Ziet er mooier uitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom zoveel woorden als je eigenlijk bedoelt dat ieder die het niet klakkeloos met jou eens is een zwakbegaafde incel is?
Voor de rest staat er vooral dat mannen niet met hopen de bak invliegen en dat men dus moet stoppen met roepen dat alle vrouwen op wraak uit zijn als ze een keertje spijt hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom zoveel woorden als je eigenlijk bedoelt dat ieder die het niet klakkeloos met jou eens is een zwakbegaafde incel is?
Mwah, ik ben een echte Fokker! op dat gebied, maar het zou nooit in me opkomen om dat daadwerkelijk te doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het zijn wel vaker de mannen die hier zo fel op reageren, die zelf niet zo sociaal vaardig zijn en dus niet zo goed signalen kunnen lezen of die vinden dat op een kont slaan en in tetten knijpen toch echt geen kwaad kan? Vrouwen moeten niet zo zeuren. En een nee is toch eigenlijk een ja he? Ja tog???
Al een paar keer in de buurt meegemaakt dat iemand beschuldigd was van aanranding en dat dit niet eens zo was maar dat het uit de duim gezogen werd. Dat is natuurlijk ook een groot probleem waar biets mee gebeurdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de zere plek is. Sommige mannen zijn bang dat ze niets meer mogen en dat elke stap een stap naar veroordeling is. Als dan zo een filmpjes circuleren dan verplaatsen ze zich in die man want het had elk van hun kunnen overkomen. Het probleem hiervan is dat hun angst hiervoor een vertroebeld beeld zal geven waarbij ze automatisch de kant van de man zullen kiezen: die vrouw had maar niet zoveel moeten zuipen, ze wou toch eerst wel? Wie merkt nu dat ze out is: een zeester beweegt toch ook niet??? Dat een stel meiden hem eraf proberen te schoppen wil niets zeggen?
![]()
Wat wel blijft staan is het feit dat er maar zeer weinig aangiften worden gedaan en nog veel minder veroordelingen volgen hierop (helaas ontsnappen er genoeg die flink over de lijn zijn gegaan). De angst is dus ongegrond. Valse aangiftes komen trouwens nog minder voor en daar wordt ook vaker doorheen geprikt.
De gevangenis zit niet vol met arme sloebers die door een vrouw met spijt veroordeeld zijn...
Het zijn wel vaker de mannen die hier zo fel op reageren, die zelf niet zo sociaal vaardig zijn en dus niet zo goed signalen kunnen lezen of die vinden dat op een kont slaan en in tetten knijpen toch echt geen kwaad kan? Vrouwen moeten niet zo zeuren. En een nee is toch eigenlijk een ja he? Ja tog???
Ik beroep mijn zorgen op wetgeving en feiten, jij op je feministische onderbuikgevoel. Dat is een wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de zere plek is. Sommige mannen zijn bang dat ze niets meer mogen en dat elke stap een stap naar veroordeling is. Als dan zo een filmpjes circuleren dan verplaatsen ze zich in die man want het had elk van hun kunnen overkomen. Het probleem hiervan is dat hun angst hiervoor een vertroebeld beeld zal geven waarbij ze automatisch de kant van de man zullen kiezen: die vrouw had maar niet zoveel moeten zuipen, ze wou toch eerst wel? Wie merkt nu dat ze out is: een zeester beweegt toch ook niet??? Dat een stel meiden hem eraf proberen te schoppen wil niets zeggen?
![]()
Wat wel blijft staan is het feit dat er maar zeer weinig aangiften worden gedaan en nog veel minder veroordelingen volgen hierop (helaas ontsnappen er genoeg die flink over de lijn zijn gegaan). De angst is dus ongegrond. Valse aangiftes komen trouwens nog minder voor en daar wordt ook vaker doorheen geprikt.
De gevangenis zit niet vol met arme sloebers die door een vrouw met spijt veroordeeld zijn...
Hoi met Koemleit,quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:48 schreef Elan het volgende:
Feit is dat je tegenwoordig vogelvrij bent als man. Elke bipolaire snol met spijtgevoelens kan je nadien een verkrachting aansmeren want zie de consensus maar eens te bewijzen als zij anders beweert.
Maar als je dat zegt ben je volgens woke Nederland meteen pro Tate ofzo
"bipolaire snol met spijtgevoelens".quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Haatzaaien nog wel. Als het aan feministische types als jou ligt knopen we die gast gelijk op aan zijn ballen zonder enige vorm van proces .
Pot, kerel meisje
Daar gebeurt van alles mee. Bijvoorbeeld als zo'n vrouw overgaat tot aangifte, dat ze wordt aangeklaagd voor het doen van een valse aangifte. En terecht.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Al een paar keer in de buurt meegemaakt dat iemand beschuldigd was van aanranding en dat dit niet eens zo was maar dat het uit de duim gezogen werd. Dat is natuurlijk ook een groot probleem waar biets mee gebeurd
Gast, relax.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik beroep mijn zorgen op wetgeving en feiten, jij op je feministische onderbuikgevoel. Dat is een wezenlijk verschil.
De soort framing van de zogenaamd sociaal onhandige man en de vrouw standaard als zogenaamd slachtoffer zoals jij die hier schetst past helemaal in de deseksualisering en ridiculisering van de mannelijke seksualiteit die de moderne samenleving, of eigenlijk de moderne vrouw tekent.
Jonge mannen durven straks helemaal geen risico meer te nemen in de paringsdans want voor je het weet sta je voor verkrachting of tenminste seksueel grensoverschrijdend gedrag op het schavot.
En als je er vervolgens tegen ageert dan ben je verkrachting aan het goedpraten of tenminste vrouwonvriendelijk bezig.
Waar zijn mijn rechten als man onder de huidige wetgeving die mij beschermen tegen bipolaire wijven die zich vol laten gieten, zich misdragen en vervolgens last krijgen van schuldgevoelens en de seks op verkrachting gooien om hun eigen stupiditeit te verhullen/hachje te redden?
De manier waarop jij over vrouwen praat doet mij vermoedden dat je inderdaad weinig ervaring met vrouwen hebt. En heel erg onzeker bent.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik beroep mijn zorgen op wetgeving en feiten, jij op je feministische onderbuikgevoel. Dat is een wezenlijk verschil.
De soort framing van de zogenaamd sociaal onhandige man en de vrouw standaard als zogenaamd slachtoffer zoals jij die hier schetst past helemaal in de deseksualisering en ridiculisering van de mannelijke seksualiteit die de moderne samenleving, of eigenlijk de moderne vrouw tekent.
Jonge mannen durven straks helemaal geen risico meer te nemen in de paringsdans want voor je het weet sta je voor verkrachting of tenminste seksueel grensoverschrijdend gedrag op het schavot.
En als je er vervolgens tegen ageert dan ben je verkrachting aan het goedpraten of tenminste vrouwonvriendelijk bezig.
Waar zijn mijn rechten als man onder de huidige wetgeving die mij beschermen tegen bipolaire wijven die zich vol laten gieten, zich misdragen en vervolgens last krijgen van schuldgevoelens en de seks op verkrachting gooien om hun eigen stupiditeit te verhullen/hachje te redden?
Zo een dingen kunnen in mijn ogen niet hard genoeg gestraft worden!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Al een paar keer in de buurt meegemaakt dat iemand beschuldigd was van aanranding en dat dit niet eens zo was maar dat het uit de duim gezogen werd. Dat is natuurlijk ook een groot probleem waar biets mee gebeurd
Maar voordat bet bij een aangifte komt is het al te laat. Na het 1x zeggen is het al te laat. Mensen moeten dingen eens zeker weten of overlaten aan de politie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar gebeurt van alles mee. Bijvoorbeeld als zo'n vrouw overgaat tot aangifte, dat ze wordt aangeklaagd voor het doen van een valse aangifte. En terecht.
Ja, het gebeurt. Natuurlijk gebeurt het. Er zijn nou eenmaal ook heel nare vrouwen, ze zijn echt niet allemaal lief en heilig. Maar het gebeurt niet in dusdanig grote getalen dat het een enorm groot probleem is voor mannen in het algemeen.
Whut?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een man, jij mag dit zeggenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
De manier waarop jij over vrouwen praat doet mij vermoedden dat je inderdaad weinig ervaring met vrouwen hebt. En heel erg onzeker bent.
Want normale mensen hebben geen angst voor valse aangiftes van vrouwen. (jij zegt bipolaire wijven, waarmee je jezelf al buiten de discussie zet).
jij wil bescherming tegen valse aangiftes, vrouwen willen bescherming tegen lastige mannen.
Nu zijn er zelden (echt zeeeeeer zelden) valse aangiftes. Lastige mannen zijn er legio.
Maar hopelijk ben je bang genoeg voor een valse aangifte, zo bang dat je nooit meer met iemand het bed deelt. Want het is beter dat dit gedachtegoed zichzelf niet voortplant. (hopelijk is de wetgeving niet te laat).
Hey probleem is dat als het niet richting aangifte is gekomen er volgens mij niets gedaan word. Ook al is iemand zijn reputatie dan als misbruiker/verkrachterquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo een dingen kunnen in mijn ogen niet hard genoeg gestraft worden!
Het ondermijnt elke echte aanranding
Blijft die reputatie hangen als er geen wettelijke gevolgen zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hey probleem is dat als het niet richting aangifte is gekomen er volgens mij niets gedaan word. Ook al is iemand zijn reputatie dan als misbruiker/verkrachter
Dat geldt natuurlijk voor alles wat ‘men’ ver andere zegt. Het is ook zeer schadelijk dat er mensen zijn die vrouwen als slet neerzetten, al dan niet omdat ze daadwerkelijk met een aantal mannen het bed heeft gedeeld. Of hoe iemand aan zijn geld komt. Of waar men ‘het’ toch van doet. Of dat ‘hij’ niet de vader is van dat ene kind. Of hij vreemdgaat. Geroddel en geklets is er veel te veel, en dat is voor mannen en vrouwen schadelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar voordat bet bij een aangifte komt is het al te laat. Na het 1x zeggen is het al te laat. Mensen moeten dingen eens zeker weten of overlaten aan de politie.
Dat mag je hier niet zeggen want dan ben je een vrouwonvriendelijke simp. De realiteit leert ons echter dat er best veel zorgen over zijn binnen de samenleving:quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hey probleem is dat als het niet richting aangifte is gekomen er volgens mij niets gedaan word. Ook al is iemand zijn reputatie dan als misbruiker/verkrachter
Veroordeling mag dan lastig zijn, zo'n aanklacht gaat je waarschijnlijk niet in de koude kleren zitten. Op Reddit heb ik al verschillende voorbeelden voorbij zien komen van mannen die op deze manier aan de schandpaal zijn genageld.quote:De meeste mensen zijn voorstander van de nieuwe zedenwet, die slachtoffers van seksueel geweld beter moet beschermen. Maar er zijn ook zorgen voor negatieve gevolgen: 44 procent is bang voor valse beschuldigingen en ‘wraakacties’.
Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag onder ruim 18.000 leden van het Opiniepanel. Ze vinden dat de nieuwe zedenwet, die 1 juli ingaat, slachtoffers kan helpen. Toch zijn er ook twijfels, bijvoorbeeld omdat iemand veroordelen lastig is.
Het ging hier beide om minderjarigen dus weet niet of dat ideaal is. Maar het blijft dan zeker hangen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Blijft die reputatie hangen als er geen wettelijke gevolgen zijn?
Edit: kan je dan als man niet best een aangifte doen van smaad/laster? Dan leert zo een vrouw meteen een goed lesje.
Nope niet altijd, in het vorige deeltje gaf ik aan dat ik door een VOG aanvraag erachter kwam vorig jaar dat er in 2023 een melding van verkrachting is gedaan, ik heb tot heden er nooit wat van gehoordquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah classic Miss_Sly. Zelf een discussie aan gaan en vervolgens de negeerknop gebruiken als de reacties je niet aan staan.
Jij zegt in je vorige post dat melding komt voor de aangifte, dat is gewoon onzin. Het een heeft niets met het ander te maken. In ernstige zaken zoals zedenzaken doet de politie al-tijd onderzoek.
Hard afstraffen van valse aangiftes. Zelf aanklagen!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen want dan ben je een vrouwonvriendelijke simp. De realiteit leert ons echter dat er best veel zorgen over zijn binnen de samenleving:
[..]
Veroordeling mag dan lastig zijn, zo'n aanklacht gaat je waarschijnlijk niet in de koude kleren zitten. Op Reddit heb ik al verschillende voorbeelden voorbij zien komen van mannen die op deze manier aan de schandpaal zijn genageld.
Waren zowel de jongen als het meisje minderjarig?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het ging hier beide om minderjarigen dus weet niet of dat ideaal is. Maar het blijft dan zeker hangen.
Oh er was wel wat aan gedaan en toen deed ze het een tweede keer. En ja beide minderjarigenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waren zowel de jongen als het meisje minderjarig?
Pubertjes zijn sowieso labieler (langs beide kanten). Die gooien ook foto's enz online alsof het niets is.
Maar dan zou ik als ouder er alsnog iets mee doen.
Leuk in theorie maar hoe ga je dat bewijzen? De wet zegt dat als wij seks hebben er sprake moet zijn van wederzijdse toestemming. Op zich volkomen logisch, maar wat als jij achteraf toch spijt krijgt omdat je net een wijntje teveel op had of omdat ik misschien het bij deze ene keer wil houden en je besluit op die manier wraak te nemen? En ga niet doen alsof er geen vrouwen zijn gestoord genoeg zijn om dat soort capriolen uit halen. Mannen ook als ze de kans zouden krijgen (voor we dat gezeik weer krijgen) al zal een rechter daar waarschijnlijk minder snel in meegaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hard afstraffen van valse aangiftes. Zelf aanklagen!
Er kan niet vaak genoeg worden gezegd hoe ontzettend fout dat is. En zo’n meisje moet hier op aangesproken worden, haar ouders moeten betrokken worden en een instantie als halt of iets dergelijks. Want het is vreselijk voor de jongens die dit overkomt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh er was wel wat aan gedaan en toen deed ze het een tweede keer. En ja beide minderjarigen
Er waren wel vrouwen die ingrepen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:07 schreef TyVole het volgende:
Ingrid Coenradie zat vanochtend op TV af te steken richting alle mannen, want geen enkele had iets gedaan aan de verkrachting. Dat was schandalig.
Zou ze er één seconde bij stil hebben gestaan dat het niet op een verkrachting leek? Ik ga ook geen neukend stelletje uit elkaar halen als ik dat op straat voorbij zie komen.
Ga ervan uit dat iedereen ingrijpt je een duidelijke verkrachting ziet gebeuren.
Heb overigens de beelden niet gezien. Wil ik ook zo houden.
Ik heb hier een ander beeld bij dan wat jij waarschijnlijk bedoelt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:07 schreef TyVole het volgende:
Ik ga ook geen neukend stelletje uit elkaar halen als ik dat op straat voorbij zie komen.
Verkrachting is met die nieuwe wet seksuele misdrijven al snel het geval.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:07 schreef TyVole het volgende:
Ingrid Coenradie zat vanochtend op TV af te steken richting alle mannen, want geen enkele had iets gedaan aan de verkrachting. Dat was schandalig.
Zou ze er één seconde bij stil hebben gestaan dat het niet op een verkrachting leek? Ik ga ook geen neukend stelletje uit elkaar halen als ik dat op straat voorbij zie komen.
Ga ervan uit dat iedereen ingrijpt je een duidelijke verkrachting ziet gebeuren.
Heb overigens de beelden niet gezien. Wil ik ook zo houden.
Klopt, maar dat kan ook aan dat bewuste moment gelegen hebben natuurlijk. Misschien maakte het slachtoffer toen pas duidelijk dat ze in de problemen zat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er waren wel vrouwen die ingrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |