Woensdag. Mike qua alarm. Nederlandse muziekzenders zijn fascistisch.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 de naamgeving gewoonte van dit topic wat doe je!
graag een TT verzinnen in de vorm:
Dag, <naam van recent overleden artiest> <toepasselijke toevoeging>
of
Dag, <naam van artiest><leuke toevoeging>
Middagquote:
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
oh kak dag te vroeg.
Herman is een karakter uit de liedjes van Acda en de Munnik, en die is ook dood, dus ik vind dat het teltquote:Op woensdag 30 april 2025 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 de naamgeving gewoonte van dit topic wat doe je!
graag een TT verzinnen in de vorm:
Dag, <naam van recent overleden artiest> <toepasselijke toevoeging>
of
Dag, <naam van artiest><leuke toevoeging>
Ik dacht meer aan brood, maar die is ook al eerder gegaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Herman is een karakter uit de liedjes van Acda en de Munnik, en die is ook dood, dus ik vind dat het telt
Daarom hangt hij hier aan de muur.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan brood, maar die is ook al eerder gegaan.
Het Herman Brood Museum is er ook onlangs mee opgehouden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is.. eigenlijk veel logischer ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja, maar die was toch stiekem eigenlijk helemaal niet dood, maar zat in de zon op een terras een matige krant te lezen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Herman is een karakter uit de liedjes van Acda en de Munnik, en die is ook dood, dus ik vind dat het telt
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, maar die was toch stiekem eigenlijk helemaal niet dood, maar zat in de zon op een terras een matige krant te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |