SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee hoe ze is. Doe het geluid uit als ze begint te praten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind haar ook gewoon een leuk mens.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik dacht aan het nichtje van willem als TT.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh dat heb ik bij Kim Veenstraquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze is. Doe het geluid uit als ze begint te praten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sylvia Geersenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Drukte sowieso per ongeluk op enter. Wilde hem nog aanpassenquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht aan het nichtje van willem als TT.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind dat Justin in zijn @Haags tijd betere TT’s hadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen was het vaak negerseks schaken of nog wel eens voetbal gerelateerd nu domme incrowd grapjes vaak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TT’s boeien me niet zo. En ja ik vind een originele TT wel leuk. Maar verder hecht ik er geen waarde aan eigenlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen was het vaak negerseks schaken of nog wel eens voetbal gerelateerd nu domme incrowd grapjes vaak.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jessica biel was ook knap. In die jaren 90 serieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Charlize Theron was gruwelijk lekker in Monster.quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:15 schreef Moeraskat het volgende:
Jessica biel was ook knap. In die jaren 90 serieProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Charlize Theron was gruwelijk lekker in Monster.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Enjoyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind dat Justin in zijn @:haags tijd betere TT’s had
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
VerschrikkelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Met mij wel tochquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Moeraskat / 29 / +0 / +29 / 129 / 136
2. Grotetijd / 3 / +0 / +3 / 23 / 28
3. Dr.Mikey / 2 / +0 / +2 / 31 / 38
4. KillemWieft / 2 / +0 / +2 / 10 / 12
5. Shii / 1 / +0 / +1 / 20 / 21
6. Pinnenmutske / 1 / +0 / +1 / 8 / 8
7. Kissingbird / 1 / +0 / +1 / 2 / 3
8. Helenattenek / 1 / +0 / +1 / 5 / 5
9. Fogel / 0 / +0 / +0 / 1 / 2
10. HappyCharly / 0 / +0 / +0 / 47 / 49
11. SwJ / 0 / +0 / +0 / 2 / 2
12. aeque / 0 / +0 / +0 / 27 / 33
13. hemarookworst / 0 / +0 / +0 / 2 / 2
14. devzero / 0 / +0 / +0 / 11 / 11
15. Homijn / 0 / +0 / +0 / 3 / 4Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Sorry @Homijnquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
14. devzero / 0 / +0 / +0 / 11 / 11
15. Homijn / 0 / +0 / +0 / 3 / 4![]()
![]()
Excuses aanvaard.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Voor mijn tijdquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je post al 4 maanden in het verkeerde topic? Dit is niet het JUI / Ramones........! topicWerewolf![]()
Mijn eerste punt van de maand
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Niet holken, gewoon niet doen. Klaar nu.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Even bij de opticiën langsgaan om de sterkte te metenquote:
Gefeliciteerdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wanneer de zon haar gouden licht ontvouwt,
En rozen blozen in de ochtenddauw,
Dan spreekt men zacht van wie de kracht behoudt:
Homijn, wiens geest geen storm ooit buigen zou.
Zijn woord is scherp als zwaard in d’oude strijd,
Doch mild van hart als lentewind in mei;
In hem huist eer, gestookt door vaste tijd,
Een ziel zo trouw, geen valsheid komt nabij.
Waar anderen wank’len, staat hij trots en stil,
Zijn blik gericht op wat het juiste is.
Geen dwaze drift, maar standvast van zijn wil,
Zijn pad bewandelt hij met waardig gis.
O tijd, bewaar zijn naam in eeuwigheid,
Dat Homijn leeft voorbij vergankelijkheid.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Mooi gedichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook al lijkt hij op Rerald Goethof
die KillemWieft is echt heel tofMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee mis gesmeerdquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Even bij de opticiën langsgaan om de sterkte te metenWerewolf![]()
Interessant, een interview met Hugo BorstMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hallo
WelterustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welterusten
* Homijn gaat tevreden slapen en dromen over het pre-JustinK'se tijdperk van Ronde 81
De TT klopt trouwens nietMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2025 03:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, vroeg naar bed gegaan... ga jij weer slapen?
JaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zet jij de wekker?quote:Op donderdag 1 mei 2025 03:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke, slaap lekker nog een paar uurtjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 03:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup mega vroeg naar bed gegaan dus vroeg op.
Jij nog wakker of al wakker? (domme vraag)
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waaromquote:Op donderdag 1 mei 2025 03:39 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga zo season 8 van Diablo 4 doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh oké. Maar waarom dat spel?quote:Op donderdag 1 mei 2025 03:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik uitgeslapen ben
Even wat koffie hakken eerst.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omdat ik dat het leukste spel vind op pc momenteel. Beetje gear zoeken en sterk poppetje maken, vind ik wel leuk.quote:
Heb weken gewacht tot eindelijk het nieuwe seizoen zou starten.![]()
Aha, heb het nooit echt leuk gevondenquote:Op donderdag 1 mei 2025 03:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik dat het leukste spel vind op pc momenteel. Beetje gear zoeken en sterk poppetje maken, vind ik wel leuk.
Heb weken gewacht tot eindelijk het nieuwe seizoen zou starten.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 03:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha, heb het nooit echt leuk gevonden
Heb je het wel serieus geprobeerd te spelen tot max level zodat je uniques en legendaries hebt?
Verhaal vind ik zwak though maar de gameplay maakt alles goed.![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 1 mei 2025 03:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je het wel serieus geprobeerd te spelen tot max level zodat je uniques en legendaries hebt?
Verhaal vind ik zwak though maar de gameplay maakt alles goed.
Haha ja misschien ligt het spel je niet hoor, kan. Maar je kunt pas echt zeker zeggen dat je het niet leuk vindt als je tot lvl 60 bent geweest.quote:
Koffietjuh.![]()
Mehhhh ik vind het gewoon niksquote:Op donderdag 1 mei 2025 03:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja misschien ligt het spel je niet hoor, kan. Maar je kunt pas echt zeker zeggen dat je het niet leuk vindt als je tot lvl 60 bent geweest.
Koffietjuh.
Hoeft ook niet toch.quote:
Hoe gaat het met jouw spelletje wat je laatst speelde? Dat met dat verhaal.![]()
Nog geen tijd gehad om verder te gaanquote:Op donderdag 1 mei 2025 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoeft ook niet toch.
Hoe gaat het met jouw spelletje wat je laatst speelde? Dat met dat verhaal.
Kitten heeft m’n pc geconfisqueerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lok haar weg met kittensnoepjes.quote:Op donderdag 1 mei 2025 03:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog geen tijd gehad om verder te gaan
Kitten heeft m’n pc geconfisqueerd![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Killhelm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt een heel serieus individu
Mag hem nu al nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
je kan natuurlijk ook in een nudistenkamp gaan wonen. dan heb je er geen last van.quote:Op donderdag 1 mei 2025 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je geen schone was meer hebt, dan moet je toch wat.![]()
Ook goed hoor, was er al vroeg uit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee Wouter, ja wel lekker
En daar?
Hoe gaat het met Jyske?![]()
Ook goed, kijkt lekker rond, begint steeds meer te ontdekken. Eg leuk allemaal om te zien. Vandaag weer consultatiebureauquote:Op donderdag 1 mei 2025 06:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook goed hoor, was er al vroeg uit.
Hoe gaat het met Jyske?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-05-2025 07:30
1. Rob / 68 / +0 / +68 / 7 / 16
2. _UserName_ / 41 / +0 / +41 / 3 / 8
3. Moeraskat / 40 / +0 / +40 / 139 / 151
4. KoningWouter / 38 / +0 / +38 / 8 / 26
5. KillemWieft / 25 / +0 / +25 / 12 / 26
6. devzero / 14 / +0 / +14 / 15 / 18
7. gebrokenglas / 13 / +0 / +13 / 3 / 3
8. Homijn / 8 / +0 / +8 / 9 / 14
9. sp3c / 7 / +0 / +7 / 3 / 4
10. Dr.Mikey / 6 / +0 / +6 / 35 / 44
11. Grotetijd / 3 / +0 / +3 / 23 / 28
12. Pinnenmutske / 3 / +0 / +3 / 12 / 16
13. aeque / 3 / +0 / +3 / 28 / 34
14. roos94 / 3 / +0 / +3 / 0 / 2
15. MizzezAmy / 2 / +0 / +2 / 0 / 1
16. Helenattenek / 1 / +0 / +1 / 5 / 5
17. Kissingbird / 1 / +0 / +1 / 2 / 3
18. Shii / 1 / +0 / +1 / 20 / 21
19. HappyCharly / 0 / +0 / +0 / 47 / 49
20. hemarookworst / 0 / +0 / +0 / 2 / 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KWquote:
Mooi zo MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Amyquote:
Jyske slaapt ook weer lekker door, heeft om 23u gehad, kwam om 4 uur voor voeding en slaapt nu nog
Straks naar consultatiebureau, ben benieuwd!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske slaapt ook weer lekker door, heeft om 23u gehad, kwam om 4 uur voor voeding en slaapt nu nog
Straks naar consultatiebureau, ben benieuwd!
Is dat wel haar echte naam?Werewolf![]()
Fijn. Hier gaat het goed hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wout![]()
Ja gaat weer beter dan afgelopen dagen gelukkigHoe is het met jou??
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaag een mooie dag, prachtig weer
Ik welquote:
Die buiten niet.
Jullie liefhebbers kunnen op z'n minst een parasol voor me regelen zodat ik niet wegfik op mijn balkon en in de huiskamer.quote:
Ik heb hier een zwembad voor je om lekker af te koelen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie liefhebbers kunnen op z'n minst een parasol voor me regelen zodat ik niet wegfik op mijn balkon en in de huiskamer.
How can I make this topic about me?![]()
Ja dit. Maar GG zal vast alleen een digitaal zwembad hebben.quote:
Ja, dit is een digitaal zwembad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dit. Maar GG zal vast alleen een digitaal zwembad hebben.
Dat denk ik ook helaasquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dit. Maar GG zal vast alleen een digitaal zwembad hebben.![]()
![]()
Ik kan nooit aan skinny dipping doen.
Ben ik te fat voor.
After sun moet je dan ook doen nadat je in de zon bent geweest.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zonnetje hangen
Ik kijk nu wel uit met de aftersunOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan kan het nog steeds welquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:29 schreef aeque het volgende:
Ik kan nooit aan skinny dipping doen.
Ben ik te fat voor.
Klein beetje, maar ik word heel snel bruin en heb al aardig wat zonnestraaltjes mee gepaktquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen verkleurd, niet verbrand?![]()
![]()
Duhquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:33 schreef aeque het volgende:
[..]
After sun moet je dan ook doen nadat je in de zon bent geweest.
Ik had gisteren aftersun in mijn oog. Vandaar.Werewolf![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Duh
Ik had gisteren aftersun in mijn oog. Vandaar.
Hoe groot is je balkonquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie liefhebbers kunnen op z'n minst een parasol voor me regelen zodat ik niet wegfik op mijn balkon en in de huiskamer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan je niet een laken ophangen om de zon van het balkon te houden?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie liefhebbers kunnen op z'n minst een parasol voor me regelen zodat ik niet wegfik op mijn balkon en in de huiskamer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://jysk.nl/tuin/para(...)ding-b270xl135-grijsquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet een laken ophangen om de zon van het balkon te houden?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
onderweg naar NL
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
O dat valt mee 25 euro, maar je moet het wel hebben natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://jysk.nl/tuin/para(...)ding-b270xl135-grijsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koop ik het wel, kleine moeite. Als hij daarmee geholpen is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt mee 25 euro, maar je moet het wel hebben natuurlijk
Fijne reis Fogel, waar in Nederland ga je naartoe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief van jequote:Op donderdag 1 mei 2025 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Koop ik het wel, kleine moeite. Als hij daarmee geholpen is.![]()
Moet ook nog een voet b ij lees ik. DIe heb ik hier nog wel staan maar het ophalen zal duurder zijn dan er een kopen denk ik
zit hij nu z’n balkon te meten?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Borrelquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Thursday Blessings
Gezegend met warm weer iig
ja, of je maakt hem met tiewrsps vast aan je balkon. Maar een voet kost ook de wereld niet. Idd zoiets versturen is wel duur denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief van jeMoet ook nog een voet b ij lees ik. DIe heb ik hier nog wel staan maar het ophalen zal duurder zijn dan er een kopen denk ik
DIt kan ook dan heb je geen parasolvoet nodig?quote:
https://www.action.com/nl-nl/p/2544359/schaduwdoek/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met je? Echt weer voor jou he ditquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeiequote:Op donderdag 1 mei 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt kan ook dan heb je geen parasolvoet nodig?
https://www.action.com/nl-nl/p/2544359/schaduwdoek/een schaduwdoek
Ja i love itquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Echt weer voor jou he dithelemaal in mijn element behalve als ik ff de hitte niet meer aankan
Ja goed hoor lekker ontwaken. Met jou dan?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja dat weegt nogal wat zo voet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, of je maakt hem met tiewrsps vast aan je balkon. Maar een voet kost ook de wereld niet. Idd zoiets versturen is wel duur denk ik
Je hebt ook van die schaduwdoeken misschien is dat wat
Zo parasol moet je wel naar voren kunnen laten knikken vaak helpt het niet als het rechtopstaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zo*n schaduwdoek ziet er esthetisch ook leuk uit'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Of water erin doen of met stenen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weegt nogal wat zo voet.
Zo parasol moet je wel naar voren kunnen laten knikken vaak helpt het niet als het rechtopstaat.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Of z’n kopje moet knikken. Maar een doek is misschien beter voor AQquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weegt nogal wat zo voet.
Zo parasol moet je wel naar voren kunnen laten knikken vaak helpt het niet als het rechtopstaat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt! En ook beter ivm wind denk ik. Weet niet hoe hoog hij woontquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En zo*n schaduwdoek ziet er esthetisch ook leuk uitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb jeen kutmaand achter de rug, gisteren de 4de aanval van boezemfibrileren gehad en dan verder afgelopen maand nog meer ellendige dingen kwa lijf en ander gebeurenquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja i love ithelemaal in mijn element behalve als ik ff de hitte niet meer aankan
Ja goed hoor lekker ontwaken. Met jou dan?
Maar we zitten nu in een nieuwe maand en kijken met nieuw moed vooruit
Een dag hitte nu is nog wel te doen, het huis is nog niet zo opgewarmd door de zon dus merk je niet als het buiten zo warm isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang de hitte niet in je lijf zit, idd. Lekker binnen blijven dot. Doen mijn ouders ook.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb jeen kutmaand achter de rug, gisteren de 4de aanval van boezemfibrileren gehad en dan verder afgelopen maand nog meer ellendige dingen kwa lijf en ander gebeuren
Een dag hitte nu is nog wel te doen, het huis is nog niet zo opgewarmd door de zon dus merk je niet als het buiten zo warm isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja kan. Maar persoonlijk vind ik zo ding op een klein balkon al storend. Hoe kom het te staan, hoe zit het met je deur kan die dan nog wel open.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Of water erin doen of met stenen.
ALlemaal vragen waar alleen aeque antwoord op kan gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dus ik hoop dat hij zo terug komtquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan. Maar persoonlijk vind ik zo ding op een klein balkon al storend. Hoe kom het te staan, hoe zit het met je deur kan die dan nog wel open.
ALlemaal vragen waar alleen aeque antwoord op kan geven
Ja dat bedoel ik. Ik heb twee van die parasol, maar die zijn drie meter breedquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of z’n kopje moet knikken. Maar een doek is misschien beter voor AQ
Hebben een hele zware voet nodig en dan nog waait hij om gggrrrr dus kan ze niet eens gebruikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh kakquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ik heb twee van die parasol, maar die zijn drie meter breed
Hebben een hele zware voet nodig en dan nog waait hij om gggrrrr dus kan ze niet eens gebruikenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De hitte zit zelfs in de winter in mijn lijf. Hbe het altijd warm. Loop altijd in zomerste kleding en heb een vest naast mij liggen mocht ik het even rillerig hebbenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang de hitte niet in je lijf zit, idd. Lekker binnen blijven dot. Doen mijn ouders ook.
Ohquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De hitte zit zelfs in de winter in mijn lijf. Hbe het altijd warm. Loop altijd in zomerste kleding en heb een vest naast mij liggen mocht ik het even rillerig hebben
Ja dikke vette kutzooi soms he. Waar je dan zelf dan ook niet perse veel grip op hebt. Dikke knuffel iig.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb jeen kutmaand achter de rug, gisteren de 4de aanval van boezemfibrileren gehad en dan verder afgelopen maand nog meer ellendige dingen kwa lijf en ander gebeuren
Een dag hitte nu is nog wel te doen, het huis is nog niet zo opgewarmd door de zon dus merk je niet als het buiten zo warm is
Weetje juist dat vind ik sterk, ja je hebt niet makkelijk maar proberen positief te blijven is een sterke mindstate.
En gelukkig idd de nachten nog best koel en dan de warmte een stuk beter uit te houden.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zaterdag wordt het 18 graden dus dan is de pret alweer voorbijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja onhandig als je dan weinig loopruimte hebt. En een ventilator neerzetten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan. Maar persoonlijk vind ik zo ding op een klein balkon al storend. Hoe kom het te staan, hoe zit het met je deur kan die dan nog wel open.
ALlemaal vragen waar alleen aeque antwoord op kan geven'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Of zo’n mobile aircoquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja onhandig als je dan weinig loopruimte hebt. En een ventilator neerzetten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja jammer hoor, voor de renovatie had ik een zonnerscherm van 4 meter breedquote:
Nu hebben we kleinere ramen. Kan ik wel zo zonnescherm voor doen maar dan is de uitval te klein daaar piept dan de zon als nog onder door.
Daarom heb ik nu screens, maar de stralen van de zon komen daar ook nog doorheen dus moet ik alsnog de plissse gordijnen dicht doen.
Heb zo hekel aan als alles dicht zit. Met zo zonnescherm, een knikarm kon je gewoon nog lekker naar buuten kijken en er onder zitten
Dus twee van die parasols aangeschaft komen ze net niet boven de sceens uit dus bij een beetje wind knallen ze daar tegen aan
Het is ook allemaal wat
Waterkoeler is het eigenlijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zet planten neer
Hebben ook een verkoelend effect (echtwaar)
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja soms wel, maar we moeten door denk ik dan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dikke vette kutzooi soms he. Waar je dan zelf dan ook niet perse veel grip op hebt. Dikke knuffel iig.
Weetje juist dat vind ik sterk, ja je hebt niet makkelijk maar proberen positief te blijven is een sterke mindstate.
En gelukkig idd de nachten nog best koel en dan de warmte een stuk beter uit te houden.
Gisteren had ik het wel even gehad hoor, je lijf krijgt geen tijd om weer bij te tanken. ZO aanval kost gewoon heel veel energie.
Ja de nachten zijn nog lekker koel en de muren van de woningen zijn nog niet doorverwarmd, dus dat is wel fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij warm genoeg eigenlijkquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:06 schreef Moeraskat het volgende:
Zaterdag wordt het 18 graden dus dan is de pret alweer voorbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij heeft konijnen. Weet niet of die eraan gaan knagen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zet planten neer
Hebben ook een verkoelend effect (echtwaar)
Voor die dieren overigens ook fijn als z’n appartement /flat niet te warm is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En je blijft zo positief.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dag hitte nu is nog wel te doen, het huis is nog niet zo opgewarmd door de zon dus merk je niet als het buiten zo warm is![]()
Hey Puzziequote:
Och, ja dat snap ik helemaal. Het is ook niet niks allemaal.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms wel, maar we moeten door denk ik dan.
Gisteren had ik het wel even gehad hoor, je lijf krijgt geen tijd om weer bij te tanken. ZO aanval kost gewoon heel veel energie.
Ja de nachten zijn nog lekker koel en de muren van de woningen zijn nog niet doorverwarmd, dus dat is wel fijn
Hier is het s’nachts al niets. Ik slaap al drie nachten slecht door de warmte.
Knuffelquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dag hitte nu is nog wel te doen, het huis is nog niet zo opgewarmd door de zon dus merk je niet als het buiten zo warm isWerewolf![]()
Ja je moet wel he, je hebt jezelf en andere er mee als je het niet doet.quote:
Maar gisteren avond was ik er wel even klaar mee hoor. Maar goed vandaag weer een nieuwe dag, een nieuwe maand dus hoppaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet wel he, je hebt jezelf en andere er mee als je het niet doet.
Maar gisteren avond was ik er wel even klaar mee hoor. Maar goed vandaag weer een nieuwe dag, een nieuwe maand dus hoppaaaaaa
Erg he, weten ze bij jou waar het doorkomt?quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Och, ja dat snap ik helemaal. Het is ook niet niks allemaal.
Hier is het s’nachts al niets. Ik slaap al drie nachten slecht door de warmte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnx, je bent een schatquote:
Neequote:Op donderdag 1 mei 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he, weten ze bij jou waar het doorkomt?al m’n hele leven last van warme voeten bij dit weer. Vroeger ook in de klas en dan mocht ik m’n schoenen niet uit doen. Een hel was het. Kon me niet concentreren en niet stil blijven zitten. Het was bijna een marteling
Oh ja, dat is wel een ding dan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heeft konijnen. Weet niet of die eraan gaan knagen.
Voor die dieren overigens ook fijn als z’n appartement /flat niet te warm is.
Ik heb nu iets van 20 a 30 planten binnenstaan en mijn kat eet er niet vanbeetje moeten trainen wel.
Maarja idd goed punt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ook tijd voor jezelf nemen, soms de rem erop.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet wel he, je hebt jezelf en andere er mee als je het niet doet.
Maar gisteren avond was ik er wel even klaar mee hoor. Maar goed vandaag weer een nieuwe dag, een nieuwe maand dus hoppaaaaaa'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja ik ook idd. Wel echt fijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een ding dan.
Ik heb nu iets van 20 a 30 planten binnenstaan en mijn kat eet er niet vanbeetje moeten trainen wel.
Maarja idd goed punt.
Maar waar blijft die AQ?!is hij precies er vandoor nu.
Typisch weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik ook idd. Wel echt fijn.
Maar waar blijft die AQ?!is hij precies er vandoor nu.
Mannen (neehoor grapje 😇)'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Haha nou een beetje welquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Typisch weer
Mannen (neehoor grapje 😇)
Hoe is het met jequote:
Gelukkigquote:
Heb je last van de warmte of dat niet?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier binnen is het koudquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig
Heb je last van de warmte of dat niet?![]()
Straks lekker ff lopen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nice nicequote:Op donderdag 1 mei 2025 09:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier binnen is het koud![]()
Straks lekker ff lopenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Even m’n fuck-it Bucketlist bijwerkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
[ Bericht 98% gewijzigd door gebrokenglas op 01-05-2025 09:24:31 ]How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: