Maar buiten is ook waar mensen zijn, ew.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor loopband?
Ik zat er ook aan te denken maar ik kan ook gewoon naar buiten om te lopen en dat doe ik ook niet.
ja je zweet je gelijk teentjes natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als het zo heet is met de zon en enge beesten dan snap ik het wel.
Ga je zeker 2x doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.lazada.co.th/(...)details.item_title.1
Mja hier buiten is te warm en geen looppaden dus dacht probeer dit
Hoezo? Hond kan gewoon mee hoorquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, aan huis gekluisterd zijn.
Maat dat was al bekend.quote:
Ik had zo'n hometrainer, echt maar eventjes gebruiktquote:
Ik kom alleen maar thuis en voor de rest ga ik vooral de natuur in enzoquote:
Daar ga je al.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar thuis en voor de rest ga ik vooral de natuur in enzo
Heeft ie toch nutquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n hometrainer, echt maar eventjes gebruikt
Was uiteindelijk nog een droogrek.
ja die had ik in den haag ook toen tijdens covid. idd niks mee. gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook irritant als mensen wel een hond hebben en die dan niet meenemen. Ik ben vrienden met je omdat hond.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Weinig zo irritant als hondenbezitters die aannemen dat hond standaard welkom is in ieder geval.
Uitlaatservice inschakelenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Adopteer een hond, dan moet je verplicht 4x daags naar buiten voor de wandel
Oh dat lijkt me ook enorm irritant.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Weinig zo irritant als hondenbezitters die aannemen dat hond standaard welkom is in ieder geval.
Staat het hier ook vol mee bij de kringloopquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ze er standaard vanuit gaan dat je ja zegtquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, mensen mogen best vragen of ze het beestje mee kunnen nemen, maar er zijn gewoon veel lui die dan geen nee kunnen accepteren.
Klinkt beetje als een vriend van mij waar ook vriendin aan vastgeplakt zit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je mij uitnodigt dan krijg je idd de hond er nu standaard bij
Ik snap wel hoe je aan dat idee komt:quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.lazada.co.th/(...)details.item_title.1
Mja hier buiten is te warm en geen looppaden dus dacht probeer dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |