Je door poortjes laten tegenhouden, wat een cuck.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:27 schreef Aberkullie het volgende:
Ja, wel vaker ook maar eentje was ook echt een catfish als in normale foto’s maar bleek zware shag te roken, was onaardig tegen de bediening en zag er onverzorgd uit. Na een half uurtje wilde ik vertrekken maar hij begreep de hint niet dus hij bracht me nog wel even naar de metro. Gelukkig kwam hij zonder ov niet door de poortjes.
Klinkt wel als een lief, sociaal meisje. Maar snap wel dat het een retevervelende ervaring was voor jou.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:07 schreef Hexagon het volgende:
Een keer lang geleden, ik was 20. Had een date afgesproken met een meisje dat ik van een of ander danceforum kende. In een kroeg in Eindhoven.
Maar ze bleek daar dus deel van het meubilair en bijna iedereen die er kwam te kennen. Dat zou nog niet zo erg zijn geweest als ze niet met iedereen die haar blik kruiste een praatje moest maken, waardoor we dus zelf niet aan een gesprek toe kwamen. Na iets meer dan een uur was ik het zat en heb ik een vriend geappt om daarmee ergens anders een borrel te drinken.
Gek genoeg appte ze me de volgende dag dat ze het leuk vond en nog wel een keer wilde.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:27 schreef Aberkullie het volgende:
Ja, wel vaker ook maar eentje was ook echt een catfish als in normale foto’s maar bleek zware shag te roken, was onaardig tegen de bediening en zag er onverzorgd uit. Na een half uurtje wilde ik vertrekken maar hij begreep de hint niet dus hij bracht me nog wel even naar de metro. Gelukkig kwam hij zonder ov niet door de poortjes.
Jij stond op en zei , hou m'n plaatsje vrijquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:30 schreef Cupfighter het volgende:
Het is mezelf een keer overkomen, we hadden afgesproken in een uitgaansgelegenheid in de stad, we waren gewoon gezellig aan het kletsen naar mijn idee, mevrouw ging naar het toilet en heb haar nooit meer terug gezien tot ongeveer een jaar later op een meeting met een groot gezelschap bij het waalstrandje, ik ben haar toen gewoon maar voorbij gelopen zonder wat te zeggen, ik zag haar wel kijken maar ik dacht barst maar, raar mens
Dus iemand liet jou zitten zonder ook maar iets te zeggen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:30 schreef Cupfighter het volgende:
Het is mezelf een keer overkomen, we hadden afgesproken in een uitgaansgelegenheid in de stad, we waren gewoon gezellig aan het kletsen naar mijn idee, mevrouw ging naar het toilet en heb haar nooit meer terug gezien tot ongeveer een jaar later op een meeting met een groot gezelschap bij het waalstrandje, ik ben haar toen gewoon maar voorbij gelopen zonder wat te zeggen, ik zag haar wel kijken maar ik dacht barst maar, raar mens
Nee ik had gewoon geen zin om haar aan te spreken en dacht barst maar, genoeg leuke mensen om me heen die wel normaal communiceren op dat momentquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dus iemand liet jou zitten zonder ook maar iets te zeggen.
En dan denk je haar een soort van terug te pakken door haar te negeren?
Het "barst maar" doet mij vermoeden dat jij dacht dat zo iemand op dat moment contact zou willen, en dat jij dat heel stoer (barst maar) hebt ontweken.
Maar in werkelijkheid vond ze dat maar wat fijn natuurlijk. Want 1. Een half jaar eerder wilde ze ook niks meer tegen je zeggen en 2. Als ze zich voor de actie schaamde was ze allang blij dat ze de confrontatie over haar eigen lompe actie niet aan hoefde.
Ik ben ff kwijt wat de directe aanleiding was voor dit paintje.quote:
Ja vorige week in Amsterdam toen ik wilde dat mijn date ophield met vragen wat ik wilde tijdens en hij schreeuwde dat ik zijn huis uit moest. Hij hield mijn siliconen-glijmiddel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 06:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Hebben jullie wel eens een date afgekapt vanwege het gedrag of houding van de datongpartner? Zo van "Zo is het genoeg , hier heb ik geen zin meer in, laat de rekening maar komen." Of zoiets.
Hoe ging dat?
Ja, pas nog, met een bloedchagrijnig mens die elke aanzet tot een gesprek blokkeerde met een verwijtende sneer en duidelijk liet merken dat ze het nergens mee eens was en dat we totaal anders zijn. Daarna heb ik het na twintig minuten al afgebroken om lekker naar huis te gaan.quote:
Waarom gaat zo iemand dan nog op date?quote:Op woensdag 30 april 2025 07:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, pas nog, met een bloedchagrijnig mens die elke aanzet tot een gesprek blokkeerde met een verwijtende sneer en duidelijk liet merken dat ze het nergens mee eens was en dat we totaal anders zijn. Daarna heb ik het na twintig minuten al afgebroken om lekker naar huis te gaan.
Bedoel je dan een blind date? Want kan me niet voorstellen dat je anders in zo'n situatie beland.quote:Op dinsdag 29 april 2025 06:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Hebben jullie wel eens een date afgekapt vanwege het gedrag of houding van de datongpartner? Zo van "Zo is het genoeg , hier heb ik geen zin meer in, laat de rekening maar komen." Of zoiets.
Hoe ging dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |