Die verklaring is heel eenvoudig: Nederland steunt niet, economisch, politiek, financieel, de misdadigers in de conflicten daar. In tegenstelling tot Israël, dat we wel steunen in hun extreem misdadige, racistisch gemotiveerde genocide uitgevoerd door een kabinet vol fascisten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:09 schreef Ann-Lynn het volgende:
Tevens de verklaring waarom er niet geprotesteerd wordt bij de conflicten in Jemen / Soedan etc.
Dat je het helemaal prima vindt als er 7 miljoen Joden afgeslacht worden door Palestijnen en consorten en dat je hiermee de dreigende genocide tegen Joden helemaal ziet zitten. Je bent er gelukkig vrij eerlijk in.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:13 schreef VoMy het volgende:
Dus waar ben je dan precies achter gekomen he
Ik lees dus dat die foto al veel ouder is. En het kind een ziekte of zo heeft. En dat er steeds dezelfde fotos rond gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is niets gewapends aan het uithongeren van een bevolkingsgroep, zoals Israël op genocidale wijze doet. De gevolgen van Israëls ongekende misdadigheid zien we onder andere in deze foto.
Bespaar me je verder doodvermoeiende act van 'ze kunnen dat want ze zijn sterker' maar.
Er is geen racistisch gemotiveerde genocide.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die verklaring is heel eenvoudig: Nederland steunt niet, economisch, politiek, financieel, de misdadigers in de conflicten daar. In tegenstelling tot Israël, dat we wel steunen in hun extreem misdadige, racistisch gemotiveerde genocide uitgevoerd door een kabinet vol fascisten.
Daarom demonstreren mensen die tegen genocide, massamoord, het uithongeren van een bevolking en het executeren van kinderen zijn, hier wel tegen Israël, dat al deze zaken vol trots doet, en minder tegen de zaken in die andere conflicten.
Het is ook altijd een matig argument, want de voorstanders van de genocide die Israël uitvoert op de Palestijnen protesteren evenmin tegen die acties in de andere conflicten. Dus waar ben je dan precies achter gekomen he.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:29 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Dat je het helemaal prima vindt als er 7 miljoen Joden afgeslacht worden door Palestijnen en consorten en dat je hiermee de dreigende genocide tegen Joden helemaal ziet zitten. Je bent er gelukkig vrij eerlijk in.
Dat hoeft nergens te staan. Je anti-Israël posts zeggen genoeg. Of heb je de illusie dat het anders gaat aflopen als Israël de wapens neerlegt en zicht terugtrekt? Hamas geeft toch echt heel duidelijk aan waar ze voor staan en was hun doel is?quote:
Stoppen met de hele tent plat schieten en de wapens neer leggen zijn niet per se hetzelfdequote:Op woensdag 7 mei 2025 13:43 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Dat hoeft nergens te staan. Je anti-Israël posts zeggen genoeg. Of heb je de illusie dat het anders gaat aflopen als Israël de wapens neerlegt en zicht terugtrekt? Hamas geeft toch echt heel duidelijk aan waar ze voor staan en was hun doel is?
Waarom wil je dat dat zo graag waarheid is, die genocide van jou?quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die verklaring is heel eenvoudig: Nederland steunt niet, economisch, politiek, financieel, de misdadigers in de conflicten daar. In tegenstelling tot Israël, dat we wel steunen in hun extreem misdadige, racistisch gemotiveerde genocide uitgevoerd door een kabinet vol fascisten.
Daarom demonstreren mensen die tegen genocide, massamoord, het uithongeren van een bevolking en het executeren van kinderen zijn, hier wel tegen Israël, dat al deze zaken vol trots doet, en minder tegen de zaken in die andere conflicten.
Het is ook altijd een matig argument, want de voorstanders van de genocide die Israël uitvoert op de Palestijnen protesteren evenmin tegen die acties in de andere conflicten. Dus waar ben je dan precies achter gekomen he.
Jammer dat je het bloed van de omgekomen Israëliërs helemaal niet erg vindt. Nogmaals, er kan en zal maar 1 gevolg zijn voor Israël als ze daar de wapens neer leggen. 7 oktober x 1000.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit je lekker te generaliseren? Misschien even een snickers eten of een kopje kruidenthee zetten.
Het zal je misschien verbazen, maar er bestaan echt mensen die tegen bloedvergieten zijn ongeacht aan welke kant van het conflict.
Ho ho stop eens met nuancequote:Op woensdag 7 mei 2025 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Stoppen met de hele tent plat schieten en de wapens neer leggen zijn niet per se hetzelfde
quote:Degenen die nog enigszins genuanceerde berichten plaatsen zijn ook allang door de mand gevallen, maar hebben dat zelf blijkbaar niet door
Dat zeg ik echt nergens. Misschien iets minder uit de emotie reageren, je komt nogal boos over.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:45 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Jammer dat je het bloed van de omgekomen Israëliërs helemaal niet erg vindt. Nogmaals, er kan en zal maar 1 gevolg zijn voor Israël als ze daar de wapens neer leggen. 7 oktober x 1000.
Ik viel nog niet door de mand, ik ben de mandquote:
Ik zou toch graag even zien waar je dit vandaan haalt.quote:
Ja. Ik denk niet dat het stoppen met het uithongeren van kinderen en het bombarderen van tentenkampen onvermijdelijk leidt tot het vermoorden van 7 miljoen joden. Ik denk eigenlijk dat het vooral heel veel mensenlevens en leed scheelt. Dat is ook waarom ik wil dat het ophoudt.quote:Of heb je de illusie dat het anders gaat aflopen als Israël de wapens neerlegt en zicht terugtrekt?
Dan zit je mis. Want leed ontstaat iedere keer doordat de Palestijnen weer eens overgaan tot terreur. Dus waarom zou Israël stoppen met verslaan van de Palestijnse terreurgroeperingen, zodat deze aan de macht kunnen blijven in de Gazastrook? Daar heeft Israël niets aan en ook zal het leven van al die vermeend onschuldige Palestijnse burgers niet veranderen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zou toch graag even zien waar je dit vandaan haalt.
[..]
Ja. Ik denk niet dat het stoppen met het uithongeren van kinderen en het bombarderen van tentenkampen onvermijdelijk leidt tot het vermoorden van 7 miljoen joden. Ik denk eigenlijk dat het vooral heel veel mensenlevens en leed scheelt. Dat is ook waarom ik wil dat het ophoudt.
Niet zo'n hele gekke gedachte volgens mij.
Geheel normale opmerking, een heel gebied met veel inwoners willen vernietigen...quote:Israëlische minister Smotrich: 'Gaza wordt volledig verwoest'
"Gaza zal volledig worden verwoest", heeft de extreemrechtse minister van Financiën Bezalel Smotrich gezegd op een persconferentie over Joodse nederzettingen. Hij deelde daar zijn visie op Gaza, schrijft Times of Israël.
Ja, ja, het is zwart of wit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan zit je mis. Want leed ontstaat iedere keer doordat de Palestijnen weer eens overgaan tot terreur. Dus waarom zou Israël stoppen met verslaan van de Palestijnse terreurgroeperingen, zodat deze aan de macht kunnen blijven in de Gazastrook? Daar heeft Israël niets aan en ook zal het leven van al die vermeend onschuldige Palestijnse burgers niet veranderen.
330 topicdelen verder, en je bent voor Israël of voor Hamas. Je zal en moet kiezen, je mag ze niet allebei stom vinden of empathisch zijn naar burgers van beide landen.quote:
De mensen die dat vinden, hebben het inderdaad allang opgegeven hier en posten hier nauwelijks nog.quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:02 schreef Momo het volgende:
[..]
330 topicdelen verder, en je bent voor Israël of voor Hamas. Je zal en moet kiezen, je mag ze niet allebei stom vinden of empathisch zijn naar burgers van beide landen.
Dat zijn dus de 'onschuldige' Palestijnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is geen racistisch gemotiveerde genocide.
Dit zijn telkens dingen die jij verzint om vervolgens weer een drek aan haat over Israël te kunnen spuwen, waarbij je iedere keer, net zoals Lord-Ronddraai, volledig negeert wat de Palestijnen zelf allemaal uithalen. Zij zijn immers structureel de aanstichters van dit conflict wiens leiders herhaaldelijk het doel hebben uitgesproken Israël (en het Joodse volk) te vernietigen. Sentimenten die ook breed onder de bevolking leven.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Maar dat wordt er niet gezegd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Geheel normale opmerking, een heel gebied met veel inwoners willen vernietigen...
quote:“Within a few months, we will be able to declare that we have won. Gaza will be totally destroyed,” Smotrich said. “In another six months, Hamas won’t exist as a functioning entity.”
He told the listening audience that the population of Gaza, some 2.3 million Palestinians, would be “concentrated” in a narrow strip of land between the Egyptian border and the so-called Morag Corridor, which runs the width of Gaza between Khan Younis and the border city of Rafah.
The area would be a “humanitarian” zone, the Religious Zionism leader said, “absent of Hamas and terrorism.”
Bron
ik ben er nogquote:Op woensdag 7 mei 2025 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De mensen die dat vinden, hebben het inderdaad allang opgegeven hier en posten hier nauwelijks nog.
Ja, en 2,3 miljoen mensen verplaatsen naar dat kleine stukje land is wel reëel en niet onmenselijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar dat wordt er niet gezegd.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |