koolzuurhoudend?quote:Op maandag 28 april 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
Kutzooi mijn blikje staat al veel te lang in de vriezer.
zal voor andere koolzuurhoudende dranken net zo zijnquote:Het kan op zich geen kwaad, als je het rustig laat ontdooien wordt het volume in het blikje weer kleiner. Het koolzuur zal wel verdwenen zijn uit het bier. Het is nog wel te drinken, maar niet zo lekker als een gewoon gekoeld biertje, waar nog wel koolzuur in zit.

wacht maarquote:Op maandag 28 april 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Kan ik dat nog drinken als het ontdooid is of kan ik het beter weg pleuren.

Als je het even koel laat staan nadat het ontdooid is, zal het koolzuur wel weer langzaam oplossen in het water gok ik. Het is niet alsof het gas ergens anders heen kan.quote:Op maandag 28 april 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
koolzuurhoudend?
[..]
zal voor andere koolzuurhoudende dranken net zo zijn

En als je het lang genoeg laat staan gaat de koolzuur ook gewoon weer terug in oplossing lijkt me.quote:Op maandag 28 april 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
koolzuurhoudend?
[..]
zal voor andere koolzuurhoudende dranken net zo zijn

Met zijn rups?quote:

Laat maar danquote:GRATIS bezorging donderdag, 6 november, 2025

Neem nu Amazon Prime voor Next Year Delivery!quote:Op maandag 28 april 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Wil ik wat bestellen op amazon
[..]
Laat maar dan

Gegarandeerd geleverd voor kerst 2026!quote:Op maandag 28 april 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neem nu Amazon Prime voor Next Year Delivery!

Altijd toch??quote:Op maandag 28 april 2025 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder ziet er wel heel appetijtelijk uit nu...

Kom dan knul!quote:

... weer?quote:Op maandag 28 april 2025 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
ach... ik moet weer NORMAAL DOEN GEK.

Is dat een tiny huis die je wil bestellen?quote:Op maandag 28 april 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Wil ik wat bestellen op amazon
[..]
Laat maar dan

Huhquote:Op maandag 28 april 2025 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat een tiny huis die je wil bestellen?

quote:Op maandag 28 april 2025 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als vlinder zegt dat je normaal moet doen, wil dus zeggen dat je hier niet meer mag posten...![]()
![]()

Op amazon kun je een compleet uitvouwbaar huis kopenquote:

Eens.quote:Op maandag 28 april 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaal doen![]()
Daar is echt nog niemand blij van geworden

jij bent ook gek als een muisquote:Op maandag 28 april 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaal doen![]()
Daar is echt nog niemand blij van geworden

Andere rare mensen vinden zodat je zelf iets normaler lijkt?quote:Op maandag 28 april 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eens.
Dat gezegd hebbende, wordt het soms wel ineens moeilijker om aansluiting te vinden als mensen je te raar gaan vinden.

Waarom zou ik dat willen?quote:Op maandag 28 april 2025 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Op amazon kun je een compleet uitvouwbaar huis kopen

Lekker fancy wel door het een beetje Frans te makenquote:Op maandag 28 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net dat Ger een kledingmerk begonnen is@:cherrylips
[ afbeelding ]

De kattenmepper in je komt er eindelijk uitquote:Op maandag 28 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IK KRIJG HEDWIG WEL...vlindermoordenaar

Gewoon. Omdat het kan.quote:

Je weet waar ik woon en ze loopt veel buiten dus zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 28 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IK KRIJG HEDWIG WEL...vlindermoordenaar

quote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon en ze loopt veel buiten dus zo moeilijk is het niet.

quote:Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De kattenmepper in je komt er eindelijk uit

Alsof Etto ooit doet wat ie hier zegt...quote:

Nou, gewoon zijn danquote:Op maandag 28 april 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Eigenlijk een dag waar ik behoorlijk tevreden over mag zijn. Maar ja. Welterusten

Ik vind 1 huis al wel genoeg werkquote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je in de voetsporen van bal treden en huisjesmelker worden

Dat hij weet waar je huis woontquote:

Etto in horto ambulat. Papilionem videt.quote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb liefdesgedichten geschreven voor Vlinder.. in Latijn

Rosae rubrae suntquote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

'In Latijn is vlinder ook heel fijn'quote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

Kumar heeft z'n script op de verkeerde pagina opengeslagen denk ik.quote:Op maandag 28 april 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
Als ik het bij Amazon India bestel zegt ie dat ik het morgen in huis heb

Het moet wel een beetje rijmen he.quote:Op maandag 28 april 2025 21:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Etto in horto ambulat. Papilionem videt.

Mensen betalen jou dan om voor jouw huis te zorgenquote:

Oh en dan log je in en dan kan er opeens helemaal niks worden verstuurdquote:Op maandag 28 april 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kumar heeft z'n script op de verkeerde pagina opengeslagen denk ik.

Mocht je je nog verder vervelen, ik heb net een vlizotrap bij de praxis gehaald, die moet nog geïnstalleerd wordenquote:Op maandag 28 april 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ontspannen voor de doden is ga ik nog even een stuk muur schilderen en een poging doen tot ongeveer meten hoeveel plintjes ik nog nodig heb

Ik vind stijf niet echt een ontspannen houding....quote:Op maandag 28 april 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ontspannen voor de doden is ga ik nog even een stuk muur schilderen en een poging doen tot ongeveer meten hoeveel plintjes ik nog nodig heb

Je kent me genoeg om beter te moeten weten dat dat nog best lastig is.quote:Op maandag 28 april 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Andere rare mensen vinden zodat je zelf iets normaler lijkt?

Contacteer uw huisarts als de rigor mortis langer dan drie dagen aanhoudt.quote:Op maandag 28 april 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind stijf niet echt een ontspannen houding....

"Ik merkte er niks van," zei zijn vrouw, "want zo lag hij er altijd erbij."quote:Op maandag 28 april 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Contacteer uw huisarts als de rigor mortis langer dan drie dagen aanhoudt.

quote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon en ze loopt veel buiten dus zo moeilijk is het niet.

Dus?quote:

Weet ik niet veel van stijfheid bij de dood en dat deze slechts tijdelijk is..quote:

Alles is slechts tijdelijk.quote:Op maandag 28 april 2025 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik niet veel van stijfheid bij de dood en dat deze slechts tijdelijk is..

Ik betwijfel dat hoor....quote:Op maandag 28 april 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je hoger opgeleid bent dan ik.

Ja, dan wel. Maar je komt op mij best intelligent over....quote:Op maandag 28 april 2025 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb de middelbare niet eens afgemaakt.

Ik kom eraan!quote:Op maandag 28 april 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je je nog verder vervelen, ik heb net een vlizotrap bij de praxis gehaald, die moet nog geïnstalleerd worden

Dood is maar tijdelijkquote:Op maandag 28 april 2025 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik niet veel van stijfheid bij de dood en dat deze slechts tijdelijk is..

Ik doe m'n best.quote:Op maandag 28 april 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar je komt op mij best intelligent over....

zo heerlijk rustgevendquote:Op maandag 28 april 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even wat Thrashmetal luisteren voor ik naar bed verkas

quote:

quote:Op maandag 28 april 2025 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
I lock the door and lock my head
And dream of butterflies instead
The beauty of their colored wings
The trees, the grass, and prettier things
Imagination fills the void of my existence

Ik denk dat het sneller gaat als je gewoon laminaat gebruikt voor je vloer.quote:Op maandag 28 april 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Berekend. Er moet nog 35 meter aan plint geplakt worden

Hoe noemen ze de vloer in een moskee?quote:Op maandag 28 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat het sneller gaat als je gewoon laminaat gebruikt voor je vloer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |