SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
ik deed niets, stond bij stoplicht (eerste stoplicht vanaf waalwijk naar tilburg snelweg) en licht werd groen, ik geef gaf, auto slaat af (dat model had koppeling issues)quote:Op maandag 28 april 2025 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aiiii. Kom niet verder van het Total loss rijden van een Golf station die toch al bijna uit de lease moest
Oh, hij hoeft al niet meer weg zie ik.quote:
Hey Stigquote:
Dat is wel heel bijzonder jaquote:Op maandag 28 april 2025 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, hij hoeft al niet meer weg zie ik.
Ik ben echt de lulligste niet, maar dit was letterlijk het eerste resultaat toen ik naar wat voor een auto het was.
Flikkenquote:
Ik reed op de A12 en werd afgeleid door een grote poster van de start van de Tour de France in Utrecht destijds, keek net lang genoeg naar links om te missen dat de file voor me snel van 50 naar 0 was teruggezakt. Niet hard genoeg voor airbags, wel zodanig forse schade dat ie door de leasemaatschappij total loss werd verklaard.quote:Op maandag 28 april 2025 18:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik deed niets, stond bij stoplicht (eerste stoplicht vanaf waalwijk naar tilburg snelweg) en licht werd groen, ik geef gaf, auto slaat af (dat model had koppeling issues)
voor ik opnieuw kon starten was er iemand met zo'n 70 km achterin geboord
stond halverwege het kruispunt
En nu thuis met chocolade??quote:Op maandag 28 april 2025 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ben bij Kruidvat geweest. Kon niet vinden wat ik zocht.
Neequote:Op maandag 28 april 2025 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En nu thuis met chocolade??
die zit niet in de Belgische serie Thuis of in de Belgische Flikkenquote:
Oh, die serie Thuis ken ik nietquote:Op maandag 28 april 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zit niet in de Belgische serie Thuis of in de Belgische Flikken
Ik zat eens bij een vriendin in de auto. Ze neemt de afslag, die liep dus iets af, richting het kruispunt daar. Licht was groen, maar er stond nog een auto. geen idee waarom, misschien afgeslagen, misschien zat die persoon net een seconde opzij te kijken, weet ik het. Maar mijn vriendin rijdt in volle vaart eropaf en ik zat daar van HOOOO die staat stil! Zij vol in de ankers en schelden 'waarom staat ie daar dan ook stil' en 'dat doe je toch niet'. Nee, maar kolerequote:Op maandag 28 april 2025 18:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik deed niets, stond bij stoplicht (eerste stoplicht vanaf waalwijk naar tilburg snelweg) en licht werd groen, ik geef gaf, auto slaat af (dat model had koppeling issues)
voor ik opnieuw kon starten was er iemand met zo'n 70 km achterin geboord
stond halverwege het kruispunt
Godsammequote:Op maandag 28 april 2025 18:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik reed op de A12 en werd afgeleid door een grote poster van de start van de Tour de France in Utrecht destijds, keek net lang genoeg naar links om te missen dat de file voor me snel van 50 naar 0 was teruggezakt. Niet hard genoeg voor airbags, wel zodanig forse schade dat ie door de leasemaatschappij total loss werd verklaard.
Zijn schattige autootjes.quote:Op maandag 28 april 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik had hiervoor een Peugeot 107. Mis hem soms nog wel.
Picantoquote:Op maandag 28 april 2025 18:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zijn schattige autootjes.
Wat rij je nu?
Dat zijn óók schattige autootjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |