Zonnig, maar mag wel een graadje of 6 bijquote:
Welke zon, het is inmiddels helemaal dicht getrokken. Hoop dat de zon nog terug komt!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zonnig, maar mag wel een graadje of 6 bij
Morgen denk ik. Trekt vanuit het noorden langzaam omlaag. Denk hier over een uur of twee ookdat het dicht zit. Nu nog vrijwel strakblauw.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welke zon, het is inmiddels helemaal dicht getrokken. Hoop dat de zon nog terug komt!
Hier ook al een hele tijd. Vorige week was stukken beterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welke zon, het is inmiddels helemaal dicht getrokken. Hoop dat de zon nog terug komt!
Dat ja en het is gevoelig fris met deze wind.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:59 schreef Evangelion het volgende:
Het is grauw
Alsof het bijna gaat plensen, maar buienradar is leeg.
Hopelijk wel, ben. Een beetje verpest met die zonnige dagenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Morgen denk ik. Trekt vanuit het noorden langzaam omlaag. Denk hier over een uur of twee ookdat het dicht zit. Nu nog vrijwel strakblauw.
Ja op zich die frissere temp trek ik prima. Ben heel druk met huis inrichtenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier ook al een hele tijd. Vorige week was stukken beter
Daarvoor hoef je alleen maar naar de 14-daagse verwachting te kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als het maar vanaf de 24ste 22+ is anders ga ik weer terugquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je alleen maar naar de 14-daagse verwachting te kijken.
Komt lekker weer aan maar regen zou inmiddels ook wel weer eens welkom zijn.
Te veel wind en bewolking en daarnaast was het ook tamelijk fris, dus neequote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een heerlijk dagje. Zon schijnt nog steeds
Zonovergoten, wind valt best mee en in de schaduw 15 graden. Perfect dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Te veel wind en bewolking en daarnaast was het ook tamelijk fris, dus nee
quote:
Ja bij 25 graden vind ik het daar te warm voorquote:
Lekker man 🥶🥶.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja bij 25 graden vind ik het daar te warm voor
En de kleine wilde graag buiten eten. Dan doen we dat toch lekker
Vrijwel overal in Nederland is het bewolkt en dan bij jou zeker strakblauw? Tuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |