kan wel in een spoilerquote:Op maandag 28 april 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen, want ze lezen mee
Ze gaat iets in Poetin stoppen.quote:
Alsof we nog niet genoeg gekut hadden in de wereld.quote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
We moeten ons ook even klaarmaken voor een nucleaire winter:
[ x ]
FTFYquote:Op maandag 28 april 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt peuters zijn nog verstandiger dan tere mannenzieltjes idiote narcisten die een land leiden
Volgens mij een ander valkje.quote:Op maandag 28 april 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die een op mijn hoofd gehad @:dud0r
Tof he zo'n derde wereldoorlog die allang aan de gang is.quote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[ x ]
En dan gaat de golfstroom ook nog stil vallen. What a time to be alive.quote:Op maandag 28 april 2025 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Tof he zo'n derde wereldoorlog die allang aan de gang is.
Alleen nog even wachten op China VS Taiwan.
Oh ja, die hebben we ook nog.quote:Op maandag 28 april 2025 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Bring back de elfstedentocht!quote:Op maandag 28 april 2025 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan gaat de golfstroom ook nog stil vallen. What a time to be alive.
Heb ik allemaal standaard in huis. Noodpakketgodenquote:In Portugal is het op verschillende plekken druk bij de supermarkten. Mensen lijken vooral water, toiletpapier en blikjes voedsel in te slaan.
Voor WW1 was er heel veel tegelijk nodig voor de vlam eindelijk in de pan vloog, staat allemaal in het draaiboek dit.quote:Op maandag 28 april 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof we nog niet genoeg gekut hadden in de wereld.
Had meer kernbommen verwachtquote:Op maandag 28 april 2025 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het Rusland zou zijn. Is het potverdorie gewoon Pakistan en India wat het probleem zijnquote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Oh ik dacht eerst kernbommen en dan chaos, Fallout stijlquote:
Die gooien het gewoon op elkaar WWZ stijl.quote:Op maandag 28 april 2025 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het Rusland zou zijn. Is het potverdorie gewoon Pakistan en India wat het probleem zijn
Oh ik hoor net dat het water uit de opvangbak goed is voor de plantjes. Wie weet.quote:Op maandag 28 april 2025 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, nieuwe droger is er hoor. Maar even het afvoerslangetje overzetten is te veel werk. Dat wordt weer kutten
We leven op zo'n fijne unieke planeet, laten we haar maar zsm naar de kloten helpenquote:Op maandag 28 april 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerst kernbommen en dan chaos, Fallout stijl
Die planeet overleeft het wel hoor, 'life always finds a way'. Alleen voor de mens en een groot aantal dier- en plantsoorten is het even een paar jaartjes wat minder prettigquote:Op maandag 28 april 2025 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
We leven op zo'n fijne unieke planeet, laten we haar maar zsm naar de kloten helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |