quote:Op woensdag 30 april 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeee dat is alleen als je snel antwoord wil toch.
quote:Komt uw aangifte ná deze termijn bij ons binnen?
Dan krijgt u een verzuimboete van ¤ 469. Doet u vaker te laat aangifte, dan kan deze boete zelfs oplopen tot ¤ 6.709.
Mag jij vandaag mopperen op/over je vrouw, vind je?quote:
Dan is het wel leuker, jaquote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef sigme het volgende:
Wij krijgen ruim meer dan een maandsalaris terug van de belastingdienst, dat maakt aangifte doen toch best een lucratieve tijdsbesteding
Krijg je terug jaquote:Op woensdag 30 april 2025 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee gewoon de hele bloedhoerezooi doorgeklikt.
"Andere inkomsten zoals fooien" NUL Nederlanders die dat gaan opgeven![]()
Nou het is op tijd binnen, de moeder ermee allen
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef sigme het volgende:
Wij krijgen ruim meer dan een maandsalaris terug van de belastingdienst, dat maakt aangifte doen toch best een lucratieve tijdsbesteding
Ga je testen voor ons?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2025 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee gewoon de hele bloedhoerezooi doorgeklikt.
"Andere inkomsten zoals fooien" NUL Nederlanders die dat gaan opgeven![]()
Nou het is op tijd binnen, de moeder ermee allen
Ah gossie helemaal blije katten.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik bedacht me opeens dat de rest van het land wellicht nog vakantie kon hebben. Dus voordat ik in de auto stapte toch maar geïnformeerd of er vanavond repetitie was.
Avond vrij![]()
Bankhangen onder kattenDie na een dag of drie nu ook op me kunnen liggen slapen zonder de jebentechtterugvanlangweggeweestprrrr
Elinquote:Op woensdag 30 april 2025 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah gossie helemaal blije katten.
Elin moet 2x per dag een pilletje maar wanneer ze laag ligt (onder de tafel of zo) is het nu lastig voor mij om te bukken. Maar ik roep haar en ze komt er meteen aan, pilletje in de bek en ze gaat weer terug naar haar plekje onder de tafel Elin![]()
![]()
Wat minder is, dat ze 's nachts sinds een paar dagen mijn hoofdkussen wil delen. Heb dus of een warm kruin of een warm oor.
Ja 195 net genoeg voor een begin van een schaduw van een kwart van een kerstmarkt metquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mag jij vandaag mopperen op/over je vrouw, vind je?
quote:
En nu ben ik toch nieuwsgierig wat dat die draadloze dinges is.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 195 net genoeg voor een begin van een schaduw van een kwart van een kerstmarkt met@:Cat-astrophe
Pianoquote:Op woensdag 30 april 2025 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu ben ik toch nieuwsgierig wat dat die draadloze dinges is.
Een bluetooth speaker? Een radio met internet streams ontvangst? Een mobiele telefoon met Spotify?
Vertel, vertel…
Internet radio en muziekstreamer via Tidal (Amerikaans) of Quobuz = Frans.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu ben ik toch nieuwsgierig wat dat die draadloze dinges is.
Een bluetooth speaker? Een radio met internet streams ontvangst? Een mobiele telefoon met Spotify?
Vertel, vertel…
Nee dat was voor 1 april.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk speelgoed.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Internet radio en muziekstreamer via Tidal (Amerikaans) of Quobuz = Frans.
Zie plaatje in dm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |