mensen worden gefilmd tijdens seks, en plassende mensen ook. Overigens schijnt het verkrachting te zijn geweest...quote:De Telegraaf
Amsterdam - Duizenden mensen bij elkaar, mooi weer en veel alcohol: het kan een cocktail van ellende vormen. Op sociale media gaan ook filmpjes rond van mensen die in het openbaar seks hebben op Koningsdag in Amsterdam. Ze zijn zich in ieder geval niet bewust dat ze worden gefilmd, maar of de seks wel vrijwillig was is evenmin duidelijk.
Tussen twee auto’s op klaarlichte dag terwijl er allerlei mensen langslopen: een man ligt bovenop een vrouw en heeft seks met haar aan de Keizersgracht. De beelden worden volop verspreid via WhatsApp en X.
Wildplassende meisjes gefilmd
Daarnaast zijn er andere volop gedeelde filmpjes, van stelletjes die wel - zoals het ernaar uitziet - met wederzijdse toestemming seks hebben en meisjes die wildplassen en - waarschijnlijk tegen hun zin - halfnaakt worden gefilmd. Het maken, delen en verspreiden van dergelijke beelden is overigens strafbaar. De politie roept op deze beelden te verwijderen.
Elders in de stad waren er nog rellen op de Albert Cuyp waarbij de ME moest worden ingezet. Een politiepaard raakte daarbij gewond. Toch sprak een politiewoordvoerder van een ’vrij gemoedelijke Koningsdag’ die ondanks de incidenten ’geslaagd is verlopen’.
Tijdens Koningsnacht raakten drie mannen zwaargewond bij een steekpartij op de Prinsengracht. Een groep van zo’n vijftien 17- of 18-jarigen worden hiervoor gezocht. Op de Bloemgracht raakte op Koningsdag zelf een omstander zwaargewond. Hij werd rond 21 uur neergestoken, waarschijnlijk nadat hij probeerde in te grijpen bij een vechtpartij.
Je vergeet de meest voor de hand liggende oorzaak voor het gemak maar even:quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
oh je hebt haar comateus geslagen? Heel veel andere smaken zijn er niet als je zegt te weten hoe ze daar bewusteloos gekomen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vergeet de meest voor de hand liggende oorzaak voor het gemak maar even:Dan blijf je gewoon met je poten van haar af en maak je dat je ver bij haar uit de buurt komt zodat je niet als arme ongelukkige man slachtoffer kan worden van een valse beschuldiging van verkrachting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent daar allemaal helemaal niet in geinteresseerd, want in jouw wereld bestaat verkrachting niet, behalve van een halve, gewelddadige gek die uit de bosjes springt. Dus jij bent niet serieus te nemen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Ik denk dat een man van nature in veel situaties een houding heeft, en z' n omgeving scant zoals vrouwen die verkracht zijn dat doen maar ik zou als ik jou was eens in het woordenboek opzoeken wat laconiek precies betekent dan babbelen we verderquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zou daar dan ook helemaal niet zo laconiek op reageren als the-eye.
Poging tot moord lijkt me lastig trouwens, als je iemand wilt vermoorden doe je dat niet door diegene de plomp in te duwen.
[..]
Nou vertel, wat zou je daar dan van vinden![]()
Wat een logica weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan blijf je gewoon met je poten van haar af en maak je dat je ver bij haar uit de buurt komt zodat je niet als arme ongelukkige man slachtoffer kan worden van een valse beschuldiging van verkrachting.
Maar jij bent daar allemaal helemaal niet in geinteresseerd, want in jouw wereld bestaat verkrachting niet, behalve van een halve, gewelddadige gek die uit de bosjes springt. Dus jij bent niet serieus te nemen.
Rot toch eens op met je aannames.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een logica weer![]()
Als je een slecht mens bent en de intentie hebt iemand te verkrachten doe je dat ook echt in het openbaar waar iedereen het ziet en kan filmen..
Wat ik denk maar dat is ook weer een aanname is dat zijl onder invloed op voorhand seksuele toespelingen heeft gemaakt in zijn richting en tijdens of net voor het neuken KO is gegaan. Het waren tenslotte bekenden van elkaar.
Als jij het gevoel hebt dat je op het punt staat verkracht te worden dan ben je normaal gesproken echt meteen weer nuchter door de adrenalineboost die je dan krijgt door de flight or fight reactie.
Wij mannen hebben de naam ons te misdragen maar vrouwen kunnen ook echt enorm labiel worden van drank. Dat gaat dan van geil/flirten naar emotioneel naar agressief in willekeurige volgorde.
De makkelijkste en eigenlijk enige manier om voor haar haar eer een beetje te redden nadat er beelden zijn uitgelekt is door te zeggen dat je misbruikt bent. Dan ga je van loser van de week naar slachtoffer en is je reputatie gered.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk dat een man van nature in veel situaties een houding heeft, en z' n omgeving scant zoals vrouwen die verkracht zijn dat doen
Oké, ik zou er in elk geval behoorlijk kwaad over zijn als dat mij zou overkomen en dat las ik in je post niet echt terug, maar als je het een verkeerde term vindt prima.quote:maar ik zou als ik jou was eens in het woordenboek opzoeken wat laconiek precies betekent dan babbelen we verder
He stoere jongen doe nou nog even die quote van mijquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een logica weer![]()
Als je een slecht mens bent en de intentie hebt iemand te verkrachten doe je dat ook echt in het openbaar waar iedereen het ziet en kan filmen..
Wat ik denk maar dat is ook weer een aanname is dat zijl onder invloed op voorhand seksuele toespelingen heeft gemaakt in zijn richting en tijdens of net voor het neuken KO is gegaan. Het waren tenslotte bekenden van elkaar.
Als jij het gevoel hebt dat je op het punt staat verkracht te worden dan ben je normaal gesproken echt meteen weer nuchter door de adrenalineboost die je dan krijgt door de flight or fight reactie.
Wij mannen hebben de naam ons te misdragen maar vrouwen kunnen ook echt enorm labiel worden van drank. Dat gaat dan van geil/flirten naar emotioneel naar agressief in willekeurige volgorde.
De makkelijkste en eigenlijk enige manier om voor haar haar eer een beetje te redden nadat er beelden zijn uitgelekt is door te zeggen dat je misbruikt bent. Dan ga je van loser van de week naar slachtoffer en is je reputatie gered.
Nee. Je bent niet ineens nuchter door een adrenalinestoot als je denkt dat je verkracht gaat worden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een logica weer![]()
Je kunt inderdaad beter foute thuisfeestjes houden. Dan kun je iemand die aan het filmen is gewoon een klap geven.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
mensen worden gefilmd tijdens seks, en plassende mensen ook. Overigens schijnt het verkrachting te zijn geweest...
Bron:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1583089222/gefilmde-seks-koningsdag-amsterdam-mogelijk-verkrachting-politie-doet-onderzoek-naar-massaal-gedeelde-beelden
Wat zou je zelf doen Elan, zou je zelf er plezier aan hebben als je sekspartner half van de wereld af is door drank en/of drugs?quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een logica weer![]()
Ah ja. De reputatie van verkrachtingsslachtoffer. Die status waar we allen zo naar hunkeren!quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ga je van loser van de week naar slachtoffer en is je reputatie gered.
Gaat ook amper over de mensen die wild hebben geplast.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik lees veel seksuele frustratie in dit topic. Holy shit
Dan hebben ze het nog niet eens over onvrijwillig wildplassen. Gelukkig hadden ze in "mijn tijd" geen mobieltjes.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik lees veel seksuele frustratie in dit topic. Holy shit
Bij mij zijn meiden en vrouwen vaker te ver gegaan dan andersom.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee. Je bent niet ineens nuchter door een adrenalinestoot als je denkt dat je verkracht gaat worden.
Als je net voor het neuken KO gaat, stop je als kerel en ga je niet verder. Ga je wel verder, dan ben je bezig haar te verkrachten.
Het is echt vrij simpel.
Oh, je was me voor.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gaat ook amper over de mensen die wild hebben geplast.
Dat is net zo fout.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij zijn meiden en vrouwen vaker te ver gegaan dan andersom.
Tuurlijk. Ik deed dan ook gewoon een beetje stoer. Verder wat je zegt, onder geen omstandigheden is het te baggataliseren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is net zo fout.
Er is geen goed in (seksuele) grenzen overschrijden tegen iemands wil of als iemand niet aan kan geven dat het wel zijn/haar wil is dat je verder gaat.
Het is vrij simpel.
Zo simpel is het blijkbaar helemaal niet anders had ze wel gewoon aangifte gedaan. Zij had bij de les moeten blijven en het nooit zover moeten laten komen. Play stupid games win stupid prizes.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee. Je bent niet ineens nuchter door een adrenalinestoot als je denkt dat je verkracht gaat worden.
Als je net voor het neuken KO gaat, stop je als kerel en ga je niet verder. Ga je wel verder, dan ben je bezig haar te verkrachten.
Het is echt vrij simpel.
Los van het feit of het nu verkrachting is of niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo simpel is het blijkbaar helemaal niet anders had ze wel gewoon aangifte gedaan. Zij had bij de les moeten blijven en het nooit zover moeten laten komen. Play stupid games win stupid prizes.
En als je zelf out was moet je ook niet anderen achteraf beschuldigen van verkrachting.
Ze heeft een melding gedaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo simpel is het blijkbaar helemaal niet anders had ze wel gewoon aangifte gedaan. Zij had bij de les moeten blijven en het nooit zover moeten laten komen. Play stupid games win stupid prizes.
En als je zelf out was moet je ook niet anderen achteraf beschuldigen van verkrachting.
Natuurlijk had hij beter moeten weten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Los van het feit of het nu verkrachting is of niet.
Had de man in kwestie beter moeten weten en geen seks moeten hebben met een dame die te veel gezopen heeft?
Als je out bent is het dus normaal dat iemand je een beurt geeft?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle mensen die het geen verkrachting vinden op z'n minst ook vinden dat hij beter had moeten weten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk had hij beter moeten weten.
Melding is iets anders dan aangifte. Nu was het arme schaap te ver heen om zich ook maar iets te herinneren van het hele gebeuren dus dat zou lastig worden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze heeft een melding gedaan.
Hij had het nooit moeten doen als zij zo dronken is dat ze niet voldoende bij is om in te stemmen. En als ze put was, moet hij al helemaal ophoepelen.
Maar jij wil alleen trollen en vrouwonvriendelijk lopen trollen, dus ik laat het hierbij. Het zegt alles over jou, en dat is niets goeds.
Je weet niet wanneer ze precies out gegaan is, ze is in elk geval daar zelf heengelopen dus het zou als ze gelijk tot seks zijn overgegaan tijdens de daad kunnen zijn voorgevallen. En misschien heeft hij dat ook wel niet meegekregen omdat hij zelf zwaar onder invloed was. Soms doen vrouwen ook haar ogen dicht tijdens het neuken, of achterlangs?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als je out bent is het dus normaal dat iemand je een beurt geeft?
Ik heb filmpje ook niet gezien, als ze beiden onder invloed waren dan wordt het inderdaad wat lastiger om nog om te merken hoe het met de ander gaatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer ze precies out gegaan is, ze is in elk geval daar zelf heengelopen dus het zou als ze gelijk tot seks zijn overgegaan tijdens de daad kunnen zijn voorgevallen. En misschien heeft hij dat ook wel niet meegekregen omdat hij zelf zwaar onder invloed was. Soms doen vrouwen ook haar ogen dicht tijdens het neuken, of achterlangs?
Heb het filmpje zelf niet gezien dus weet niet welk standje ze überhaupt deden.
Hij was sarcastisch he?quote:
Zou het kunnen dat hij zelf ook onder invloed was?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 01:26 schreef Helenattenek het volgende:
Ah ja hier spreekt iedereen alsof ze weten wat die vrouw haar intenties wel of Niet waren voordat ze out ging
Als er dingen op een rijtje gezet worden kan hooguit gesteld worden dat die guy het besef had moeten hebben dat KO gaan het moment was om te stoppen
Dan wordt het juridisch gezien niet minder toerekeningsvatbaarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat hij zelf ook onder invloed was?
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 02:04 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dan wordt het juridisch gezien niet minder toerekeningsvatbaar
https://www.murray-attorn(...)en-ik-was-dronken-1#quote:Van ontoerekeningsvatbaarheid is sprake als het strafbare feit niet of slechts in verminderde mate aan de verdachte kan worden toegerekend. Om tot het oordeel te komen dat sprake is van ontoerekenbaarheid moet aan drie vereisten worden voldaan:er moet bij de dader een gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van de geestvermogens bestaan op het moment van de delictsgedraging, (ii) er dient sprake te zijn van een causaal verband tussen de vastgestelde abnormale geestesgesteldheid en de verweten gedraging, en (iii) er mag geen reden zijn om de verdachte het gepleegde feit niet toe te rekenen.
Een alcoholverslaving kan vanuit psychiatrisch perspectief worden geduid als een psychiatrische stoornis, te weten alcoholafhankelijkheid. De Hoge Raad heeft in een arbeidszaak geoordeeld dat alcoholverslaving onder ‘ziekte’ valt. Het onder invloed van alcohol plegen van een strafbaar feit is - de lijn doortrekkend naar het strafrecht – in beginsel onvoldoende om succesvol een beroep te doen op ontoerekeningsvatbaarheid. Indien er sprake is van bijvoorbeeld een zeer ernstige alcoholverslaving, zou wel succesvol een beroep kunnen worden gedaan op ontoerekeningsvatbaarheid.
Artikel 39 wetboek strafrechtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[..]
https://www.murray-attorn(...)en-ik-was-dronken-1#
Bronquote:Niet strafbaar is hij die een feit begaat, dat hem wegens de gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens niet kan worden toegerekend.
Bronquote:De rechter laat zich adviseren door psychologen en psychiaters bij het nemen van een besluit. Ook onderzoek door het Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie (NFIP) en/of het Pieter Baan Centrum (PBC) is belangrijk voor een rechter om een goed besluit te kunnen nemen
Waarvoor zeer terecht als hij een gevaar voor anderen blijkt in het openbaarquote:Verklaart de rechter iemand tot verminderd toerekeningsvatbaar? Dan krijgt de verdachte een minder hoge straf, maar wel met psychiatrische behandeling en/of dwangverpleging. Voor het deel dat de verdachte wél toerekeningsvatbaar is, krijgt deze persoon een gevangenisstraf. Na het uitzitten hiervan wordt de dader verplicht opgenomen in één van de tbs-klinieken in Nederland.
quote:Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid, verminderd bewustzijn of lichamelijke onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden, handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie..
Melding komt voor een aangifte. Er kan alsnog worden overgegaan tot aangifte. In het geval van zedendelicten wordt vaak eerst melding gedaan, zodat de politie op de hoogte is, en het (vermeende) slachtoffer er nog over kan nadenken of hij/zij in staat is om door te gaan tot aangifte, aangezien dat voor het (vermeende) slachtoffer nogal heftig kan zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Melding is iets anders dan aangifte. Nu was het arme schaap te ver heen om zich ook maar iets te herinneren van het hele gebeuren dus dat zou lastig worden.
Het punt is wanneer jij je als volwassene in een coma zuipt moet je ook zo dapper zijn om de consequenties daarvan te dragen als er een filmpje uitlekt en niet gaan janken dat je verkracht bent.
Maar er word wel geoordeeld over de staat van de man? Als beide katje lam waren wisten ze mischien beide amper wat ze deden. Als ze het uberhaupt nog herinneren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Melding komt voor een aangifte. Er kan alsnog worden overgegaan tot aangifte. In het geval van zedendelicten wordt vaak eerst melding gedaan, zodat de politie op de hoogte is, en het (vermeende) slachtoffer er nog over kan nadenken of hij/zij in staat is om door te gaan tot aangifte, aangezien dat voor het (vermeende) slachtoffer nogal heftig kan zijn.
Jij weet helemaal niet of deze vrouw zo van de wereld was of zelfs KO. Dat is jouw go-to aanname als er wordt gesproken van seksuele delicten, want dan vind jij dat je de vrouw verantwoordelijk kunt houden en de man vrijuit gaat. En niks daarvan klopt. Dat is alleen in de hoofden van bepaalde mensen zo.
Als degene waarmee je seks hebt ineens niet meer reageert (en kennelijk out is gegaan) is dat het moment om er acuut mee te stoppen.
Het is vrij simpel.
Als hij (ook) katje lam was, had hij er ook niet aan moeten beginnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar er word wel geoordeeld over de staat van de man? Als beide katje lam waren wisten ze mischien beide amper wat ze deden. Als ze het uberhaupt nog herinneren.
De man is per direct de dader en de vrouw het slachtoffer terwijl wij totaal niet weten wat er precies gebeurd is. Mischien begon het met toestemming en daarna is het mis gegaan. Mischien is het wel verkrachting? Ik kan er niet over oordelen(filmpje ook niet gezien)
Dus 2 lamme mensen mogen geen sex hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als hij (ook) katje lam was, had hij er ook niet aan moeten beginnen.
We weten het inderdaad niet, maar er zijn kennelijk veel mensen/getuigen die twijfelen aan het vrijwillige karakter. Tevens is er een melding gemaakt. Het wordt onderzocht.
Waar het om gaat is dat sommige lui, zoals Elan altijd doet overigens, sowieso de schuld bij haar leggen omdat ze maar niet zoveel moet zuipen dat zoiets kan gebeuren. En dat is gewoon fout. Hoeveel ze ook gedronken zou hebben, als hij tegen haar zin seks heeft gehad met haar, is hij fout. Ook als hij zelf katje lam was.
Melding komt helemaal niet altijd voor de aangifte. Dat verzin je. Melding doe je als je wil dat de politie onderzoek doet en aangifte die je als je de persoon wil laten veroordelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Melding komt voor een aangifte. Er kan alsnog worden overgegaan tot aangifte. In het geval van zedendelicten wordt vaak eerst melding gedaan, zodat de politie op de hoogte is, en het (vermeende) slachtoffer er nog over kan nadenken of hij/zij in staat is om door te gaan tot aangifte, aangezien dat voor het (vermeende) slachtoffer nogal heftig kan zijn.
Jij weet helemaal niet of deze vrouw zo van de wereld was of zelfs KO. Dat is jouw go-to aanname als er wordt gesproken van seksuele delicten, want dan vind jij dat je de vrouw verantwoordelijk kunt houden en de man vrijuit gaat. En niks daarvan klopt. Dat is alleen in de hoofden van bepaalde mensen zo.
Als degene waarmee je seks hebt ineens niet meer reageert (en kennelijk out is gegaan) is dat het moment om er acuut mee te stoppen.
Het is vrij simpel.
Officieel mag je sinds 2024 helemaal geen seks hebben zonder wederzijdse toestemming. Vraag me af hoe dat er dan uit moet zien, moet je je partner vooraf een formulier laten invullen en op het nachtkastje laten liggen? Of is een mondelinge toezegging voldoende?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus 2 lamme mensen mogen geen sex hebben?
Dat lijkt me bepaald niet handig, inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus 2 lamme mensen mogen geen sex hebben?
Zelf nooit gedaan zeker? Hou toch op met je moralistische geblaatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat lijkt me bepaald niet handig, inderdaad.
Ik zeg niet 'altijd'. Over verzinnen gesproken. Jij bent erg goed in verzinnen en aannames doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Melding komt helemaal niet altijd voor de aangifte. Dat verzin je. Melding doe je als je wil dat de politie onderzoek doet en aangifte die je als je de persoon wil laten veroordelen.
Dat is ook de reden waarom ik denk dat ze KO was en zelf geen flauw idee meer heeft. Ten eerste omdat als ze bij kennis was en zich (hoe minimaal ook) verzet had er ongetwijfeld meer mensen zich mee waren gaan bemoeien omdat het fucking midden op de vrijmarkt is voorgevallen in een grote stad.
Nu zijn er alleen een paar vrouwen die hem er af hebben geprobeerd te schoppen volgens het Parool. Dat is raar.
Maar stel dat ze blokkeerde en daarom geen verzet heeft geboden dan weet je achteraf echt wel exact wat er is voorgevallen en kun je gewoon aangifte doen.
Het is inderdaad vrij simpel, mevrouw moet op de blaren zitten van haar onverantwoorde gedrag.
Ah classic Miss_Sly. Zelf een discussie aan gaan en vervolgens de negeerknop gebruiken als de reacties je niet aan staan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg niet 'altijd'. Over verzinnen gesproken. Jij bent erg goed in verzinnen en aannames doen.
Maar goed, je gaat verder op ignore. Hoever jij wil gaan om een vrouw te verwijten dat ze mogelijk verkracht is, is dusdanig zot dat ik daar verder niet op in wil gaan.
Hé kom nou nog even met die quote waarvan je me beschuldigde, of blijf je de negeerknop gebruikenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah classic Miss_Sly. Zelf een discussie aan gaan en vervolgens de negeerknop gebruiken als de reacties je niet aan staan.
Jij zegt in je vorige post dat melding komt voor de aangifte, dat is gewoon onzin. Het een heeft niets met het ander te maken. In ernstige zaken zoals zedenzaken doet de politie al-tijd onderzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |