SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tesla is wel goedkoper nuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En je kan er ook muziek mee maken? Of moet je coil daarvoor iets groter zijn?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:42 schreef bondage het volgende: [..] Heel leuk idd. Mee experimenteren en het resultaat fotograferen. Gaat vast nog heel veel mooie foto's opleveren.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Deze kan blokmuziek afspelen. Vind het alleen nergens naar klinken....quote:Op woensdag 30 april 2025 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je kan er ook muziek mee maken? Of moet je coil daarvoor iets groter zijn?![]()
Mijne staat nog niet eens bij de garagequote:Op woensdag 30 april 2025 12:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij ook. Airco moet gevuld en filters moeten worden vervangen. Nog een onderdeel moet besteld worden. En maandag een beurt. Dus denk dat ik hem ook dinsdag terug krijg.die ging eerst op zoek naar het onderdeel en zou me bellen wanneer ik dan mn auto kan brengen.
Gaat lekker hier vanmorgenquote:Op woensdag 30 april 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de Red Alert 2 Tesla Coil
[ afbeelding ]![]()
Waterfietsen is een snack
en een Tesla is dan weer dit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ruim twintigduizend huishoudens in Enschede zitten woensdag sinds 11.00 uur zonder stroom. Meerdere winkels hebben inmiddels de deuren gesloten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Buiten werken of kan dat niet?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Werken is lastig op deze manier...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha dat vond ik met die grote coils ook niet zo, wel eens geluisterd toen er een tijdens de glow stond, maar was meer indrukwekkend dan mooiquote:Op woensdag 30 april 2025 12:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze kan blokmuziek afspelen. Vind het alleen nergens naar klinken....I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja heb het in de gatenquote:Op woensdag 30 april 2025 12:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Elon Musk te maken, da's een andere tesla
Ja, maar mn ouders hebben inmiddels alweer stroom!quote:Op woensdag 30 april 2025 12:47 schreef Lovely het volgende:
Ruim twintigduizend huishoudens in Enschede zitten woensdag sinds 11.00 uur zonder stroom. Meerdere winkels hebben inmiddels de deuren gesloten.
ijn dochter had nergens last vanquote:Op woensdag 30 april 2025 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar mn ouders hebben inmiddels alweer stroom!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah fijn,hebben ze het vrij snel opgelostquote:Op woensdag 30 april 2025 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar mn ouders hebben inmiddels alweer stroom!
Leuk dat het erop zit maar zal het niet veel gebruiken. Heb nog een andere coil en die kan ook gewone muziek afspelen, als een plasmaspeaker zegmaar. Dat klinkt wel redelijk, zelfs lage tonen zijn hoorbaarquote:Op woensdag 30 april 2025 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat vond ik met die grote coils ook niet zo, wel eens geluisterd toen er een tijdens de glow stond, maar was meer indrukwekkend dan mooi![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:47 schreef Lovely het volgende:
Ruim twintigduizend huishoudens in Enschede zitten woensdag sinds 11.00 uur zonder stroom. Meerdere winkels hebben inmiddels de deuren gesloten.
How can I make this topic about me?![]()
Eerst in spanje en nu hier, wat is er aan de hand met de stroomvoorzieningen
Komt door de warmte.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Eerst in spanje en nu hier, wat is er aan de hand met de stroomvoorzieningen
How can I make this topic about me?![]()
Overbelastquote:Op woensdag 30 april 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Eerst in spanje en nu hier, wat is er aan de hand met de stroomvoorzieningen![]()
Zo warm is het nog niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast wel alles is overbezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prima dag zover.
Twee mensen die nog niet wisten wat een waterfiets is, die hebben dit nu geleerd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En hebben die het ook gegeten?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
Prima dag zover.
Twee mensen die nog niet wisten wat een waterfiets is, die hebben dit nu geleerd."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wow, gaaf!quote:Op woensdag 30 april 2025 12:33 schreef bondage het volgende:
Eindelijk tijd gehad om mijn nieuwe speeltje te assembleren, het was het waard![]()
Klik voor grotere versie want veel detail![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe lange sluitertijd had je gebruikt?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik weet wel wat een waterfiets is maar wist niet dat het ook een snack wasquote:Op woensdag 30 april 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
Prima dag zover.
Twee mensen die nog niet wisten wat een waterfiets is, die hebben dit nu geleerd.
EN heb ik wat geleerd, niet echt want het boeit mij niet
Ik moest ook scheikunde leren op school, wat me niet boeide, maar ik leerde het wel.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een waterfiets is maar wist niet dat het ook een snack was
EN heb ik wat geleerd, niet echt want het boeit mij nietBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ze wist niet dat het snack wasquote:Op woensdag 30 april 2025 13:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dot iig niet want die doet net alsof het niet bestaat![]()
Had er ook eerder nooit van gehoord. Pas toen iemand het op FOK! erover had
Maar ik zit niet op schoolquote:Op woensdag 30 april 2025 13:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moest ook scheikunde leren op school, wat me niet boeide, maar ik leerde het wel.
quote:Op woensdag 30 april 2025 13:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze wist niet dat het snack was![]()
Had er ook eerder nooit van gehoord. Pas toen iemand het op FOK! erover had
Fok grootste leerschoolBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
het vak van de toekomstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik leerde wat weken terug via greys over het begrip 'zeester'. Had ik dan weer nooit van gehoord.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oja, daar had ik ook pas vsn gehoord in de COSquote:Op woensdag 30 april 2025 13:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik leerde wat weken terug via greys over het begrip 'zeester'. Had ik dan weer nooit van gehoord.
Dat kende ik ook niet hoor heb dat ook in de COS gelezenquote:Op woensdag 30 april 2025 13:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik leerde wat weken terug via greys over het begrip 'zeester'. Had ik dan weer nooit van gehoord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Have fun in Zutphenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast wel. Ik had vanmiddag ook naar Zutphen gewild, maar toch geen zin. Wil al twee weken een keer naar de stad, maar kan mij er niet toe zettenquote:
Ooohquote:Op woensdag 30 april 2025 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijne staat nog niet eens bij de garagedie ging eerst op zoek naar het onderdeel en zou me bellen wanneer ik dan mn auto kan brengen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga de fiets op, straks spijtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat is COS?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja, daar had ik ook pas vsn gehoord in de COS
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
COS??????quote:Op woensdag 30 april 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kende ik ook niet hoor heb dat ook in de COS gelezenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Komt tuurlijk goed. Mooi dat je jezelf een middagje weg gunt met friet/patat!quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De zeester streamsquote:Op woensdag 30 april 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja spannende streams dan als het over zeesterren gaat![]()
![]()
vorige maand ragout met eend gemaakt en paddenstoelen
dit is zo'n maaltijd die opgewarmd blijkbaar nog lekkerder isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Genietonquote:Op woensdag 30 april 2025 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
vorige maand ragout met eend gemaakt en paddenstoelen
dit is zo'n maaltijd die opgewarmd blijkbaar nog lekkerder is![]()
ik dacht kquote:Op woensdag 30 april 2025 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Begint met een b en eindigt met een nHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolognese chips eten ?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Begint met een b en eindigt met een n![]()
Poh het zweet loopt langs m’n rugWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
misschien na het eten wandelen, net 3 uur in de sportschool gespendeerd dus nu ik weer kcal binnen heb is het tijd voor een douchequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb wel mensen die op een elektrische fiets zitten ingehaald.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
U go girlquote:Op woensdag 30 april 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Heb wel mensen die op een elektrische fiets zitten ingehaald.![]()
![]()
De Radlers Zitrone zullen dan niet aan te slepen zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die meet/treinreis van PTA in 2026 komt ook redelijk dichtbij mario met Villach en LjubljanaUw ADH vitamine Worst
Dat is lekker altijdquote:Op woensdag 30 april 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker voor bij de Kaiserschmarnquote:Op woensdag 30 april 2025 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De Radlers Zitrone zullen dan niet aan te slepen zijn![]()
![]()
Dat zijn serieus plaatsen waar ik nog heen wilquote:Op woensdag 30 april 2025 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
Die meet/treinreis van PTA in 2026 komt ook redelijk dichtbij mario met Villach en Ljubljana![]()
![]()
Terwijl huizenbezitters duizenden euro's opstrijken kan ik ff 200 euro extra lappen aan de belastingdienst.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Kan gewoonquote:Op woensdag 30 april 2025 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Terwijl huizenbezitters duizenden euro's opstrijken kan ik ff 200 euro extra lappen aan de belastingdienst.![]()
Ik heb die duizenden niet gezien andersquote:Op woensdag 30 april 2025 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Terwijl huizenbezitters duizenden euro's opstrijken kan ik ff 200 euro extra lappen aan de belastingdienst.Uw ADH vitamine Worst
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 april 2025 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb die duizenden niet gezien anders![]()
Wel de extra gemeentebelastingen en waterschapsbelasting die ik als eigenaar moet betalenUw ADH vitamine Worst
kan iemand de motivatie bijschenken zodat ik opsta van mijn stoel en ga douchen
en daarna was aanzettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die ook steeds verder oplopenquote:Op woensdag 30 april 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Wel de extra gemeentebelastingen en waterschapsbelasting die ik als eigenaar moet betalen![]()
Iemand ijswater in je bilnaad schenken, dan spring je wel opquote:Op woensdag 30 april 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
en daarna was aanzettenUw ADH vitamine Worst
Een schop onder je kont bedoel jequote:Op woensdag 30 april 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
en daarna was aanzetten![]()
Commentaar op Streamsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
en daarna was aanzetten
there you goBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Present. Ik krijg 6.5k terugquote:Op woensdag 30 april 2025 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb die duizenden niet gezien andersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op naar een nieuwe overwinningquote:
Gaan we allemaal in het potje doen om in het huis te stoppen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verstandigquote:Op woensdag 30 april 2025 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaan we allemaal in het potje doen om in het huis te stoppen.![]()
![]()
Ik wel stukkie minder maar alsnog veel geld en denk me dan altijd in hoeveel pakken bastognekoeken dat bij elkaar zijn en dat maakt me dan wel gelukkig.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4835 / +167 / +80 / 10448 / 11654
2. Moeraskat / 1375 / +61 / +35 / 4498 / 5210
3. KillemWieft / 1171 / +36 / +24 / 513 / 810
4. Dr.Mikey / 1000 / +28 / +60 / 600 / 873
5. _UserName_ / 970 / +89 / +13 / 576 / 795
6. gebrokenglas / 728 / +26 / +91 / 2349 / 2826
7. hemarookworst / 697 / +19 / +36 / 1460 / 1837
8. Bally-b / 632 / +0 / +2 / 232 / 345
9. Lovely / 623 / +40 / +38 / 3066 / 3600
10. aeque / 601 / +106 / +5 / 2127 / 2534
11. devzero / 598 / +11 / +22 / 747 / 953
12. loveislikeakiss / 598 / +2 / +0 / 2502 / 2934
13. HappyCharly / 559 / +2 / +11 / 1599 / 1871
14. sp3c / 461 / +45 / +2 / 359 / 493
15. StevenHyde / 427 / +25 / +18 / 1756 / 2132
16. KoningWouter / 362 / +46 / +31 / 1178 / 1363
17. Pinnenmutske / 334 / +3 / +0 / 388 / 541
18. mario390 / 325 / +0 / +58 / 62 / 121
19. kree / 317 / +0 / +0 / 1074 / 1281
20. Fogel / 315 / +9 / +0 / 917 / 1176SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas teamt samen op met Lovely![]()
![]()
Wauwquote:
Noem dat maar lief. Soms laat ze haar ware aard even zien en die is niet liefquote:
Die is crazyquote:Op woensdag 30 april 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noem dat maar lief. Soms laat ze haar ware aard even zien en die is niet lief![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas teamt samen op met Lovely![]()
O dat is een ander verhaalquote:
#teamjustin of #teamlovely
als scheidsrechter zal ik objectief moeten zijn....How can I make this topic about me?![]()
Hahaha ja. Nou dit komt door het verduurzamen van onze dakkapel.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wel stukkie minder maar alsnog veel geld en denk me dan altijd in hoeveel pakken bastognekoeken dat bij elkaar zijn en dat maakt me dan wel gelukkig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo ben in de stad eens kijken of ik KW kan spotten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij jou eerder denk ikquote:Op woensdag 30 april 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
Zo ben in de stad eens kijken of ik KW kan spotten.![]()
![]()
Wilde naar de wibra weg was afgesloten. Moest omrijden was ik op steenworp afstand van de stad. Dus dan daar maar heen. Denk je dat hij mij eerder spot?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gok dat er minder scoots rondrijden dan dat er mannen in de leeftijd van de Koning rondlopenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde naar de wibra weg was afgesloten. Moest omrijden was ik op steenworp afstand van de stad. Dus dan daar maar heen. Denk je dat hij mij eerder spot?![]()
![]()
Zag net iemand rij er langs en ik zeg bolk hahah heeft die een kop telefoon op hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was m!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Zag net iemand rij er langs en ik zeg bolk hahah heeft die een kop telefoon op hahaha![]()
![]()
Nee ben er nog een keer langs gereden en gevraagd of hij wist waar de HEMA was. Oniknkom hier niet vandaag zegt hij. O zeg ik waar komt u dan vandaag. Uit Hengelo. Dus Sanaas hem nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow jammerquote:Op woensdag 30 april 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ben er nog een keer langs gereden en gevraagd of hij wist waar de HEMA was. Oniknkom hier niet vandaag zegt hij. O zeg ik waar komt u dan vandaag. Uit Hengelo. Dus Sanaas hem niet![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Zag net iemand rij er langs en ik zeg bolk hahah heeft die een kop telefoon op hahahaik visualiseer dit en het is leuk
Wanneer je in de 1,5 uur thuiswerken meer voor elkaar krijgt dan in 2 dagen op kantoor werkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Sowieso lekker randum BOLK!!! roepen naar mensen in de winkelstraat, zodat ze zich kapot schrikkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zie bijna geen mannen alleen op terras zitten of rondlopenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:21 schreef StevenHyde het volgende:
Sowieso lekker randum BOLK!!! roepen naar mensen in de winkelstraat, zodat ze zich kapot schrikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja Dot vermaakt zich welquote:Op woensdag 30 april 2025 15:21 schreef StevenHyde het volgende:
Sowieso lekker randum BOLK!!! roepen naar mensen in de winkelstraat, zodat ze zich kapot schrikken![]()
![]()
Lokaal 13 moet je wezen. Al denk ik daar je daar dan ineens veel mannen alleen friet/patat naar binnen ziet werken.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie bijna geen mannen alleen op terras zitten of rondlopenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Met een Bastogne als toetjequote:Op woensdag 30 april 2025 15:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lokaal 13 moet je wezen. Al denk ik daar je daar dan ineens veel mannen alleen friet/patat naar binnen ziet werken.![]()
Loket 13quote:Op woensdag 30 april 2025 15:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lokaal 13 moet je wezen. Al denk ik daar je daar dan ineens veel mannen alleen friet/patat naar binnen ziet werken.Uw ADH vitamine Worst
Excuus hoop niet dat Dot nu opzoek is naar een 13 lokaal. Ze zei dat ze niet op school zat.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar is niemandquote:Op woensdag 30 april 2025 15:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lokaal 13 moet je wezen. Al denk ik daar je daar dan ineens veel mannen alleen friet/patat naar binnen ziet werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik ga mijn ding doen. Speurtocht gestaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoerkut bundel op, mijn meer uitgebreide abo gaat volgende maand pas in
Uw ADH vitamine Worst
Je hebt je best gedaan!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Nou ik ga mijn ding doen. Speurtocht gestaakt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wel een mooie mijlpaalquote:Op woensdag 30 april 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst in mijn leven hele bundel opgemaakt![]()
Hoeveel had je dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst in mijn leven hele bundel opgemaakt
10 GB, maar ik dacht dat de 20 GB al actief was en kwam het pas halverwege achter dat mijn nieuwe abo mei pas ingaatquote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
Oeps,moet je nog lang wachten voor de nieuwe in gaat?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
10 GB, maar ik dacht dat de 20 GB al actief was en kwam het pas halverwege achter dat mijn nieuwe abo mei pas ingaat![]()
morgenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeps,moet je nog lang wachten voor de nieuwe in gaat?Uw ADH vitamine Worst
en ook maandenlang vergeten te verlengen en dus teveel betaald, ben met nieuwe bundel zelfs een euro goedkoper uit
Uw ADH vitamine Worst
ik ga de komende tijd veel acclimatiseren en dan ga ik niet kutten met wifi van andereUw ADH vitamine Worst
Doe ik sowieso bijna nooitquote:Op woensdag 30 april 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga de komende tijd veel acclimatiseren en dan ga ik niet kutten met wifi van andere![]()
ben vaak buitenspelen als de zon beetje schijnt dus vandaar dat ik wel wat meer verbruik
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben veel onderweg in de trein, dus idemquote:Op woensdag 30 april 2025 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
ben vaak buitenspelen als de zon beetje schijnt dus vandaar dat ik wel wat meer verbruik![]()
![]()
Ja tochquote:Op woensdag 30 april 2025 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker data uploaden uit je stick![]()
hema's worst is een sappige worst, geen droge als een bifi
Uw ADH vitamine Worst
Maar dat rijmt minder op wifiquote:Op woensdag 30 april 2025 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
hema's worst is een sappige worst, geen droge als een bifi![]()
![]()
Genoeg gewerkt, ik doe de komende dagen half alsof het meivakantie is
Uw ADH vitamine Worst
Zooooo ik lig weer in de achtertuin in de zon met een boek en een proteïne ShakeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Boh genietenquote:Op woensdag 30 april 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
Zooooo ik lig weer in de achtertuin in de zon met een boek en een proteïne Shake![]()
![]()
en kipquote:Op woensdag 30 april 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
Zooooo ik lig weer in de achtertuin in de zon met een boek en een proteïne ShakeUw ADH vitamine Worst
Welk boek lees je?quote:Op woensdag 30 april 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
Zooooo ik lig weer in de achtertuin in de zon met een boek en een proteïne Shake
Heb zelf onbeperkt limiet databundel en kan dan met KPN MB's delen met vrouw en dochter. Wel ideaal.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb wel trek in een gegiste tarwesmoothie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zekerquote:en dat allemaal zonder zeem
Ik begin zo aan ‘de mosterd moorden’quote:Op woensdag 30 april 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welk boek lees je?
Heb zelf onbeperkt limiet databundel en kan dan met KPN MB's delen met vrouw en dochter. Wel ideaal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig welquote:Op woensdag 30 april 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Liev is gelukkig veel meer tastbaar dan wifi
ik lees het liefst een boek met lege bladzijde en lege kaftUw ADH vitamine Worst
en daarnaast een bordje met: vergeet niet je reet af te vegen, want er zit cactussenquote:Uw ADH vitamine Worst
"Denk niet bij het laatste vel, hij die na mij komt die redt het wel"How can I make this topic about me?![]()
Mail het naar Evert Kwok. Daar is dit bordje ook vanquote:Op woensdag 30 april 2025 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en daarnaast een bordje met: vergeet niet je reet af te vegen, want er zit cactussen
Ik ben toe aan een dutje. Maar het is eigenlijk al te laat.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nooit te laat voor een dutjequote:Op woensdag 30 april 2025 16:27 schreef aeque het volgende:
Ik ben toe aan een dutje. Maar het is eigenlijk al te laat.![]()
![]()
Ik heet geen lilak.quote:
Oh wacht je zei dutje met een t.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja één letter maakt een groot verschilquote:Op woensdag 30 april 2025 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heet geen lilak.
Oh wacht je zei dutje met een t.![]()
![]()
Zie nu pas de TT. COmmand and conquer red alert genot! Kuddo @KoningWouterBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou, dat kan nog steeds hoor, een dutje. 😴quote:Op woensdag 30 april 2025 16:27 schreef aeque het volgende:
Ik ben toe aan een dutje. Maar het is eigenlijk al te laat.How can I make this topic about me?![]()
Zo ben weer thuis geen KW gespot de mannen die alleen op terras zaten zaten aan het bier en volgens mij drinkt KW nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer, had zo mooi geweestquote:Op woensdag 30 april 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Zo ben weer thuis geen KW gespot de mannen die alleen op terras zaten zaten aan het bier en volgens mij drinkt KW niet![]()
![]()
Volgende keer moet die gewoon een bordje met zijn naam hebbenquote:Op woensdag 30 april 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Zo ben weer thuis geen KW gespot de mannen die alleen op terras zaten zaten aan het bier en volgens mij drinkt KW nietUw ADH vitamine Worst
Of die kroon opzettenquote:Op woensdag 30 april 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer moet die gewoon een bordje met zijn naam hebben![]()
![]()
Ook nog knappe mannen gezien?quote:Op woensdag 30 april 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Zo ben weer thuis geen KW gespot de mannen die alleen op terras zaten zaten aan het bier en volgens mij drinkt KW nietHow can I make this topic about me?![]()
Of gewoon een spandoek met BOLK er op en dan door de stad rijden.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer moet die gewoon een bordje met zijn naam hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, viel tegenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: