porsche gehuurd te hebben om ermee aan te komen op het weekend. :')

Ik denk dat haar verborgen agenda achter deelname aan MAFS is dat ze in die Housewifes-serie wil.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 11 mei 2025 @ 12:36:34 #284
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217599684
quote:

[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet :)
  Miss 200.000.000! zondag 11 mei 2025 @ 13:04:46 #285
367000 roos94
pi_217599778
quote:

[..]
Vrouwen kunnen in zijn algemeenheid niet rijden
  zondag 11 mei 2025 @ 13:21:07 #286
174940 W00fer
Maar echt
pi_217599858
Het verhaal van Femke die zich voordoet als luizenmoeder op de basisschool vind ik niet echt passen bij haar ambitie als Housewives glamour met Porsche maar dat zal wel aan mij liggen.

Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten maar ligt niet in elkaars verlengde of wel?
  zondag 11 mei 2025 @ 15:39:23 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217601220
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 13:21 schreef W00fer het volgende:
Het verhaal van Femke die zich voordoet als luizenmoeder op de basisschool vind ik niet echt passen bij haar ambitie als Housewives glamour met Porsche maar dat zal wel aan mij liggen.

Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten maar ligt niet in elkaars verlengde of wel?
Zeker wel. Ze is heel gewoon gebleven, deze sympathieke, succesvolle en knappe vrouw! Net zoals ze ook niets aan haar uiterlijk heeft laten doen, want ze is gewoon wie ze is, namelijk een authentieke, natuurlijke vrouw. Zo leuk he, dat je dan toch zo down to earth gebleven bent! Staat ze gewoon te luizen op school, deze gekke vrouw! Wat een lieverd. En helemaal geen kapsones en ze kijkt niet neer op de gewone man. Ze is zo van: Hé, maar ik heb ook maar gewoon geluk gehad dat ik zo succesvol en knap ben! Maar dat betekent niet dat ik me te goed voel voor jullie he??
Zo is Femke. Onmogelijk om niet van haar te houden!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 19:22:34 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217621653
Waar zitten we momenteel op TV? Want I. Just. Cant. Met. Dennis. :{ !!!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:19:34 #289
174940 W00fer
Maar echt
pi_217625334
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:22 schreef Rene het volgende:
Waar zitten we momenteel op TV? Want I. Just. Cant. Met. Dennis. :{ !!!!
Op tv is het eindgesprek met Björn en Marcella.
  woensdag 14 mei 2025 @ 08:47:20 #290
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217628758
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Zeker wel. Ze is heel gewoon gebleven, deze sympathieke, succesvolle en knappe vrouw! Net zoals ze ook niets aan haar uiterlijk heeft laten doen, want ze is gewoon wie ze is, namelijk een authentieke, natuurlijke vrouw. Zo leuk he, dat je dan toch zo down to earth gebleven bent! Staat ze gewoon te luizen op school, deze gekke vrouw! Wat een lieverd. En helemaal geen kapsones en ze kijkt niet neer op de gewone man. Ze is zo van: Hé, maar ik heb ook maar gewoon geluk gehad dat ik zo succesvol en knap ben! Maar dat betekent niet dat ik me te goed voel voor jullie he??
Deze doet meer pijn dan gemiddelde opmerking van Olof ;)
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:17:41 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217629281
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 08:47 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Deze doet meer pijn dan gemiddelde opmerking van Olof ;)
B-)

Wat een mensen, die twee. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:25:31 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217629340
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Niet dat ik Olof's deelname heel integer vind, maar zijn opmerking "ik vertrouw het niet" snap ik wel.
Bij beide heb ik t gevoel dat hun deelname niet voor de liefde was, maar voor de schnabbels.
L'Amour menaçant:
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:32:02 #293
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217629384
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Niet dat ik Olof's deelname heel integer vind, maar zijn opmerking "ik vertrouw het niet" snap ik wel.
Bij beide heb ik t gevoel dat hun deelname niet voor de liefde was, maar voor de schnabbels.
Inderdaad. :Y

Femke wil in de spotlights als reallifesoaper of influencer, gok ik.
Olof wil zanger/presentator worden. Hij treedt nu ook al als zodanig op, begreep ik. Biedt zich aan in elk geval :')

En die serieuze overgave en blikken richting de camera (ben ik in beeld?) tijdens zijn karaoke tijdens het koppelsweekend waren onverholen, wat deze ambitie betreft.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 14 mei 2025 @ 15:26:04 #294
174940 W00fer
Maar echt
pi_217631206
Ik merk wel op dat het MAFS kaarsje veel sneller uitblaast dan in eerdere seizoenen.
Buiten wat fotootjes op social media van deelnemers is er geen MAFS Aftertalk of wat dan ook.
Ik denk dat over 3 weken iedereen dit hele verhaal alweer vergeten is. Dat komt ook omdat het voorheen in oktober werd opgenomen, in januari-februari op tv.

Nu zat er sinds oktober al 6 maanden tussen voordat het op tv kwam.
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 17:05:45 #295
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217631947
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Inderdaad. :Y

Femke wil in de spotlights als reallifesoaper of influencer, gok ik.
Olof wil zanger/presentator worden. Hij treedt nu ook al als zodanig op, begreep ik. Biedt zich aan in elk geval :')

En die serieuze overgave en blikken richting de camera (ben ik in beeld?) tijdens zijn karaoke tijdens het koppelsweekend waren onverholen, wat deze ambitie betreft.

Gelukkig pikt niet iedereen dit en gaat dat kaarsje zo uitgeblazen worden.
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:32:02 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217633281
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:05 schreef Rene het volgende:

[..]
Gelukkig pikt niet iedereen dit en gaat dat kaarsje zo uitgeblazen worden.
Nou, het verbaast me altijd enorm hoe oud-kandidaten, óók de algeheel verfoeide, er nog aardig wat schnabbels uit weten te sleuren. Er zijn altijd bedrijven en fabrikanten die gewoon een semi-bekend gezicht op de poster/bij hun product hebben willen staan, maakt niet uit wie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:54:12 #297
174940 W00fer
Maar echt
pi_217633609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou, het verbaast me altijd enorm hoe oud-kandidaten, óók de algeheel verfoeide, er nog aardig wat schnabbels uit weten te sleuren. Er zijn altijd bedrijven en fabrikanten die gewoon een semi-bekend gezicht op de poster/bij hun product hebben willen staan, maakt niet uit wie.
Als je de tandenblekers, nagelsalons en andere shabby ondernemers meerekent kun je overal wel schnabbelen ja.
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:13:59 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217634023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef W00fer het volgende:

[..]
Als je de tandenblekers, nagelsalons en andere shabby ondernemers meerekent kun je overal wel schnabbelen ja.
En tassen en kleding en cosmetica en sieraden en voedingssupplementen etc.
Levert prima wat op hoor, voor een paar jaar. Ik zie op Insta echt deelnemers aan vanalles van jaaaaaren terug nog vanalles promoten. Ik denk dat we onderschatten hoe groot en lucratief het schnabbel- en productplacement-circuit is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 20:33:34 #299
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217634450
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Levert prima wat op hoor, voor een paar jaar. Ik zie op Insta echt deelnemers aan vanalles van jaaaaaren terug nog vanalles promoten. Ik denk dat we onderschatten hoe groot en lucratief het schnabbel- en productplacement-circuit is.
Ja oke oke... er zijn teveel bedrijven zonder ruggegraat en enig vorm van een beetje klasse bij hun 'uithangborden'. Zelf zou ik wel drie keer nadenken aan wie ik me zou willem binden...
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:58:12 #300
174940 W00fer
Maar echt
pi_217634941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ergens is dat ook ongelofelijk triest. Dat een flinke influencer met wat plaatjes op een app meer verdient dan een advocaat, een notaris of een andere belangrijke baan voor de maatschappij, waarvoor jaren gestudeerd is.
Idem met Onlyfans trouwens.
pi_217635000
Gatver, ik word echt misselijk van die Dennis, wat een kwal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')