Geen zin, dus sinds gisteren ziekgemeld.quote:
En dan flauwvallen van de honger?? ben je nie goequote:Op dinsdag 29 april 2025 15:13 schreef sp3c het volgende:
Dan eet je toch niet?
Moeilijk gedoe de hele tijd met jou joh
ken haar niequote:Op dinsdag 29 april 2025 15:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Voel jij je ook zo aangetrokken tot Melissa Barrera?
Oke. Je kunt ook een blik zwarte bonen opentrekken en die leeglepelen.quote:
man man man, daarom heb ik toch soort van eten gemaakt jongemanquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:14 schreef sp3c het volgende:
Ja als je daar geen zin hebt dan eet je wel
Sjongejonge
ik doe dit wel altijd met kidneybonen. die sap uit het blik smaakt dat perfect i.c.m. de bonenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oke. Je kunt ook een blik zwarte bonen opentrekken en die leeglepelen.
Nee je hebt een soort van topic gemaaktquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
man man man, daarom heb ik toch soort van eten gemaakt jongeman
Nee het moet een blik zwarte bonen zijn die je met een smerige blikopener moet openen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik doe dit wel altijd met kidneybonen. die sap uit het blik smaakt dat perfect i.c.m. de bonen
het hele ding is dat ik hier geen zin in heb omdat ik te vast zit in mijn seriequote:Op dinsdag 29 april 2025 15:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee je hebt een soort van topic gemaakt
Ga nu naar de keuken en maak iets fatsoenlijks, nu direct!!!
Maak daar fotos van, plaats die hier dan is dit topic ook beter
Schiet op
Zo goed zal die serie niet zijn als Melissa Barrera er niet in zit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
het hele ding is dat ik hier geen zin in heb omdat ik te vast zit in mijn serie
haten op een bore outquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:34 schreef Cupfighter het volgende:
Kijk maar uit voor je Bore out, luie aandachtstrekker
Dat soort blikken zijn niet meer te koop bij de AH volgens mijquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee het moet een blik zwarte bonen zijn die je met een smerige blikopener moet openen.
what about mijn serie danquote:
Haar anus ik heb een vrouwelijke baasquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
haten op een bore outzwoegen voor je baas omdat je zijn anus lekker vindt
jawelquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo goed zal die serie niet zijn als Melissa Barrera er niet in zit.
Je moet de AH dan ook te allen tijde mijden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat soort blikken zijn niet meer te koop bij de AH volgens mij
aandachtsgeilheid is een positieve karaktereigenschap, dus klopt welquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Haar anus ik heb een vrouwelijke baas
En die Bore out is een van je vele vormen van aandachtsgeilheid
waar heb je een beter assortiment van vega spullen danquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je moet de AH dan ook te allen tijde mijden.
Als je niet heel snel normaal gaat doen zet ik je serie af en mag je volgende week pas weer kijkenquote:
Dat vind jijquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
aandachtsgeilheid is een positieve karaktereigenschap, dus klopt wel
De serie is gedownload op mijn harddrive, dus ben helemaal off the grid. Mij pak je nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je niet heel snel normaal gaat doen zet ik je serie af en mag je volgende week pas weer kijken
Ik ben mod he, ik kan dat
Zwarte bonen hebben ze denk ik overal wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
waar heb je een beter assortiment van vega spullen dan
ok ok, ik ga een echte lunch koken. brb, geef me 5 minuten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je niet heel snel normaal gaat doen zet ik je serie af en mag je volgende week pas weer kijken
Ik ben mod he, ik kan dat
Ik heb gewoon een delete knopjequote:Op dinsdag 29 april 2025 15:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De serie is gedownload op mijn harddrive, dus ben helemaal off the grid. Mij pak je niet
Je hebt 15 minutenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ok ok, ik ga een echte lunch koken. brb, geef me 5 minuten.
Trieste smerige kleuter ben je met je kleutervoedselquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dank. zonder jou was het niet gelukt
[ afbeelding ]
Van m'n ouders altijd meegenomen om het toetje tegelijkertijd met de hoofdmaaltijd te serveren.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:51 schreef sp3c het volgende:
Karig
Laten we het het toetje namen na je maaltikdsoep
Wat een mallotenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van m'n ouders altijd meegenomen om het toetje tegelijkertijd met de hoofdmaaltijd te serveren.
jzal ik je dikke moer eens smerig kleutervoedsel voerenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Trieste smerige kleuter ben je met je kleutervoedsel
Juist niet. Daardoor leren kinderen dat het toetje geen prijs is. Daardoor waren knapperige groenten mijn lievelingsvoedsel boven toetjesquote:
Mijn moeder is dood mongoolquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
jzal ik je dikke moer eens smerig kleutervoedsel voeren [ afbeelding ]
+1 voor het gebruik van VLC!quote:
oh, dan kan ik d'r ook niet voeren.quote:
Knotsgek die vogelsquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Juist niet. Daardoor leren kinderen dat het toetje geen prijs is. Daardoor waren knapperige groenten mijn lievelingsvoedsel boven toetjes
DMquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:57 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
+1 voor het gebruik van VLC!
En als je geen zin hebt om te koken, zeg maar waar je woont dan kom ik eens even uitgebreid voor je koken.
Zijn er dingen die je niet eet of kan ik met alles aankomen ?
nu ook de energie kunnen vinden om avondeten te kokenquote:
welke serie?quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
Pffff, ben een geweldige serie aan het kijken. Geen enkele andere serie tipt...
Maar wordt daar wel kneiterslui van. Had geen zin om lunch te maken, dus heb 2 zakjes cup a soup in een kom gedaan en eet dat met een lepel! Zo lijkt het nog net alsof je eten hebt klaargemaakt.
Nu weer verder kijken en hopen dat ik wel de energie kan vinden om avondeten klaar te maken
Hoe vaak is dit al door het maag darmstelsel gegaanquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nu ook de energie kunnen vinden om avondeten te koken
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit! Spliterwtenpuree?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ziet er wel lekker uit, vind ik.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe vaak is dit al door het maag darmstelsel gegaan
quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:18 schreef Fightagainstlife het volgende:
[..]
Het ziet er wel lekker uit, vind ik.
Er is niets mis met puree, maar dit is alleen pureequote:Op dinsdag 29 april 2025 22:32 schreef Fightagainstlife het volgende:
[..]
Het zou je verbazen hoe lekker puree kan zijn!
Koken?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan prima dienen als een snelle hap tussendoor.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er is niets mis met puree, maar dit is alleen puree
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |