je zou ook niet verwachten dat @AirwiN het verschil tussen de c en de k niet kentquote:Op maandag 28 april 2025 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL rijdt met een pittige vlees staaf. Je verwacht het niet.
Iets sterker motortjequote:Op maandag 28 april 2025 18:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zijn óók schattige autootjes.
Maar gelukkig wel nét een tandje groter
En jouw bedachte afkorting van m'n kenteken wordt nog immer gebruikt.quote:Op maandag 28 april 2025 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL rijdt met een pittige vlees staaf. Je verwacht het niet.
Als het werkt, dan werkt het.quote:Op maandag 28 april 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En jouw bedachte afkorting van m'n kenteken wordt nog immer gebruikt.
quote:
1.0 hier. In mijn Focusquote:
Is ook prettig!quote:
Het is geen prijsfout.quote:Op maandag 28 april 2025 19:16 schreef Flory- het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.zalando.be/mo(...)Ut33UBalsnxCjrtXGn2w
WTF
deze boerenkool smaakte ook bijzonder.quote:Op maandag 28 april 2025 19:16 schreef Flory- het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.zalando.be/mo(...)Ut33UBalsnxCjrtXGn2w
WTF
ow wacht ik klik nu pas op de link en zie dat het echt een tas is.quote:
Ze smokkelen dus de coke het land binnen tussen de boerenkolen.quote:Op maandag 28 april 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze boerenkool smaakte ook bijzonder.
[ afbeelding ]
Dacht ik eerst ook ja, een fucking handtasquote:Op maandag 28 april 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow wacht ik klik nu pas op de link en zie dat het echt een tas is.
ik dacht een verkeerd plaatje bij de handtas
en toen ging je driftend het parkeervak in?quote:Op maandag 28 april 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag bijna een prijzig foutje gemaakt op het werknet op tijd aan de handrem getrokken wel
hendig sjieke slip.quote:Op maandag 28 april 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toen ging je driftend het parkeervak in?
oepsquote:Op maandag 28 april 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was leuk thuiskomen![]()
Het wasmachine water kwam via het doucheputje omhoog er lag een mooie laag water in de badkamer.
De boel leeggeschept en met de 🪠 aan de slag. Bij deze is het hele gebouw ontstopt.
Kan je wel drinken als het ontdooit is hoor.quote:Op maandag 28 april 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Kan ik dat nog drinken als het ontdooid is of kan ik het beter weg pleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |