Kom dan knul!quote:
... weer?quote:Op maandag 28 april 2025 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
ach... ik moet weer NORMAAL DOEN GEK.
Is dat een tiny huis die je wil bestellen?quote:Op maandag 28 april 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Wil ik wat bestellen op amazon
[..]
Laat maar dan
Huhquote:Op maandag 28 april 2025 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat een tiny huis die je wil bestellen?
quote:Op maandag 28 april 2025 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als vlinder zegt dat je normaal moet doen, wil dus zeggen dat je hier niet meer mag posten...![]()
![]()
Op amazon kun je een compleet uitvouwbaar huis kopenquote:
Eens.quote:Op maandag 28 april 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaal doen![]()
Daar is echt nog niemand blij van geworden
jij bent ook gek als een muisquote:Op maandag 28 april 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaal doen![]()
Daar is echt nog niemand blij van geworden
Andere rare mensen vinden zodat je zelf iets normaler lijkt?quote:Op maandag 28 april 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eens.
Dat gezegd hebbende, wordt het soms wel ineens moeilijker om aansluiting te vinden als mensen je te raar gaan vinden.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op maandag 28 april 2025 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Op amazon kun je een compleet uitvouwbaar huis kopen
Lekker fancy wel door het een beetje Frans te makenquote:Op maandag 28 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net dat Ger een kledingmerk begonnen is@:cherrylips
[ afbeelding ]
De kattenmepper in je komt er eindelijk uitquote:Op maandag 28 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IK KRIJG HEDWIG WEL...vlindermoordenaar
Gewoon. Omdat het kan.quote:
Je weet waar ik woon en ze loopt veel buiten dus zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 28 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IK KRIJG HEDWIG WEL...vlindermoordenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |