Als je niet heel snel normaal gaat doen zet ik je serie af en mag je volgende week pas weer kijkenquote:
Dat vind jijquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
aandachtsgeilheid is een positieve karaktereigenschap, dus klopt wel
De serie is gedownload op mijn harddrive, dus ben helemaal off the grid. Mij pak je nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je niet heel snel normaal gaat doen zet ik je serie af en mag je volgende week pas weer kijken
Ik ben mod he, ik kan dat
Zwarte bonen hebben ze denk ik overal wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
waar heb je een beter assortiment van vega spullen dan
ok ok, ik ga een echte lunch koken. brb, geef me 5 minuten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je niet heel snel normaal gaat doen zet ik je serie af en mag je volgende week pas weer kijken
Ik ben mod he, ik kan dat
Ik heb gewoon een delete knopjequote:Op dinsdag 29 april 2025 15:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De serie is gedownload op mijn harddrive, dus ben helemaal off the grid. Mij pak je niet
Je hebt 15 minutenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ok ok, ik ga een echte lunch koken. brb, geef me 5 minuten.
Trieste smerige kleuter ben je met je kleutervoedselquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dank. zonder jou was het niet gelukt
[ afbeelding ]
Van m'n ouders altijd meegenomen om het toetje tegelijkertijd met de hoofdmaaltijd te serveren.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:51 schreef sp3c het volgende:
Karig
Laten we het het toetje namen na je maaltikdsoep
Wat een mallotenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van m'n ouders altijd meegenomen om het toetje tegelijkertijd met de hoofdmaaltijd te serveren.
jzal ik je dikke moer eens smerig kleutervoedsel voerenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Trieste smerige kleuter ben je met je kleutervoedsel
Juist niet. Daardoor leren kinderen dat het toetje geen prijs is. Daardoor waren knapperige groenten mijn lievelingsvoedsel boven toetjesquote:
Mijn moeder is dood mongoolquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
jzal ik je dikke moer eens smerig kleutervoedsel voeren [ afbeelding ]
+1 voor het gebruik van VLC!quote:
Knotsgek die vogelsquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Juist niet. Daardoor leren kinderen dat het toetje geen prijs is. Daardoor waren knapperige groenten mijn lievelingsvoedsel boven toetjes
DMquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:57 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
+1 voor het gebruik van VLC!
En als je geen zin hebt om te koken, zeg maar waar je woont dan kom ik eens even uitgebreid voor je koken.
Zijn er dingen die je niet eet of kan ik met alles aankomen ?
nu ook de energie kunnen vinden om avondeten te kokenquote:
welke serie?quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
Pffff, ben een geweldige serie aan het kijken. Geen enkele andere serie tipt...
Maar wordt daar wel kneiterslui van. Had geen zin om lunch te maken, dus heb 2 zakjes cup a soup in een kom gedaan en eet dat met een lepel! Zo lijkt het nog net alsof je eten hebt klaargemaakt.
Nu weer verder kijken en hopen dat ik wel de energie kan vinden om avondeten klaar te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |