Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Lekker knippen en plakkenquote:Op maandag 28 april 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Dat feestje lijkt er wel tussen gepropt. Die verf die ze er nu opsmeren, zat er al op toen ze met dat bier binnen kwamen lopen.
quote:Op maandag 28 april 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfff zat ik 20 minuten te turen naar een gesloten topic![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfff zat ik 20 minuten te turen naar een gesloten topic![]()
![]()
Zij ziet ook een hindernis.quote:Op maandag 28 april 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
dat verven niet lukt op een boxer, hmmm het lag er dik bovenop
je kon verwachten dat Che in zijn blote kont terug kwam.
Lolquote:Op maandag 28 april 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zij ziet ook een hindernis.
[ afbeelding ]
Denk dat ze iets anders ziet dan 'n hindernisquote:Op maandag 28 april 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zij ziet ook een hindernis.
[ afbeelding ]
Ik vind het best intiem dit allemaal, ik heb ooit 2 zonnebloemen gehad.quote:Op maandag 28 april 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
Radek focust wel erg op het kruis van Manon
op je knieën zekerquote:Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het best intiem dit allemaal, ik heb ooit 2 zonnebloemen gehad.
Uhuhquote:
Ik vind El che steeds leuker, die gast heeft echt overal schijt aan.quote:Op maandag 28 april 2025 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk weer die Haaien die weer gematst worden bij die eerste opdracht van vanavond. Dat geram op die knop moet maar eens afgelopen zijn. Zo speel je toch geen quiz op TV man, en dan dat psychopatensmoelwerk erbij als het even tegen zit is abnormaal! Mongool.
Gelukkig gaat het voor de Haaien bij de bodypaintopdracht helemaal de mist in, zie ze geen 1e worden (zo wel weten we weer genoeg), mogelijk 3e. Denk Vossen eerste, 2e Gieren, 3e Haaien en Slangen geen punten.
Wel een eindbazen oplossing van El Che die zijn plassertje even weg taped als een een ware trafo.
Idd raar dat de febo dat als voorstukje heeft gekozen.quote:Op maandag 28 april 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
Nou wie er niet wint weten we al, ze hebben geen eten morgen.
Soms word je op het verkeerde been gezet met die vooruitblikken. En soms spoileren ze de hele zooiquote:Op maandag 28 april 2025 22:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd raar dat de febo dat als voorstukje heeft gekozen.
Ik denk Gieren 1, Vossen 2 en dan de Haaien op 3, omdat ik vermoed dat de slangen geen punten krijgen, aangezien ze geen eten hebben.quote:Op maandag 28 april 2025 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk weer die Haaien die weer gematst worden bij die eerste opdracht van vanavond. Dat geram op die knop moet maar eens afgelopen zijn. Zo speel je toch geen quiz op TV man, en dan dat psychopatensmoelwerk erbij als het even tegen zit is abnormaal! Mongool.
Gelukkig gaat het voor de Haaien bij de bodypaintopdracht helemaal de mist in, zie ze geen 1e worden (zo wel weten we weer genoeg), mogelijk 3e. Denk Vossen eerste, 2e Gieren, 3e Haaien en Slangen geen punten.
Wel een eindbazen oplossing van El Che die zijn plassertje even weg taped als een een ware trafo.
Mja, of ze krijgen misschien maar 50 punten door het gebruik van sjablonen. Wat ook wel mooi is. Diskwalificatie lijkt mij sterk, maar we zullen zien. Sowieso een beetje nutteloos van mensen om dat op x te roepen terwijl de uitslag al dagen van tevoren is opgenomen. Dan zou de mogelijke diskwalificatie al vanuit de febo moeten zijn gekomen voordat de aflevering wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Zou wel een topshow zijn. Overigens:
https://lovereality.nl/de(...)bij-verdienopdracht/ Kan dus zijn dat de opdracht van de Haaien nog een staartje krijgt en ze alsnog gediskwalificeerd gaan worden. Dit was echter nog niet te zien in het voorstukje van vanavond, maar zou wel een mooie plottwist zijn.
Ik ben bang van niet, omdat we al zien dat de slangen geen eten, dus geen punten hebben en dus laatste worden. Als de haaien gediskwalificeerd zouden worden, zouden de slangen tenminste 50 punten hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:35 schreef freaky40 het volgende:
https://lovereality.nl/de(...)bij-verdienopdracht/ Kan dus zijn dat de opdracht van de Haaien nog een staartje krijgt en ze alsnog gediskwalificeerd gaan worden. Dit was echter nog niet te zien in het voorstukje van vanavond, maar zou wel een mooie plottwist zijn.
Eens. Nutteloos om op die manier te reageren op uitzendingen. Ze zijn al opgenomen en het vervolg erop ook. Ze kunnen niet met terugwerkende kracht ingrijpen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mja, of ze krijgen misschien maar 50 punten door het gebruik van sjablonen. Wat ook wel mooi is. Diskwalificatie lijkt mij sterk, maar we zullen zien. Sowieso een beetje nutteloos van mensen om dat op x te roepen terwijl de uitslag al dagen van tevoren is opgenomen. Dan zou de mogelijke diskwalificatie al vanuit de febo moeten zijn gekomen voordat de aflevering wordt geplaatst.
Ze kunnen het in de weken na de uitzending wel recht zetten of regels bijstellen om het eerlijker te maken voor elk bondje om zo het fairplay gehalte te bevorderen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Nutteloos om op die manier te reageren op uitzendingen. Ze zijn al opgenomen en het vervolg erop ook. Ze kunnen niet met terugwerkende kracht ingrijpen.
Ja, dat kan wel. Maar stoor me ook aan al die trucjes en foefjes die ze uithalen. Ook die opmerking van Che, dat hij dacht extra punten te krijgen, omdat hij bereid was zo ver te gaan voor deze opdracht. Het fanatisme van Floris is niet meer gezond, vind ik. Die gaat zichzelf in de grotenmensen wereld nog wel tegenkomen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kunnen het in de weken na de uitzending wel recht zetten of regels bijstellen om het eerlijker te maken voor elk bondje om zo het fairplay gehalte te bevorderen.
is het verboden dan om sjablonen te gebruiken bij bodypaint?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |