Heidi zeker, maar zorgt dat ze niet met sigaret in beeld komt, Mark heeft daar schijt aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Verder niemand waarschijnlijk. Had je zelf best kunnen bedenken
Ik heb niets gehoord maar ik kijk via mobiel dus geen geweldig geluid.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Had die "zoon van" het ook niet op den duur iets over dat hij wilde roken? Of heb ik dat verkeerd gehoord?
Kan het me ook ingebeeld hebben hoor! Kan ook iemand van De Bondgenoten geweest zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord maar ik kijk via mobiel dus geen geweldig geluid.
ik had de lunch misschien ook maar even geskipt, of iig heel kort gehoudenquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:42 schreef Soury het volgende:
Hoe verzinnen ze het om zo laat aan te komen, heb je wel schijt aan iedereen. En dan ook nog met een bakkie koffie en een peuk rondlopen
Ja dat dus, ik snap die 4 nu wel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
ik had de lunch misschien ook maar even geskipt, of iig heel kort gehouden
Ja en een beetje op het programma lijkt het ook ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Heidy en Mark kijken neer op de rest, dat kan niet anders.
Oei klinkt als AIquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:01 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of jullie de ondertiteling ook aan hebben, maar moest net lachen dat "aannemer Ray" werd ondertiteld als "Anne-Marie"
Dat zou me niets verbazen. Denk nagelezen op zinsopbouw door iemand die het programma niet kijkt. Ergens vorige week stond er wel bij dat het automatisch was gegenereerd, dat was nog slechterquote:
Huh ik zit nu in de reclame, ik zie een Disneykasteel dat denk ik niet voor 250 euro te koop isquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:14 schreef Soury het volgende:
Wat is dat voor houten gedrocht joh voor 250 euries
Ik loop wat achter dat ding wat Fasiel en zoon hebben aangeschaft als eyecatcherquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh ik zit nu in de reclame, ik zie een Disneykasteel dat denk ik niet voor 250 euro te koop is
Ahhquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wat achter dat ding wat Fasiel en zoon hebben aangeschaft als eyecatcher
Ja die wilde even duidelijk maken dat er gekletst wordt over hun, dan kan je er wat mee voordat de bom barst.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:19 schreef KnutselKoningin het volgende:
Wat een aannames van Heidy zegJuist sociaal van Marit die heads-up, vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |