abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2025 @ 20:07:31 #201
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217528457
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Vooral Surinamers scoren bovengemiddeld. 85% van de daders van verkrachting/aanranding hebben een allochtone achtergrond. Autochtonen scoren dan weer slechter bij kindermisbruik.
Het jaar 2000, dat is 25 jaar geleden. Ik ben benieuwd naar meer recente cijfers.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217528545
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, dat is tv, amusement, vermaak.
In het echt gaat het niet zo.
Het is real life tv, het zijn geen actrices of zo. Je ziet dat gedrag in al die programma's terug. LLDL, BZV, BBVL enz. Het is typisch modern gedrag van een bepaald slag vrouw voor wie het nooit genoeg is.
70% van de scheidingen wordt ook door vrouwen geïnitieerd, en huwelijken tussen twee mannen hebben het grootste slagingspercentage. Ik denk dat mannen gewoon wat sneller tevreden zijn en loyaler zijn naar hun wederhelft.
blablablabla
pi_217528612
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het jaar 2000, dat is 25 jaar geleden. Ik ben benieuwd naar meer recente cijfers.
Dat onderzoek van de Amsterdams University is van 2005. Het staat je vrij om zelf recentere data aan te dragen.
quote:
In de politiecijfers van 2005. Antillianen zijn het sterkst
oververtegenwoordigd in de totale criminaliteit met ongeveer 496 verdachten per 10.000 inwo-
ners, gevolgd door personen uit het Marokko, Suriname en het voormalige Oostblok.
Zeden algemeen
In 2005 werden 2580 mannelijke autochtone Nederlanders, oftewel vier op de 10.000, gere-
gistreerd op verdenking van een zedendelict. Wanneer we het aantal zedenverdachten per
10.000 inwoners van de verschillende etnische groepen hiermee vergelijken, dan blijken onder
mannelijke zedenverdachten vooral Antillianen, Surinamers, personen uit het Midden-Oosten,
Marokkanen en Overige Afrikanen te zijn oververtegenwoordigd. Het aantal zedenverdachten
onder West-Europeanen en Indonesiërs is vergelijkbaar met dat van de autochtone
Nederlanders.

Het is echt wel een cultuur dingetje.
blablablabla
pi_217528636
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat onderzoek van de Amsterdams University is van 2005. Het staat je vrij om zelf recentere data aan te dragen.
[..]
Het is echt wel een cultuur dingetje.
Ligt aan de vrouwen
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
pi_217528730
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:25 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ligt aan de vrouwen
Als ze allemaal op jouw zouden lijken waarschijnlijk wel.
Mijn hemel wat ben jij een partij vervelend bezig.
blablablabla
  zaterdag 3 mei 2025 @ 20:32:00 #206
438527 MissButterflyy
pi_217528743
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Op jou. En je bent zelf vervelend.
Ligt het niet aan de vrouwen, ligt het wel weer aan de Italianen of andere culturen.
pi_217528839
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Op jou. En je bent zelf vervelend.
Ligt het niet aan de vrouwen, ligt het wel weer aan de Italianen of andere culturen.
Van Nederlandse mannen heb je over het algemeen weinig te vrezen .

Ik ben gewoon heel benieuwd en een tikkeltje bezorgd hoe we die nieuwe wetgeving fatsoenlijk kunnen implementeren.

Zweden (waar deze wetgeving al wat langer actief is) kent bijvoorbeeld een stijging van het aantal verkrachtingen met liefst 75%.

Dat zal door vrouwen uitgelegd worden als pure winst maar ik vraag me toch af of al die extra gevallen daadwerkelijk verkrachters zijn of dat er als je wat verder kijkt er ook een hoop dubieuze veroordelingen tussen zitten.
blablablabla
pi_217528869
Bedoel die 75% extra veroordelingen komt primair door de wetswijziging t.a.v. consent, niet door betere opsporing.

Ben wel benieuwd hoeveel mannen hier daadwerkelijk toestemming vragen voor een potje seks, of er misschien wel ten onrechte vanuit gaan dat het wel oke is.
blablablabla
  zaterdag 3 mei 2025 @ 20:43:15 #209
438527 MissButterflyy
pi_217528888
Wie eist, moet bewijzen. Dat heb ik eerder ook al gedeeld, deze uitleg.
Dus het zal wel meevallen met de krijsende vrouwen over verkrachtingen en onschuldige mannen die uit wraak vast komen te zitten.
pi_217528935
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Wie eist, moet bewijzen. Dat heb ik eerder ook al gedeeld, deze uitleg.
Dus het zal wel meevallen met de krijsende vrouwen over verkrachtingen en onschuldige mannen die uit wraak vast komen te zitten.
Dat van eisen en bewijzen was onder de oude situatie zo. Tegenwoordig volstaat als een van beide aangeeft dat er geen sprake was van wederzijdse toestemming.

Ergens fantastisch in de strijd tegen seksueel geweld maar het opent ook deuren voor kwaadwillenden.
blablablabla
  zaterdag 3 mei 2025 @ 20:48:09 #211
438527 MissButterflyy
pi_217528952
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat van eisen en bewijzen was onder de oude situatie zo. Tegenwoordig volstaat als een van beide aangeeft dat er geen sprake was van wederzijdse toestemming.

Ergens fantastisch in de strijd tegen seksueel geweld maar het opent ook deuren voor kwaadwillenden.
Nee hoor, dan moet er alsnog beeldmateriaal zijn, of appjes of wat dan ook.
Het is niet haar woord tegen het zijne en dat haar woord zwaarder telt. Daar heb ik het eerder ook al over gehad, verkoop geen onzin.
pi_217528993
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee hoor, dan moet er alsnog beeldmateriaal zijn, of appjes of wat dan ook.
Het is niet haar woord tegen het zijne en dat haar woord zwaarder telt. Daar heb ik het eerder ook al over gehad, verkoop geen onzin.
Dat is veel te kort door de bocht. Spermaresten kunnen ook als bewijs gelden.
Dus als die er zijn en jij zegt nadien het was tegen mijn zin dan hangt zo'n vent.
blablablabla
pi_217529011
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 01:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoe veel van die vrouwen met hun mannen omgaan in dat programma vind ik wel shocking en vals maar tevens tekenend voor hoe veel vrouwen denken en handelen. Die zijn door een slappe zak van een vader die zelf ook in een ondergeschikte rol zat wijsgemaakt dat ze ware prinsesjes zijn en een vent voor hun moet kruipen.

Ze hoeven nergens verantwoordelijkheid over te nemen want alles wat mis gaat is de schuld van zo'n vent.

Paar vrouwen die vanaf het eerste moment geen fysieke aantrekkingskracht voelden (wat geen schande is natuurlijk) maar dat vervolgens hem in de schuld probeerden te schuiven omdat hij zogenaamd niet genoeg zijn best deed binnen de relatie. Hou het lekker bij jezelf als je het niet voelt en ga niet lopen guildtrippen.
Als ik de reacties in dit topic lees, ben ik zó blij met mijn vriend en de mannen in mijn omgeving 😆. Wat een ellende lees ik hier al vanaf het begin van sommige mannen: zoveel frustratie, haat, wantrouwen en generalisaties richting vrouwen. En ik weet dat veel mannen zo denken helaas.

Bij jouw reacties krijg ik sterk het idee dat je bijna bang bent voor je positie als man? En wat jij bijvoorbeeld omschrijft als ‘vrouwen die denken dat ze prinsesjes zijn’, kun je ook gewoon zien als vrouwen die hun waarde kennen en niet genoegen nemen met minder dan ze verdienen/willen. Dat is juist iets positiefs toch? Ik heb de beelden niet gezien hoor, maar volgens mij vat jij alles heel extreem negatief op als het vrouwen betreft.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 21:04:38 #214
438527 MissButterflyy
pi_217529087
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is veel te kort door de bocht. Spermaresten kunnen ook als bewijs gelden.
Dus als die er zijn en jij zegt nadien het was tegen mijn zin dan hangt zo'n vent.
Nee hoor, wat ik zo las kan dat in die nieuwe wet niet enkel als bewijs gelden, nogmaals, verkoop geen onzin.
pi_217529111
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Weet je wat vervelend is? Iemand ergens van beschuldigen en als ik dan de desbetreffende quote vraag ga je me maar negeren omdat die niet bestaat.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 21:06:35 #216
438527 MissButterflyy
pi_217529112
Wat wel bewijs kan zijn is die spermaresten in combinatie met dat een vrouw letsel heeft doordat ze verzet heeft getoond. En dat onderzoekt een arts aan haar lichaam.
En verder zoals gezegd camerabeelden, appjes, enz.
  Moderator zaterdag 3 mei 2025 @ 21:06:58 #217
5428 crew  miss_sly
pi_217529118
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee hoor, wat ik zo las kan dat in die nieuwe wet niet enkel als bewijs gelden, nogmaals, verkoop geen onzin.
Er zijn uitgebreide stukken tekst gedeeld, maar die zullen wel overgeslagen zijn door hem.

Deze user verdient maar één ding en dat is de negeer-knop. Wordt het heerlijk rustig van en hoef je die vrouwonvriendelijke drek niet door te spitten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 3 mei 2025 @ 21:09:54 #218
438527 MissButterflyy
pi_217529162
Ja inderdaad, ben er ook wel klaar mee ondertussen. Negeren is het beste.
pi_217529167
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 21:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er zijn uitgebreide stukken tekst gedeeld, maar die zullen wel overgeslagen zijn door hem.

Deze user verdient maar één ding en dat is de negeer-knop. Wordt het heerlijk rustig van en hoef je die vrouwonvriendelijke drek niet door te spitten.
Je hebt gelijk ook
pi_217529217
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik ben gewoon heel benieuwd en een tikkeltje bezorgd hoe we die nieuwe wetgeving fatsoenlijk kunnen implementeren.

Zweden (waar deze wetgeving al wat langer actief is) kent bijvoorbeeld een stijging van het aantal verkrachtingen met liefst 75%.

Dat zal door vrouwen uitgelegd worden als pure winst maar ik vraag me toch af of al die extra gevallen daadwerkelijk verkrachters zijn of dat er als je wat verder kijkt er ook een hoop dubieuze veroordelingen tussen zitten.
Tegelijkertijd importeerde Zweden toen een heleboel woestelingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217529267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Tegelijkertijd importeerde Zweden toen een heleboel woestelingen.
Exact. En Nederland is geen haar beter. Niet alleen Syriërs maar wat denk je van kennismigranten uit India die bij bosjes worden geïmporteerd? In geen land ter wereu is een vrouwenleven minder waard dan daar.
Het een zal ongetwijfeld met het ander te maken hebben.
blablablabla
pi_217529300
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 21:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat wel bewijs kan zijn is die spermaresten in combinatie met dat een vrouw letsel heeft doordat ze verzet heeft getoond. En dat onderzoekt een arts aan haar lichaam.
En verder zoals gezegd camerabeelden, appjes, enz.
Wie gaat seks in hemelsnaam filmen? En wat voor appjes? App jij mannen doorgaans van te voren of je van plan bent wel/geen seks te hebben met ze die avond?

Spermaresten zijn in 90% van alle verkrachtingszaken de doorslaggevende juridische bewijslast.
blablablabla
pi_217529339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:56 schreef Zonnige het volgende:

[..]
Als ik de reacties in dit topic lees, ben ik zó blij met mijn vriend en de mannen in mijn omgeving 😆. Wat een ellende lees ik hier al vanaf het begin van sommige mannen: zoveel frustratie, haat, wantrouwen en generalisaties richting vrouwen. En ik weet dat veel mannen zo denken helaas.

Bij jouw reacties krijg ik sterk het idee dat je bijna bang bent voor je positie als man? En wat jij bijvoorbeeld omschrijft als ‘vrouwen die denken dat ze prinsesjes zijn’, kun je ook gewoon zien als vrouwen die hun waarde kennen en niet genoegen nemen met minder dan ze verdienen/willen. Dat is juist iets positiefs toch? Ik heb de beelden niet gezien hoor, maar volgens mij vat jij alles heel extreem negatief op als het vrouwen betreft.
Er is niks mis met vrouwen die gevoel voor eigenwaarde hebben, het is alleen wel jammer als die behoefte aan erkenning en profilering vervolgens ten koste van mannen moet gaan.

En zeg ook heel nadrukkelijk dat het een deel van de vrouwen betreft, met het gros is niks mis.
blablablabla
pi_217529633
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:38 schreef Elan het volgende:

[..]

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217534100
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:40 schreef Elan het volgende:
Bedoel die 75% extra veroordelingen komt primair door de wetswijziging t.a.v. consent, niet door betere opsporing.

Ben wel benieuwd hoeveel mannen hier daadwerkelijk toestemming vragen voor een potje seks, of er misschien wel ten onrechte vanuit gaan dat het wel oke is.
Nee.

Die komt primair door een andere manier van tellen.

Waar bv hier geld dat 1 veroordeling in de boeken komt als 1 verkrachting hebben ze het daar veranderd naar elke keer verkracht komt in de boeken.

Vergeet niet dat veel misbruik thuis en in vertrouwde omgeving plaats vindt en erg vaak om meerdere verkrachtingen over langere tijd gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')