Sowieso is afschuiven op alle mannen volstrekt idioot.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:20 schreef TyVole het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan ook aan dat bewuste moment gelegen hebben natuurlijk. Misschien maakte het slachtoffer toen pas duidelijk dat ze in de problemen zat.
Gelijk dat afschuiven op "mannen" is zo volstrekt idioot.

Retweet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik lees veel seksuele frustratie in dit topic. Holy shit

Oh met een beetje gezond verstand kom je al een heel eind, maar vraag me oprecht af hoe dat precies werkt met die toestemming.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn die vrouwen er, net zoals er gestoorde mannen zijn die aanranden. Beiden horen keihard aangepakt te worden.
Maar de overgrote meerderheid (bij beide geslachten) is niet gestoord.

Welkom in 2025. Ik ben 100% pro vrouwenrechten, emancipatie en geweld tegen vrouwen de kop indrukken maar er spelen wel bepaalde sentimenten die van geen kant deugen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Sowieso is afschuiven op alle mannen volstrekt idioot.

Dat m langer vast zit wil toch zeggen dat het geen gewoon wipje was tussen de auto's inquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh met een beetje gezond verstand kom je al een heel eind, maar vraag me oprecht af hoe dat precies werkt met die toestemming.
Die gast blijft in elk geval twee weken langer vast dus helemaal mooi.

Zegt niet per se iets over de feiten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat m langer vast zit wil toch zeggen dat het geen gewoon wipje was tussen de auto's in

Dat kan toch gewoon een Nederlandse Italiaan zijn? Hier wonen er hopen in de buurt en al generaties lang?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zegt niet per se iets over de feiten.
Het is een Italiaan dus er zal sprake zijn van een reëel vluchtrisico.

Liever zooi uit de derde wereld dan mannen als jijquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Welkom in 2025. Ik ben 100% pro vrouwenrechten, emancipatie en geweld tegen vrouwen de kop indrukken maar er spelen wel bepaalde sentimenten die van geen kant deugen.
Het zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben dat we veel zooi uit de derde wereld hebben geïmporteerd die vraagt om extra wetgeving. Tienduizenden uit India waar vrouwenrechten geen klap waard zijn idem dito.

Idem voor feministische kutten zoals jij. Importeer dan maar wat fatsoenlijks.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Liever zooi uit de derde wereld dan mannen als jij

Ik kom net binnen. Die man die verdacht wordt van verkrachting blijf twee weken langer in voorarrest?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh met een beetje gezond verstand kom je al een heel eind, maar vraag me oprecht af hoe dat precies werkt met die toestemming.
Die gast blijft in elk geval twee weken langer vast dus helemaal mooi.

Als hij hier al generaties zou wonen zal het vast een Nederlander zijn geweest inmiddels. De NOS heeft het nadrukkelijk over een Italiaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon een Nederlandse Italiaan zijn? Hier wonen er hopen in de buurt en al generaties lang?

Klinkt toch niet als een uitgemaakte zaak van wederzijdse toestemming.quote:

Misschien dat ze dat wel durven bij een Italiaan maar niet bij bv een Marokkaan? Jullie zeggen toch ook Antiliaan, ook al heeft hij een Nederlands paspoort?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij hier al generaties zou wonen zal het vast een Nederlander zijn geweest inmiddels. De NOS heeft het nadrukkelijk over een Italiaan.

Italianen zijn onbetrouwbaar volk kijk maar naar @tong80quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte gefilmde verkrachting Koningsdag is Italiaan (27) die in Amsterdam woont
https://www.ad.nl/binnenl(...)dam-woont~a3e5e5911/
Ongewenste vreemdeling. De oven in. @:rambodirk

O nu quote je me welquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Idem voor feministische kutten zoals jij. Importeer dan maar wat fatsoenlijks.

Players: ja, aanranders: neequote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Italianen zijn onbetrouwbaar volk kijk maar naar @:Tong80

Afblijven van user @tong80quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Italianen zijn onbetrouwbaar volk kijk maar naar @:Tong80

Wie zijn jullie?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien dat ze dat wel durven bij een Italiaan maar niet bij bv een Marokkaan? Jullie zeggen toch ook Antiliaan, ook al heeft hij een Nederlands paspoort?
Hier in B zijn het gewoon Italianen, Turken, Grieken of wat dan ook, ook al zijn ze al 3 generaties in B.

Italië zal hem gewon ook opsporen en uitleveren als hij zou vluchten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zegt niet per se iets over de feiten.
Het is een Italiaan dus er zal sprake zijn van een reëel vluchtrisico.

quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Idem voor feministische kutten zoals jij. Importeer dan maar wat fatsoenlijks.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |