Nee maar komt ook dat RLS een beetje mijn stamkroeg is qua TV programma'squote:Op donderdag 1 mei 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap het soms ook niet meer waar wat zit
Wordt wel aan het werk gezet. En is zo kut op moniel 🤣quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
@:Dotteke kun je afbeelding uit post 4 toevoegen?
En de OP uit post 7 in de OP zetten?
En als dit niet goed is dan weet ik het ook niet.
Ja de foto's staan in dit topic nu, ik heb wat last met al die namen in het begin. Na week 9 weet ik ze welquote:
Hoeft niet joh was mijn schuld.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt wel aan het werk gezet. En is zo kut op moniel 🤣
Geeft niet. Heb het er allemaal ingezet. Hopelijk is het zo goedquote:
Ja ik zit ook mobiel en snap er geen hout van hoe je dat doet…quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt wel aan het werk gezet. En is zo kut op moniel 🤣
Staat er al inquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
@:Boca_Raton: kun je mijn OP tekstje hierboven ook nog toevoegen? Heb ik het iig niet voor niks gedaan
Poeh dank, bijna een topic vol voor de opquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft niet. Heb het er allemaal ingezet. Hopelijk is het zo goed
Gepiel vind ik. Maar goed heb het aangepast hopelijk iedereen tevreden @Nizno en @Lavenderr zijn hier modquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja ik zit ook mobiel en snap er geen hout van hoe je dat doet…
Ja, ja... en je moest zeker ook net een rookpauze nemen, zoals Mark?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja ik zit ook mobiel en snap er geen hout van hoe je dat doet…
Thxxxxx!quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gepiel vind ik. Maar goed heb het aangepast hopelijk iedereen tevreden @:Nizno en @:Lavenderr zijn hier mod
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, ja... en je moest zeker ook net een rookpauze nemen, zoals Mark?![]()
![]()
![]()
Tip! als je de lapo hebt per ongeluk en je zit mobiel, pas je die even aan met ik open niet.quote:
Ok 👍🏻quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip! als je de lapo hebt per ongeluk en je zit mobiel, pas je die even aan met ik open niet.
Ik moet er niet aan denken op mobielquote:
Ja, die was erg leuk. Had ik ook meegenomen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken op mobiel, even on topic ik vond dat "schilderij" of wat was het wat bij de vuilnis werd gevonden met vogeltjes ofzo super tof. Die had ik ook meegenomen
Ben het met je analyse eensquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:21 schreef Meke het volgende:
Zo, ik heb vanmiddag even de afleveringen van afgelopen week bijgekeken. Leuk! Zit er alweer helemaal in. Ik vind de zussen die klussen denk ik het leukst tot nu toe, en voorlopig vind ik Naomi ook nog niet zo irritant als ze hier gevonden wordt. Denk dat die hun zaakjes straks ook best goed op orde gaan hebben![]()
Mark daarentegen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |