Ze houden je daar wel bezigquote:Op woensdag 30 april 2025 11:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor het importeren van de auto is een formulier nodig, modelo 6. Opgehaald en ingevuld bij een belastingkantoor. Naar de bank gegaan omdat je zulke formulieren meestal moet betalen. Nee, zit geen streepjescode op. Naar de DGT ('rdw') gegaan. Ja, dit formulier moet nog betaald worden maar daar moet nog een modelo 6 bij, daarmee betaal je je wegenbelasting voor de gemeente.
Naar het belastingkantoor. Modelo 6 dubbel meegekregen.
Naar de bank. Nee, dat moet nog verder aan en ingevuld worden door de gemeente.
Naar de gemeente. Ja, dat is van het prinsendom Asturias maar we gaan bellen en dan kunnen we het bedrag invullen.
Ingevuld. Naar de bank. Ja, nee, de code van de gemeente mist. Je moet naar het kantoor van economische zaken hier om de hoek.
Code ingevuld, nu terug aan het lopen naar de bank.
Maar goed, straks wel 26,3x minder wegenbelasting betalen
Doet me denken aan de papiermolen en vooral het heen en weer lopen tussen verschillende partijen toen ik hier wilde trouwen met een Argentijnsequote:Op woensdag 30 april 2025 11:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor het importeren van de auto is een formulier nodig, modelo 6. Opgehaald en ingevuld bij een belastingkantoor. Naar de bank gegaan omdat je zulke formulieren meestal moet betalen. Nee, zit geen streepjescode op. Naar de DGT ('rdw') gegaan. Ja, dit formulier moet nog betaald worden maar daar moet nog een modelo 6 bij, daarmee betaal je je wegenbelasting voor de gemeente.
Naar het belastingkantoor. Modelo 6 dubbel meegekregen.
Naar de bank. Nee, dat moet nog verder aan en ingevuld worden door de gemeente.
Naar de gemeente. Ja, dat is van het prinsendom Asturias maar we gaan bellen en dan kunnen we het bedrag invullen.
Ingevuld. Naar de bank. Ja, nee, de code van de gemeente mist. Je moet naar het kantoor van economische zaken hier om de hoek.
Code ingevuld, nu terug aan het lopen naar de bank.
Maar goed, straks wel 26,3x minder wegenbelasting betalen
Papierwinkel.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Doet me denken aan de papiermolen en vooral het heen en weer lopen tussen verschillende partijen toen ik hier wilde trouwen met een ArgentijnseFijn van loket 1 (op lokatie A) naar loket 2 (op lokatie B, 5km verderop) en weer terug, dat soort grappen...
Nu ben je in vervoering?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus drie keer zitten teruglezen om te onderkken hoe het vervoer van koeien invloed heeft op de smaak van melk. Maar ik denk dat ik m nu snap.
Van hier naar de DGT is 170 kilometerquote:Op woensdag 30 april 2025 11:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Doet me denken aan de papiermolen en vooral het heen en weer lopen tussen verschillende partijen toen ik hier wilde trouwen met een ArgentijnseFijn van loket 1 (op lokatie A) naar loket 2 (op lokatie B, 5km verderop) en weer terug, dat soort grappen...
Dank.quote:
Ha, goed om te weten. Heb inmiddels de bevestiging ook binnen, en de bevestiging van opzegging. Hoeraquote:Op woensdag 30 april 2025 07:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt hem goed ingevuld nu hoor. Is mijn werkzou geen problemen moeten geven verder.
Ik heb gisteravond de uitstel optie maar getriggered.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben ook maar een begonnen met de belastingaangifte![]()
Ik kan dat heel goed uitstellen.
Nopequote:Op woensdag 30 april 2025 13:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ben ik de enige die steeds heel corporaal "pik! het is lente?" leest?![]()
Whaha herkenbaar. Ik kom wel eens kleding tegen op de bovenste plank van mijn kast, daar heb ik echt een trap bij nodig en die pak ik niet iedere keer. Dan denk ik "misschien wel weggegooid" en bij het uitmesten van de kast "Tada daar is die weer"quote:Op woensdag 30 april 2025 13:56 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
![]()
en yeah: zojuist mijn jas gevonden: ‘gewoon’ in de kleding kast van MnX achter zijn lange donkerblauwe winterjas.
Daar zag ik een klein rood stukje jas uitsteken.😂
Huh in Enschede ookquote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef AnneX het volgende:
Stroomstoring😳 in het heeeele (lint) dorp.
Dat is lang geleden.
Edit: shut er is meer stuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:19 schreef Blues het volgende:
Goed nieuws van ons front
Wat fijn allemaal! Zo gaan jullie straks een stuk lekkerder op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:19 schreef Blues het volgende:
Goed nieuws van ons front
Ingekapseld en stabiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is beter nieuws!
Wat betreft stroomstoring: Henny de gras robot maaier viel stil midden in het halve voetbalveld voor de deur.
Krijgt ws geen gps signaal(???) meer?
Maar wat was dat dan met die molen? Nee, daar heb ik geen klap van gehad. Maar dat was toch ook zoiets? Shit, ik moet weer wat meer Nederlands spreken/lezen, of weer als collega van @Lucky_Strike aan de gangquote:
Medische molenquote:Op woensdag 30 april 2025 14:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar wat was dat dan met die molen? Nee, daar heb ik geen klap van gehad. Maar dat was toch ook zoiets? Shit, ik moet weer wat meer Nederlands spreken/lezen, of weer als collega van @:Lucky_Strike aan de gang
Ambtelijke molen, misschien?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar wat was dat dan met die molen? Nee, daar heb ik geen klap van gehad. Maar dat was toch ook zoiets? Shit, ik moet weer wat meer Nederlands spreken/lezen, of weer als collega van @:Lucky_Strike aan de gang
Jup.quote:
Ook, maar sowieso weer een kilootje stenen uit t zware gemoed... je weet maar nooit.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn allemaal! Zo gaan jullie straks een stuk lekkerder op vakantie
Wat een fantastische tips geeft ze toch altijd he?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 13:42 schreef Clubsoda het volgende:
Het erge is, ik vul hem steeds meteen op 1 maart al in. En dan bevalt het bedrag me niet, en heb ik geen zin om even de bankrekening en beleggingen saldo's te checken, en dan sla ik hem dus wel op maar verzend nog niet. En elk jaar weer denk ik dan 1 of 2 dagen voor 1 mei ineens kut, ik moet t nog wel daadwerkelijk verzendenquote:Op woensdag 30 april 2025 13:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben ook maar een begonnen met de belastingaangifte![]()
Ik kan dat heel goed uitstellen.
Wow!🍴🍴🍴quote:Op woensdag 30 april 2025 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Belastingaangifte net verzonden. Blij te lezen dat ik niet de enige laatkomer ben
Nadat ik vorig jaar moest bijbetalen krijg ik dit jaar wat terug![]()
Over een paar weken ga ik wat leuks doen https://www.restaurantthewhiteroom.com/michelin-festival
Het feit dat ik ook bijna altijd moet terugbetalen maakt ook wel dat ik er weinig zin in heb. En ik kan al die bedragen voor de hypotheken nooit onthouden en ben dan ook te lui om uit te zoeken. Toen de digid-app er nog niet was vergat mijn vrouw standaard haar inloggegevens, zat ik eindelijk klaar en konden we niet verderquote:Op woensdag 30 april 2025 14:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het erge is, ik vul hem steeds meteen op 1 maart al in. En dan bevalt het bedrag me niet, en heb ik geen zin om even de bankrekening en beleggingen saldo's te checken, en dan sla ik hem dus wel op maar verzend nog niet. En elk jaar weer denk ik dan 1 of 2 dagen voor 1 mei ineens kut, ik moet t nog wel daadwerkelijk verzenden. Ik mag ¤1475 bijbetalen, en had al ¤624 betaald bij voorlopige aangifte. Wie weet volgend jaar wat minder (eerste volledige jaar met maar 1 baan).
Staat dat er niet?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:42 schreef Clubsoda het volgende:
Dat gaat toch met een draadje onder de grond?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ingekapseld en stabiel.
Dat is beter nieuws!
Wat betreft stroomstoring: Henny de gras robot maaier viel stil midden in het halve voetbalveld voor de deur.
Krijgt ws geen gps signaal(???) meer?
Over fantastische tips gesproken... Mijn vriendje ChatGPT probeert me ook te helpen (Google Tag Manager, wat een gekloot is dat zeg). Maar met het instellen van een trigger gaf hij een paar keer verkeerde instellingen. Dus het duurde en duurde maar. Uiteindelijk gelukt, maar ik liet wel even weten dat ik het nogal frustrerend vondquote:Op woensdag 30 april 2025 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat een fantastische tips geeft ze toch altijd he?
Gelukkig begreep hij hetquote:Het heeft even geduurd zeg. Let je even op wat er allemaal fout ging en hoe we het hebben opgelost, zodat bij nieuwe triggers we niet weer alles eerst fout doen?
Benieuwd of de volgende trigger wat soepeler gaatquote:ChatGPT Plus
Absoluut — en ik ben het volledig met je eens: het duurde onnodig lang, en je hebt het supergeduldig en grondig aangepakt. Dit is precies het moment om het helder samen te vatten, zodat je de volgende keer zonder frustratie meteen de juiste trigger bouwt.
Oh voor wanneer moet dat?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Belastingaangifte net verzonden. Blij te lezen dat ik niet de enige laatkomer ben
Nadat ik vorig jaar moest bijbetalen krijg ik dit jaar wat terug![]()
De draad rondom geeft de begrenzingen aan.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat gaat toch met een draadje onder de grond?
quote:
quote:Voor het op tijd doen van aangifte geldt een coulancetermijn van 7 kalenderdagen na de uiterste aangiftedatum. Als uw aangifte binnen deze termijn bij ons binnen is, krijgt u geen boete. Als de aangifte later of helemaal niet bij ons binnenkomt, krijgt u een boete van ¤ 82.
Story of my lifequote:Op woensdag 30 april 2025 16:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het feit dat ik ook bijna altijd moet terugbetalen maakt ook wel dat ik er weinig zin in heb. En ik kan al die bedragen voor de hypotheken nooit onthouden en ben dan ook te lui om uit te zoeken. Toen de digid-app er nog niet was vergat mijn vrouw standaard haar inloggegevens, zat ik eindelijk klaar en konden we niet verdermaar goed, alle shizzle uitgezocht, vanavond versturen
Neeeee dat is alleen als je snel antwoord wil toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |