Geen knip voor de neus kwaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Italianen zijn onbetrouwbaar volk kijk maar naar @:Tong80
Married at first sight.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geheel niet mijn ervaring.
Geen idee wat MAFS betekent.
Het ligt aan iedereen behalve aan ‘de gewone Nederlandse man’ waartoe de man in kwestie zelf behoort.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 01:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Eerst lag het aan de vrouwen. Nu ligt het aan de Italianen.
Ben ik nu slecht?quote:
Ik durf wel te stellen dat blanke autochtone mannen bovengemiddeld goed zouden scoren in lijstjes waarin seksueel geweld worden bijgehouden. En dat verscherpte wetgeving te danken is aan bepaalde culturele invloeden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ligt aan iedereen behalve aan ‘de gewone Nederlandse man’ waartoe de man in kwestie zelf behoort.
Volgens mij zeg ik dat niet?quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:54 schreef Elan het volgende:
Ik durf wel te stellen dat blanke autochtone mannen bovengemiddeld goed zouden scoren in lijstjes waarin seksueel geweld worden bijgehouden
Ja, lekkere uitspraak dan.quote:
Nee, natuurlijk niet. Ik maakte even een (matige) grap. Sorry.quote:
Zelfs een programma als Married at first sight erbij halen om maar aan te kunnen tonen hoe slecht vrouwen zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ligt aan iedereen behalve aan ‘de gewone Nederlandse man’ waartoe de man in kwestie zelf behoort.
Ik ben niet zo van de "praktijkonderzoeken" maar okay.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is wel praktijkonderzoek gedaan, telt dat ook?
How how, ik heb gezegd dat het players zijn en macho's. En ook versierders en best wel vreemdgangers. Maar het zijn over het algemeen niet de verkrachters.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg ik dat?Maar volgens Lenny hebben Italianen hoge ethische standaarden en zijn ze erg principieel, dat lijkt toch alleszins mee te vallen.
Maar ook niet de Massimo's en de Enzo'squote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft als Nederlandse vrouw maar een uurtje in de avonduren door een grote stad te wandelen om in de praktijk te ondervinden in welke hoek de probleemgevallen zitten. Dat zijn niet je gemiddelde Roderick'en en Jorissen.
Je staat er ongetwijfeld gekleurd in want Italië staat niet bepaald bekend als safeheaven voor vrouwen. Het juridisch apparaat werkt ook niet bepaald mee, veel victim blaming waardoor vrouwen überhaupt geen aangifte doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar ook niet de Massimo's en de Enzo's
Dit heb ik precies nog gelezen ergens..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:39 schreef Elan het volgende:
veel victim blaming waardoor vrouwen überhaupt geen aangifte doen.
Ik denk dat vrijwel iedereen vrijwel overal gekleurd in staat. Je hebt je ouders, de omgeving waar je opgroeit, de dingen die je leest en ziet om je heen.quote:
Nee daar is het echt victim blaming.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit heb ik precies nog gelezen ergens..
Oh wacht!
Gast, je hebt nog geen idee wat er precies gebeurd is!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:50 schreef Elan het volgende:
Niet de soort die zichzelf eerst in een coma zuipt om vervolgens de man van verkrachting te betichten terwijl ze zelf geen idee heeft omdat er wat gaten in haar actieve herinnering zitten.
Zo moeilijk is dat toch niet om te raden in dit verhaal?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gast, je hebt nog geen idee wat er precies gebeurd is!
Je weet het dus niet maar je raadt het. Duidelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet om te raden in dit verhaal?
Stukje gezond verstand en logica. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je weet het dus niet maar je raadt het. Duidelijk.
Wat is dat nou weer voor een bizarre opmerking.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Stukje gezond verstand en logica. Moet kunnen.
Maar als jij er liever een complottheorie op los laat is dat je ook goed recht.
Ik vind dit ook wel heel gevaarlijke stereotypering.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
How how, ik heb gezegd dat het players zijn en macho's. En ook versierders en best wel vreemdgangers. Maar het zijn over het algemeen niet de verkrachters.
De Nederlandse/ Belgische man zal op dat gebied nog braver zijn daar dat zuiderse temperament niet zo aanwezig is.
Dus als je even voor de flauwe kul het 'beer/man tegenkomen in het bos'- verhaal doortrekt, dan denk ik dat ik mij nog veiliger voel in een kamer vol Nederlanders dan Italianen.
Mijn punt was dat een Italiaan niet te vergelijken valt met andere volkeren op het gebied van verkrachting. Daar staan ze niet bekend voor.
En natuurlijk hoor je dat niet van de Chinezen, die zijn zo strak opgevoed plus mengen zich niet tussen de inheemse bevolking. Maar zelfs daar zal je wel voorvallen tegenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |