abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217573760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat het nog niet online staat. Zal wel een storing zijn.
Nee komt pas dag van tv uitzending online die laatste aflevering. Is bij b&b etc. ook zo.

(Wel irritant idd).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_217573781
Vorig jaar was dat niet hoor. Ik vind het belachelijk! Vooruitkijken=vooruitkijken. En niet wat ze zelf het beste uit komt...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217573908
Dus volgende week pas?
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:25:28 #204
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217573974
Ahhh ik wilde even spieken naar de eindconclusies en lees nu dat ik tot woensdag 22:00 moet wachten...

"RTL heeft namelijk nu een reactie gegeven over de situatie. Net zoals bij B&B Vol Liefde en Winter Vol Liefde wordt de laatste aflevering opgespaard tot een dag voor de tv-uitzending. Op woensdag 14 mei zal de laatste aflevering van MAFS pas op Videoland verschijnen. Dat is dan direct na de tv-aflevering op RTL4, dus vanaf 22.00 uur."

En ik was zo benieuwd of de twee mogelijke stellen nog samen zijn. Ik verwacht eigenlijk bij beide van niet....
pi_217574001
Op donderdag 15 mei zal namelijk de laatste aflevering van Married at First Sight te zien zijn bij RTL 4. Op Videoland is het populaire tv-programma al vooruit te kijken, daar zal de seizoensfinale op donderdag 8 mei al te zien zijn.

Dus wel vanavond😁
pi_217574039
Nee blijkbaar niet. Idioot allemaal weer dit.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 11:37:54 #207
367000 roos94
pi_217574062
Dus we mogen alles vooruitkijken en bij de finale moeten we wachten tot ná de tv uitzending. Geniaal!
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:39:28 #208
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217574074
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:37 schreef roos94 het volgende:
Dus we mogen alles vooruitkijken en bij de finale moeten we wachten tot ná de tv uitzending. Geniaal!
Ja had je net zo goed niet kunnen vooruitkijken....
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 11:42:27 #209
367000 roos94
pi_217574091
Volgens realityfbi staat hij erop :?
pi_217574157
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 07:33 schreef Yesse het volgende:

[..]
Nouja hij heeft zelfs z’n moeder gebeld.. ik denk dat hij contact heeft gezocht :’) Meer dan dat heet stalking…
Ja! Contact zoeken met zn moeder, niet heel netjes!
Make trouble not war
pi_217574181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:42 schreef roos94 het volgende:
Volgens realityfbi staat hij erop :?
Oh want ik zag op het Viva forum net nog dit
pi_217574201
Dat was gepost om 11:20, maar wel een zooitje dan als eerst vanochtend is besloten tot niet en daarna ineens weer wel. :')
pi_217574216
Via de browser zie ik inderdaad aflevering 18 erop staan, maar de app lijkt problemen te hebben.
pi_217574254
Ik ging vast spieken in de laatste paar minuten en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217574824
Oh mooi. Snel kijken!
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 13:15:48 #216
367000 roos94
pi_217574852
Hij staat er inderdaad op. Helaas is de doven/slechthorenden ondertiteling er nog niet bij.
pi_217575275
Niet verwacht van die Hinke.
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:23:43 #218
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217575392
Brammetje ontkent. Was zeker goed dronken.
Mooie jankerd.

Olof spoort voor geen meter. Dat hij alles 100% gegeven heeft en zij niet. Lachwekkend. Dat janken over die Porsche. Heel Nederland heeft gezien dat je een lul bent Sjaakie.

Gio en Hinke. Desperados. Hinke wil een hobbyprojectje. Gio denkt het is nu of nooit. Dat gezwam van die experts. Dat Hinke niet de bemoederende rol heft overgenomen. Uhm, Wat?!?!?
En dat gezeik weer van die Hinke, dat Gio moet veranderen. Waarom? Ben jij zo fuckin speciaal? Heb je de wijsheid in pacht? En ook weer die beoordeling aan het eind. Mooi gesproken jochie. Een 7+. :r
Iemand al gehoord of ze uit elkaar zijn inmiddels?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217575468
Haha, die Olof met zijn grapjes die geen grapjes waren, daar stinken we niet in, hoor! En volgens mij had Femke haar hairextensions weg'geknipt'. Blijft toch wel een beetje een sneue mismatch. Olof kon het niet laten om nogmaals de Porsches van Femke te noemen, moest lachen om het minzame lachje van Femke daarop.

En Gio met Hinke die inderdaad uit een grisselijk nest komt. Hinke tegen Gio: "Kom hier even lekker zitten." Alsof je het tegen een kind hebt. Zolang Gio dat betuttel van Hinke blijft verdragen komt het wel goed en zij gelooft vast in het huwelijk.

Beetje sneu van Joey en Svea.
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 16:04:55 #220
367000 roos94
pi_217576206
Nou dat was hem weer.

Joey en svea is niet verrassend. We zagen daar toch geen echte relatie of gevoelens? Gewoon lust...

Die Hinke is een beetje raar, ik zie geen spark tussen hun, misschien omdat ze uit een gristenhondenfamilie komt durft ze niet te scheiden ofzo? Geen idee. Maar ik geloof er niks van.
pi_217576463
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef roos94 het volgende:
Nou dat was hem weer.

Joey en svea is niet verrassend. We zagen daar toch geen echte relatie of gevoelens? Gewoon lust...

Die Hinke is een beetje raar, ik zie geen spark tussen hun, misschien omdat ze uit een gristenhondenfamilie komt durft ze niet te scheiden ofzo? Geen idee. Maar ik geloof er niks van.
Volgens mij heeft God haar in de oren gefluisterd dat ze deze maagd Gio moet houden tot hij echt opgevoed is.
pi_217576641
Dat Joey en Svea niet meer bij elkaar waren wisten we al. Svea zag er trouwens anders uit, niet alleen haar kapsel maar haar hele gezicht had een andere uitstraling bij het gesprek in Noordwijk aan het strand.
Track record van stellen die bij elkaar zijn staat dus net als bij andere seizoen weer op 2, en zelfs ook in het allereerste seizoen van MAFS was dit al het geval, kun je na gaan dat het geen hol uit maakt nu ze andere zaken zoals fysieke aantrekkingskracht totaal nietsss zegt! Totaal geen groei, ondanks de nieuwe opzet dus, en hebben de 'experts' hierin wéér gefaald als een malle....
Dat Olof te beroerd was om naar de locatie van het eindgesprek te komen is ook weer typisch iets wat hij inderdaad zou doen, en zie hier. Bij een klein pijntje al afzeggen en beeldbellen en van 'kijk mij eens belangrijk zijn'. Of het waren smoesjes om zijn 'crush' Evelien niet in de ogen te hoeven kijken...Slappe hap dus allemaal.
Hinke en Gio, tja, niets zegt dat dit goed blijft gaan. Alle seinen staan op rood voor wat betreft langdurige relatie als je kijkt hoe zij in het hele verhaal staat. Ik wist trouwens niet dat die Hinke 'in de heren' was, maar dat verklaard haar Pietluttige, formele voorkomen. Ook een beetje 'geitenwollensokkenneuker' familie volgens mij. Die reis die ze naar Sri Lanka maken gaat denk ik wel een finale klap geven op hun relatie, meestal is dat wel een goede test of dit echt gaat slagen of niet. We zagen dit afgelopen jaar ook bij die Jeppe en Jantien, die zijn nu ook al weer uit elkaar en eigenlijk zijn alle stellen niet meer bij elkaar. Nee, amusementswaarde was weer erg groot, en keek het lekker weg maar de track record blijft een 'all time low' geven van geslaagde stellen....En eigenlijk kick ik daar wel op want elke seizoen staan ze in hun hemd die 'experts', zelfs zonder die 'apenfluisteraar' Patrick...
Tot volgend seizoen waarin we weer weken lang naar niets gaan turen.... :Y :W
Of er moet nu echt eens een bulldozer door het hele format en gaan ze de opzet eens finaal verbouwen waardoor de basis van de stellen al een betere fundering krijgt om een succesvolle en langdurige relatie te kunnen realiseren. Gooi ze allemaal bij elkaar in een huis, zet er camera's op, zend het 24/7 op streams uit zodat wij kunnen mee kijken en ga daarna pas het trouw, huwelijksreis, samenwoon proces in.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217576789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Dat Joey en Svea niet meer bij elkaar waren wisten we al. Svea zag er trouwens anders uit, niet alleen haar kapsel maar haar hele gezicht had een andere uitstraling bij het gesprek in Noordwijk aan het strand.
Track record van stellen die bij elkaar zijn staat dus net als bij andere seizoen weer op 2, en zelfs ook in het allereerste seizoen van MAFS was dit al het geval, kun je na gaan dat het geen hol uit maakt nu ze andere zaken zoals fysieke aantrekkingskracht totaal nietsss zegt! Totaal geen groei, ondanks de nieuwe opzet dus, en hebben de 'experts' hierin wéér gefaald als een malle....
Dat Olof te beroerd was om naar de locatie van het eindgesprek te komen is ook weer typisch iets wat hij inderdaad zou doen, en zie hier. Bij een klein pijntje al afzeggen en beeldbellen en van 'kijk mij eens belangrijk zijn'. Of het waren smoesjes om zijn 'crush' Evelien niet in de ogen te hoeven kijken...Slappe hap dus allemaal.
Hinke en Gio, tja, niets zegt dat dit goed blijft gaan. Alle seinen staan op rood voor wat betreft langdurige relatie als je kijkt hoe zij in het hele verhaal staat. Ik wist trouwens niet dat die Hinke 'in de heren' was, maar dat verklaard haar Pietluttige, formele voorkomen. Ook een beetje 'geitenwollensokkenneuker' familie volgens mij. Die reis die ze naar Sri Lanka maken gaat denk ik wel een finale klap geven op hun relatie, meestal is dat wel een goede test of dit echt gaat slagen of niet. We zagen dit afgelopen jaar ook bij die Jeppe en Jantien, die zijn nu ook al weer uit elkaar en eigenlijk zijn alle stellen niet meer bij elkaar. Nee, amusementswaarde was weer erg groot, en keek het lekker weg maar de track record blijft een 'all time low' geven van geslaagde stellen....En eigenlijk kick ik daar wel op want elke seizoen staan ze in hun hemd die 'experts', zelfs zonder die 'apenfluisteraar' Patrick...
Tot volgend seizoen waarin we weer weken lang naar niets gaan turen.... :Y :W
Of er moet nu echt eens een bulldozer door het hele format en gaan ze de opzet eens finaal verbouwen waardoor de basis van de stellen al een betere fundering krijgt om een succesvolle en langdurige relatie te kunnen realiseren. Gooi ze allemaal bij elkaar in een huis, zet er camera's op, zend het 24/7 op streams uit zodat wij kunnen mee kijken en ga daarna pas het trouw, huwelijksreis, samenwoon proces in.
Toch denk ik dat juist Gio en Hinke het wel gaan redden, juist omdat zij in de Here is. In Sri Lanka juist meer kans, Gio liet al in het koppelingsweekend zien dat hij een sociale kerel is die snel contact maakt. Op neutraal terrein is hij dan de man. Hinke wordt daar verliefd op.
pi_217576839
Nee, begin van het einde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217576876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Nee, begin van het einde.
Welnee joh, het begin van een mooie standvastige relatie zoals God het gewild had.
pi_217577140
Dat stel zie ik nog zelfs wel eens een kerkelijk huwelijk aangaan, waarna het eindelijk geconsumeerd mag worden. Over Olof ben ik het met je eens, die durfde niet te komen om met schele oogjes zijn crush Evelien aan te kijken. Wat vind ik die man foeilelijk, karakter, uiterlijk en dom accent.
  donderdag 8 mei 2025 @ 17:57:33 #227
28167 matthijst
pi_217577556
Die Gio had ook zo'n Jezus aan de muur hangen dacht ik? Of was dat bij Hinke, paar eps geleden.

Edit. Was bij Gio, ep16 op 2:21
pi_217577558
I have my doubts.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217577727
Nooit verwacht van Gio en Hinke.
pi_217578187
Dat Joey en Sven niet meer bij elkaar zijn verbaast me niets.
Had vanaf het begin al het idee dat zij hem leuker vond dan hij haar.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:30:57 #231
58921 Day
You can fly!
pi_217578771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef W00fer het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan aflevering 18 op Videoland.

Ik ben benieuwd wat Bram gaat zeggen en of Eva kan reflecteren. We hebben het over Dennis maar die geeft tenminste nog toe dat hij kwetst. Dat heb ik haar nog niet horen zeggen.
Eva heeft precies gedaan wat ik verwachtte. Het is niet gelukt, maar het is wel Bram’s schuld. Ik gun hem alles, maar ik wou toch even kwijt dat het zijn schuld is. Ik heb Bram al vanaf dag 1 gefriendzoned, maar het ligt wel aan hem dat het niet gelukt is. Wálgelijk en misplaatst arrogant wijf. Maar, net als Marcella, wel blijven janken dat het maar niet wil lukken. :{w

Olof en Dennis. :r
Stefan is een kanjer, hoop dat hij gauw de ware vindt.
Jammer dat het niet gelukt is tussen Svea en Joey.
Hinke en Gio was een leuke verrassing, ondanks de betweterigheid van Hinke. Maar ergens klopt het wel.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 20:19:42 #232
367000 roos94
pi_217579370
Maar de echte vraag is, wat is Gio zijn fok username
pi_217579664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:19 schreef roos94 het volgende:
Maar de echte vraag is, wat is Gio zijn fok username
Had ie er maar eentje dan was ie nu veel wijzer geworden.
pi_217579745
Hinke en Gio _O_ O+

Misschien wel de grootste verrassing ooit dat die het vooralsnog redden :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217579838
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Hinke en Gio _O_ O+

Misschien wel de grootste verrassing ooit dat die het vooralsnog redden :D
Vind je? Waarom dan?
pi_217579862
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind je? Waarom dan?
Omdat ik vanaf het begin dacht dat zij een soort projectleider was en het uiteindelijk zou afkappen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217579889
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Omdat ik vanaf het begin dacht dat zij een soort projectleider was en het uiteindelijk zou afkappen :D
Maar wacht even, zij gelooft in het huwelijk.
pi_217580167
quote:

[..]
Precies dit, ben enorm verrast. Dacht dat Hinke na Project Gio wel door ging na een volgend project. Met terugwerkende kracht vind ik haar nu wel leuk, het komt nu allemaal veel oprechter over, en ze keek gewoon echt als een trotse ouder… bedoel verliefde vrouw naar Gio!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:55:51 #239
174940 W00fer
Maar echt
pi_217580303
quote:

[..]
Gio en Hinke zijn wel de verrassing van het seizoen. Ben blij voor hem.

Kerel heeft een geweldige transformatie gratis gekregen waar veel mensen jaloers op zijn omdat ze zelf honderd bergtochten door de bergen maken, of een reis naar Tibet om zichzelf te leren kennen. Gio maakte de reis van kind naar volwassene gratis bij MAFS.

Ik denk dat zij hem gewoon blijft testen. Voorlopig dan. Of, als ik positief denk, zijn de gevoelens bij haar echt gegroeid. Je speelt het niet dat zij een aantal keren hem een kus geeft ipv andersom.

Of wacht, jawel. Dennis :')
Die hem zo geweldig vond maar Stefan onder de bus gooide en eiste dat hij hem belde. Het is maar goed dat Stefan zich niet voor die rollercoaster laat spannen. Heel wispelturig en hoe serieus hij is dat is leuk voor een vriendschap maar ook heel onstabiel.

Aan de andere kant: Aan de rand van het ravijn groeien de mooiste bloemen?

Waarom is er eigenlijk zo vreemd gefilmd. Joey leek het ook een beetje akward te vinden bij de schoonfamilie.

Ook wel apart dat Hinke en Gio op reis gingen en Peter en Mariska alles incognito moesten doen?

Waarom is Mariska niet bij de familie gefilmd of Hinke bij de vrienden van Gio?

Let wel, er is vier uur aan filmmateriaal minder dan twee seizoenen geleden. Daar 22 afleveringen. Dat is echt veel.

Ik vond dit seizoen kort, om niet te zeggen op sommige punten echt afgeraffeld.

Ik vond Olof nog juist heel netjes en ergens ook wel terecht dat hij haar uiterlijk vertoon doorprikt. Ik geef Femke gelijk dat als Olof inderdaad aan zichzelf kan werken dat ze dit subtiel benoemd.

Als hij echt twee gebroken ribben had waarom kon hij dan wel karaoke zingen?

Het is een beetje apart. Als alles in oktober gefilmd is, het zes weken duurde en de terugblik na vier maanden is dan is de terugblik in maart gefilmd.

Hoe kunnen ze dan beelden hebben van Marcella die zegt ik heb Bjorn vooraf aan de uitzendingen nog gebeld? Dat doe je ook geen maanden vooraf lijkt me.

Wel tegenstrijdig dat Femke zegt ik zie een gebroken man die ik had willen helpen en op het koppelsdiner zei ze ik ben niet je psycholoog.

Ik vond ze respectvol naar elkaar ook al waren er harde conclusies. Moddergooien heeft Olof niet gedaan, het was wel minder terugkijkend op mooie momenten zoals Femke.

Wie me tegengevallen is, is Bram. Het blijft in het midden hangen of hij in een dronken bui iets vervelends gezegd heeft of niet. Dat hij al op Tinder zat tijdens de opnames en zij eromheen lult dat ze niks voor hem voelde en friendzonede, maar ervan maakt dat hij wisselvallig communiceerde dat maakt het er niet beter op. Ik geloof nooit dat dat de echte reden is want zoals kaart je aan, zeker als zij zo'n pittige tante is.

Jammer dat er niet zoals bij Stefan en Dennis (hoe stupide hun ruzie ook was om twee uurtjes Jacuzzi) de echte aard van het beestje op tafel komt. Bij hen vond ik dat authentieker overkomen.

En dan het laatste stel: Svea en Joey. Zij super verliefd leek het, bang om gekwetst te worden. En toch de deur dichtgooien? Hij die dus toch kennelijk zijn vrienden belangrijker vond dan de reis naar Nijmegen? Er is meer gebeurd dan wij weten denk ik.

Ik geloof niet zo in het verhaaltje dat "het gevoel minder werd". Vind het maar een raar verhaal net zoals Carlo zegt.

[ Bericht 9% gewijzigd door W00fer op 08-05-2025 22:06:15 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217580367
Ik heb de laatste aflevering nu ook gezien. Er worden hier wat flauwe opmerkingen gemaakt over het religieuze nest waar Hinke uit komt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik haar ook wel ontdooid vond bij het bezoek van Carlo in die kampeerzaak. Dat hele pinnige was er wel een beetje af. Ik denk dat ze het wel redden. Wat op zich een leuke verrassing is want ik had hier een paar weken geleden geen geld op ingezet.
pi_217580392
Niets is wat het lijkt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217580410
Hinke en Gio *O*

Leuk om te zien dat het ook echt serieus tussen hen is geworden! Je zag na de huwelijksreis al dat ze goed bij elkaar passen. Twee hele leuke mensen die elkaar goed aanvullen.

Maar dat wilde de gemiddelde poster hier niet zien. Die hoopten alleen maar dat het snel afgelopen was...dat afzeiken de hele tijd :')
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:09:16 #243
174940 W00fer
Maar echt
pi_217580411
Misschien heeft Hinke in de tussentijd ook wel een spiegel gekregen van de experts.

Of, is dat belerende gewoon een onzekere houding. Ik wijs naar de ander zodat mijn eigen gedrag niet opvalt.

Mijn mening over Hinke is positief bijgesteld. Ze had hem ook als kind echt kunnen afserveren. In eerdere seizoenen gebeurde dat wel.

Ze bracht het geduld op en wie weet is zij heel pinnig neergezet. Je weet het niet.

Gio bleef zichzelf en rustig en liet zich niet opnaaien. Dat alleen verdient al veel respect.
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:10:20 #244
174940 W00fer
Maar echt
pi_217580418
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:09 schreef MorganLeFay het volgende:
Hinke en Gio *O*

Leuk om te zien dat het ook echt serieus tussen hen is geworden! Je zag na de huwelijksreis al dat ze goed bij elkaar passen. Twee hele leuke mensen die elkaar goed aanvullen.

Maar dat wilde de gemiddelde poster hier niet zien. Die hoopten alleen maar dat het snel afgelopen was...dat afzeiken de hele tijd :')
Maar effe eerlijk als jouw lief zo zat te praten van kom maar zitten of heb je je vragen al klaar dan zou je toch ook denken ik ben je hondje niet?
pi_217580465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef W00fer het volgende:

[..]
Maar effe eerlijk als jouw lief zo zat te praten van kom maar zitten of heb je je vragen al klaar dan zou je toch ook denken ik ben je hondje niet?
Ja maar het is niet altijd dat het aan Hinke ligt, hij zegt niks ervan vind alles goed. Totdat hij een keer ertegen in gaat dan gaat zij scheiden.🤪
pi_217580467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:09 schreef W00fer het volgende:
Misschien heeft Hinke in de tussentijd ook wel een spiegel gekregen van de experts.

Of, is dat belerende gewoon een onzekere houding. Ik wijs naar de ander zodat mijn eigen gedrag niet opvalt.

Mijn mening over Hinke is positief bijgesteld. Ze had hem ook als kind echt kunnen afserveren. In eerdere seizoenen gebeurde dat wel.

Ze bracht het geduld op en wie weet is zij heel pinnig neergezet. Je weet het niet.

Gio bleef zichzelf en rustig en liet zich niet opnaaien. Dat alleen verdient al veel respect.
Ze zijn allebei gegroeid. Ik heb Gio hier aan het begin een sociaal onbeholpen, mogelijk zelfs ietwat autistische jongen genoemd. Daar was nu weinig meer van te merken. En zij geeft aan dat ze zich veilig voelt bij hem en zichzelf kan zijn. Misschien was die houding ook wel gewoon een beetje een masker/stuk onzekerheid.

Dat is ook wat ik hier op de bank tegen mevrouw Spa zei. Ik zie 2 mensen die allebei keihard hebben gewerkt om dit te laten slagen, want er zijn in deze show echt al stellen geweest die om veel minder het bijltje erbij neer gooiden. En dat vind ik toch wel te prijzen.
pi_217580483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef W00fer het volgende:

[..]
Als het mijn lief is niet nee. Maar dat MAFS gedoe is wel iets compleet anders. Ze kenden elkaar gedurende die opnames amper, en voor de camera is het toch compleet anders (plus dat ze ongetwijfeld ook door de regie worden gepusht om op bepaalde momenten een gesprek aan te gaan enzo). Denk dat mensen dan een stuk makkelijker meegaan of meespelen in dat ongemakkelijke gedoe.

Het viel me trouwens bij alle eindgesprekken/final vows op dat ze echt allemaal dezelfde teksten zaten op te dreunen. Er zat natuurlijk wel wat persoonlijks in. Maar echt iedereen had het over het "enorme avontuur" dat ze met elkaar aangingen en dat het een mooie/bijzondere reis was.

Daar heeft de regie ook behoorlijk zitten sturen hoor. Ik heb nooit tegen mijn geliefde gezegd dat onze tijd samen een mooie reis is :P

Zou het met chatgtp zijn opgesteld. Dat ze wat persoonlijke ervaringen kunnen invullen voor de regie en dat die dan aan ChatGTP vragen: "schrijf een brief over twee mensen die een avontuur zijn aangegaan en een mooie reis samen hebben beleefd en die erg gegroeid zijn"
pi_217580529
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef roos94 het volgende:
Nou dat was hem weer.

Jeetje, wat heeft Hinke jou gedaan zeg?

Waarom is het nodig om zo respectloos over iemands levensovertuiging te zijn?
pi_217580744
Vind Gio ook echt verandert vergeleken met het begin, hij lijkt veel zelfverzekerder. En Hinke lijkt hem ook echt leuk te vinden. Geslaagd projectje zou ik zeggen :)
pi_217581550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:22 schreef totebel het volgende:

[..]
Jeetje, wat heeft Hinke jou gedaan zeg?

Waarom is het nodig om zo respectloos over iemands levensovertuiging te zijn?
Omdat dat kan en mag en is niet verboden.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 00:24:06 #251
168093 Soury
Squeek
pi_217581579
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:30 schreef Day het volgende:

[..]
Eva heeft precies gedaan wat ik verwachtte. Het is niet gelukt, maar het is wel Bram’s schuld. Ik gun hem alles, maar ik wou toch even kwijt dat het zijn schuld is. Ik heb Bram al vanaf dag 1 gefriendzoned, maar het ligt wel aan hem dat het niet gelukt is. Wálgelijk en misplaatst arrogant wijf. Maar, net als Marcella, wel blijven janken dat het maar niet wil lukken. :{w

Olof en Dennis. :r
Stefan is een kanjer, hoop dat hij gauw de ware vindt.
Jammer dat het niet gelukt is tussen Svea en Joey.
Hinke en Gio was een leuke verrassing, ondanks de betweterigheid van Hinke. Maar ergens klopt het wel.
Eva kwam aanlopen met de mededeling dat ze hoopte dat het geen moddergooien zou worden, en wat doet ze met haar brief juist !!.. moddergooien. Wat een kut is dat en ze kan maar één ding aanhalen. En ik kan ook niet geloven dat Bram dat zo heeft gezegd. Naar wijf

Gio en Femke, leuk zeg nog steeds samen. Niet verwacht.
En laat die drie experts ajb weg, Carlo trekt meer uit die lui dan hun samen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217581636
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Eva kwam aanlopen met de mededeling dat ze hoopte dat het geen moddergooien zou worden, en wat doet ze met haar brief juist !!.. moddergooien. Wat een kut is dat en ze kan maar één ding aanhalen. En ik kan ook niet geloven dat Bram dat zo heeft gezegd. Naar wijf

En laat die drie experts ajb weg, Carlo trekt meer uit die lui dan hun samen.
Oh, ik zie het toch weer anders. Ik vind dat Bram krokodillentranen had en ja, Eva had eerder duidelijk moeten zijn naar Bram. Dat heeft ze laten sloeren. Bram schoot daardoor in de verdediging en werd passief-agressief, daarom geloof ik wel dat hij gemene opmerkingen heeft gemaakt naar Eva. Dat gejank van Eva vond ik ook bull-shit.

Die experts? Laat mij niet lachen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:45:37 #253
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581878
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:15 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Ja maar het is niet altijd dat het aan Hinke ligt, hij zegt niks ervan vind alles goed. Totdat hij een keer ertegen in gaat dan gaat zij scheiden.🤪
Dat kan. Ze had aangegeven toch dat ze in eerdere relaties niet genoeg gehoord werd. Dat is een breed begrip.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:48:59 #254
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581879
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, ik zie het toch weer anders. Ik vind dat Bram krokodillentranen had en ja, Eva had eerder duidelijk moeten zijn naar Bram. Dat heeft ze laten sloeren. Bram schoot daardoor in de verdediging en werd passief-agressief, daarom geloof ik wel dat hij gemene opmerkingen heeft gemaakt naar Eva. Dat gejank van Eva vond ik ook bull-shit.

Kennelijk zijn de dames doof dan want Anne had volgens mij net als Eveline wel een keer of 10 in de show laten vallen dat uitspreken wat je voelt belangrijk is. Andersom als je het niet weet niet invullen maar vragen.

Kennelijk komt dat dan niet echt binnen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:52:18 #255
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581882
quote:

[..]

In de eerste seizoenen was er nog veel minder feedback van de experts (de seizoenen met Peter vd Vorst).

En de kritiek is ook te makkelijk te pareren. De dames trekken een traan en zeggen dat hun onvrede op tafel leggen "te confronterend" vinden en de experts vinden alles goed omwille van de lieve vrede.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:53:49 #256
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581884
quote:

[..]

Mwah als Bram te kakken wordt gezet met onwaarheden verdedigd hij zich en daar is op zich niks mis mee. Tenzij hij een lulverhaal ophangt. De waarheid zal misschien ergens in het midden liggen?
  vrijdag 9 mei 2025 @ 02:00:50 #257
168093 Soury
Squeek
pi_217581888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 01:53 schreef W00fer het volgende:

[..]
Mwah als Bram te kakken wordt gezet met onwaarheden verdedigd hij zich en daar is op zich niks mis mee. Tenzij hij een lulverhaal ophangt. De waarheid zal misschien ergens in het midden liggen?
Ik vind het verhaal op zich nogal raar, waarom zou Bram zeggen dat zij nooit meer een liefde zou vinden? Dat is nogal een uitspraak van iemand die haar leuk vindt. Die heeft ze in zijn ogen toch gevonden?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217581906
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 mei 2025 @ 06:00:42 #259
367000 roos94
pi_217581992
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Dát is pas de plottwist van de eeuw :D
  vrijdag 9 mei 2025 @ 07:33:16 #260
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217582119
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Sri Lan
Sri Lanka is ook wel echt gristen reis om daar gristen hulp te verlenen.

Zal nooit echt stand houden lijkt mij tussen Gio en haar.

Joey die had nooit de intentie om serieus met die meid te blijven gaan, tijdens een aflevering, ik moet kijken hoe ze in mijn dagelijks leven past, kost hem te veel moeite
pi_217582680
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 07:33 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Sri Lanka is ook wel echt gristen reis om daar gristen hulp te verlenen.

Zal nooit echt stand houden lijkt mij tussen Gio en haar.
Wat is dit nou weer voor rare reactie. Er gaan jaarlijks duizenden mensen een rondreis maken door Sri Lanka, zijn dat ook allemaal vrome zendingswerkers dan :')
  vrijdag 9 mei 2025 @ 08:55:22 #262
28167 matthijst
pi_217582864
Hebben die duizenden bezoekers ook jezus in hun high tech huis hangen?
"OK Google, waarom bestaat God niet?" teveel moeite voor Gio?
pi_217582917
Hinke en Gio vind ik ook de verrassing van dit seizoen. Ik denk dat Gio bij haar blijft omdat hij het serieus fijn vindt dat iemand hem sturing geeft en hij leert nog elke dag. Nog steeds hoe Hinke over hem praat, het is net alsof je juf je rapport aan het opmaken is, hij leert snel en laat een stijgende lijn zien.

Ik geloof dat zij gewoon zon type is, wat 100.000 vragen heeft als ze ergens binnenkomt. Ik heb ook zon vriendin, die heeft nog voor ze ergens is, tig vragen, en waar komt het vandaan, en waarom vind je het dan boeiend. terwijl ik zou denken, oh ze heeft wel glazen. Leuk.

Bram en Eva. Ik vind Eva best een mondig iemand dus waarom ze dan niet eerder in het traject heeft aangegeven waarom Bram dat tijdens de huwelijksreis heeft gezegd is mij een raadsel. Ik vermoed dat Bram iets heeft gezegd van, als jij zo beschadigd bent, en je laat niemand toe dan gun jezelf geen liefde, of iets in die trant en zij heeft dat opgevat als jij verdient geen liefde. Ik geloof niet dat iemand dat tegen een ander zegt, tenzij je een heftige ruzie hebt en je floept het eruit.
pi_217583539
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 06:00 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dát is pas de plottwist van de eeuw :D
Toyboy Gio _O-
pi_217583730
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 01:52 schreef W00fer het volgende:

[..]
In de eerste seizoenen was er nog veel minder feedback van de experts (de seizoenen met Peter vd Vorst).

En de kritiek is ook te makkelijk te pareren. De dames trekken een traan en zeggen dat hun onvrede op tafel leggen "te confronterend" vinden en de experts vinden alles goed omwille van de lieve vrede.
Dat hangt ook samen met de halfslachtige begeleiding.

Met intensievere begeleiding (die al voor de bruiloft moet starten) waar niet altijd de camera bij is zou er al veel meer mogelijk zijn. Maar ja, dat willen ze natuurlijk niet. En echt goede professionals zijn sowieso al te integer voor het huidige format.
pi_217583778
Gio heeft gewoon een dikke fluit daar is Hinke dol op.

Maar zonder gekheid, die 2 blijven bij elkaar ik vind ze leuk samen😄
pi_217583811
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:28 schreef DilanoNirvana het volgende:

Denk dat ze dit nog niet eens weet...als het überhaupt zo is...Het blijft een jochie 'met een racestuurtje' in zijn woonkamer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217583869
Jemig. Het is hier binnen 24 uur afgegleden naar het Hinke en Gio bashtopic ofzo :') :')
pi_217583892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Jemig. Het is hier binnen 24 uur afgegleden naar het Hinke en Gio bashtopic ofzo :') :')
Jaloerse fokkers.

Gio en Hinke zijn een match en leuk samen. Had ik echt niet verwacht na een paar afleveringen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 11:44:19 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217583901
Ik had het echt nooit gedacht, van Hinke en Gio, maar als het stand houdt, is dat toch gewoon fantastisch! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 mei 2025 @ 12:03:28 #271
367000 roos94
pi_217584025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:28 schreef DilanoNirvana het volgende:

Maar zonder gekheid, die 2 blijven bij elkaar ik vind ze leuk samen😄
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 9 mei 2025 @ 14:08:47 #272
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217584857
Zijn Femke en de kale begeleider al samen gespot?
pi_217587074
https://lovereality.nl/ma(...)everingen-te-missen/ Wat wij al zeiden toen we het voor het eerst zagen. Er missen hele delen omdat er toevallig geen camera in de buurt was. Daarom zou het gewoon wenselijk zijn als je daar 24/7 streams op zet zodat er geen beelden verloren gaan. Ze draaien die weekends blijkbaar gewoon met een camera/geluidsman team en geen vaste camera zoals bij een Big Brother of De Bondgenoten. Dan ontgaat je niets het zou het e.e.a. ook wat meer in perspectief kunnen zetten wat sowieso beter zou zijn voor het programma.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 mei 2025 @ 17:48:41 #274
367000 roos94
pi_217587121
Met 24.7 stream wordt het een heel ander type programma. (Waar ik niet van hou )
pi_217587403
Wat een dom artikel. Maar dit is ook geschreven door een stel achterklappers die geilen op al het drama. Kijk dan naar EOTB ofzo, daar heb je non-stop drama. Het format van MAFS leent zich hier niet voor. Het is geen Big Brother of Gouden Kooi.

De redactie die 10x per dag “incheckt” bij de kandidaten. Daar zit toch geen hond op te wachten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:48 schreef roos94 het volgende:
Met 24.7 stream wordt het een heel ander type programma. (Waar ik niet van hou )
En dit inderdaad.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:17:12 #276
174940 W00fer
Maar echt
pi_217587416
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:41 schreef freaky40 het volgende:
https://lovereality.nl/ma(...)everingen-te-missen/ Wat wij al zeiden toen we het voor het eerst zagen. Er missen hele delen omdat er toevallig geen camera in de buurt was. Daarom zou het gewoon wenselijk zijn als je daar 24/7 streams op zet zodat er geen beelden verloren gaan. Ze draaien die weekends blijkbaar gewoon met een camera/geluidsman team en geen vaste camera zoals bij een Big Brother of De Bondgenoten. Dan ontgaat je niets het zou het e.e.a. ook wat meer in perspectief kunnen zetten wat sowieso beter zou zijn voor het programma.
Precies. Een kort door de bocht afgeraffeld seizoen.

Wie weet waren de makers het Sarath en Malou praten praten praten gedoe ook wel zat.

Het is ook lastig zet je het koppel op een waterscooter, een paard (die traditie uit vorige seizoenen is eruit gesloopt :') ) of aan een terrastafeltje maar dat ze elkaar voor rotte vis uitmaken tijdens het kakken of omkleden zie je natuurlijk niet.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:38:04 #277
174940 W00fer
Maar echt
pi_217587571
Sneu dat Femke via Instagram Stories artikelen en recensies blijft aanhalen om zo indirect uit te halen naar Olof. Ze pikt dan net de quote uit met kritiek op hem ipv op haar.

Als je hem het beste wenst ga je niet continu leed oprakelen lijkt me.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 20:16:34 #278
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217595724
Zoooo dikke Porsche bij Femke.

Oh dat was allemaal voor de camera

[ Bericht 43% gewijzigd door Gunner op 10-05-2025 20:37:09 ]
Where law ends, tyrrany begins.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 22:44:28 #279
174940 W00fer
Maar echt
pi_217596869
Wat ergens wel sneu is dat de dames van vorige en huidige seizoenen zo met elkaar klitten (als ik Instagram mag geloven) en de bro's dat niet doen. Al is het maar om een potje te zeiken hoe ze weggezet werden.

Of zouden de MAFS dames meedoen om vooral vriendinnen te maken?
pi_217597051
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 22:44 schreef W00fer het volgende:
Wat ergens wel sneu is dat de dames van vorige en huidige seizoenen zo met elkaar klitten (als ik Instagram mag geloven) en de bro's dat niet doen. Al is het maar om een potje te zeiken hoe ze weggezet werden.

Of zouden de MAFS dames meedoen om vooral vriendinnen te maken?
Omdat vrouwen graag steun zoeken bij andere vrouwen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt. Vooral de vrouwen met de geflopte huwelijken zoeken elkaar op om samen lekker te zeiken over hun ex-man. het liefst nog met een homo daarbij.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 11 mei 2025 @ 02:27:20 #281
174940 W00fer
Maar echt
pi_217597583
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 23:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Omdat vrouwen graag steun zoeken bij andere vrouwen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt. Vooral de vrouwen met de geflopte huwelijken zoeken elkaar op om samen lekker te zeiken over hun ex-man. het liefst nog met een homo daarbij.
Maar hoezo meegemaakt. Het is geen oorlogswond? Het is in 6 weken tijd opgenomen en inmiddels al 5 maanden geleden. Waarbij ze aangaven dat ze hun partner amper kenden en aan de andere kant elke keer roepen dat het "zo'n rollercoaster is". Dat weet je van te voren?
pi_217599152
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 20:16 schreef Gunner het volgende:
Zoooo dikke Porsche bij Femke.

Oh dat was allemaal voor de camera
Huh? Waarom vrouwen kunnen geen Porsche rijden?
Make trouble not war
  zondag 11 mei 2025 @ 12:04:49 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217599219
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 11:59 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]
Ze bleek de Porsche gehuurd te hebben om ermee aan te komen op het weekend. :')

Ik denk dat haar verborgen agenda achter deelname aan MAFS is dat ze in die Housewifes-serie wil.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 11 mei 2025 @ 12:36:34 #284
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217599684
quote:

[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet :)
Where law ends, tyrrany begins.
  Miss 200.000.000! zondag 11 mei 2025 @ 13:04:46 #285
367000 roos94
pi_217599778
quote:

[..]
Vrouwen kunnen in zijn algemeenheid niet rijden
  zondag 11 mei 2025 @ 13:21:07 #286
174940 W00fer
Maar echt
pi_217599858
Het verhaal van Femke die zich voordoet als luizenmoeder op de basisschool vind ik niet echt passen bij haar ambitie als Housewives glamour met Porsche maar dat zal wel aan mij liggen.

Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten maar ligt niet in elkaars verlengde of wel?
  zondag 11 mei 2025 @ 15:39:23 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217601220
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 13:21 schreef W00fer het volgende:
Het verhaal van Femke die zich voordoet als luizenmoeder op de basisschool vind ik niet echt passen bij haar ambitie als Housewives glamour met Porsche maar dat zal wel aan mij liggen.

Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten maar ligt niet in elkaars verlengde of wel?
Zeker wel. Ze is heel gewoon gebleven, deze sympathieke, succesvolle en knappe vrouw! Net zoals ze ook niets aan haar uiterlijk heeft laten doen, want ze is gewoon wie ze is, namelijk een authentieke, natuurlijke vrouw. Zo leuk he, dat je dan toch zo down to earth gebleven bent! Staat ze gewoon te luizen op school, deze gekke vrouw! Wat een lieverd. En helemaal geen kapsones en ze kijkt niet neer op de gewone man. Ze is zo van: Hé, maar ik heb ook maar gewoon geluk gehad dat ik zo succesvol en knap ben! Maar dat betekent niet dat ik me te goed voel voor jullie he??
Zo is Femke. Onmogelijk om niet van haar te houden!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 19:22:34 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217621653
Waar zitten we momenteel op TV? Want I. Just. Cant. Met. Dennis. :{ !!!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:19:34 #289
174940 W00fer
Maar echt
pi_217625334
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:22 schreef Rene het volgende:
Waar zitten we momenteel op TV? Want I. Just. Cant. Met. Dennis. :{ !!!!
Op tv is het eindgesprek met Björn en Marcella.
  woensdag 14 mei 2025 @ 08:47:20 #290
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217628758
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Zeker wel. Ze is heel gewoon gebleven, deze sympathieke, succesvolle en knappe vrouw! Net zoals ze ook niets aan haar uiterlijk heeft laten doen, want ze is gewoon wie ze is, namelijk een authentieke, natuurlijke vrouw. Zo leuk he, dat je dan toch zo down to earth gebleven bent! Staat ze gewoon te luizen op school, deze gekke vrouw! Wat een lieverd. En helemaal geen kapsones en ze kijkt niet neer op de gewone man. Ze is zo van: Hé, maar ik heb ook maar gewoon geluk gehad dat ik zo succesvol en knap ben! Maar dat betekent niet dat ik me te goed voel voor jullie he??
Deze doet meer pijn dan gemiddelde opmerking van Olof ;)
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:17:41 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217629281
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 08:47 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Deze doet meer pijn dan gemiddelde opmerking van Olof ;)
B-)

Wat een mensen, die twee. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:25:31 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217629340
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Niet dat ik Olof's deelname heel integer vind, maar zijn opmerking "ik vertrouw het niet" snap ik wel.
Bij beide heb ik t gevoel dat hun deelname niet voor de liefde was, maar voor de schnabbels.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:32:02 #293
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217629384
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Niet dat ik Olof's deelname heel integer vind, maar zijn opmerking "ik vertrouw het niet" snap ik wel.
Bij beide heb ik t gevoel dat hun deelname niet voor de liefde was, maar voor de schnabbels.
Inderdaad. :Y

Femke wil in de spotlights als reallifesoaper of influencer, gok ik.
Olof wil zanger/presentator worden. Hij treedt nu ook al als zodanig op, begreep ik. Biedt zich aan in elk geval :')

En die serieuze overgave en blikken richting de camera (ben ik in beeld?) tijdens zijn karaoke tijdens het koppelsweekend waren onverholen, wat deze ambitie betreft.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 14 mei 2025 @ 15:26:04 #294
174940 W00fer
Maar echt
pi_217631206
Ik merk wel op dat het MAFS kaarsje veel sneller uitblaast dan in eerdere seizoenen.
Buiten wat fotootjes op social media van deelnemers is er geen MAFS Aftertalk of wat dan ook.
Ik denk dat over 3 weken iedereen dit hele verhaal alweer vergeten is. Dat komt ook omdat het voorheen in oktober werd opgenomen, in januari-februari op tv.

Nu zat er sinds oktober al 6 maanden tussen voordat het op tv kwam.
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 17:05:45 #295
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217631947
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Inderdaad. :Y

Femke wil in de spotlights als reallifesoaper of influencer, gok ik.
Olof wil zanger/presentator worden. Hij treedt nu ook al als zodanig op, begreep ik. Biedt zich aan in elk geval :')

En die serieuze overgave en blikken richting de camera (ben ik in beeld?) tijdens zijn karaoke tijdens het koppelsweekend waren onverholen, wat deze ambitie betreft.

Gelukkig pikt niet iedereen dit en gaat dat kaarsje zo uitgeblazen worden.
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:32:02 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217633281
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 17:05 schreef Rene het volgende:

[..]
Gelukkig pikt niet iedereen dit en gaat dat kaarsje zo uitgeblazen worden.
Nou, het verbaast me altijd enorm hoe oud-kandidaten, óók de algeheel verfoeide, er nog aardig wat schnabbels uit weten te sleuren. Er zijn altijd bedrijven en fabrikanten die gewoon een semi-bekend gezicht op de poster/bij hun product hebben willen staan, maakt niet uit wie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 14 mei 2025 @ 19:54:12 #297
174940 W00fer
Maar echt
pi_217633609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou, het verbaast me altijd enorm hoe oud-kandidaten, óók de algeheel verfoeide, er nog aardig wat schnabbels uit weten te sleuren. Er zijn altijd bedrijven en fabrikanten die gewoon een semi-bekend gezicht op de poster/bij hun product hebben willen staan, maakt niet uit wie.
Als je de tandenblekers, nagelsalons en andere shabby ondernemers meerekent kun je overal wel schnabbelen ja.
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:13:59 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217634023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef W00fer het volgende:

[..]
Als je de tandenblekers, nagelsalons en andere shabby ondernemers meerekent kun je overal wel schnabbelen ja.
En tassen en kleding en cosmetica en sieraden en voedingssupplementen etc.
Levert prima wat op hoor, voor een paar jaar. Ik zie op Insta echt deelnemers aan vanalles van jaaaaaren terug nog vanalles promoten. Ik denk dat we onderschatten hoe groot en lucratief het schnabbel- en productplacement-circuit is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 20:33:34 #299
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217634450
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Levert prima wat op hoor, voor een paar jaar. Ik zie op Insta echt deelnemers aan vanalles van jaaaaaren terug nog vanalles promoten. Ik denk dat we onderschatten hoe groot en lucratief het schnabbel- en productplacement-circuit is.
Ja oke oke... er zijn teveel bedrijven zonder ruggegraat en enig vorm van een beetje klasse bij hun 'uithangborden'. Zelf zou ik wel drie keer nadenken aan wie ik me zou willem binden...
  woensdag 14 mei 2025 @ 20:58:12 #300
174940 W00fer
Maar echt
pi_217634941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ergens is dat ook ongelofelijk triest. Dat een flinke influencer met wat plaatjes op een app meer verdient dan een advocaat, een notaris of een andere belangrijke baan voor de maatschappij, waarvoor jaren gestudeerd is.
Idem met Onlyfans trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')