SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee hoe ze is. Doe het geluid uit als ze begint te praten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind haar ook gewoon een leuk mens.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik dacht aan het nichtje van willem als TT.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh dat heb ik bij Kim Veenstraquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze is. Doe het geluid uit als ze begint te praten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sylvia Geersenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Drukte sowieso per ongeluk op enter. Wilde hem nog aanpassenquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht aan het nichtje van willem als TT.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind dat Justin in zijn @Haags tijd betere TT’s hadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen was het vaak negerseks schaken of nog wel eens voetbal gerelateerd nu domme incrowd grapjes vaak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TT’s boeien me niet zo. En ja ik vind een originele TT wel leuk. Maar verder hecht ik er geen waarde aan eigenlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen was het vaak negerseks schaken of nog wel eens voetbal gerelateerd nu domme incrowd grapjes vaak.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jessica biel was ook knap. In die jaren 90 serieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Charlize Theron was gruwelijk lekker in Monster.quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:15 schreef Moeraskat het volgende:
Jessica biel was ook knap. In die jaren 90 serieProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Charlize Theron was gruwelijk lekker in Monster.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Enjoyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind dat Justin in zijn @:haags tijd betere TT’s had
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
VerschrikkelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Met mij wel tochquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Moeraskat / 29 / +0 / +29 / 129 / 136
2. Grotetijd / 3 / +0 / +3 / 23 / 28
3. Dr.Mikey / 2 / +0 / +2 / 31 / 38
4. KillemWieft / 2 / +0 / +2 / 10 / 12
5. Shii / 1 / +0 / +1 / 20 / 21
6. Pinnenmutske / 1 / +0 / +1 / 8 / 8
7. Kissingbird / 1 / +0 / +1 / 2 / 3
8. Helenattenek / 1 / +0 / +1 / 5 / 5
9. Fogel / 0 / +0 / +0 / 1 / 2
10. HappyCharly / 0 / +0 / +0 / 47 / 49
11. SwJ / 0 / +0 / +0 / 2 / 2
12. aeque / 0 / +0 / +0 / 27 / 33
13. hemarookworst / 0 / +0 / +0 / 2 / 2
14. devzero / 0 / +0 / +0 / 11 / 11
15. Homijn / 0 / +0 / +0 / 3 / 4Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Sorry @Homijnquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
14. devzero / 0 / +0 / +0 / 11 / 11
15. Homijn / 0 / +0 / +0 / 3 / 4![]()
![]()
Excuses aanvaard.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Voor mijn tijdquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je post al 4 maanden in het verkeerde topic? Dit is niet het JUI / Ramones........! topicWerewolf![]()
Mijn eerste punt van de maand
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Niet holken, gewoon niet doen. Klaar nu.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Even bij de opticiën langsgaan om de sterkte te metenquote:
Gefeliciteerdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wanneer de zon haar gouden licht ontvouwt,
En rozen blozen in de ochtenddauw,
Dan spreekt men zacht van wie de kracht behoudt:
Homijn, wiens geest geen storm ooit buigen zou.
Zijn woord is scherp als zwaard in d’oude strijd,
Doch mild van hart als lentewind in mei;
In hem huist eer, gestookt door vaste tijd,
Een ziel zo trouw, geen valsheid komt nabij.
Waar anderen wank’len, staat hij trots en stil,
Zijn blik gericht op wat het juiste is.
Geen dwaze drift, maar standvast van zijn wil,
Zijn pad bewandelt hij met waardig gis.
O tijd, bewaar zijn naam in eeuwigheid,
Dat Homijn leeft voorbij vergankelijkheid.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Mooi gedichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook al lijkt hij op Rerald Goethof
die KillemWieft is echt heel tofMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee mis gesmeerdquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Even bij de opticiën langsgaan om de sterkte te metenWerewolf![]()
Interessant, een interview met Hugo BorstMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hallo
WelterustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: