abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217491043
Hebben jullie wel eens een date afgekapt vanwege het gedrag of houding van de datongpartner? Zo van "Zo is het genoeg , hier heb ik geen zin meer in, laat de rekening maar komen." Of zoiets.
Hoe ging dat?
pi_217491260
Nee, nooit gedaan.
Jij wel?
  dinsdag 29 april 2025 @ 08:07:52 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217491292
Een keer lang geleden, ik was 20. Had een date afgesproken met een meisje dat ik van een of ander danceforum kende. In een kroeg in Eindhoven.

Maar ze bleek daar dus deel van het meubilair en bijna iedereen die er kwam te kennen. Dat zou nog niet zo erg zijn geweest als ze niet met iedereen die haar blik kruiste een praatje moest maken, waardoor we dus zelf niet aan een gesprek toe kwamen. Na iets meer dan een uur was ik het zat en heb ik een vriend geSMSt om daarmee ergens anders een borrel te drinken.

Gek genoeg appte ze me de volgende dag dat ze het leuk vond en nog wel een keer wilde. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 29-04-2025 18:19:04 ]
pi_217491443
Legio HC kechs..
Materialisme prevaleert
  dinsdag 29 april 2025 @ 09:06:59 #5
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217491518
Jazeker. Dame zat drie kwartier over haar ex te zwammen. Ben 'm gesmeerd.
pi_217491565

Deze datongpartner?
  dinsdag 29 april 2025 @ 09:27:44 #7
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217491620
Ja, wel vaker ook maar eentje was ook echt een catfish als in normale foto’s maar bleek zware shag te roken, was onaardig tegen de bediening en zag er onverzorgd uit. Na een half uurtje wilde ik vertrekken maar hij begreep de hint niet dus hij bracht me nog wel even naar de metro. Gelukkig kwam hij zonder ov niet door de poortjes.
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
  dinsdag 29 april 2025 @ 10:11:17 #8
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217491861
TS begint.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217491893
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:27 schreef Aberkullie het volgende:
Ja, wel vaker ook maar eentje was ook echt een catfish als in normale foto’s maar bleek zware shag te roken, was onaardig tegen de bediening en zag er onverzorgd uit. Na een half uurtje wilde ik vertrekken maar hij begreep de hint niet dus hij bracht me nog wel even naar de metro. Gelukkig kwam hij zonder ov niet door de poortjes.
Je door poortjes laten tegenhouden, wat een cuck. :')
pi_217491901
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 08:07 schreef Hexagon het volgende:
Een keer lang geleden, ik was 20. Had een date afgesproken met een meisje dat ik van een of ander danceforum kende. In een kroeg in Eindhoven.

Maar ze bleek daar dus deel van het meubilair en bijna iedereen die er kwam te kennen. Dat zou nog niet zo erg zijn geweest als ze niet met iedereen die haar blik kruiste een praatje moest maken, waardoor we dus zelf niet aan een gesprek toe kwamen. Na iets meer dan een uur was ik het zat en heb ik een vriend geappt om daarmee ergens anders een borrel te drinken.

Gek genoeg appte ze me de volgende dag dat ze het leuk vond en nog wel een keer wilde. :')
Klinkt wel als een lief, sociaal meisje. Maar snap wel dat het een retevervelende ervaring was voor jou.
  Moderator dinsdag 29 april 2025 @ 13:40:21 #11
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_217493007
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:27 schreef Aberkullie het volgende:
:D
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator dinsdag 29 april 2025 @ 15:20:41 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217493571
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze datongpartner?
Is dit @shmoopy ???
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217493614
Het is mezelf een keer overkomen, we hadden afgesproken in een uitgaansgelegenheid in de stad, we waren gewoon gezellig aan het kletsen naar mijn idee, mevrouw ging naar het toilet en heb haar nooit meer terug gezien tot ongeveer een jaar later op een meeting met een groot gezelschap bij het waalstrandje, ik ben haar toen gewoon maar voorbij gelopen zonder wat te zeggen, ik zag haar wel kijken maar ik dacht barst maar, raar mens
  dinsdag 29 april 2025 @ 15:44:30 #14
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_217493716
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 15:30 schreef Cupfighter het volgende:
Het is mezelf een keer overkomen, we hadden afgesproken in een uitgaansgelegenheid in de stad, we waren gewoon gezellig aan het kletsen naar mijn idee, mevrouw ging naar het toilet en heb haar nooit meer terug gezien tot ongeveer een jaar later op een meeting met een groot gezelschap bij het waalstrandje, ik ben haar toen gewoon maar voorbij gelopen zonder wat te zeggen, ik zag haar wel kijken maar ik dacht barst maar, raar mens
Jij stond op en zei , hou m'n plaatsje vrij
Ik moet even weg maar ben zo terug
Ach die kruk bleef leeg tot ik in de gaten kreeg
Dat je wegging zonder mij , ik was nu alleen
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_217493867
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 15:30 schreef Cupfighter het volgende:
Dus iemand liet jou zitten zonder ook maar iets te zeggen.
En dan denk je haar een soort van terug te pakken door haar te negeren?
Het "barst maar" doet mij vermoeden dat jij dacht dat zo iemand op dat moment contact zou willen, en dat jij dat heel stoer (barst maar) hebt ontweken.
Maar in werkelijkheid vond ze dat maar wat fijn natuurlijk. Want 1. Een half jaar eerder wilde ze ook niks meer tegen je zeggen en 2. Als ze zich voor de actie schaamde was ze allang blij dat ze de confrontatie over haar eigen lompe actie niet aan hoefde.
pi_217493883
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 16:03 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dus iemand liet jou zitten zonder ook maar iets te zeggen.
En dan denk je haar een soort van terug te pakken door haar te negeren?
Het "barst maar" doet mij vermoeden dat jij dacht dat zo iemand op dat moment contact zou willen, en dat jij dat heel stoer (barst maar) hebt ontweken.
Maar in werkelijkheid vond ze dat maar wat fijn natuurlijk. Want 1. Een half jaar eerder wilde ze ook niks meer tegen je zeggen en 2. Als ze zich voor de actie schaamde was ze allang blij dat ze de confrontatie over haar eigen lompe actie niet aan hoefde.
Nee ik had gewoon geen zin om haar aan te spreken en dacht barst maar, genoeg leuke mensen om me heen die wel normaal communiceren op dat moment
pi_217494125
Wel na het neuken van een date, dat ze maar door bleef ratelen dat ze misschien wel zwanger was en wat dan (condoom was gescheurd). Daarnaast ineens extreem aanhankelijk en claimerig, dat ik dacht DOEI.
pi_217495036
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2025 15:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Is dit @:shmoopy ???
Ik ben ff kwijt wat de directe aanleiding was voor dit paintje.
Moet ik deze reeks doorspitten: Topicreeks: [PAINT] tong80 #2 Misschien dat ik ergebs iets gequote heb waarvoor ik dit gemaakt heb! _O-
  Spellchecker woensdag 30 april 2025 @ 07:09:20 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217497381
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
TS begint.
pi_217497431
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 06:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Hebben jullie wel eens een date afgekapt vanwege het gedrag of houding van de datongpartner? Zo van "Zo is het genoeg , hier heb ik geen zin meer in, laat de rekening maar komen." Of zoiets.
Hoe ging dat?
Ja vorige week in Amsterdam toen ik wilde dat mijn date ophield met vragen wat ik wilde tijdens en hij schreeuwde dat ik zijn huis uit moest. Hij hield mijn siliconen-glijmiddel.
pi_217497433
Nee nog nooit... en volgens mijn andersom ook niet..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217497534
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
TS begint.
Ja, pas nog, met een bloedchagrijnig mens die elke aanzet tot een gesprek blokkeerde met een verwijtende sneer en duidelijk liet merken dat ze het nergens mee eens was en dat we totaal anders zijn. Daarna heb ik het na twintig minuten al afgebroken om lekker naar huis te gaan.
  Moderator woensdag 30 april 2025 @ 08:10:25 #23
441859 crew  Lenny77
pi_217497592
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 07:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ja, pas nog, met een bloedchagrijnig mens die elke aanzet tot een gesprek blokkeerde met een verwijtende sneer en duidelijk liet merken dat ze het nergens mee eens was en dat we totaal anders zijn. Daarna heb ik het na twintig minuten al afgebroken om lekker naar huis te gaan.
Waarom gaat zo iemand dan nog op date? :N
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 30 april 2025 @ 08:49:17 #24
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217497751
Heb ooit per ongeluk een date gehad. Zou met een vriend en een vriend daarvan (die ik een beetje kende maar niet goed) naar een black metal concert staan. Kon mijn vriend niet en dacht die vriend daarvan dat het nu een date was. Bij een black metal concert.

Zat hij daar dus met raar platgekamd haar en een bloem in het knoopsgat van zijn blouse raar zenuwachtig te doen. Elke keer dat ik voorstelde dat we de zaal in gingen lanceerde hij weer een ratelverhaal over hoe nerveus hij was voor onze date en hoe hij het leven verder voor zich zag tussen ons. Na drie keer beleefd uitleggen dat het geen date was begon hij over zijn stoelgangpatroon. Hij vond dat ik dat moest weten voor wanneer we bij elkaar in zouden trekken.

Inmiddels was de band al begonnen, klonk vreselijk dus toen heb ik twee vliegen in een klap geslagen door weg te gaan bij die ellende en bij deze vent. Hij was gelukkig niet zo'n type dat dan achter je aan komt. Denk dat hij oprecht niet snapte waar het fout was gelopen.

Paar maanden later kreeg ik nog een berichtje op FB of we een keer gezellig bordspelletjes gingen doen met mijn kinderen erbij. Ik heb nu dus geen FB meer. 8)7
  woensdag 30 april 2025 @ 09:08:53 #25
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217497837
Wel eens vrouwen m'n huis uit getrapt die wel op de eerste date langs wilde komen om een film te kijken maar niet wilde neuken.
Man of Steal.
pi_217497894
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 06:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Hoe ging dat?
Bedoel je dan een blind date? Want kan me niet voorstellen dat je anders in zo'n situatie beland. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')