quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje onzin. We hebben het hier niet over een probleem wat mannen betreft of je moet hier gaan beweren dat er met elke man, altijd kans op een vorm van grensoverschrijdend gedrag is, m.a.w. elke man is een wandelende tijdbom.Het lijkt me niet dat je dat bedoelt
Ga terug aan je ketting in de keuken ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:31 schreef Servieskast het volgende:
[..]
I agree. Misschien mannen helemaal elimineren. Lost alles op
Sorry, je hebt gelijk. Ben net op werk en ga mij gelijk vastmakenquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga terug aan je ketting in de keuken ofzo
Hooaaaaarddruksz? 😱 ohnoesss!quote:Op woensdag 30 april 2025 22:33 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt harddrugs gebruiken.
Alleen als het ook echt verkrachting is. Niet aannames doen en dan op internet gooien.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:39 schreef Joppiez het volgende:
Dit soort verkrachters moeten ze gewoon met naam en al bekend maken.
Mensen die een beetje gek doen onder invloed gelijk typeren als een onderdeel van een bredere verkrachtingscultuur is m.i.z. het echte probleem.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:11 schreef Stepperoller het volgende:
Dit topic vol uitingen die onderdeel zijn van verkrachtingscultuur zijn deel van het probleem.
Wijf is prima van toepassing aangezien een vrouw met een beetje fatsoen en eergevoel niet comateus rond het middaguur op straat haar roes ligt uit te slapen.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als de politie spreekt over een mogelijke verkrachting zou ik het niet hebben over "dat wijf".
Het is mij niet bekend dat vrouwen met een hoofddoekje minder last van grensoverschrijdend gedrag hebben, maar jij zegt het?quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:25 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
En meteen een hoofddoekje om. Want stel dat je er anders niet vanaf zou kunnen blijven.
Of misschien kan ze sws beter niet naar buiten gaan, zonder haar man of broer.
Vraag ik me ook af. Misschien kennen die vrouwen haar, zijn het vriendinnen?quote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef Black_Baron het volgende:
Opvallend dat het vrouwen waren die ingrepen en de mogelijke verkrachter er af schopten.
Mannen staan erbij en kijken er naar? Vinden het wel tof ofzo, hebben geen mening, of vinden dit een kwestie van 'nice'?
Je hebt geen idee hoe ze daar comateus is gekomen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wijf is prima van toepassing aangezien een vrouw met een beetje fatsoen en eergevoel niet comateus rond het middaguur op straat haar roes ligt uit te slapen.
Vast niet door de oranjetompoucen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ze daar comateus is gekomen.
Niemand die dat zal betwisten joh.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Degene die misbruik maakt van een ander is altijd de schuldige, ook als die ander kwetsbaarder is door drank- of drugsgebruik. Als je iemand in de gracht duwt want haha die is dronken en doet toch niks terug, dan ben je ook een lul. Laat staan als je iemand zoiets traumatisch aandoet als een verkrachting.
Nou, ik heb het idee dat wie de schuldige is nog wel in twijfel wordt getrokken in dit topic. Bovendien is iemand verkrachten wel andere koek natuurlijk. Ik zou eigenlijk appels met appels moeten vergelijken, dus een man die dronken ergens ligt en verkracht wordt, maar dat ligt denk ik wat verder van de belevingswereld van velen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Niemand die dat zal betwisten joh.
Alleen betreft het een kerel dan zullen z'n maten uit medeleven zeggen dat hij niet meer zo ver moet gaan met zuipen en dat hij voortaan bij de groep moet blijven. Niemand die dan victim blaming gaat krijsen laat staan dat het slachtoffer een houding aanneemt dat hij gewoon stomdronken langs de gracht moet kunnen lopen want de anderen die hem in de gracht duwden zijn fout en die moeten zich maar aanpassen.
Wel een goed gedachte experiment.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou, ik heb het idee dat wie de schuldige is nog wel in twijfel wordt getrokken in dit topic. Bovendien is iemand verkrachten wel andere koek natuurlijk. Ik zou eigenlijk appels met appels moeten vergelijken, dus een man die dronken ergens ligt en verkracht wordt, maar dat ligt denk ik wat verder van de belevingswereld van velen.
Iemand die lam is de gracht in duwen zou je kunnen zien als poging tot doodslag. Mocht je voorbedachte rade ook kunnen bewijzen zit je zelfs als in de categorie 'poging tot moord'. Al met al een merkwaardige vergelijking.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Degene die misbruik maakt van een ander is altijd de schuldige, ook als die ander kwetsbaarder is door drank- of drugsgebruik. Als je iemand in de gracht duwt want haha die is dronken en doet toch niks terug, dan ben je ook een lul. Laat staan als je iemand zoiets traumatisch aandoet als een verkrachting.
Maar ook die van het "slachtoffer" dan als blijkt dat het geen verkrachting was.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:39 schreef Joppiez het volgende:
Dit soort verkrachters moeten ze gewoon met naam en al bekend maken.
oh je hebt haar comateus geslagen? Heel veel andere smaken zijn er niet als je zegt te weten hoe ze daar bewusteloos gekomen is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar dat ze überhaupt gedrogeerd is.
Ik zou daar dan ook helemaal niet zo laconiek op reageren als the-eye.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Iemand die lam is de gracht in duwen zou je kunnen zien als poging tot doodslag. Mocht je voorbedachte rade ook kunnen bewijzen zit je zelfs als in de categorie 'poging tot moord'. Al met al een merkwaardige vergelijking.
Nou vertel, wat zou je daar dan van vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |