abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 13:20:42 #301
5428 crew  miss_sly
pi_218238685
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat de rechter er straks van vindt. Als beide partijen 'zich helemaal niks meer kunnen herinneren' vind ik niet dat je 'de schuld', als je daar überhaupt al over kan praten aangezien ze beide niks meer weten en je dus niet weet wat er besproken is tussen de man en vrouw, automatisch bij de man neer kan leggen. Interessante case wel.
Als ik het artikel lees, was de vrouw zo goed als bewusteloos en was de man dus nog actief. Dat hij zich daar niet alles van herinnert, zou kunnen, maar hij herinnert zich nog wel bepaalde dingen. Hij was dan dus niet bewusteloos (wat ook nogal logisch is, want als je bewusteloos bent, kun je je leuter er niet meer in steken) en dan treedt in werking dat volgens het Nederlandse strafrecht de dader ervoor had moeten zorgen dat hij niet zoveel middelen tot zich neemt dat hij niet meer weet wat hij doet.

quote:
De man kan zich wel een kus met de vrouw herinneren. Hij zegt daarover dat hij dat fijn vond. Ook weet hij nog dat hij door omstanders van de vrouw werd afgehaald. Volgens de officier van justitie verklaarde de man na het incident dat hij de liefde had bedreven met de vrouw, maar hij wist niet of de vrouw dat ook wilde.
quote:
De politie die afkwam op meldingen van omstanders, zegt dat de vrouw nauwelijks aanspreekbaar was. Getuigen zeggen dat de vrouw leek op een 'lappenpop'. Volgens het OM toont dat aan dat de verdachte wist dat bij de vrouw de wil tot seks ontbrak.
https://nos.nl/artikel/2575241
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')