SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bromvlieg gezienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar Anthony da ken toch nieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje zelfvertrouwen kopen voor vijftig euro per gramWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Strooien met onliners alsof het toverspreuken waren - bezweringen waarmee hij in eerste instantie zichzelf wilde overtuigen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje goedkeuring en respect afdwingen met zakelijk succes, spieren en merkkledingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dien een klacht inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ik heb ineens twee kinderen extraWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kennelijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb nog geen update vandaag gekregen van de hontTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jammerquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog geen update vandaag gekregen van de hontWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vrijdag moet hij nog de dierenarts voor zijn paspoort en goedkeuring tot reizenTrotste mama van Ambar
ja geen idee waarom, want het is allesbehalve koudquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik word geïnterviewd door kleutersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Apartquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja geen idee waarom, want het is allesbehalve koud![]()
Over welke zwembaden ik kenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vierkant, rechthoekig, rond? Met en zonder glijbaan?quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vierkant, rechthoekig, rond? Met en zonder glijbaan?
“Ik heb nog geen aapdiploma dus ik mag niet van de glijbaan van die meneewwwrrr”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij kent er veel!quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vierkant, rechthoekig, rond? Met en zonder glijbaan?![]()
Ook nog met een hoge en lage duikplankquote:Trotste mama van Ambar
Ken weinig mensen die stiekem gaan werkenquote:Trotste mama van Ambar
Ik ken Amyquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken weinig mensen die stiekem gaan werken![]()
![]()
Ikquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken weinig mensen die stiekem gaan werkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
en mijn woonkamer is nog een soort van halve bouwplaatsTrotste mama van Ambar
Ja als mensen doorhebben dat je werkt komen de vragen en dan heb ik geen tijd voor mn eigen werkquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken weinig mensen die stiekem gaan werken
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Zo, de playmobil van zolder getrokken. Kleed in de tuin… klaar
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ditquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als mensen doorhebben dat je werkt komen de vragen en dan heb ik geen tijd voor mn eigen werkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
verlate vrijmarkt?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
Zo, de playmobil van zolder getrokken. Kleed in de tuin… klaarUw ADH vitamine Worst
Gaan ze naast het kleed spelen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De jemoetweldrinken discussie is weer gestartWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vertel dat m’n jong maarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen zin in etenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja mooi speelgoed. Koos toen ook wel veel voor ziekenhuis gerelateerde sets besef ik mequote:Had de ziekenwagen en operatie set
En veel cowboys etc
Maar alles verkocht tijdens koninginnendag.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een pakje zonnestralen, en een lepel lolquote:
Een litertje lach, een pannetje vol
ROEREN, ROEREN, ROEREN
Moet er nog wat in?
voor een bordje zin?
Een scheutje sterke kriebels
en wat verse moed
Een bekertje fut
En dan wordt je dag weer goed![]()
En, ging je die sector in?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja mooi speelgoed. Koos toen ook wel veel voor ziekenhuis gerelateerde sets besef ik meHad de ziekenwagen en operatie set
En veel cowboys etc
Maar alles verkocht tijdens koninginnendag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, zin maken is soms nog lastiger dan een goede soep koken! *grijnst* Hier mijn geheime recept voor lekkere motivatie:
1. Zet je favoriete muziek op.
2. Neem iets lekkers te drinken of snacken erbij.
3. Maak een lijstje van kleine taken die makkelijk zijn om mee te beginnen.
4. Beloon jezelf na elke taak met iets leuks (desnoods gewoon 5 minuutjes scrollen).
5. Denk aan waar je het straks allemaal voor doet!
Werkt bijna altijd bij mijHeb jij genoeg aan dit 'recept' of heb je meer inspiratie nodig?
Uw ADH vitamine Worst
Ook een beetje bewegen, dat werkt ookquote:Trotste mama van Ambar
Pfoe, wel warm in de zon, ben er maar bij gaan liggen en werken half uurtje naar achter geschovenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Daar komt niks meer van terechtquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Pfoe, wel warm in de zon, ben er maar bij gaan liggen en werken half uurtje naar achter geschoven![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een beetje bewegen, dat werkt ook
Uw ADH vitamine Worst
Precies de kwaliteit die ik normaal ook aflever dusquote:
Mja moet nog iemand bellen, anders zou ik het ook niet doenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Doe die iemand maar de groetenquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Precies de kwaliteit die ik normaal ook aflever dus
Mja moet nog iemand bellen, anders zou ik het ook niet doen![]()
![]()
Koud vooralquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zeker. En de kinderen een berg met fruit en snackgroentenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker. En de kinderen een berg met fruit en snackgroenten![]()
“Ik en ben de driede magiër”
Kitten: derde![]()
Kitten: zeg alsjeblieft ‘derde’.
Kind: oké, vierde.
Toch wel leuk die ukjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
“Drink maar een kopje wahtur paardje”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben jij een paard?quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
wahtur??!! wil je mij vergiftigen ofzo?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt. Verschrikkelijk is hetquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:16 schreef StevenHyde het volgende:
Kinderen en drinken altijd een bezigheid. Niet alleen met warm weerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weigerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Om een cuck te zijn heb ik eerst een partner nodig.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Of gezellig met @:aeque in de cuckstoel zitten
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Rob / 68 / +0 / +68 / 7 / 17
2. Moeraskat / 63 / +0 / +63 / 417 / 451
3. _UserName_ / 58 / +0 / +58 / 6 / 14
4. JustinK / 41 / +0 / +41 / 267 / 281
5. KoningWouter / 40 / +0 / +40 / 10 / 30
6. KillemWieft / 25 / +0 / +25 / 12 / 26
7. gebrokenglas / 25 / +0 / +25 / 24 / 29
8. Moonlight / 17 / +0 / +17 / 21 / 27
9. devzero / 14 / +0 / +14 / 15 / 18
10. aeque / 8 / +0 / +8 / 34 / 42
11. Homijn / 8 / +0 / +8 / 9 / 14
12. sp3c / 7 / +0 / +7 / 3 / 4
13. Dr.Mikey / 6 / +0 / +6 / 35 / 44
14. Pinnenmutske / 5 / +0 / +5 / 27 / 34
15. Puzzie / 4 / +0 / +4 / 17 / 18
16. Grotetijd / 3 / +0 / +3 / 26 / 31
17. roos94 / 3 / +0 / +3 / 0 / 2
18. MizzezAmy / 2 / +0 / +2 / 25 / 26
19. Kissingbird / 1 / +0 / +1 / 33 / 39
20. Helenattenek / 1 / +0 / +1 / 5 / 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
TorMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het lijkt nergens op. Het is net alsof ik kerstversiering in heb.quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het lijkt nergens op. Het is net alsof ik kerstversiering in heb.![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het lijkt nergens op. Het is net alsof ik kerstversiering in heb.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
matchfixers aan het werkquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
WAAATTTTTT (no munnie?) JUSTIN NIET OP PLEK 1???Uw ADH vitamine Worst
Zal niet lang duren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
WAAATTTTTT (no munnie?) JUSTIN NIET OP PLEK 1???Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Paniek is slecht voor jeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb zelf 0 bolkpunten, maar kan niet zeggen dat ik niet mijn best heb gedaan.
Komt denk ik omdat ik naast Justin zit, die hoort me tuurlijk praten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oja goeiequote:Op donderdag 1 mei 2025 14:35 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb zelf 0 bolkpunten, maar kan niet zeggen dat ik niet mijn best heb gedaan.
Komt denk ik omdat ik naast Justin zit, die hoort me tuurlijk praten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoor je voornamelijk knabbelen aan die Bastogne koekenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:35 schreef StevenHyde het volgende:
Komt denk ik omdat ik naast Justin zit, die hoort me tuurlijk praten.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoor je voornamelijk knabbelen aan die Bastogne koeken
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
FALSE!!!
Alsof ik er wat vanaf knabbel. Ding gaat in 1x naar binnen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
FALSE!!!
Alsof ik er wat vanaf knabbel. Ding gaat in 1x naar binnen.
Dat noem ik geen knabbelen meer. Hij schuift ze een voor een geheel naar binnen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb hier in de duinen trouwens een paspoort gevonden, maar het bleek verlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Bastogne inademenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoor ik daar een Spuit 11?quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat noem ik geen knabbelen meer. Hij schuift ze een voor een geheel naar binnen.![]()
![]()
Krijg altijd "complimenten" voor hoe snel ik dingen eet die ik lekker vind.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah ja, ik dacht dat we samen in de cuckstoel zouden zitten bij Jus en MK, maar ik zie nu de fout in deze redenatiequote:Op donderdag 1 mei 2025 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Om een cuck te zijn heb ik eerst een partner nodig.![]()
Haha het voordeel van cuck zijn, je hebt iig een partner
Net als bij die waterfiets zeker?quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:39 schreef StevenHyde het volgende:
Krijg altijd "complimenten" voor hoe snel ik dingen eet die ik lekker vind.![]()
Ik begreep het ook zoals jij zegtquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik dacht dat we samen in de cuckstoel zouden zitten bij Jus en MK, maar ik zie nu de fout in deze redenatie![]()
Haha het voordeel van cuck zijn, je hebt iig een partnerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik dacht dat we samen in de cuckstoel zouden zitten bij Jus en MK, maar ik zie nu de fout in deze redenatie![]()
Haha het voordeel van cuck zijn, je hebt iig een partner
Loopt ze nu weer met Jus aan te pappen?
Daar moet ik mezelf wel wat credits geven. Daar heb ik wat friet/patat van aan mijn dochter gegeven. Die had smiddags al wat anders lekkers gegeten. Zijn wel opofferingenquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
thats what he saidquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat noem ik geen knabbelen meer. Hij schuift ze een voor een geheel naar binnen.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, maar ja ze waren ook wel redelijk alleen, waren weinig andere optiesquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat.
Nou niet echtquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
soms zit er een enorme cock in de cuck
haha het laatste zetje om cuck te googlen ditquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
soms zit er een enorme cock in de cuck
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha het laatste zetje om cuck te googlen dit
Jij gisteren nog.quote:quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ja ze waren ook wel redelijk alleen, waren weinig andere optiesGelukkig maar.quote:
Hoe weet je datquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij gisteren nog.
[..]
[..]
Gelukkig maar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh jee.
Hier moest ik nog posten hè.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
leerzaam weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha het laatste zetje om cuck te googlen ditSmile, it's free therapy.![]()
Kloptquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij gisteren nog.
[..]
[..]
Gelukkig maar.
Van dit weer gaan m’n hormonen wel dansen
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:50 schreef Moeraskat het volgende:
Van dit weer gaan m’n hormonen wel dansen![]()
![]()
dan kun je nu gaan googlen wat je met je cock moet doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:50 schreef StevenHyde het volgende:
De strekking is duidelijk van een cuckSmile, it's free therapy.![]()
Helikopteren om de aandacht terug te krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dan kun je nu gaan googlen wat je met je cock moet doen
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:50 schreef Moeraskat het volgende:
Van dit weer gaan m’n hormonen wel dansenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
jup daar houdt jus altijd vanquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Helikopteren om de aandacht terug te krijgen
Hahahaquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dan kun je nu gaan googlen wat je met je cock moet doen
Kater heeft een iets lager libido. Dus ik moet wel even de trukendoos pakkenquote:
Kun je hier even naast de wasmolen komen helikopters, dan is de was hopelijk sneller droog en kan ik het vanavond aanquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Er zijn nog 2 wachtenden voor uquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kun je hier even naast de wasmolen komen helikopters, dan is de was hopelijk sneller droog en kan ik het vanavond aan![]()
Oooereeh zin inquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Langzame was is irritantquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beter ookquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens mij is Justin uit het bed gevluchtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: