1
2

• donderdag 1 mei 2025 @ 23:41 • 1

Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
edit: foto van de "experts" van 2025 Bericht 1% gewijzigd door FireFox1 op 01-05-2025 23:57:50
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?

• donderdag 1 mei 2025 @ 23:43 • 2
Squeek
Oeh ik kijk het nu pas terug, maar Bram krijgt ook de volle laag van Eva. Jesus wat is het met die wijven die ineens de zielige kaart trekken terwijl Bram niet van kwaad bewust is. Demage controle?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen

• donderdag 1 mei 2025 @ 23:49 • 3
Op donderdag 1 mei 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
Oeh ik kijk het nu pas terug, maar Bram krijgt ook de volle laag van Eva. Jesus wat is het met die wijven die ineens de zielige kaart trekken terwijl Bram niet van kwaad bewust is. Demage controle?
Mwah, Bram lijkt mij niet helemaal onschuldig in deze, die heeft verbaal vast wel wat zitten psychologiseren bij Eva, nadat ie ontdekte dat ie geen kans meer maakte.

• donderdag 1 mei 2025 @ 23:51 • 4
Squeek
Op donderdag 1 mei 2025 23:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mwah, Bram lijkt mij niet helemaal onschuldig in deze, die heeft verbaal vast wel wat zitten psychologiseren bij Eva, nadat ie ontdekte dat ie geen kans meer maakte.
Zou kunnen maar beetje lullig als dat voor de camera eruit moet. Gaf hij haar ook niet een zesje en zij hem een halfje meer
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen

• donderdag 1 mei 2025 @ 23:54 • 5
Op donderdag 1 mei 2025 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou kunnen maar beetje lullig als dat voor de camera eruit moet. Gaf hij haar ook niet een zesje en zij hem een halfje meer 
Die had zich al ingedekt, haha. En die Hinke en Gio, tja, dat zou zomaar kunnen lukken.

• donderdag 1 mei 2025 @ 23:57 • 6
Squeek
Op donderdag 1 mei 2025 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die had zich al ingedekt, haha. En die Hinke en Gio, tja, dat zou zomaar kunnen lukken.
Hij was haar voor, geen domme jonge

• donderdag 1 mei 2025 @ 23:59 • 7
Op donderdag 1 mei 2025 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was haar voor, geen domme jonge 
Daarom geloof ik haar dat hij dat wel gezegd had, dat ze door haar vorige slechte ervaringen met mannen geen liefde meer zou vinden, omdat ze zich niet meer openstelt voor (lelijke) mannen.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:03 • 8
Op donderdag 1 mei 2025 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat je Gio in een korte periode verbaal ziet groeien omdat Hinke hem de tijd gaf om op adem te komen. Of het liefde is valt nog te bezien, maar Gio heeft op menselijk gebied stappen gemaakt en dat is sowieso winst.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:04 • 9
Squeek
Op donderdag 1 mei 2025 23:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daarom geloof ik haar dat hij dat wel gezegd had, dat ze door haar vorige slechte ervaringen met mannen geen liefde meer zou vinden, omdat ze zich niet meer openstelt voor (lelijke) mannen.
Tja dat zullen we nooit weten, er is een gesprek geweest over een ex. Maar dat zij daarom nooit liefde meer kan ontvangen zal best wel wat genuanceerder geweest zijn.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:05 • 10
Op vrijdag 2 mei 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat zullen we nooit weten, er is een gesprek geweest over een ex. Maar dat zij daarom nooit liefde meer kan ontvangen zal best wel wat genuanceerder geweest zijn.
Ach kom, Bram was haar toen kennelijk duidelijk aan het manipuleren.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:06 • 11
Squeek
Op vrijdag 2 mei 2025 00:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ach kom, Bram was haar toen kennelijk duidelijk aan het manipuleren.
Oh denk je? Grappig is zie dat anders.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:07 • 12

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:12 • 13
Op vrijdag 2 mei 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh denk je? Grappig is zie dat anders.
Kweenie, hoor, misschien heb je ook wel gelijk. Bram was iig heel duidelijk gekwetst door Eva. Maar je weet niet wat er allemaal zonder camera's is gezegd naar elkaar.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:13 • 14
Squeek

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:14 • 15

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:18 • 16
Maar echt
Op donderdag 1 mei 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Met haar krokodillen tranen, en die wollensokken therapeuten. Jullie hebben er voor gevochten Fuck dat zeg 
Dat vond ik ook echt bespottelijk.
Friettent dikke Willie, met Willie

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:19 • 17

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:19 • 18
Squeek

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:20 • 19
Op vrijdag 2 mei 2025 00:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kweenie, hoor, misschien heb je ook wel gelijk. Bram was iig heel duidelijk gekwetst door Eva. Maar je weet niet wat er allemaal zonder camera's is gezegd naar elkaar.
Ik heb het idee dat Eva de teksten van Bram verkeerd heeft geïnterpreteerd, compleet dichtsloeg, en verder geen seconde de tijd heeft genomen om tekst en uitleg te vragen. Ze is sowieso een nare, arrogante, import-Amsterdammer met een onrealistisch eisenpakket.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:20 • 20

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:20 • 21
Squeek

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:21 • 22
Squeek
Op vrijdag 2 mei 2025 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Eva de teksten van Bram verkeerd heeft geïnterpreteerd, compleet dichtsloeg, en verder geen seconde de tijd heeft genomen om tekst en uitleg te vragen. Ze is sowieso een nare, arrogante, import-Amsterdammer met een onrealistisch eisenpakket.
Lekker dit, ik mot haar ook niet

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:30 • 23
[..]
Joh, ze wil ook gewoon een lekkere aantrekkelijke sympathieke humoristische vent en dat is Bram helaas niet. Dat soort mannen doen niet mee aan programma's. Alleen hopelozen.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:36 • 24
Squeek
Op vrijdag 2 mei 2025 00:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Joh, ze wil ook gewoon een lekkere aantrekkelijke sympathieke humoristische vent en dat is Bram helaas niet. Dat soort mannen doen niet mee aan programma's. Alleen hopelozen.
Bram is best wel ok en laat niet met zich sollen. Ik krijg wel jeuk van Femke en Olof die zitten er voor de leuk en aandacht. Ik wil een veilig haven boehoooo...........

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:39 • 25
Op vrijdag 2 mei 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Bram is best wel ok en laat niet met zich sollen. Ik krijg wel jeuk van Femke en Olof die zitten er voor de leuk en aandacht. Ik wil een veilig haven boehoooo...........
Die zijn al helemaal ongeloofwaardig.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:43 • 26
Feyenoord KNVB Beker 07-08
Heerlijke aflevering zeg, en dan die bbq op het einde, bleef genoeg vlees over, helft van de personen was weg haha
Bram... Eva uit het arrogante amsterdam had vanaf begin al geen zin in een boertje uit de provincie
Homo koppel wat een drama, viel ons al op dat Dennis niet bij een groot gedeelte van het koppel weekend aanwezig was, toen bekend was gemaakt dat 2 stellen weggingen zat hij niet aan tafel.
Marcela, wat een ijskonijn zeg, ze kijkt gewoon dwars door die jongen met die aids vlek heen, bizar
Swea kan alleen maar huilen, labiel kind zeg

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:45 • 27
Squeek
Op vrijdag 2 mei 2025 00:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die zijn al helemaal ongeloofwaardig.
Eigenlijk zijn die psychologen totaal overbodig, op FOK! zien we het beter, en dat is geen grapje

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:50 • 28

• vrijdag 2 mei 2025 @ 00:55 • 29
Squeek
Op vrijdag 2 mei 2025 00:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo is dat, beste stuurlui staan aan wal.. 
Het blijft TV natuurlijk, maar die stuurlui zien dat ook wel. Nee gaat um niet worden maar we lullen er nog even over.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 05:49 • 30
Oooh burn!
Bij Dennis heb ik het vermoeden dat hij zich totaal niet thuis voelde in de groep. Dit is niet zijn vibe. En omdat Stefan dat duidelijk wel voelde kan dat best eens bijgedragen hebben aan de rare uitval/break. Zonde want ik denk dat iemand die je rustig maakt, pals hij het richting vrienden benoemde, echt een goede basis is.
Fuck the EBU

• vrijdag 2 mei 2025 @ 07:54 • 31
verbijsterend
Dus volgende week 2 keer een eindaflevering met eindgesprekken en een beetje samenwonen en dan de blik naar nu?
Op donderdag 1 mei 2025 23:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het heel erg dat hij het zo bedoelde zoals zij het op heeft gevat. Mijn verwachting is: Hij heeft wel gezegd dat het heel moeilijk is liefde te accepteren als je door je ex zo gekwetst bent.
En zij hoorde / maakte er na een tijdje in haar hoofd helaas van: Jij bent gekwetst door je ex en verdient geen liefde. EN dit is nooit fatsoenlijk uitgesproken.
Op vrijdag 2 mei 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die psychologen totaal overbodig, op FOK! zien we het beter, en dat is geen grapje 
Nou denk ik dat het echt heel goed is voor mensen in deze situatie om soms met iemand te praten als een soort mediator, want je wordt wel echt wat meer geleefd dan in een normale prille relatie.
Maar dit koppelsweekend was een slachtveld, uiteindelijk was van de groep 1/3e psycholoog, en nog maar 6 kandidaten over dus.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 09:25 • 32
The Right Kinda Wrong
Op vrijdag 2 mei 2025 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat je Gio in een korte periode verbaal ziet groeien omdat Hinke hem de tijd gaf om op adem te komen. Of het liefde is valt nog te bezien, maar Gio heeft op menselijk gebied stappen gemaakt en dat is sowieso winst. 
Dat klopt, maar t programma is Married at first sight, en niet Therapy at first sight, dus ik zou me als Hinke echt wel genaaid voelen (om t in de woorden van Stefan te zeggen alwaar duidelijk NIET genaaid werd).
Hoe pushy veel mensen Hinke ook vonden in het begin, ik vind haar echt een engelengeduld hebben en de theraie heel lief oppakken. Of er ook liefde is naast het zorgzame en zieke-vogeltjes-opvang gedrag, dat weet ik niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 09:28 • 33
The Right Kinda Wrong
[..]
Ik vind Eva ook echt
naar overkomen idd.
En Marcella gewoon oersaai en vervelend/verveeld.
Ik ga echt wel boos naar de tv gillen als Peter en Mariska uit elkaar vallen. Ik vind hen zo fijn.
L'Amour menaçant:

• vrijdag 2 mei 2025 @ 09:29 • 34
The Right Kinda Wrong
Op vrijdag 2 mei 2025 05:49 schreef Yesse het volgende:
Bij Dennis heb ik het vermoeden dat hij zich totaal niet thuis voelde in de groep. Dit is niet zijn vibe. En omdat Stefan dat duidelijk wel voelde kan dat best eens bijgedragen hebben aan de rare uitval/break. Zonde want ik denk dat iemand die je rustig maakt, pals hij het richting vrienden benoemde, echt een goede basis is.
Dennis moet je met een chablitje op een of ander terras in Zuid zetten.
Iets wat niet te moeilijk is, niet te zoet, weinig diepgang heeft en daarna het bed in.
L'Amour menaçant:

• vrijdag 2 mei 2025 @ 09:30 • 35
Drammer
Ik denk dat veel mensen Hinke pushy vonden overkomen, omdat er ook een groot contrast was met Gio. En ik zou het haar inderdaad niet na doen om zo positief te blijven na gematcht te worden met een onzelfstandige volwassene terwijl je jezelf wel gewoon ontwikkeld hebt.
Mijn indruk is ook dat de vrouwen in dit programma het ook nooit goed kunnen doen in hoe ze omgaan met zo'n match. Want als voor jou al snel duidelijk is dat het er niet in zit en je bent daar eerlijk in dan 'geef je het geen kans'. Maar als je zoals Hinke echt wel de schouders eronder zet en positief blijft is het ook niet goed.
In de vooruitblik van volgende week was ook iets te zien over dat de moeder van Gio zijn boterhammen voor werk (?) nog smeert

• vrijdag 2 mei 2025 @ 10:24 • 36
Dennis heeft zoveel het woord "oprecht" gebruikt in zijn teksten dat het bijna niet anders kon dan dat het zo zou ontploffen. Die jongen gaf veel te veel acteervibes. Ik geef Stefan groot gelijk dat ie zich zo genaaid voelt. Als je vriendschap voelt en zo op de seks uit bent dan geef je niet eerst een 9 om dan een week later de stekker eruit te trekken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!

• vrijdag 2 mei 2025 @ 13:13 • 37
Maar echt
Op vrijdag 2 mei 2025 05:49 schreef Yesse het volgende:
Bij
Dat is gewoon ongelofelijk kinderachtig als je vanwege een groepssetting (waar Stefan niks aan kan doen) Stefan onder de bus gaat gooien. Je ziet Dennis op Instagram heel veel onder de mensen.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 13:14 • 38
Maar echt
Op vrijdag 2 mei 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien mag ik het niet zeggen maar vrouwen die een machoman / badboy kiezen en dan achteraf gaan zeuren over dat het niet veilig was... Had je dat niet vooraf kunnen bedenken

• vrijdag 2 mei 2025 @ 13:16 • 39
Maar echt
Op vrijdag 2 mei 2025 09:30 schreef Stepperoller het volgende:
Ik denk dat veel mensen Hinke pushy vonden overkomen, omdat er ook een groot contrast was met Gio. En ik zou het haar inderdaad niet na doen om zo positief te blijven na gematcht te worden met een onzelfstandige volwassene terwijl je jezelf wel gewoon ontwikkeld hebt.
Mijn indruk is ook dat de vrouwen in dit programma het ook nooit goed kunnen doen in hoe ze omgaan met zo'n match. Want als voor jou al snel duidelijk is dat het er niet in zit en je bent daar eerlijk in dan 'geef je het geen kans'. Maar als je zoals Hinke echt wel de schouders eronder zet en positief blijft is het ook niet goed.
In de vooruitblik van volgende week was ook iets te zien over dat de moeder van Gio zijn boterhammen voor werk (?) nog smeert 
Ik denk dat je je verbaasd hoeveel mensen er nog bij hun oma of familie wonen van 30+
Veel, heel veel.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 13:17 • 40
Maar echt
Op vrijdag 2 mei 2025 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Dennis heeft zoveel het woord "oprecht" gebruikt in zijn teksten dat het bijna niet anders kon dan dat het zo zou ontploffen. Die jongen gaf veel te veel acteervibes. Ik geef Stefan groot gelijk dat ie zich zo genaaid voelt. Als je vriendschap voelt en zo op de seks uit bent dan geef je niet eerst een 9 om dan een week later de stekker eruit te trekken.
8.7 was het toch?
Anyway, totaal ongeloofwaardig van die man. Wat een facade.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 13:27 • 41
Drammer
Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verbaasd hoeveel mensen er nog bij hun oma of familie wonen van 30+
Veel, heel veel.
Dat heeft niks te maken met niet zelf je brood smeren. Of vind je het ook logisch om je reet door je moeder af te laten vegen omdat je nog thuis woont?
En ik denk dat jij iets minder moet invullen voor anderen. Ik ben zelf rond de 30, ik weet heus wel hoe lastig het op de woningmarkt is.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 14:08 • 42
Maar echt
Op vrijdag 2 mei 2025 13:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met niet zelf je brood smeren. Of vind je het ook logisch om je reet door je moeder af te laten vegen omdat je nog thuis woont?
En ik denk dat jij iets minder moet invullen voor anderen. Ik ben zelf rond de 30, ik weet heus wel hoe lastig het op de woningmarkt is.
Ik denk dat jij gewoon moet aannemen dat niet iedereen zelfstandig is.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 14:21 • 43
Miskend decadent
Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
Prima, maar om dan mee te doen met een datingshow en er een nietsvermoedende vrouw aan te koppelen die gewoon een leuke man zoekt, is weer een ander verhaal.
Snobs have more fun!
KLIK!

• vrijdag 2 mei 2025 @ 16:19 • 44
Nee, die z.g.n. 'experts' en zelfbenoemd ook nog eens vaak, kunnen er geen donder van. Wij hebben het elk jaar gewoon weer bij het rechte eind dat iets slaagt of totaal niet. Write that down, voor na het eind van dit seizoen. Track record gaat weer enorm laag zijn. Zelfs al zouden Mariska en Peter nog bij elkaar zijn 'as we speak' weet je dat dit ook niet permanent gaat zijn in the end. Je kunt er gewoon op wachten tot dat op een dag in Boulevard of Shownieuws gemeld wordt dat 'die en die' weer uit elkaar zijn uiteindelijk. Maar goed, ze hebben weer lekker TV gemaakt met z'n alle en kunnen weer een seizoen afvinken.
Allemaal cabaretteketet!

• vrijdag 2 mei 2025 @ 16:25 • 45
The Right Kinda Wrong
Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wil ik best aannemen. Is nog steeds een ENORME afknapper, voor mij.
En dan zit er een verschil met thuiswonen vanwege de huiige woningmarkt, of thuiswonen en je bammetjes laten smeren.
L'Amour menaçant:

• vrijdag 2 mei 2025 @ 17:20 • 46
Op vrijdag 2 mei 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zit er een verschil met thuiswonen vanwege de huiige woningmarkt, of thuiswonen en je bammetjes laten smeren.
Er zijn ook genoeg vrouwen die de bammetjes van hun man smeren hoor. Het zou voor mij een enorme afknapper zijn als mevrouw Spa elke dag mijn broodjes zou gaan smeren eigenlijk. Alsof ik dat zelf niet kan

• vrijdag 2 mei 2025 @ 19:07 • 47
Maar echt
Op vrijdag 2 mei 2025 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Prima, maar om dan mee te doen met een datingshow en er een nietsvermoedende vrouw aan te koppelen die gewoon een leuke man zoekt, is weer een ander verhaal.
Die ouders gaven Gio toch op?

• vrijdag 2 mei 2025 @ 19:08 • 48
Maar echt
Op vrijdag 2 mei 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever Gio met bammetjes dan Dennis die niet eerlijk is. Of Marcella die je niet eens aankijkt.

• vrijdag 2 mei 2025 @ 19:16 • 49
Op vrijdag 2 mei 2025 17:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg vrouwen die de bammetjes van hun man smeren hoor.
Ik werk bij een grote onderneming en ik ken inderdaad behoorlijk wat mannen wiens vrouw hun bammetjes nog smeren.
Weliswaar de oudere garde maar dit zijn zeker geen hulpeloze mannen, maar mensen op niveau met een berg kennis en bijbehorende carrière.
Vaak doen vrouwen dit blijkbaar graag en de man in kwestie vindt dat dan wel prima.
(Ik vind het ook niet bepaald opwindend maar allez).

• vrijdag 2 mei 2025 @ 19:39 • 50
De “uitbarsting” van Dennis kwam echt als een donderslag bij heldere hemel.
Zo’n weekend, met al dat gedoe, cijfers geven, polonaises, karaoke, lachworkshop, zou ik ook slecht trekken maar dit kwam echt vanuit het niets.
Misschien omdat Stefan het wel allemaal leuk vond? Dat hij dat niet trok?
1
2