koolzuurhoudend?quote:Op maandag 28 april 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
Kutzooi mijn blikje staat al veel te lang in de vriezer.
zal voor andere koolzuurhoudende dranken net zo zijnquote:Het kan op zich geen kwaad, als je het rustig laat ontdooien wordt het volume in het blikje weer kleiner. Het koolzuur zal wel verdwenen zijn uit het bier. Het is nog wel te drinken, maar niet zo lekker als een gewoon gekoeld biertje, waar nog wel koolzuur in zit.
wacht maarquote:Op maandag 28 april 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Kan ik dat nog drinken als het ontdooid is of kan ik het beter weg pleuren.
Als je het even koel laat staan nadat het ontdooid is, zal het koolzuur wel weer langzaam oplossen in het water gok ik. Het is niet alsof het gas ergens anders heen kan.quote:Op maandag 28 april 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
koolzuurhoudend?
[..]
zal voor andere koolzuurhoudende dranken net zo zijn
En als je het lang genoeg laat staan gaat de koolzuur ook gewoon weer terug in oplossing lijkt me.quote:Op maandag 28 april 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
koolzuurhoudend?
[..]
zal voor andere koolzuurhoudende dranken net zo zijn
Met zijn rups?quote:
Laat maar danquote:GRATIS bezorging donderdag, 6 november, 2025
Neem nu Amazon Prime voor Next Year Delivery!quote:Op maandag 28 april 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Wil ik wat bestellen op amazon
[..]
Laat maar dan
Gegarandeerd geleverd voor kerst 2026!quote:Op maandag 28 april 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neem nu Amazon Prime voor Next Year Delivery!
Altijd toch??quote:Op maandag 28 april 2025 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder ziet er wel heel appetijtelijk uit nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |