Hahahaquote:Op maandag 5 mei 2025 13:29 schreef Ramboetan het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DJRMHZUhES9/?igsh=d3c2eGZwZWM3djc1
Leuk volk 🥰
nou enquote:
Dit zag niemand ook aankomenquote:
Heb hem ook gehoord. Volgens mij was dat oordeel ook weer niet zo hard.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:35 schreef Discombobulate het volgende:
De spreker bij Boekestijn en de Wijk afgelopen zaterdag zei dat er steeds meer instanties zijn die een argument voor genocide maken. Hoe langer het duurt, hoe sterker de zaak kan worden. Ik snap niet dat het Westen dit niet veroordeeld. Ja, Macron had een tijdje geleden wat harde woorden voor Israël, maar daar bleef het bij.
Nee, want dat is sowieso heel moeilijk. Dat was ook al zo in Joegoslavië. Maar ik vind het wel goed dat het geluid steeds harder wordt.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:53 schreef capricia het volgende:
Heb hem ook gehoord. Volgens mij was dat oordeel ook weer niet zo hard.
Vond het een goede uitzending. Trouwens.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, want dat is sowieso heel moeilijk. Dat was ook al zo in Joegoslavië. Maar ik vind het wel goed dat het geluid steeds harder wordt.
Ik denk dat je er vooral heel verstandig aan doet om de beelden te blijven tonen en dat men het blijft benoemen. Het is echt een ongekend beeld wat er blijft komen vanuit Gaza.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:21 schreef sp3c het volgende:
Als iemand nu een foto plaatst van een van de slachtoffers van de palestijnen met een mooie tekst vol superlatieven en godwins dan kunnen we weer een weekje vooruit met deze kinderachtige herhaling van zetten
Alles wat ik niet leuk vind is woke, links, vrouwelijk en/of islamitischquote:Op maandag 5 mei 2025 19:36 schreef RotatomaR het volgende:
[ x ]
Wederom een erg gekleurd bericht van de NOS over dit conflict. De redactie daar zit vol met GroenLinks meisjes en hoofddoekjes.
Sure, probleem zit me ook niet in de beelden an sich maar in de conclusie die hij eraan denkt te moeten verbindenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je er vooral heel verstandig aan doet om de beelden te blijven tonen en dat men het blijft benoemen. Het is echt een ongekend beeld wat er blijft komen vanuit Gaza.
Dat zijn jouw woorden. Ze hadden ook voor een neutrale kop kunnen gaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:38 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Alles wat ik niet leuk vind is woke, links, vrouwelijk en/of islamitisch
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik zie nergens elke dag foto’s van kinderen die ondervoed zijn in Tel Aviv of zonder armen op een bolderkar door de straten van Jeruzalem. Het is op dit moment een groep burgers tegen een leger en ze maken geen schijn van kans.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sure, probleem zit me ook niet in de beelden an sich maar in de conclusie die hij eraan denkt te moeten verbinden
Daarnaasr krijg je gewoon een hele vervelende discussie als je losse foto's out of context als argumenten aan gaat dragen want die zijn er aan beide kanten genoeg te vinden
Wat is neutraal?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ze hadden ook voor een neutrale kop kunnen gaan.
Ergens mist er een grote terroristische organisatie in dit verhaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:44 schreef Buitendam het volgende:
Het is op dit moment een groep burgers tegen een leger en ze maken geen schijn van kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |