Dan heb ik zo'n hond in de caviakooi hangenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ze er standaard vanuit gaan dat je ja zegt
Mijn huis, mijn regels.
Nog erger.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja bij sommige mensen krijg je er standaard een kind bij
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je aan dat idee komt:
[ afbeelding ]
Ah! Ja gaat prima dank jequote:Op donderdag 1 mei 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaheb je al een tijd niet online gezien dus vroeg mij af of alles goed gaat
Ook die nodig ik niet meer uit als ze dat standaard doen zonder overleg vooraf.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja zekerquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Ja gaat prima dank jeIk zit inderdaad vooral in de ESF-SC maar vind het leuk om hier ook af en toe te komen kijken
Met jou alles goed??
Er zijn gewoon flink veel meer dingen om rekening mee te moeten houden ja.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Maar bedoel ook dat je niet even een dag weg kunt omdat je niet langer dan X uur van huis weg kunt zijn. Of dat je steeds een ander moet vragen om even de hond uit te laten. Dat is vooral het probleem.
Dat komt in mijn geval zo weinig voor dat ik het daarvoor niet laat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Maar bedoel ook dat je niet even een dag weg kunt omdat je niet langer dan X uur van huis weg kunt zijn. Of dat je steeds een ander moet vragen om even de hond uit te laten. Dat is vooral het probleem.
Supquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Ja gaat prima dank jeIk zit inderdaad vooral in de ESF-SC maar vind het leuk om hier ook af en toe te komen kijken
Met jou alles goed??
oeeeeh welkequote:Op donderdag 1 mei 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
Zo, noise cancelling koptelefoon besteld
Gelijk ook een nieuw beschermglaasje besteld voor mijn telefoon want die heeft barsten sinds de laatste keer dat ik mijn telefoon liet vallen
De horrorquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.belsimpel.nl/accessoire-detail/sony-wh-1000xm4-zwartquote:
Ja, da's dus een compleet andere basis dan iemand die wel regelmatig op pad wil zonder hond.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens heb ik een goede vriend die 2 straten verderop woont, die nog een grotere huismus is dan ik en graag oppast op de hond voor de gevallen dat ik wel weg wil.
oh nicequote:Op donderdag 1 mei 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.belsimpel.nl/accessoire-detail/sony-wh-1000xm4-zwart
Net ff duurder dan ik gister zei, maar valt mee
Hoef niet per se de nieuwste te hebben, dat scheelt
Ik wil vooral op pad met hondquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's dus een compleet andere basis dan iemand die wel regelmatig op pad wil zonder hond.
Het ging niet om jou.quote:
mijn schermprotector heeft een eigen leven. die blijft niet op de plek waar ik hem plakquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
Die schermprotectors zijn wel echt een uitkomst
Hij is nu dus na tig keer vallen stuk maar je hebt dat zo voor <¤20 vervangen en de telefoon zelf is nog heel
Is je scherm dan wel vetvrij?quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn schermprotector heeft een eigen leven. die blijft niet op de plek waar ik hem plak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |