7 wordt alle partijen van 1/16e finale, dus je kunt ook kiezen uit de partijen waarvan de deelnemers nu nog niet bekend zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 19:47 schreef mitt het volgende:
Morgen pick 7 met bovenste helft schema?
En 8 kwart, 9 halve en 10 finale?
Ja, de stroomstoring pakte goed uit voor je. Je moet nog een pick doorgeven uit de niet-gespeelde wedstrijden van gisteren (=pick 6) en dan ook meteen pick 7 voor de nog te spelen wedstrijden (alles uit R16).quote:
quote:
Zeker!quote:
Fritz had verlorenquote:
ik wilde ook Moutet kiezen, maar nu zie ik jouw pick.quote:
Zeker!quote:
In dit faaltempo kunnen we zowel Rosmalen als Mallorca in dit topic spelenquote:Op maandag 12 mei 2025 08:22 schreef franklop het volgende:
Het is dat er deze week geen 250 toernooi is deze week. Anders hadden we die even kunnen doen als extraatje.
Kloptquote:
Bring back Future Alphen aan Den Rijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:22 schreef franklop het volgende:
Het is dat er deze week geen 250 toernooi is deze week. Anders hadden we die even kunnen doen als extraatje.
Ik bedoelde zijn broerquote:Op maandag 26 mei 2025 12:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij Cerundolo graag even de voorletter vermelden!
Wat een ongelofelijk tyfusspel is dit ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk tyfusspel is dit ook.
Kwaad. Ziedendquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat @mitt zegt...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor iemand die al 15 jaar niets meer heeft gewonnen een zeer gewaagde uitspraak!quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:10 schreef mitt het volgende:
Lijkt de WTA wel, alle toppers (en intel) eruit!
Zegt genoeg dat je 15 jaar gestopt kan zijn en meteen weer bovenaan staat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor iemand die al 15 jaar niets meer heeft gewonnen een zeer gewaagde uitspraak!
It ain’t over till the dikke dame zingt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat je 15 jaar gestopt kan zijn en meteen weer bovenaan staat.
Eens, kutspel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:10 schreef mitt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens, kutspel.
Nu pieken op Wimbledon! COME ON
Anneloosgenotquote:Op zondag 8 juni 2025 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
@:mitt
@:bobw
@:thevulture
@:apk
@:danusz1986
@:voetbalmanager2
@:wimderon
@:bruce117
@:superniger
@:intel
@:franklop
@:szura
@:wereldgozer
@:anneloos
@:cavalier
@:ambrosius
@:kleinzusje
@:knijn1985
@:sebastiaan92
@:snakehead85
@:groenen
@:heywoodu
@:timh
@:mickael79
@:timmeehh
Ik ookquote:Op maandag 9 juni 2025 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje speculoos. Die zie ik het liefst gevuld. Heerlijk ordinair mensen.
En dan Röttgering geen WC geven vanwege die kneus. Triest.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen botic 🫠
Neem aan dat Bellucci - McDonald [LL] voor dag 1 blijft staan
Die mag morgenochtend nog. Maar wel verstandig om pick 2 alvast te plaatsen ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:06 schreef Anneloos het volgende:
Even er vanuit gaande dat mijn dag 1 door is:
2. Etcheverry
Helaas! Wel leuk dat je er bij bentquote:Op maandag 9 juni 2025 22:06 schreef Anneloos het volgende:
Even er vanuit gaande dat mijn dag 1 door is:
2. Etcheverry
Nou niet meer danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Helaas! Wel leuk dat je er bij bent
Djere - Lajal stond er vandaag al opquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:41 schreef franklop het volgende:
Zijn er nog verschoven wedstrijden van vandaag die we morgen dus niet kunnen kiezen?
Dan mag @Ambrosius een andere kiezenquote:
Evenals Bautista Agut-Hurkacz, Mannarino-O'Connell en Hijikata-Evans.quote:
Oh kutquote:Op woensdag 11 juni 2025 03:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Evenals Bautista Agut-Hurkacz, Mannarino-O'Connell en Hijikata-Evans.
Alleen Thompson-Diallo en McDonald-Khachanov zijn nieuw.
quote:
quote:
quote:
Nog even andere pick doorgeven. Alleen onderstaande partijen zijn nieuw vandaag;quote:
Virtanen had zich al teruggetrokken voor dit bericht.quote:
Nee, Borges had de beste odds voor de WOquote:Op donderdag 12 juni 2025 07:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Virtanen had zich al teruggetrokken voor dit bericht.
Geen idee of je dat al wist
[ x ]
Jij lag er helaas met terugwerkende kracht alsnog uit door Djere (pick 2), hetzelfde geldt voor @kleinzusje en mijzelvequote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij lag er helaas met terugwerkende kracht alsnog uit door Djere (pick 2), hetzelfde geldt voor @:kleinzusje en mijzelve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |