Eigenlijk zijn die psychologen totaal overbodig, op FOK! zien we het beter, en dat is geen grapjequote:
Zo is dat, beste stuurlui staan aan wal..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die psychologen totaal overbodig, op FOK! zien we het beter, en dat is geen grapje
Het blijft TV natuurlijk, maar die stuurlui zien dat ook wel. Nee gaat um niet worden maar we lullen er nog even over.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo is dat, beste stuurlui staan aan wal..
Ik betwijfel het heel erg dat hij het zo bedoelde zoals zij het op heeft gevat. Mijn verwachting is: Hij heeft wel gezegd dat het heel moeilijk is liefde te accepteren als je door je ex zo gekwetst bent.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mwah, Bram lijkt mij niet helemaal onschuldig in deze, die heeft verbaal vast wel wat zitten psychologiseren bij Eva, nadat ie ontdekte dat ie geen kans meer maakte.
Nou denk ik dat het echt heel goed is voor mensen in deze situatie om soms met iemand te praten als een soort mediator, want je wordt wel echt wat meer geleefd dan in een normale prille relatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die psychologen totaal overbodig, op FOK! zien we het beter, en dat is geen grapje
Dat klopt, maar t programma is Married at first sight, en niet Therapy at first sight, dus ik zou me als Hinke echt wel genaaid voelen (om t in de woorden van Stefan te zeggen alwaar duidelijk NIET genaaid werd).quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat je Gio in een korte periode verbaal ziet groeien omdat Hinke hem de tijd gaf om op adem te komen. Of het liefde is valt nog te bezien, maar Gio heeft op menselijk gebied stappen gemaakt en dat is sowieso winst.
Ik vind Eva ook echt naar overkomen idd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Eva de teksten van Bram verkeerd heeft geïnterpreteerd, compleet dichtsloeg, en verder geen seconde de tijd heeft genomen om tekst en uitleg te vragen. Ze is sowieso een nare, arrogante, import-Amsterdammer met een onrealistisch eisenpakket.
Dennis moet je met een chablitje op een of ander terras in Zuid zetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 05:49 schreef Yesse het volgende:
Bij Dennis heb ik het vermoeden dat hij zich totaal niet thuis voelde in de groep. Dit is niet zijn vibe. En omdat Stefan dat duidelijk wel voelde kan dat best eens bijgedragen hebben aan de rare uitval/break. Zonde want ik denk dat iemand die je rustig maakt, pals hij het richting vrienden benoemde, echt een goede basis is.
Dat is gewoon ongelofelijk kinderachtig als je vanwege een groepssetting (waar Stefan niks aan kan doen) Stefan onder de bus gaat gooien. Je ziet Dennis op Instagram heel veel onder de mensen.quote:
Misschien mag ik het niet zeggen maar vrouwen die een machoman / badboy kiezen en dan achteraf gaan zeuren over dat het niet veilig was... Had je dat niet vooraf kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Bram is best wel ok en laat niet met zich sollen. Ik krijg wel jeuk van Femke en Olof die zitten er voor de leuk en aandacht. Ik wil een veilig haven boehoooo...........
Ik denk dat je je verbaasd hoeveel mensen er nog bij hun oma of familie wonen van 30+quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:30 schreef Stepperoller het volgende:
Ik denk dat veel mensen Hinke pushy vonden overkomen, omdat er ook een groot contrast was met Gio. En ik zou het haar inderdaad niet na doen om zo positief te blijven na gematcht te worden met een onzelfstandige volwassene terwijl je jezelf wel gewoon ontwikkeld hebt.
Mijn indruk is ook dat de vrouwen in dit programma het ook nooit goed kunnen doen in hoe ze omgaan met zo'n match. Want als voor jou al snel duidelijk is dat het er niet in zit en je bent daar eerlijk in dan 'geef je het geen kans'. Maar als je zoals Hinke echt wel de schouders eronder zet en positief blijft is het ook niet goed.
In de vooruitblik van volgende week was ook iets te zien over dat de moeder van Gio zijn boterhammen voor werk (?) nog smeert
8.7 was het toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Dennis heeft zoveel het woord "oprecht" gebruikt in zijn teksten dat het bijna niet anders kon dan dat het zo zou ontploffen. Die jongen gaf veel te veel acteervibes. Ik geef Stefan groot gelijk dat ie zich zo genaaid voelt. Als je vriendschap voelt en zo op de seks uit bent dan geef je niet eerst een 9 om dan een week later de stekker eruit te trekken.
Dat heeft niks te maken met niet zelf je brood smeren. Of vind je het ook logisch om je reet door je moeder af te laten vegen omdat je nog thuis woont?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verbaasd hoeveel mensen er nog bij hun oma of familie wonen van 30+
Veel, heel veel.
Ik denk dat jij gewoon moet aannemen dat niet iedereen zelfstandig is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met niet zelf je brood smeren. Of vind je het ook logisch om je reet door je moeder af te laten vegen omdat je nog thuis woont?
En ik denk dat jij iets minder moet invullen voor anderen. Ik ben zelf rond de 30, ik weet heus wel hoe lastig het op de woningmarkt is.
Prima, maar om dan mee te doen met een datingshow en er een nietsvermoedende vrouw aan te koppelen die gewoon een leuke man zoekt, is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon moet aannemen dat niet iedereen zelfstandig is.
Wil ik best aannemen. Is nog steeds een ENORME afknapper, voor mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon moet aannemen dat niet iedereen zelfstandig is.
Er zijn ook genoeg vrouwen die de bammetjes van hun man smeren hoor. Het zou voor mij een enorme afknapper zijn als mevrouw Spa elke dag mijn broodjes zou gaan smeren eigenlijk. Alsof ik dat zelf niet kanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil ik best aannemen. Is nog steeds een ENORME afknapper, voor mij.
En dan zit er een verschil met thuiswonen vanwege de huiige woningmarkt, of thuiswonen en je bammetjes laten smeren.
Die ouders gaven Gio toch op?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Prima, maar om dan mee te doen met een datingshow en er een nietsvermoedende vrouw aan te koppelen die gewoon een leuke man zoekt, is weer een ander verhaal.
Ik heb liever Gio met bammetjes dan Dennis die niet eerlijk is. Of Marcella die je niet eens aankijkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil ik best aannemen. Is nog steeds een ENORME afknapper, voor mij.
En dan zit er een verschil met thuiswonen vanwege de huiige woningmarkt, of thuiswonen en je bammetjes laten smeren.
Ik werk bij een grote onderneming en ik ken inderdaad behoorlijk wat mannen wiens vrouw hun bammetjes nog smeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg vrouwen die de bammetjes van hun man smeren hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |